SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik verzeker @kree dat de ING hem snoeihard op gaat lichten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat van iedereen jij @kree mijn OP kaapt, ik had een veel betere. Man man man man. Hier word ik niet vrolijk van
Lach met een schone bips![]()
Wat had jr dan..quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dat van iedereen jij @:kree mijn OP kaapt, ik had een veel betere. Man man man man. Hier word ik niet vrolijk van♡♡♡♡![]()
Dat je zo sloom bent dat zelfs Kree je kan kapenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dat van iedereen jij @:kree mijn OP kaapt, ik had een veel betere. Man man man man. Hier word ik niet vrolijk van
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Trutquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je zo sloom bent dat zelfs Kree je kan kapen
Ja sorry hoor, die aftreksokken breken zichzelf niet die tegen de verwarming aanstaan en een keer in de was moetenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:42 schreef kree het volgende:
moet je maar sneller zijn hoor met OP. duurde al lang![]()
Nee ik had niet gezien dat ik lapo had.Lach met een schone bips![]()
Iedereen was gewoon even hun inner Checo Perez aan het channelenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je zo sloom bent dat zelfs Kree je kan kapen
Waarom zou je dat ooit willenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen was gewoon even hun inner Checo Perez aan het channelen
hahaha daarom maakt t niet uit, ik ff gedaan `;pquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, die aftreksokken breken zichzelf niet die tegen de verwarming aanstaan en een keer in de was moeten![]()
Nee ik had niet gezien dat ik lapo had.
tis sowieso punt wel, maargoed laten we het over luchtereige dingen hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Zodat ie keer q2 haalt?quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ooit willenLach met een schone bips![]()
Lol gast ik geef geen neukquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha daarom maakt t niet uit, ik ff gedaan `;p
tis sowieso punt wel, maargoed laten we het over luchtereige dingen hebben.
Niet iedereen wil binnen 1 minuut 15 klaar zijnquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ooit willen
Wat voor een dingen??quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha daarom maakt t niet uit, ik ff gedaan `;p
tis sowieso punt wel, maargoed laten we het over luchtereige dingen hebben.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, die aftreksokken breken zichzelf niet die tegen de verwarming aanstaan en een keer in de was moeten![]()
Nee ik had niet gezien dat ik lapo had.
♡♡♡♡![]()
Ja sowieso, en dan volgend jaar Lance Droll naast Maxquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuhhh
Gewoon wieberen die gast
@JustinK is van de 2 minutenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen wil binnen 1 minuut 15 klaar zijn
er zijn er veel die het niet veel langer volhouden..quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen wil binnen 1 minuut 15 klaar zijn![]()
![]()
Nouuuuuuquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sowieso, en dan volgend jaar Lance Droll naast Max
Die is dan ook de nummer 1 fan van Stroll, al klaar zijn voor het goed en wel begonnen isquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:JustinK is van de 2 minuten
Ik geloof meer Max fanquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is dan ook de nummer 1 fan van Stroll, al klaar zijn voor het goed en wel begonnen is![]()
Zoals het hoort
Zo, Fixt that 4 youquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof meer Maximaal Ferrari fan![]()
Zoals het hoort![]()
Hulk???quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik hoop op The Hulk, maar denk dat het Yuki of Lawson gaat worden.
Jij kijkt niet vaak ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
totaal niks mee., maar beetje gevolgd, max kapt er binnenkort mee denk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof meer Max fan![]()
Zoals het hoortDo what you love, love what you do!![]()
Is ook wel echt een kut auto he?quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hulk???
Jij kijkt niet vaak ?Lach met een schone bips![]()
En hulk wordt oudquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook wel echt een kut auto he?
Lewis ook, maar heb zwak voor Hulkenberg. Ken hem beetje van vroegah.quote:Lach met een schone bips![]()
Tis een leuke gastquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lewis ook, maar heb zwak voor Hulkenberg. Ken hem beetje van vroegah.
Hier ook een poos in de buurt gewoond
Maar het houdt een keer opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neequote:Op zaterdag 16 november 2024 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou RB Vettel terug halen? Zou wel stunt zijn
Gaat ook niet gebeuren
Toen ik bij zijn oom werkte, kwam ie vaak langs... Mochten we even mee met zijn sportwagen de A3 op in Duitsland. 7 kleuren strontquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een leuke gast
Maar het houdt een keer op
quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toen ik bij zijn oom werkte, kwam ie vaak langs... Mochten we even mee met zijn sportwagen de A3 op in Duitsland. 7 kleuren stront
Ik vond hem altijd een sympathieke gozer, maar heeft het in F1 nooit echt waar kunnen maken.quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een leuke gast
Maar het houdt een keer op
En heeft veel gekart op de kartbaan in Emmen
FF1 theme songquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:54 schreef kree het volgende:
wat is muziekje wat jullie nu aanspreekt?![]()
En Eefdequote:Op zaterdag 16 november 2024 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd een sympathieke gozer, maar heeft het in F1 nooit echt waar kunnen maken.
En heeft veel gekart op de kartbaan in Emmen
Kerstmuziekquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:54 schreef kree het volgende:
wat is muziekje wat jullie nu aanspreekt?♡♡♡♡![]()
Fleetwood Mac - The Chain genotquote:![]()
Ik snap van deze zin opnieuw niet heel erg veel.quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
toch meer als je denkjam, nl verzekerings maatschappij meer over je weten en je kunnen uitsluiten op basis van wat er mss ff gezegd werd in medische gegevens?"
Maar wel nu een stukje al van de ZEMBLA docu gezien.
Let wel: je hoeft NIETS te vertellen aan dit rare bedrijfje Verzuimreductie.
Alleen dat je 'ziek' bent. En ze mogen geen andere vraag stellen dan hoe lang je de tijd denkt nodig te hebben om weer aan het werk te kunnen gaan. Verder NIETS.
En ze mogen NIETS opschrijven over medische zaken, ze mogen er ook helemaal niet naar vragen.
Dat mag alleen aan een arts verteld worden, en die mag het registeren. Verder NIEMAND.
En dan nog, heeft die niets te maken met BW of BZW
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Jammer dat die kartbaan niet meer in de NK kalender zit. Is wel een leuk baantje!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Exactquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
all I want for Christmas isssss youuuuuu.♡♡♡♡![]()
Hotseknotsequote:Op zaterdag 16 november 2024 01:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat die kartbaan niet meer in de NK kalender zit. Is wel een leuk baantje!![]()
dikke lul bandquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:54 schreef kree het volgende:
wat is muziekje wat jullie nu aanspreekt?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo zie je maar dat Brabant en Limburg meer geld los kan krijgen om de kartbanen up to date te houdenquote:
Wij hebben hier vlakbij een baan waar 25 jaar geleden het NK Radio Controlled auto racing was. Telt dat ook?Lach met een schone bips![]()
Ik vind van welquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wij hebben hier vlakbij een baan waar 25 jaar geleden het NK Radio Controlled auto racing was. Telt dat ook?
haha, die zing ik door iedereen heen op kantoor als ze met die kut QMusic muziek mee neuriënquote:
Ja Eefde moet het zover ik weet echt zelf doenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat Brabant en Limburg meer geld los kan krijgen om de kartbanen up to date te houdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Terecht ook, alleen de naam Eefde alquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Eefde moet het zover ik weet echt zelf doen
K3 fan gespotquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:05 schreef kree het volgende:
ik ben voor lieve liedjes enzo altijd he?
niet verkeerd, maar noem meer kinderen voor kinderen dan eigenijk ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
De Landsard en Berghem krijgen ook financiële steun vanuit de provincie en van de KNAF om het op Europees niveau te houden. Dat heeft de rest van het land, op Lelystad na, niet echt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Eefde moet het zover ik weet echt zelf doenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:05 schreef kree het volgende:
ik ben voor lieve liedjes enzo altijd he?♡♡♡♡![]()
Naaaaquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Terecht ook, alleen de naam Eefde al
Als ik de baas ben van het journaal?quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
niet verkeerd, maar noem meer kinderen voor kinderen dan eigenijk ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met 1 voet op de stoep, en voet in de goot. En als ik dat niet doe dan ga ik morgen dood.quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
niet verkeerd, maar noem meer kinderen voor kinderen dan eigenijk ?Lach met een schone bips![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik de baas ben van het journaal?Do what you love, love what you do!![]()
Ik schaam me er een beetje voorquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met 1 voet op de stoep, en voet in de goot. En als ik dat niet doe dan ga ik morgen dood.
Maar ik ga maar door
Ow ben zo weer wegquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Ja ik ben recalcitrant vandaag, pas maar op hoor
Kon niet slapen
En dit is dan eigenlijk de meest slechte optie om te doen als je niet kunt slapenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja zelfde kinderachtige leeftijd wijquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik schaam me er een beetje voor
Maar ik ga maar door
quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja zelfde kinderachtige leeftijd wij![]()
tis heel lastig dit met kindertjes en ook zo te maken uit ervaring. hahaha
maarja. leuk is het wel altijd.Do what you love, love what you do!![]()
Nou lekker sliepe danquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ben zo weer weg
Kon niet slapen
En dit is dan eigenlijk de meest slechte optie om te doen als je niet kunt slapen
Dit klinkt zooooo foutquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:14 schreef kree het volgende:
tis heel lastig dit met kindertjes en ook zo te maken uit ervaring. hahaha
maarja. leuk is het wel altijd.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik weet hier vinden jullie niks aan. maarja ok ik heb het er maar als project ingegooid bij gemeente
boeie
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Even serieus kree, moet ik dit aan klikken of denk je eerder van. Nee LYLT ga jij lekker je horror series en shit kijken? Eerlijk antwoord?quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:17 schreef kree het volgende:
ik weet hier vinden jullie niks aan. maarja ok ik heb het er maar als project ingegooid bij gemeente
boeie
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bips![]()
echt jammer dat je nu de titel niet meer kan zin van youtube thumbnailUw ADH vitamine Worst
Liefquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:17 schreef kree het volgende:
boeie
Bekijk deze YouTube-video
♡♡♡♡![]()
Lief liedjequote:Op zaterdag 16 november 2024 02:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb het aangeklikt, wat is dit voor Frans Timmermans Propaganda???♡♡♡♡![]()
klik maar aan, tis ok. ik denk voor kinderen is dit leuk en nieuwe animatie wat ik niet kan maken eigenlijk. maar was hele goeie idee? meester blabla is ermee gestopt en vermoed YouTube gezeik. maar van minder opw zitten best leuke nrs. bij.quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Even serieus kree, moet ik dit aan klikken of denk je eerder van. Nee LYLT ga jij lekker je horror series en shit kijken? Eerlijk antwoord?Do what you love, love what you do!![]()
Vind t liefquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
klik maar aan, tis ok. ik denk voor kinderen is dit leuk en nieuwe animatie wat ik niet kan maken eigenlijk. maar was hele goeie idee? meester blabla is ermee gestopt en vermoed YouTube gezeik. maar van minder opw zitten best leuke nrs. bij.♡♡♡♡![]()
Die eerste woorden al???? Jij hoort erbij???? Frans Timmermans gelul, nee niemand hoort erbij! Je moet erbij leren horen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
klik maar aan, tis ok. ik denk voor kinderen is dit leuk en nieuwe animatie wat ik niet kan maken eigenlijk. maar was hele goeie idee? meester blabla is ermee gestopt en vermoed YouTube gezeik. maar van minder opw zitten best leuke nrs. bij.Lach met een schone bips![]()
er is heel veel. maar helaas stuk weg wat er eerder was, maar vermoed door copyright enzo met YouTube. maar ok deze bleef over, is lief toch?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Tos een liedje v kinderen v kinderenquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die eerste woorden al???? Jij hoort erbij???? Frans Timmermans gelul, nee niemand hoort erbij! Je moet erbij leren horen.♡♡♡♡![]()
Zekerquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
er is heel veel. maar helaas stuk weg wat er eerder was, maar vermoed door copyright enzo met YouTube. maar ok deze bleef over, is lief toch?
♡♡♡♡![]()
Ik krijg serieus kortsluiting van die onzin.quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tos een liedje v kinderen v kinderenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik krijg serieus kortsluiting van die onzin.
♡♡♡♡![]()
Voor kinderen is het wel leuk denk ik?quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh ik geef ook graag toe dat het wel aan mij zal liggen♡♡♡♡![]()
Ik hou nu even wijselijk mijn mondquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor kinderen is het wel leuk denk ik?En heeft niks met jouw opmerking te maken hoor. Maar heb er wel een mening over.
die oude liedjes waren veel leuker wel? er is heel hoop wat ik trouwens paar jaar terug nog gewoon kon doen enzo en nu is het geblokkeerd. maar eigenlijk leuke kinderen liedjes en mis dat.quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor kinderen is het wel leuk denk ik?Do what you love, love what you do!![]()
Oh deel gerust hoorquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hou nu even wijselijk mijn mondEn heeft niks met jouw opmerking te maken hoor. Maar heb er wel een mening over.
♡♡♡♡![]()
Ik ken kvk vooral uit mijn kindertijdquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
die oude liedjes waren veel leuker wel? er is heel hoop wat ik trouwens paar jaar terug nog gewoon kon doen enzo en nu is het geblokkeerd. maar eigenlijk leuke kinderen liedjes en mis dat.♡♡♡♡![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2713 / +253 / +0 / 6275 / 6943
2. Dr.Mikey / 880 / +80 / +2 / 850 / 1217
3. KillemWieft / 739 / +75 / +0 / 291 / 552
4. AardappelSchotel / 495 / +62 / +0 / 1873 / 2193
5. ToT / 461 / +35 / +0 / 2086 / 2369
6. Rob / 429 / +67 / +0 / 287 / 384
7. Lovely / 354 / +0 / +0 / 1866 / 2120
8. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
9. Pinnenmutske / 317 / +43 / +1 / 1027 / 1318
10. mario390 / 315 / +19 / +0 / 144 / 248
11. HappyCharly / 263 / +19 / +11 / 659 / 795
12. loveyoulongtime / 249 / +30 / +13 / 903 / 1053
13. hemarookworst / 244 / +3 / +1 / 644 / 822
14. devzero / 208 / +24 / +0 / 418 / 530
15. sp3c / 173 / +4 / +0 / 307 / 389
16. gebrokenglas / 173 / +8 / +0 / 1012 / 1163
17. Bally-b / 171 / +0 / +0 / 38 / 64
18. mascara-klodder / 164 / +0 / +0 / 225 / 310
19. Fogel / 150 / +0 / +0 / 399 / 511
20. kree / 145 / +5 / +8 / 378 / 468SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik heb moeite en kan die dus niet meer vinden terwijl ik weet wel gedaan.
donker in je hoofd etc titel, niet meer te vinden is dat?Do what you love, love what you do!![]()
Nog een paar keer trekken en dan komt dat gevoel wel weer terugquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:34 schreef kree het volgende:
donker in je hoofd etc titel, niet meer te vinden is dat?![]()
Je kan het!Lach met een schone bips![]()
nou gaat meer omdat ik denk is een soort ding van en belangrijk en gecensureerd mss is. ? dat nr was ok.quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog een paar keer trekken en dan komt dat gevoel wel weer terug![]()
Je kan het!Do what you love, love what you do!![]()
Dat zegt me niksquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:34 schreef kree het volgende:
donker in je hoofd etc titel, niet meer te vinden is dat?♡♡♡♡![]()
Maarreh, er ff niet aan denken en dan komt het wel terug.quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:34 schreef kree het volgende:
donker in je hoofd etc titel, niet meer te vinden is dat?Lach met een schone bips![]()
ja omdat ik t nr nu niet meer kan vinden, maar tis wss ok idee wss wel uit gedachten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als ik Google komt er wakker met n wijsje?quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ik t nr nu niet meer kan vinden, maar tis wss ok idee wss wel uit gedachten.♡♡♡♡![]()
Het is niet jouw stijl denk ik, maar deze vind ik dan weer heerlijk:quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja omdat ik t nr nu niet meer kan vinden, maar tis wss ok idee wss wel uit gedachten.
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bips![]()
het was heel ok nr, maar ik kan hem ook niet meer vinden, verwijderd door copyright ofzo. helaas.quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik Google komt er wakker met n wijsje?Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:34 schreef kree het volgende:
dat is en kerstfilmquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lass em dar sterben, keine gibt ein fick.![]()
ik ook, maar nog steeds is t leuk wel en denk kinderen vinden dat ook?quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ken kvk vooral uit mijn kindertijdDo what you love, love what you do!![]()
Denk t ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, maar nog steeds is t leuk wel en denk kinderen vinden dat ook?♡♡♡♡![]()
GaaaaaapTyp een stukje vd tekst danquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja fan van ook, maar niet die ik bedoelde♡♡♡♡![]()
volgens mij dus De dijk - hou me vast heeft de tekst donker in je hoofdquote:Op zaterdag 16 november 2024 02:34 schreef kree het volgende:
Nou welterusten dan maar![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zit nog altijd te denken he iemand die ik leuk vind enzo en gezellig met elkaar fok?Do what you love, love what you do!![]()
Huh?quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:55 schreef kree het volgende:
zit nog altijd te denken he iemand die ik leuk vind enzo en gezellig met elkaar fok?♡♡♡♡![]()
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 16 november 2024 02:55 schreef kree het volgende:
zit nog altijd te denken he iemand die ik leuk vind enzo en gezellig met elkaar fok?![]()
![]()
Begrijp je nog steeds niet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:00 schreef kree het volgende:
[..]
wat anders als alleen beetje praten hier enzo denk?![]()
wat ik bedoel dit hele platform is maar bullshit om te zeggen etc etc enzo.quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Begrijp je nog steeds niet.
wat ik bedoel ik zie wel dingen ofzo weet ik veel, onmogelijke wss maar hoe boeiend is fok nu>?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb mijn vriendje via FOK! in zoverre dat ik 't boeiend vind.quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik bedoel dit hele platform is maar bullshit om te zeggen etc etc enzo.
wat ik bedoel ik zie wel dingen ofzo weet ik veel, onmogelijke wss maar hoe boeiend is fok nu>?![]()
wat??>quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje via FOK! in zoverre dat ik 't boeiend vind.Do what you love, love what you do!![]()
ja dat is altijd met mij....quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begrijp je zin wederom niet.
wat denk je nu zelf? van wat ik zeg of wat doen?Do what you love, love what you do!![]()
Dat het misschien je bedtijd isquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is altijd met mij....
wat denk je nu zelf? van wat ik zeg of wat doen?![]()
![]()
mss wel maar ben het er niet mee eens allemaal......quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat het misschien je bedtijd isDo what you love, love what you do!![]()
dat verzekeraars niet mogen vast leggen je eigen medische problemen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat voor gezeik en regels?
en verder als je je ziek meld ziek en werkgever mag niet weten.Do what you love, love what you do!![]()
Oké.quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat verzekeraars niet mogen vast leggen je eigen medische problemen.
en verder als je je ziek meld ziek en werkgever mag niet weten.![]()
Huh.. ik dacht dat je t over relaties hadquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
dat verzekeraars niet mogen vast leggen je eigen medische problemen.
en verder als je je ziek meld ziek en werkgever mag niet weten.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh.. ik dacht dat je t over relaties hadneejoh. toch kansloos in die.quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh.. ik dacht dat je t over relaties hadDo what you love, love what you do!![]()
mooi zo, heb een extra kist koud gezet voor die 30 seconden straks dat Mike ff die eikel neer knalt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nog genoeg tijd voor wat patertjes
eigenlijk meer voor de afterparty dus![]()
![]()
welllllll en ben ik ook echt enzo want niet gelijk drama over hoe en wat, iemand moet maar leuk zijn he en dan Kane r veel.quote:
Do what you love, love what you do!![]()
zolang blijf ik niet op, dus lees de samenvattingen welquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
mooi zo, heb een extra kist koud gezet voor die 30 seconden straks dat Mike ff die eikel neer knalt.
eigenlijk meer voor de afterparty dusUw ADH vitamine Worst
ik slaap tegenwoordig een uurtje of 16 per dag als ik niet hoef te werken dus een keer een paar uur laten knock-out maakt ook geen verschil.quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zolang blijf ik niet op, dus lees de samenvattingen wel
Ik verwacht niks spannends. BAM..... AUW..... Liggen zoiets![]()
16 hoe komt t?quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik slaap tegenwoordig een uurtje of 16 per dag als ik niet hoef te werken dus een keer een paar uur laten knock-out maakt ook geen verschil.
Ik verwacht niks spannends. BAM..... AUW..... Liggen zoiets♡♡♡♡![]()
Geen idee dat probeer ik te ontdekken waarom ik totaal geen energie meer heb. Lijk verder gewoon helemaal gezond enzo maar het voelt anders zeg maarquote:![]()
![]()
Joh wat gek.. naar ookquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen idee dat probeer ik te ontdekken waarom ik totaal geen energie meer heb. Lijk verder gewoon helemaal gezond enzo maar het voelt anders zeg maar
Wat zei de huisarts?♡♡♡♡![]()
Ohhh leeft die nogquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee Mike Tyson heeft volgens mij nooit in een F1 wagen gereden
♡♡♡♡![]()
Die kon niks vinden dus nu kijken wat de internist weet te vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Joh wat gek.. naar ook
Wat zei de huisarts?![]()
Fijn dat ze gaan onderzoekenquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Die kon niks vinden dus nu kijken wat de internist weet te vinden.♡♡♡♡![]()
Ja zag tquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
die gaat zometeen een wedstrijd boksen dus ik denk het wel
Gemist♡♡♡♡![]()
Neejohquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
morgen rustig terug kijken op netnix dan
Boeit me niks
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Oost-West en thuis kijk bolk je nog altijd het best![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan kijk je lekker niet morgen dan kun je andere dingen doen enzo
♡♡♡♡![]()
het internet staat morgen toch vol met wat er is gebeurdUw ADH vitamine Worst
Ik was even aan het sociaal doen en heb gewoon een soort van kabinetscrisis gemistquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:36 schreef hemarookworst het volgende:
het internet staat morgen toch vol met wat er is gebeurd![]()
![]()
nu is de LGBTIQ+ champ aan het dansenquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:36 schreef hemarookworst het volgende:
het internet staat morgen toch vol met wat er is gebeurd![]()
![]()
moet kunnen, tenzij je stiekem onderdeel van het kabinet bentquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was even aan het sociaal doen en heb gewoon een soort van kabinetscrisis gemist
Uw ADH vitamine Worst
binnenkort tijd zat dusquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet kunnen, tenzij je stiekem onderdeel van het kabinet bent![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet kunnen, tenzij je stiekem onderdeel van het kabinet bent![]()
Nee!![]()
![]()
dat schoof net nog aan de kantquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Staat het kabinet terug op 4 poten? 🪑![]()
het wankelt nogal hierquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Staat het kabinet terug op 4 poten? 🪑Uw ADH vitamine Worst
dit boeit me totaal niet eigenlijkquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
nu is de LGBTIQ+ champ aan het dansen
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
snap het nut er niet van in om elkaar in elkaar slaan voor lol?quote:Op zaterdag 16 november 2024 03:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
mij ook niet
wil alleen Iron Mike wel ff zien straks
ben er gewoon geen fan van. maar prima wie wel.Do what you love, love what you do!![]()
Dat heb ik met schaatsenquote:Op zaterdag 16 november 2024 03:50 schreef kree het volgende:
[..]
snap het nut er niet van in om elkaar in elkaar slaan voor lol?
ben er gewoon geen fan van. maar prima wie wel.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik doe dat liedje en cover en dit bandje is al veel langer bezig als ik er mee bezig ben.
waarom ik er aan mee doen is dus meer van vind het goed doel, en ok snap jullie vinden hier geen reet aan ofzo mss, maar dat alles en beelden ook eruit is terplekke gemaakt waar ze wel goeie doel doen. ``;pDo what you love, love what you do!![]()
meer mooie nrs nl zijn er en meer kluister en niet eens christelijk?
beetje doel voor volgend jaar, maar ok.Do what you love, love what you do!![]()
hier staat bandje bekend om enzo en ik er dan bij enzo terplekke met heel verhaal van verslaving etc.....
maar luister het eens? die paar zeggen waar het b banje voor staat.Do what you love, love what you do!![]()
en wil geen gezeik ofzo want ware verhalen enzo. en als je dat verhaal kent dan is het niet handig om hier drama over te maken,Do what you love, love what you do!![]()
weet ik? zeg maar in algemeen net als jullie van alles mogen zeggen trouwens enzo, maar dit is dingetje voor mij.quote:Do what you love, love what you do!![]()
ik zit te wachten op opa die ff een aandachtshoer op zijn smoel gaat rammen (hoop ik) verder boeit het me allemaal bijzonder weinig![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HoplaI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
KeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ViolaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En weer verder
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 05:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
mogen dit weekend wel een klein poets beurtje hebben
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nog maar een bolk dan?I'm surrounded by morons!
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Harrie. Das lang geledenquote:
Kopen ze de hele zooi op om klanten te werven en doet het niet
Zijn er nu meer kwijt dan ze erbij krijgen![]()
Hey Bbquote:
Leuk je weer te zien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: