Dan krijgen ze heel NL over zich heen dat weten ze echt welquote:Op zondag 17 november 2024 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende: In vroegere versies lag die aap al op het vuur nu gaan ze hem voeren
![]()
Was vroeger al een keer met een geslachte kip.quote:Op zondag 17 november 2024 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze heel NL over zich heen dat weten ze echt wel
Inclusief stichting Aap.quote:Op zondag 17 november 2024 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan krijgen ze heel NL over zich heen dat weten ze echt wel
Als het onbekende Nederlanders zouden zijn zou het ze denk ik minder boeien. Al wil een RTL ook een dergelijke rel nietquote:Op zondag 17 november 2024 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vroeger al een keer met een geslachte kip.
Ik vrees dat hij wel gaat winnenquote:Op zondag 17 november 2024 20:54 schreef Nectaro22 het volgende:
Als ze die duffe Joy niet eruit stemmen zijn het echt domme koeien. Waarom zouden ze hem redden? Zodra Timor en hij de kans krijgen zullen ze Vincent en Hamza eruit stemmen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Timor wint. Hij heeft totaal geen gunfactor en ik denk dat ze met knip en plakwerk dat bewust nog eens extra benadrukken omdat ze weten wat er gaat gebeuren..
Dat was toch een keer met een slang?quote:Op zondag 17 november 2024 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was vroeger al een keer met een geslachte kip.
quote:Op zondag 17 november 2024 20:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was toch een keer met een slang?
met die biologe?
Jammer dat ie er alleen met een forse truc uitgestemd kan wordenquote:Op zondag 17 november 2024 21:00 schreef Verida het volgende:
manmanman, wat is die Timor een vervelende vent met zijn ondervragingen
Rico Verhoeven vindt zichzelf toch ook heel goed.quote:Op zondag 17 november 2024 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Timor vergelijkt zichzelf met Rico Verhoeven
Mer sterre ? Zou kunnen met de kip was volgens mij het seizoen van oa Geraldine Jan Versteeg Edith Bosch etc.quote:Op zondag 17 november 2024 20:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was toch een keer met een slang?
met die biologe?
Ik hoorde enkel een manier van hoe Rico iets doet.quote:Op zondag 17 november 2024 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Timor vergelijkt zichzelf met Rico Verhoeven
Je kan hem moeilijk betrappen op de gunfactorquote:Op zondag 17 november 2024 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde enkel een manier van hoe Rico iets doet.
Stelletje Timor haters hier.
Maar dan moet je niet dingen verdraaien.quote:Op zondag 17 november 2024 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kan hem moeilijk betrappen op de gunfactor
Ja, dat dus.quote:Op zondag 17 november 2024 21:20 schreef superniger het volgende:
Waarom vertellen ze alles door aan Timor.
Ik hoop Nouska ongemakkelijk gezicht om naar te kijken.quote:
Haha wat een overkillquote:
Dat vind ik er nou typisch een die geen reet toevoegt en daardoor overal tussendoor glipt. Die kan dus best winnen.quote:
Die hebben op elkaar gestemd denk ikquote:Op zondag 17 november 2024 21:42 schreef Nectaro22 het volgende:
YES go Kiran! Geweldig hoe Joy hem nog "niet zo slim" noemde in het begin van de aflevering.
En jezus wat is de editing slecht over wie nou bij welk bondje zit dit jaar. Ik dacht dat Nouschka team Timor was en ineens gaat ze mee met Kiran. En waar kwamen die random stemmen op Jamie en Ouassima nu weer vandaan?
Volgens mij heeft Kieran onnodig zijn extra stemmen ingezet.quote:Op zondag 17 november 2024 21:42 schreef Nectaro22 het volgende:
YES go Kiran! Geweldig hoe Joy hem nog "niet zo slim" noemde in het begin van de aflevering.
En jezus wat is de editing slecht over wie nou bij welk bondje zit dit jaar. Ik dacht dat Nouschka team Timor was en ineens gaat ze mee met Kiran. En waar kwamen die random stemmen op Jamie en Ouassima nu weer vandaan?
Robbert Rodenburg again. Nee bedankt.quote:Op zondag 17 november 2024 21:42 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat vind ik er nou typisch een die geen reet toevoegt en daardoor overal tussendoor glipt. Die kan dus best winnen.
Boer “ waat prachtig hier” Jan, en Edith “verzuren” Bosch hebben ook zo gewonnenquote:Op zondag 17 november 2024 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Robbert Rodenburg again. Nee bedankt.
Je ziet toch zo dat het gewoon een studio in Aalsmeer is?quote:Op zondag 17 november 2024 22:02 schreef epicbeardman het volgende:
Hoe zit dat nu dat ze er altijd nog zo fris uitzien na 23 dagen op onbewoonde eilanden? Netjes bijgeschoren en haar mooi in model.
Zitten ze er niet 3 dagen? snel alles filmen en dan weer naar huis? Ze zijn met dag 1 niet veranderd.
ik vind het wel slim van Kiranquote:Op zondag 17 november 2024 22:44 schreef freaky40 het volgende:
Slappe hap, schapen eilandraad it was. Gooi nou eens sterkere spelers eruit, Joy is dat toch niet. Domme Kieran idioot. Zulke gasten staan straks in de finale als je niet oplet dus moet je Kieran, Timor (als hij weer van winnaarseiland terug komt), Nouchka maar ook die gevaarlijke outsider Mocro meisje dumpen.
Allemaal popi jopi doen met ZIJN eiland en dan aan het eind jankend daar zitten omdat hij weet dat een voor een z’n maatjes weggestemd gaan worden.quote:Op maandag 18 november 2024 08:16 schreef TheVulture het volgende:
Dit was toch best een fijne aflevering om Timor zo het deksel op z'n neus te zien krijgen.
Maar ja, hoe groot is de kans dat ze bij Timor überhaupt nog de mogelijkheid krijgen om hem weg te stemmen?quote:Op maandag 18 november 2024 08:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het wel slim van Kiran![]()
Joy is het schoothondje van Timor en zal altijd hetzelfde stemmen als zijn baasje.
Nu is in ieder geval een stukje van de macht van Timor afgebrokkeld en dat zal wel verder gaan.
Gewoonlijk zie je ze ook rap vermageren maar daar zie ik ook nog niets van eigenlijkquote:Op zondag 17 november 2024 22:02 schreef epicbeardman het volgende:
Hoe zit dat nu dat ze er altijd nog zo fris uitzien na 23 dagen op onbewoonde eilanden? Netjes bijgeschoren en haar mooi in model.
Zitten ze er niet 3 dagen? snel alles filmen en dan weer naar huis? Ze zijn met dag 1 niet veranderd.
Jep, maar ik snap nog steeds niet waarom je het aan Timor wil vertellen waarop je gaat stemmen.quote:Op maandag 18 november 2024 08:16 schreef TheVulture het volgende:
Dit was toch best een fijne aflevering om Timor zo het deksel op z'n neus te zien krijgen.
Vertrouwen kweken? Zeker in deze fase van het spel, waarin Timor compleet kansloos is eigenlijk, kan het toch geen kwaad. Hij kan er niets mee of tegen doen en later kan de betrouwbaarheid in je voordeel werken.quote:Op maandag 18 november 2024 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep, maar ik snap nog steeds niet waarom je het aan Timor wil vertellen waarop je gaat stemmen.
Kiran wist dat Timor er toch niets meer aan kon doen, de battle was al geweest. Daarnaast kon Kiran ook nog even mooi zeggen dat zijn akkoord om niet op elkaar te stemmen wat hem betreft ook nog steeds stond. Kiran is een enorme strateeg, maar speelt het dan voor zover mogelijk wel fair.quote:Op maandag 18 november 2024 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep, maar ik snap nog steeds niet waarom je het aan Timor wil vertellen waarop je gaat stemmen.
Helaas kleine kans, als hij terugkomt heeft hij immuniteit én 2 munten.quote:Op maandag 18 november 2024 08:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, hoe groot is de kans dat ze bij Timor überhaupt nog de mogelijkheid krijgen om hem weg te stemmen?
Niet alleen Kiran, ook Marijn weet heel goed hoe het spel gespeeld moet worden.quote:Op maandag 18 november 2024 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kiran wist dat Timor er toch niets meer aan kon doen, de battle was al geweest. Daarnaast kon Kiran ook nog even mooi zeggen dat zijn akkoord om niet op elkaar te stemmen wat hem betreft ook nog steeds stond. Kiran is een enorme strateeg, maar speelt het dan voor zover mogelijk wel fair.
Maar volgens mij ook garantie tot de voordeur, als het zo uitkomt zal hij toch echt wel op Timor stemmen om zijn eigen hachje te redden, daar ben ik redelijk van overtuigd.quote:Op maandag 18 november 2024 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kiran wist dat Timor er toch niets meer aan kon doen, de battle was al geweest. Daarnaast kon Kiran ook nog even mooi zeggen dat zijn akkoord om niet op elkaar te stemmen wat hem betreft ook nog steeds stond. Kiran is een enorme strateeg, maar speelt het dan voor zover mogelijk wel fair.
Zeker, Marijn vlak ik ook zeker niet uit voor de eindwinstquote:Op maandag 18 november 2024 09:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet alleen Kiran, ook Marijn weet heel goed hoe het spel gespeeld moet worden.
Dat is echt een windjewaai.quote:Op maandag 18 november 2024 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Denk wel dat Kiran en Vincent uiteindelijk wel vroegtijdig voor de bijl gaan ten koste van de dames. Ouasimma is ook niet echt te pijlen.
Andersom precies zo, want geloof maar dat Timor nu iets wraakzuchtiger is dan Kiran als een van zijn maatjes wordt geslachtofferd.quote:Op maandag 18 november 2024 09:47 schreef BE het volgende:
[..]
Maar volgens mij ook garantie tot de voordeur, als het zo uitkomt zal hij toch echt wel op Timor stemmen om zijn eigen hachje te redden, daar ben ik redelijk van overtuigd.
Daar ben ik ook 100% zeker van. Kiran en Marijn hebben winnaarseiland behoorlijk uitgespeeld deze aflevering. Enerzijds hebben ze Timor laten zien dat ze betrouwbaar zijn en anderzijds hebben ze hem een dik mes in de rug gedrukt zonder dat hij het doorhad. Toen het besef kwam was het ruimschoots te laat voor Timor om nog iets te doen.quote:Op maandag 18 november 2024 09:47 schreef BE het volgende:
[..]
Maar volgens mij ook garantie tot de voordeur, als het zo uitkomt zal hij toch echt wel op Timor stemmen om zijn eigen hachje te redden, daar ben ik redelijk van overtuigd.
Die dames hebben op elkaar gestemd. Zo konden ze Joy hun woord geven maar ook ervoor zorgen dat ie zou sneuvelenquote:Op maandag 18 november 2024 09:48 schreef GereDathan het volgende:
Welke oelewapper zit er trouwens steeds op Jamie te stemmen? Hoe kansloos is dat zeg. Elke keer een verloren stem, net als de stem op Ouasimma, al vermoed ik dat dat Jamie is.
Ah, dat had ik nog niet bedacht. Klinkt wel logisch. Wederom een tactische overweging dus.quote:Op maandag 18 november 2024 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dames hebben op elkaar gestemd. Zo konden ze Joy hun woord geven maar ook ervoor zorgen dat ie zou sneuvelen
Ik vond het wel genieten hoor! Stond ie daar keihard zijn best te doen en Kiran die heel subtiel het duel verloor zonder argwaan te wekken!quote:Op maandag 18 november 2024 09:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Daar ben ik ook 100% zeker van. Kiran en Marijn hebben winnaarseiland behoorlijk uitgespeeld deze aflevering. Enerzijds hebben ze Timor laten zien dat ze betrouwbaar zijn en anderzijds hebben ze hem een dik mes in de rug gedrukt zonder dat hij het doorhad. Toen het besef kwam was het ruimschoots te laat voor Timor om nog iets te doen.
Blijkbaar hebben ze iets geleerd van het jaar met Niels op Winnaarseiland
Dat was geweldigquote:Op maandag 18 november 2024 10:03 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vond het wel genieten hoor! Stond ie daar keihard zijn best te doen en Kiran die heel subtiel het duel verloor zonder argwaan te wekken!![]()
Wat niet meer was dan een vermoeden, want het is tegen hem niet verteld door iemandquote:Op maandag 18 november 2024 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was geweldig
en dan achteraf ineens de realisatie
Heel mooi om te zien inderdaad, ik heb ervan genoten.quote:Op maandag 18 november 2024 10:03 schreef BE het volgende:
[..]
Ik vond het wel genieten hoor! Stond ie daar keihard zijn best te doen en Kiran die heel subtiel het duel verloor zonder argwaan te wekken!![]()
Baasje Timor had zijn ruiten al veel eerder ingegooid met dat overdreven dominant aanwezig zijn en dat klappen bij die eliminatieproef toen Ouassima en VIncent een blauw steentje trokken en niet mee mochten doen.quote:Op maandag 18 november 2024 10:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heel mooi om te zien inderdaad, ik heb ervan genoten.
Het is toch ook wel bijzonder hoe iets werkt. Timor lag best goed in de groep, totdat hij het nodig vond om zichzelf na de vorige proef 2x op te trekken. Dat macho gedrag wordt duidelijk niet geaccepteerd. Je zag ook dat Kiran daar ook heel goed over nagedacht had bij de laatste proef, wel blij zijn maar niet té blij. Tactisch!
Naar mijn gevoel was dat het begin van het afbrokkelen. In de vorige proef dat optrekken wat volgens mij voor velen de druppel.quote:Op maandag 18 november 2024 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Baasje Timor had zijn ruiten al veel eerder ingegooid met dat overdreven dominant aanwezig zijn en dat klappen bij die eliminatieproef toen Ouassima en VIncent een blauw steentje trokken en niet mee mochten doen.
Die kok is wel aardig wat kwijt. De rest valt volgens mij wel mee.quote:Op maandag 18 november 2024 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoonlijk zie je ze ook rap vermageren maar daar zie ik ook nog niets van eigenlijk
Kandidaten moeten ze echt beter screenen.quote:Op maandag 18 november 2024 13:37 schreef Momo het volgende:
Zie nu trouwens dit filmpje Ellemieke naar huis want oh de kinderen! Die missen mij zo erg!
Bekijk deze YouTube-video
Kind heel droog "Ja ben nu aan het eten en ga zo studeren, doei"
Ze hebben ook kortgeknipte nagels. Als ik 3 weken geen nagel knip zijn mijn nagels niet meer kort, maar voila. Ze hebben zogenaamd geen spulletjes. De vrouwen hebben na 3 weken ook geen okselhaartje. Blabla laseren, ja tuurlijk alle kandidaten laten zich vast laseren voorafgaand aan de show.quote:Op zondag 17 november 2024 22:02 schreef epicbeardman het volgende:
Nagels kun je eraf bijten.quote:Op maandag 18 november 2024 14:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze hebben ook kortgeknipte nagels. Als ik 3 weken geen nagel knip zijn mijn nagels niet meer kort, maar voila. Ze hebben zogenaamd geen spulletjes. De vrouwen hebben na 3 weken ook geen okselhaartje. Blabla laseren, ja tuurlijk alle kandidaten laten zich vast laseren voorafgaand aan de show.en geen tanden poetsen? Als je 3 weken geen tanden poetst heb je echt wel zichtbaar tandplak of iets, maar ze hebben allemaal stralende gebitjes. Tuurlijk. Geen spulletjes hoor. Echt niet!
Vorig seizoen had een eetproef, maar weet niet of die groot genoeg was danquote:Op maandag 18 november 2024 17:49 schreef Mikeytt het volgende:
mis ik het gewoon telkens of hebben ze al een paar seizoenen geen grote eetproef meer gehad?
En dar zorgde er dan weer voor dat Kiran z’n extra stemmen onnodig heeft ingezet..quote:Op maandag 18 november 2024 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die dames hebben op elkaar gestemd. Zo konden ze Joy hun woord geven maar ook ervoor zorgen dat ie zou sneuvelen
Als iemand dit seizoen de titel bille likker verdient zijn het Oussima en Vincent.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:14 schreef Kuhn het volgende:
Brrrrrrrrr, die Timor wat een ongelofelijke griezel. En mooi dat billenlikker Joy eruit is. Daahaag.
Vincent op basis waarvan? Vanwege Billy? Viel wel mee toch. Ramon, Joy en Timor vind ik echt gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als iemand dit seizoen de titel bille likker verdient zijn het Oussima en Vincent.
Is gewoon onderdeel van het spel. Net als dat veel kandidaten bij een proef waarbij je kan winnen of een zwarte stem kan krijgen ervoor kiezen om geen extra energie te verspillen als de zwarte stem eenmaal gepakt is en ze toch niet gaan winnen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:13 schreef Omega het volgende:
Express verliezen, vind ik zo walgelijk. Wat is die Kieran bang voor Timor. Ik was zeker geen fan van hem, maar hoe alle haters hier reageren, ben ik nu voor hem om te winnen.
expres verliezen betekende in dit geval terug naar de eilandraad in plaats van geisoleerd van de anderen op een eiland te blijven.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:13 schreef Omega het volgende:
Express verliezen, vind ik zo walgelijk. Wat is die Kieran bang voor Timor. Ik was zeker geen fan van hem, maar hoe alle haters hier reageren, ben ik nu voor hem om te winnen.
Wat is daar anders aan dat bondjes e.d.?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:13 schreef Omega het volgende:
Whatsup met Kieran?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:43 schreef Cirilico het volgende:
Hoewel ik Timor te dominant en verliefd op zichzelf vind, ben ik toch voor Timor. Hij lijkt de sterkste speler te zijn en hij is in ieder geval positief.
Kieran is totaal niet mijn type mens. Iemand met wie ik nooit zou kunnen matchen, op geen enkel vlak. En na afgelopen eilandraad mag ie van mij sowieso weg.
Zou Joy trouwens zelf op Ouassima of Jamie hebben gestemd?
Edit: en ze moeten inderdaad kappen met die groepen steeds maar weer te splitsen. Je kan prima een winnaarsbungalow of afvallershutje laten bouwen op hetzelfde eiland.
Maar dan wordt weer verwacht dat je de lekkere hap deelt met iedereen en je iedereen laat chillen op de hangmatten.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:43 schreef Cirilico het volgende:
Hoewel ik Timor te dominant en verliefd op zichzelf vind, ben ik toch voor Timor. Hij lijkt de sterkste speler te zijn en hij is in ieder geval positief.
Kieran is totaal niet mijn type mens. Iemand met wie ik nooit zou kunnen matchen, op geen enkel vlak. En na afgelopen eilandraad mag ie van mij sowieso weg.
Zou Joy trouwens zelf op Ouassima of Jamie hebben gestemd?
Edit: en ze moeten inderdaad kappen met die groepen steeds maar weer te splitsen. Je kan prima een winnaarsbungalow of afvallershutje laten bouwen op hetzelfde eiland.
Niet als het niet mag.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dan wordt weer verwacht dat je de lekkere hap deelt met iedereen en je iedereen laat chillen op de hangmatten.
Helemaal niks. Ik voel m gewoon niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Whatsup met Kieran?
Leuk kapsel trouwens;
[ afbeelding ]
Opa spreekt hier.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:43 schreef Cirilico het volgende:
Ha je vergeet nu even het seizoen met Geraldine en Edith Bosch waar de prijs een hotel overnachting was vlak voor de halve finalequote:Op donderdag 21 november 2024 10:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Opa spreekt hier.
Vroeger ging je naar winnaarseiland na de proef (vaak met 1 of 2 extra kandidaten naar keuze), daar stond dan een extraatje. Dat kon een goed bed zijn, een douche, wat eten, een spiegel en weet ik wat meer. Iets relatief kleins in ieder geval. De volgende ochtend keerde je dan terug op het reguliere eiland zodat je op tijd bij het gekonkel was en daaraan kon bijdragen. Een stuk minder geïsoleerd, winnaarseiland was echt een beloning waar je graag heenging.
Maar zoals zo vaak heeft de regie dat verkloot met dit soort onzin waardoor oa een Niels beresterk leek te zijn.
Wordt echt tijd dat we terugkeren naar onbekende Nederlanders en Vlamingen. Een simpel afvallerseiland tot aan de samensmelting (van het niveau grot van jaren terug) en een winnaarseiland wat echt een prijs was. Ook de proeven mogen vele malen simpeler worden, het is amper te snappen ondertussen. Vorige week met de hangproef aan de balk was het wel een keer fatsoenlijk geregeld, maar waar is de slaapproef gebleven bijvoorbeeld? (Bij voorkeur direct na het samensmeltingsdiner zodat ze half lam zijn haha). Gewoon terug naar de basis dus eigenlijk. Less is more.
Oh ja, dat was een prachtig seizoen. Er was ook een jaar dat ze iets met karaoke zingen gingen doen in een lokale kroeg, was dat die keer? Dat staat mij vaag ergens bij. Maar ik ben ook geen 18 meer en mijn geheugen is ook niet altijd meer even lekkerquote:Op donderdag 21 november 2024 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha je vergeet nu even het seizoen met Geraldine en Edith Bosch waar de prijs een hotel overnachting was vlak voor de halve finale![]()
Daar kregen ze toen terecht kritiek op en daarna zijn de winnaars eilanden prijzen weer een heel stuk minder geworden.
Niet gezien, ik weiger uit principe alles van/door/met Videolandquote:Paar jaar geleden was er trouwens een extra editie met onbekende nederlanders en belgen die hier alleen op videoland is uitgezonden geweest .
Die was erg verfrissend om naar te kijken uiteindelijk bleven er in de finale 3 militairen over en won uiteindelijk een soort oermens.
https://expeditierobinson(...)%20en%20Belgen%20mee.
Volgens mij was dat inderdaad hetzelfde seizoen (2014), beide kwesties betroffen volgens mij namelijk zangeres Krystl Pullensquote:Op donderdag 21 november 2024 13:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Oh ja, dat was een prachtig seizoen. Er was ook een jaar dat ze iets met karaoke zingen gingen doen in een lokale kroeg, was dat die keer? Dat staat mij vaag ergens bij. Maar ik ben ook geen 18 meer en mijn geheugen is ook niet altijd meer even lekker
Nou ditquote:Op zondag 24 november 2024 20:08 schreef Cupfighter het volgende:
Gs lekker arabisch praten, echt onbeschoft
Prima kont.quote:
Veertien, stuurt foto’s naar jongens.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 24 november 2024 20:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Veertien, stuurt foto’s naar jongens.
Jongens typen terug van ik wil meer zien. Nu staat ze voor de spiegel maakt ze foto’s in haar blote kont. Stuurt die foto’s op en binnen no time gaan die foto’s rond
Proost.quote:Op zondag 24 november 2024 20:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jongens typen terug van ik wil meer zien. Nu staat ze voor de spiegel maakt ze foto’s in haar blote kont. Stuurt die foto’s op en binnen no time gaan die foto’s rond
Sterkte met je dochter…quote:Op zondag 24 november 2024 20:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
ik vind Jamie wel sterk in het spel, ze denkt een aantal zetten vooruit.quote:Op zondag 24 november 2024 20:22 schreef Nectaro22 het volgende:
Och wat een irritant mens die Jamie. Zelf te laf om een echte stem uit te brengen ("ik stem op Ouassima en Ouassima stemt op mij want de rest stemt toch op Nouschka dus dan kan niemand mij iets kwalijk nemen") en dan Marijn het kwalijk nemen dat Joy eruit gestemd is. Blijf dan gewoon thuis als je het spel niet wil spelen!
Kan een goede zet zijn maar in haar geval voelt het meer als iemand die de confrontatie niet aan wil gaan maar wel huilie gaat doen als iemand anders het spel serieus speeltquote:Op zondag 24 november 2024 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind Jamie wel sterk in het spel, ze denkt een aantal zetten vooruit.
ze deed niet echt huilie, zei alleen dat ze nu Marijn in de gaten zou houden.quote:Op zondag 24 november 2024 20:30 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Kan een goede zet zijn maar in haar geval voelt het meer als iemand die de confrontatie niet aan wil gaan maar wel huilie gaat doen als iemand anders het spel serieus speelt
Ik zou ook voor een koker gaan.quote:Op zondag 24 november 2024 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Mag je wat eten, staat er rode kool. Holadiejee zeg.
Wie niet zou je zeggenquote:Op zondag 24 november 2024 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou ook voor een koker gaan.
hij heeft volgens mij al extra stemmen gebruikt om Joy eruit te krijgen,quote:Op zondag 24 november 2024 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Kiran heeft straks een heel arsenaal aan tactische wapentjes
Blijkbaar die dames. Die hadden liever rode kool.quote:
Niks mis met rode kool en als je honger hebt eet je het zeker graag.quote:Op zondag 24 november 2024 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar die dames. Die hadden liever rode kool.
Dan moet je op hem stemmen, zonder dat ie het door heeft.quote:Op zondag 24 november 2024 20:50 schreef lars91 het volgende:
Timor nog een keer eruit krijgen. Zou prachtig zijn. Maar dat wordt natuurlijk lastig.
Zijn te weinig mensen intussenquote:Op zondag 24 november 2024 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je op hem stemmen, zonder dat ie het door heeft.
Robbert Rodenburg at daar niks en won Robinson.quote:Op zondag 24 november 2024 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
De echte Robinson proef is de eetproef
Ze vindt het onmacht dat hij eruit is.. sorry maar wat een gezever. Haar bondje wilde zelf met zijn allen op Nouschka die op winnaarseiland zat.quote:Op zondag 24 november 2024 20:34 schreef Verida het volgende:
[..]
ze deed niet echt huilie, zei alleen dat ze nu Marijn in de gaten zou houden.
quote:Op zondag 24 november 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
Wtf lees ik nu pas dat Marijn het met een Roelvink doet
Het geluid wat hij maakt klonk voor mij als een walvis.quote:
Dit kan echt niet, Koen.quote:Op zondag 24 november 2024 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Waarom percee kiezen tussen Marijn en Vincent
oh ook eenquote:Op zondag 24 november 2024 21:22 schreef lars91 het volgende:
[..]
Die heeft een immuniteitsmunt en Peluang.
Hij is de enige met stemmen nog op deze manier,quote:Op zondag 24 november 2024 21:37 schreef lars91 het volgende:
Alle macht ligt nu bij Timor als hij terug komt.
Hamzaquote:Op zondag 24 november 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Mijn ideale finale
Kiran
Timor
En die arabisch sprekende kerel(die heeft lang op afvallers eiland geknokt)
Als ze zo'n Peluang had dan zou ze die gebruikt hebbenquote:
Ja hamza iddquote:
Winnaarseiland moeten ze afschaffen .quote:Op zondag 24 november 2024 21:37 schreef lars91 het volgende:
Alle macht ligt nu bij Timor als hij terug komt. Die heeft nog alle stemmen.
Ik ga er ergens toch wel vanuit dat je in de finale niets meer aan die troeven hebtquote:Op zondag 24 november 2024 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Winnaarseiland moeten ze afschaffen .
Timor kan gewoon al zijn stemmen opsparen.
Is niks nieuws he.quote:Op zondag 24 november 2024 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Heide finale en finale niet meer inderdaad, afwachten of hij überhaupt nog terugkomt.quote:Op zondag 24 november 2024 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga er ergens toch wel vanuit dat je in de finale niets meer aan die troeven hebt
Eens. Had ik niet achter hem gezocht.quote:Op zondag 24 november 2024 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Kieran begint bloed irritant te worden en wordt behoorlijk aanmatigend en dan dat Mocro meisje er nog bij die ook al in zichzelf gaat geloven. Hopelijk gaat de focus juist op dat soort deelnemers de komende eilandraden, en niet te vergeten op Nouchka want die wordt gemakshalve ook maar steeds vergeten waardoor je toch een veel te sterke finale basis krijgt. Snap niet dat deelnemers niet vooruit denken wat handig is voor jezelf en met wie jij die finale wil spelen. Dan wil je niet tegen een type als Kieran, Nouchka of Timor. Het zijn vooralsnog allemaal schapen met die stemmingen.
Benieuwd of hij er volgende week nog is en niet in zijn slaap is opgegeten.quote:
Ik toen hij in het arabisch met een ander ging praten zodat de rest het niet kon volgen, die mogen er van mij allebei zo snel mogelijk uitquote:Op zondag 24 november 2024 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Beetje afgeknapt op Hamza vanavond met z'n paranoia richting Vincent
Verder Timor, wat een ongelofelijke eigenpijper is dat toch
Ja dat vond ik ook niet helemaal netjes, maar aan de andere kant lopen er ook zat mensen de bosjes in om te konkelen. Ik zou er alleen zelf iets van gezegd hebben als mededeelnemer als ik er bij in de buurt had gezeten.quote:Op maandag 25 november 2024 09:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik toen hij in het arabisch met een ander ging praten zodat de rest het niet kon volgen, die mogen er van mij allebei zo snel mogelijk uit
Ik.heb het een keer thuis gehad dat drie mensen in het arabisch tegen elkaar begonnen te praten, ik zei of je praat Nederlands of je vertrekt uit mijn huis, toen zijn ze maar Nederlands gaan pratenquote:Op maandag 25 november 2024 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook niet helemaal netjes, maar aan de andere kant lopen er ook zat mensen de bosjes in om te konkelen. Ik zou er alleen zelf iets van gezegd hebben als mededeelnemer als ik er bij in de buurt had gezeten.
was niet helemaal netjes, maar inderdaad, het gekonkel in de bosjes of in de zee gebeurt ook heel erg veel.quote:Op maandag 25 november 2024 09:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik toen hij in het arabisch met een ander ging praten zodat de rest het niet kon volgen, die mogen er van mij allebei zo snel mogelijk uit
Waarom?quote:Op maandag 25 november 2024 09:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zou ie zo lenig zijn ja?quote:Op zondag 24 november 2024 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Beetje afgeknapt op Hamza vanavond met z'n paranoia richting Vincent
Verder Timor, wat een ongelofelijke eigenpijper is dat toch
Ik vind het toch anders, anderen horen dat je met elkaar praat maar je kan er niks van verstaanquote:Op maandag 25 november 2024 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom?
Wat is daar anders aan dan stiekem met je bondje fluisteren in de bosjes?
tja, dat kan ook als ze in het Nederlands fluisteren, dan versta je het ook nietquote:Op maandag 25 november 2024 09:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind het toch anders, anderen horen dat je met elkaar praat maar je kan er niks van verstaan
Wat is daar nou anders aan dan dat je met iemand in bosjes gaat staan fluisteren? Echt, ik snap dat gezeur hierover echt niet?quote:Op maandag 25 november 2024 09:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
29 december de finale. Dus reken maar uit hoeveel uitzendingen we dan nog hebben tot die datum.quote:Op maandag 25 november 2024 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen we nog krijgen?
quote:Op maandag 25 november 2024 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ie zo lenig zijn ja?
Dat irrotante in de blote kont rondlopen voor de camera vind ik zo camerageeilerig. In ALONE (ook videoland) zit er ook al zo eentje. Toevallig allemaal met een afgetraindd lijf.Showpikken.
Dat is wel erg lang dit seizoen. Meestal is de finale rond Sinterklaas avond.quote:Op maandag 25 november 2024 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
29 december de finale. Dus reken maar uit hoeveel uitzendingen we dan nog hebben tot die datum.
Op zich heb je gelijk, ik irriteerde me er in ieder geval erg aanquote:Op maandag 25 november 2024 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, dat kan ook als ze in het Nederlands fluisteren, dan versta je het ook niet
of als ze met een groepje in de zee liggen.
er wordt enorm gekonkeld op dit moment van de strijd.
Het was ook wel erg als vulling in beeld gebracht.quote:Op maandag 25 november 2024 11:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk, ik irriteerde me er in ieder geval erg aan
Ik vond het wel grappig om te zien hoe ze iedereen codenaampjes hadden gegeven en zo, om echt geen enkel woord herkenbaar te makenquote:Op maandag 25 november 2024 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was ook wel erg als vulling in beeld gebracht.
Regie vond het denk ik ook weer eens iets andersFijn een vertaler erbij geroepen en in feite zeiden ze dus helemaal niets bijzonders.
Ik heb Timor zijn pik niet zien showen hoorquote:Op maandag 25 november 2024 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ie zo lenig zijn ja?
Dat irrotante in de blote kont rondlopen voor de camera vind ik zo camerageeilerig. In ALONE (ook videoland) zit er ook al zo eentje. Toevallig allemaal met een afgetraindd lijf.Showpikken.
Ja, dit seizoen is inderdaad wel erg lang.quote:Op maandag 25 november 2024 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel erg lang dit seizoen. Meestal is de finale rond Sinterklaas avond.
Ik geef hem groot gelijk, hij zit daar dagen alleen.quote:Op maandag 25 november 2024 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ie zo lenig zijn ja?
Jij zat al met je vinger op de pauze knop klaar?quote:Op maandag 25 november 2024 13:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb Timor zijn pik niet zien showen hoor
Behalve Jamiequote:Op maandag 25 november 2024 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig om te zien hoe ze iedereen codenaampjes hadden gegeven en zo, om echt geen enkel woord herkenbaar te maken
niet echtquote:Op maandag 25 november 2024 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zat al met je vinger op de pauze knop klaar?
Meer richting kerst de laatste jaren toch?quote:Op maandag 25 november 2024 11:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is wel erg lang dit seizoen. Meestal is de finale rond Sinterklaas avond.
Dat zeiden wij hier thuis idd ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:03 schreef Document1 het volgende:
Ik vond Vincent een sterke afvaller. Mogen er meer het zo sportief opnemen.
Had niet het idee dat die opmerking heel serieus was..quote:Op dinsdag 26 november 2024 05:58 schreef roos94 het volgende:
Jaimie was wel erg zuur toen Kiran geen vreten koos. Stom wijf. De vorige keer koos hij ook geen eten en dan zegt ze "ja altijd nemen ze eten mee en nu ik er zit niet" ze krijgt gelukkig weinig screentime maar de momenten dat deze er zijn blehh..
Dat kon ze helemaal niet weten want het eten word pas onthuld als alleen de personen die naar winnaarseiland gaan er nog staan en de rest weg is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 05:58 schreef roos94 het volgende:
Jaimie was wel erg zuur toen Kiran geen vreten koos. Stom wijf. De vorige keer koos hij ook geen eten en dan zegt ze "ja altijd nemen ze eten mee en nu ik er zit niet" ze krijgt gelukkig weinig screentime maar de momenten dat deze er zijn blehh..
Helaas zijn jouw momenten op dit forum er ook in overvloed. Had je maar wat minder forumtime blehh..quote:Op dinsdag 26 november 2024 05:58 schreef roos94 het volgende:
Ik heb nog nooit iets zuur uit haar mond horen komenquote:Op dinsdag 26 november 2024 05:58 schreef roos94 het volgende:
Timor (en de rest) heeft dan toch gewoon 1 reguliere stem per eilandraad en dan die 2 (?) extra stemmen die eenmalig ingezet kunnen worden?quote:Op zondag 24 november 2024 21:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Zieltjes winnen?quote:
Lang geleden opgenomenquote:
Wie is Rob?quote:Op zondag 1 december 2024 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat gaan rob en jamie niet winnen dat staat vast
Robquote:Op zondag 1 december 2024 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat gaan rob en jamie niet winnen dat staat vast
Jullie weten van alle kandidaten het geboortejaar?quote:
quote:
quote:
Ik was benieuwd hoe oud ze geworden was dus Googlequote:Op zondag 1 december 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie weten van alle kandidaten het geboortejaar?
Ja die is de klos zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |