Draai het maar weer om. Heel zwak.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Politici zijn over het algemeen meer geinteresseerd in elkaar de maat nemen dan daadwerkelijk besturen. Dat is niet anders bij populisten.
"SHUT UP LIBTARD!"quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh we hebben de discussie alweer gecondenseerd naar links/rechts zie ik.
Dit is de VS niet..
Ligt er eraan. Ben je links of rechtshandig?quote:
Rustig maar jongetje. Je leest gewoon de post verkeerd, kan gebeuren. De post ging over de instroom, jij reageert alsof de post het had over maatregelen in het algemeen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Integendeel. Ik heb gewoon niet zo'n zin in om een feitenvrije discussie met jou te gaan voeren. Je kan wel roepen dat 'links niets aan de instroom wil doen en dat is gewoon waar'- maar dat is dus gewoon niet waar. Je zit gewoon uit je nek te kletsen.
Kloptquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ligt er eraan. Ben je links of rechtshandig?
Ik zei dat ze NU niet anders behandeld worden. En dat werkt dus niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:52 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
En dan beweer je net dat ze niet anders behandeld worden.
Ja Koekoek.
Lekker toontje pikquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Rustig maar jongetje. Je leest gewoon de post verkeerd, kan gebeuren. De post ging over de instroom, jij reageert alsof de post het had over maatregelen in het algemeen.
Als ik niet onder een auto loop of mezelf dood vreet aan de kruidnoten heb ik goede hoop dat ik de kerst wel haal. Al weet je het niet hè?quote:
Ik hoop het wel. Maar niet met dit complete kabinet, wellicht wel met Schoof II, het minderheidskabinet.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik kijk erin het geheel niet van op. De inhoud van zo'n ministerraad is geheim en als men in de PVV in het openbaar dingen roept als kopvoddentaks, de Koran is Mein Kampf, minder, minder minder, dan maak ik me geen enkele illusies over wat er allemaal wel niet achter gesloten deuren wordt geroepen.
Dan is het aan alle aanwezigen om dit stevig de kop in te drukken en een persoon die dergelijke uitlatingen doet gelijk keihard de wacht aan te zeggen. Als hier echt van dergelijke taal sprake is geweest zou ik het treurig vinden als alleen Achahbar hier actie op heeft ondernomen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien dat men nu door heeft dat er gewoon weldegelijk sprake is van moslimhaat.
D66 is dan ook niet links, natuurlijk. Die zijn pro arbeidsmigratie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:59 schreef Breekfast het volgende:
Nog terugkomend op wat 'Links' aan voorstellen heeft gedaan voor migratiebeperking:
Kijk voor het idee eens in het verkiezingsprogramma van D66 van afgelopen jaar.
Migratie krijgt een klein hoofdstukje, op pagina 219 van 231 pagina's (wat al veel zegt). Beperking van migratie wordt niet als doel genoemd. Het belangrijkste doel:
Bescherming voor kwetsbaren op de vlucht
https://d66.nl/wp-content(...)KP2023_2023-2027.pdf
Dat is zijn standaardtoontjequote:
Deze hele 'crisis' bewijst mijn gelijk. Het gaat over nul inhoud, nul over daadwerkelijk beleid. En dit alles na wat idiote moslimjongeren die zich niet kunnen gedragen in Amsterdam, een probleem waar het overgrote deel van het land geen last van heeft en ook niet oplosbaar is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Draai het maar weer om. Heel zwak.
Dan heb je alles omtrent arbeidsmigratie gemist. Veruit de grootste groep en waar meer dan de helft op of onder het minimumloon leeft.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:53 schreef Breekfast het volgende: [..] Welke voorstellen hebben linkse partijen dan de afgelopen jaren gedaan om de migratie te beperken? De enige voorstellen die ik langs heb zien komen is om migratie te verleggen van de illegale route naar legale routes. Niet voor beperkingen.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Rustig maar jongetje. Je leest gewoon de post verkeerd, kan gebeuren. De post ging over de instroom, jij reageert alsof de post het had over maatregelen in het algemeen.
Ik weet het niet, dan heeft het kabinet geen meerderheid in de eerste en tweede kamer, ben je helemaal vleugellam en de rest gunt je het licht niet in de ogen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Maar niet met dit complete kabinet, wellicht wel met Schoof II, het minderheidskabinet.
Er komt geen Schoof 2.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Maar niet met dit complete kabinet, wellicht wel met Schoof II, het minderheidskabinet.
Ah, ik had dus bij PvdA-Groenlinks moeten kijken voor alle voorstellen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
D66 is dan ook niet links, natuurlijk. Die zijn pro arbeidsmigratie.
Ik vraag me toch ook ernstig af of, mocht dit kabinet vallen, Schoof dan nog wel zin heeft in een Schoof II. Ik kan me voorstellen dat die man wel een leukere baan kan vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon inhoudelijk? De post zegt dat links geen enkele maatregel voorstelt om de instroom tegen te gaan. Als dat niet zo is kun je toch gewoon maatregelen en/of voorstellen opnoemen?quote:
Ja. Bizar. Lekker gezellig borrelen met Nijman en Duk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de campagne zette Caroline de VVD zelfs al weg als links op de vraag of ze met de VVD een coalitie zou willen vormen.
"Als de VVD wat minder links wordt is dat een mogelijkheid."
We leven niet in Amerika, als je hier zulke dingen gaat zeggen als vertegenwoordiger van alle burgers in Nederland, dan moet men gewoon aftreden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Deze hele 'crisis' bewijst mijn gelijk. Het gaat over nul inhoud, nul over daadwerkelijk beleid. En dit alles na wat idiote moslimjongeren die zich niet kunnen gedragen in Amsterdam, een probleem waar het overgrote deel van het land geen last van heeft en ook niet oplosbaar is.
Lol, ze gaan nu rustig de vier jaar volmakenquote:
Je weet niet eens wat er daadwerkelijk gezegd isquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
We leven niet in Amerika, als je hier zulke dingen gaat zeggen als vertegenwoordiger van alle burgers in Nederland, dan moet men gewoon aftreden.
De rest van de NSC heeft geen principlesquote:
Dit kan niet meer mis gaan!quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Lol, ze gaan nu rustig de vier jaar volmaken
Geheel volgens verwachting.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Woensdag weer een spoeddebat ?:')quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Of Achahbar stelt zich ongelofelijk aan, zeg het maar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De rest van de NSC heeft geen principles
Weer een hele dag kwijt aan kleuterklas onzin, ben benieuwd of Timmermans weer van leer gaatquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Woensdag weer een spoeddebat
Met een Bikker die zegt we moeten een keer aan de slag gaan.
Doorstart Schoof 1.5 (VVD-PVV-FvD-SGP-BBB-JA21).quote:
Echt wel! Wat erg dit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:04 schreef Hanca het volgende:
Aan het eind van het liedje is dus alleen een onzichtbare en op het oog niet al te competente staatssecretaris (de toeslagenaffaire zit vaster dan ooit) verdwenen. En NSC is echt hun allerlaatste restje geloofwaardigheid en fatsoen kwijt. Als klopt dat ze blijven zitten.
Een paar tienduizend jaar op jaar op jaar op jaar op jaar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Er wordt een enorm probleem gemaakt van een paar tienduizend asielzoekers. Bizar. Een probleem bewust verergerd door Faber en vele VVD staatssecretarissen voor haar.
Als het kabinet moet vallen, dan toch liever wel op een vrijdag hoorquote:
Maar ze gaan er niet uitquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als NSC eruit stapt en ze gaan verder als minderheidskabinet ga ik de popcorn per pallet kopen
Misschien eerst maar eens afwachten wát er nu precies gezegd is?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:04 schreef Hanca het volgende:
Aan het eind van het liedje is dus alleen een onzichtbare en op het oog niet al te competente staatssecretaris (de toeslagenaffaire zit vaster dan ooit) verdwenen. En NSC is echt hun allerlaatste restje geloofwaardigheid en fatsoen kwijt. Als klopt dat ze blijven zitten.
Buiten andere mensen om, weet iedereen wel wat Wilders al decennia loopt te roeptoeteren. Dan kun je dit verwachten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:03 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er daadwerkelijk gezegd is
Mag ik vragen waarom je niet gewoon een big bag met maiskorrels laat bezorgen samen met een popcornmachine?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als NSC eruit stapt en ze gaan verder als minderheidskabinet ga ik de popcorn per pallet kopen
En toch zie ik dat bij deze club liever dan dat ze aan de slag gaan. Laat ze hun tijd uitzitten met ruzie maken, dan maken ze niks kapot.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
4 jaar geld verspillen aan ministers die niets gaan doen behalve elkaar de huid volschelden in vergaderingen en op social media
Ik vind hem zelf ook erg flauw, mijn excuses.quote:
hihi, maar idd .... tijd voor popcornquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mokerdom rechts vindt dit gewoon doodnormaal.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:06 schreef Jojoke het volgende:
Die lekken kunnen toch niet waar zijn?![]()
Zitten daar in dat kabinet echt ministers die "halalvreters", "kutmarokkanen" en "antisemitisme zit in hun DNA" roepen. En dan verbaasd zijn dat hun collega met Marokkaanse roots en haar partijgenoten daar niet zo gelukkig mee zijn. Het is zo absurd, dat ik denk dat het kabinet op maandag al gevallen was als dit waarheid is.
Je weet helemaal niet wat 'dit' isquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Buiten andere mensen om, weet iedereen wel wat Wilders al decennia loopt te roeptoeteren. Dan kun je dit verwachten.
Ten eerste: jij stelt dat links 'geen maatregelen voorstelt'. De stelplicht ligt dan bij jou. Je kan niet zomaar dat soort beweringen doen zonder die ook maar enigszins te staven en dan van een ander verlangen dat hij jouw ongelijk gaat bewijzen. Dat is een hele luie, kinderachtige manier van een discussie voeren. Dat heeft dus inderdaad niets met inhoud te maken.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon inhoudelijk? De post zegt dat links geen enkele maatregel voorstelt om de instroom tegen te gaan. Als dat niet zo is kun je toch gewoon maatregelen en/of voorstellen opnoemen?
Ik wil eigenlijk dat alle stemmers van deze bende voelen hoe het is als deze mensen aan het roer staanquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
En toch zie ik dat bij deze club liever dan dat ze aan de slag gaan. Laat ze hun tijd uitzitten met ruzie maken, dan maken ze niks kapot.
En wellicht..gaan dan de ogen ook eens open van mensen die maar blijven stemmen op dit soort drek.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
En toch zie ik dat bij deze club liever dan dat ze aan de slag gaan. Laat ze hun tijd uitzitten met ruzie maken, dan maken ze niks kapot.
Nog beter plan wel.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je niet gewoon een big bag met maiskorrels laat bezorgen samen met een popcornmachine?
Nou, daar heb ik mijn twijfels bijquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En wellicht..gaan dan de ogen ook eens open van mensen die maar blijven stemmen op dit soort drek.
Ja toen ik het typte voelde ik eigenlijk al aan dat het niks ging worden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik mijn twijfels bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Erdmans is ook zo'n pias die je niet te serieus moet nemen maar dit vind ik wel een leuke quote van hem:quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:04 schreef Hanca het volgende:
Het nadeem is wel dat de hot items weer blijven liggenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Ik zie eerder een toename in de kiezers op "dit soort drek". Elke keer weer de volgende messias waar achteraan gehuppeld wordt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En wellicht..gaan dan de ogen ook eens open van mensen die maar blijven stemmen op dit soort drek.
Ja, alsof Wilders zich in zou houden, die kan het ook zeggen. Hij was immers de man van de kopvoddentaks, dan weet je toch al dat je nooit met zo'n figuur in zee moet gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:06 schreef Jojoke het volgende:
Die lekken kunnen toch niet waar zijn?![]()
Zitten daar in dat kabinet echt ministers die "halalvreters", "kutmarokkanen" en "antisemitisme zit in hun DNA" roepen. En dan verbaasd zijn dat hun collega met Marokkaanse roots en haar partijgenoten daar niet zo gelukkig mee zijn. Het is zo absurd, dat ik denk dat het kabinet op maandag al gevallen was als dit waarheid is.
Ik gok lichtelijk van racistische aard, maar men zal het wel weer overtrokken en aanstellerij vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:08 schreef Jojoke het volgende:
Ik wil nu wel echt weten wat er gezegd is wat Achahbar niet vond deugen en de rest wel.
Ik neem aan en hoop dat er wel een onafhankelijk en deugdelijk onderzoek zal komen. Rondom een ministerraad mag niet de geringste zweem van discriminatie en/of racisme hangenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Achahbar weg, andere NSC-bewindslieden blijven, kabinetscrisis afgewend - https://nos.nl/l/2544610#UPDATE-container-82012416
![]()
![]()
Wie moet dat onderzoek doen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik neem aan en hoop dat er wel een onafhankelijk en deugdelijk onderzoek zal komen. Rondom een ministerraad mag niet de geringste zweem van discriminatie en/of racisme hangen
Er is niemand die dat doet behalve jij. Ik niet, de originele post waar je op reageerde ook niet. Dat is zo vaak het probleem, gerichte kritiek of vragen worden niet beantwoord omdat er meteen giftig op gereageerd wordt alsof er iets anders, veel breders, werd gezegd.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:07 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat kan je dan misschien geen verstandige voorstellen vinden om iets aan instroom te doen, maar je kan maar moeilijk zeggen dat links geen voorstellen doet.
Ik zeg ook wellicht, tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Ik zie eerder een toename in de kiezers op "dit soort drek". Elke keer weer de volgende messias waar achteraan gehuppeld wordt.
Dat was al bekend voordat ze een onderzoek gingen starten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben jullie trouwens meegekregen dat 130 op de snelwegen helemaal niet gaat lukken. Want het plannetje is te duur.
Dit is te duur, ja?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben jullie trouwens meegekregen dat 130 op de snelwegen helemaal niet gaat lukken. Want het plannetje is te duur.
Behalve als Schoof anders beslist, geldt geheimhouding. Dus niemand mag iets zeggen over de beraadslagingquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik neem aan en hoop dat er wel een onafhankelijk en deugdelijk onderzoek zal komen. Rondom een ministerraad mag niet de geringste zweem van discriminatie en/of racisme hangen
De Mossad. Die zijn hier toch al bezig blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wie moet dat onderzoek doen?
Ah ga je het nu daarop gooien... Alsof je sowieso de uitspraak 'halalvreters' in de ministerraad als 'dat kan echt niet' zou zien. Ik vond kopvoddentaks al genoeg om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet wat 'dit' is
Die zullen vast staan te springen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:12 schreef Hexagon het volgende:
Nou dat wordt een nieuwe excuusallochtoon vinden
Onafhankelijke en integere personen het liefst met verschillende achtergronden.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wie moet dat onderzoek doen?
We hebben dubbel paspoorter Zsolt Szabo al.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:12 schreef Hexagon het volgende:
Nou dat wordt een nieuwe excuusallochtoon vinden
Ja, bedankt... Maar wie moet opdracht geven tot zo'n onderzoek? Het parlement waar je een meerderheid voor moet hebben? Het kabinet?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:12 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Onafhankelijke en integere personen het liefst met verschillende achtergronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |