SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik verzeker @kree dat de ING hem snoeihard op gaat lichten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat van iedereen jij @kree mijn OP kaapt, ik had een veel betere. Man man man man. Hier word ik niet vrolijk van
Lach met een schone bips![]()
Wat had jr dan..quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dat van iedereen jij @:kree mijn OP kaapt, ik had een veel betere. Man man man man. Hier word ik niet vrolijk van♡♡♡♡![]()
Dat je zo sloom bent dat zelfs Kree je kan kapenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dat van iedereen jij @:kree mijn OP kaapt, ik had een veel betere. Man man man man. Hier word ik niet vrolijk van
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Trutquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je zo sloom bent dat zelfs Kree je kan kapen
Ja sorry hoor, die aftreksokken breken zichzelf niet die tegen de verwarming aanstaan en een keer in de was moetenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:42 schreef kree het volgende:
moet je maar sneller zijn hoor met OP. duurde al lang![]()
Nee ik had niet gezien dat ik lapo had.Lach met een schone bips![]()
Iedereen was gewoon even hun inner Checo Perez aan het channelenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je zo sloom bent dat zelfs Kree je kan kapen
Waarom zou je dat ooit willenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen was gewoon even hun inner Checo Perez aan het channelen
hahaha daarom maakt t niet uit, ik ff gedaan `;pquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, die aftreksokken breken zichzelf niet die tegen de verwarming aanstaan en een keer in de was moeten![]()
Nee ik had niet gezien dat ik lapo had.
tis sowieso punt wel, maargoed laten we het over luchtereige dingen hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Zodat ie keer q2 haalt?quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ooit willenLach met een schone bips![]()
Lol gast ik geef geen neukquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha daarom maakt t niet uit, ik ff gedaan `;p
tis sowieso punt wel, maargoed laten we het over luchtereige dingen hebben.
Niet iedereen wil binnen 1 minuut 15 klaar zijnquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ooit willen
Wat voor een dingen??quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:44 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha daarom maakt t niet uit, ik ff gedaan `;p
tis sowieso punt wel, maargoed laten we het over luchtereige dingen hebben.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, die aftreksokken breken zichzelf niet die tegen de verwarming aanstaan en een keer in de was moeten![]()
Nee ik had niet gezien dat ik lapo had.
♡♡♡♡![]()
Ja sowieso, en dan volgend jaar Lance Droll naast Maxquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neuhhh
Gewoon wieberen die gast
@JustinK is van de 2 minutenquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen wil binnen 1 minuut 15 klaar zijn
er zijn er veel die het niet veel langer volhouden..quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen wil binnen 1 minuut 15 klaar zijn![]()
![]()
Nouuuuuuquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sowieso, en dan volgend jaar Lance Droll naast Max
Die is dan ook de nummer 1 fan van Stroll, al klaar zijn voor het goed en wel begonnen isquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:JustinK is van de 2 minuten
Ik geloof meer Max fanquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is dan ook de nummer 1 fan van Stroll, al klaar zijn voor het goed en wel begonnen is![]()
Zoals het hoort
Zo, Fixt that 4 youquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof meer Maximaal Ferrari fan![]()
Zoals het hoort![]()
Hulk???quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik hoop op The Hulk, maar denk dat het Yuki of Lawson gaat worden.
Jij kijkt niet vaak ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
totaal niks mee., maar beetje gevolgd, max kapt er binnenkort mee denk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof meer Max fan![]()
Zoals het hoortDo what you love, love what you do!![]()
Is ook wel echt een kut auto he?quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hulk???
Jij kijkt niet vaak ?Lach met een schone bips![]()
En hulk wordt oudquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook wel echt een kut auto he?
Lewis ook, maar heb zwak voor Hulkenberg. Ken hem beetje van vroegah.quote:Lach met een schone bips![]()
Tis een leuke gastquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lewis ook, maar heb zwak voor Hulkenberg. Ken hem beetje van vroegah.
Hier ook een poos in de buurt gewoond
Maar het houdt een keer opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neequote:Op zaterdag 16 november 2024 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou RB Vettel terug halen? Zou wel stunt zijn
Gaat ook niet gebeuren
Toen ik bij zijn oom werkte, kwam ie vaak langs... Mochten we even mee met zijn sportwagen de A3 op in Duitsland. 7 kleuren strontquote:Op zaterdag 16 november 2024 01:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een leuke gast
Hier ook een poos in de buurt gewoond
Maar het houdt een keer op
quote:Op zaterdag 16 november 2024 01:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toen ik bij zijn oom werkte, kwam ie vaak langs... Mochten we even mee met zijn sportwagen de A3 op in Duitsland. 7 kleuren stront
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: