Waar is dan de leugen? Want vooralsnog zie ik nog geen enkele post waar word aangetoond wat er precies van project 2025 word geïmplementeerd en waarom dat zo slecht zou zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden, hij loog voor de verkiezingen om voldoende stemmen te kunnen winnen.
En nu hij de verkiezingen binnen heeft kan de sluier af en neemt hij de auteur van project 2025 in zijn regering als hij in 2025 wordt ingehuldigd.
Hoe duidelijk in your face wil je het hebben.
Kamala Harris noemde het nogal vaak in haar campagne, volgens mij had ze zelfs een link waar de meest extreme zaken in project 2025 werden benoemd.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
welke democraten en welke karikatuur?
Jij mag project 2025 helemaal top vinden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waar is dan de leugen? Want vooralsnog zie ik nog geen enkele post waar word aangetoond wat er precies van project 2025 word geïmplementeerd en waarom dat zo slecht zou zijn.
Daar zitten dus kennelijk heel extreme zaken in.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kamala Harris noemde het nogal vaak in haar campagne, volgens mij had ze zelfs een link waar de meest extreme zaken in project 2025 werden benoemd.
Kun je aangeven welke dingen van P2025 er goed zijn?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:35 schreef Chivaz het volgende:
wat er precies van project 2025 word geïmplementeerd en waarom dat zo slecht zou zijn.
Nee, want ik ga geen document van 800 pagina’s lezen met beleidsvoorstellen. Ik durf met redelijke zekerheid te stellen dat niemand in dit topic de moeite heeft genomen om project 2025 door te lezen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kun je aangeven welke dingen van P2025 er goed zijn?
Dat kan, nationale abortusban bijvoorbeeld zag ik een aantal keer voorbij komen. Dat schiet zijn doel wel een beetje voorbij als het gaat om democratie dichter bij de burger te brengen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar zitten dus kennelijk heel extreme zaken in.
Dus je bent het met mij eens dat de hysterie in dit topic nogal ongefundeerd is?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij mag project 2025 helemaal top vinden.
Verder is het nog geen 2025.
Vooral jouw hysterie inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je bent het met mij eens dat de hysterie in dit topic nogal ongefundeerd is?
Welke hysterie? Dat de benoeming van Russell Vought aantoont dat Trump zich helemaal niet gedistantieerd heeft van Project 2025? (wat jij natuurlijk weer onmiddelijk als de waarheid aannam want Trump zei het zelf!)quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je bent het met mij eens dat de hysterie in dit topic nogal ongefundeerd is?
De dingen die in het document staan die als leidraad voor een volgende republikeinse regering zijn geschreven zijn niet serieus te nemen als leidraad?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee, want ik ga geen document van 800 pagina’s lezen met beleidsvoorstellen. Ik durf met redelijke zekerheid te stellen dat niemand in dit topic de moeite heeft genomen om project 2025 door te lezen.
Wat sommigen in dit topic hebben gelezen zijn hoogst waarschijnlijk de meest extreme dingen die er in staan. Zeer handig als je campagne moet voeren om je tegenstander in een kwaad daglicht wilt zetten. Maar totaal niet serieus te nemen als een soort leidraad voor de komende regering. Vooral omdat Trump van die extreme dingen afstand heeft genomen.
Nogmaals de campagne is voorbij het heeft weinig zin om het hier nog pagina’s lang over te hebben.
Nee want de plannen zijn nog niet geimplementeerd!quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De dingen die in het document staan die als leidraad voor een volgende republikeinse regering zijn geschreven zijn niet serieus te nemen als leidraad?
Ja, maar dat is dus de schuld van de democraten volgens onze topictroll.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De dingen die in het document staan die als leidraad voor een volgende republikeinse regering zijn geschreven zijn niet serieus te nemen als leidraad?
Lol, wie zit hier nu te flippen om een fantasie die je zelf niet eens kan omschrijven?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vooral jouw hysterie inderdaad.
Zo krampachtig vasthouden aan dat Trump absoluut niets met project 2025 heeft.
Kun je ze oplepelen? Ik ben reuze benieuwd.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar het over gaat mbt Vought?quote:Op zondag 24 november 2024 00:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kun je ze oplepelen? Ik ben reuze benieuwd.
Een soort Schwaab als vice-mp van Rutte.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden, hij loog voor de verkiezingen om voldoende stemmen te kunnen winnen.
En nu hij de verkiezingen binnen heeft kan de sluier af en neemt hij de auteur van project 2025 in zijn regering als hij in 2025 wordt ingehuldigd.
Hoe duidelijk in your face wil je het hebben.
Maar ook 'tech companies' die teveel invloed hadden en dan staan juichen om Elon Musk. Sowieso dat sneue gejank dat de media een bias heeft en een van de mensen van Trump heeft een social mediaplatform gekocht en zit op persoonlijke titel dat hele platform vol te gooien met propaganda, maar nee, nu gaan juichen dat ie in Trump zijn administratie zit. Zelf is ie nog bezig ook met hersenimplantaten, een soort 1984 on steroids.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is best lachen dat degenen die een enorm complot achter WEF zagen, zo naïef zijn richting Project 25.
Dus het document is een fantasie dat niet in werkelijkheid bestaat?quote:Op zondag 24 november 2024 00:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, wie zit hier nu te flippen om een fantasie die je zelf niet eens kan omschrijven?
Mooi, 1 neger en 1 homo.quote:Op zondag 24 november 2024 02:04 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbnilnmqns2u
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |