Draai het maar weer om. Heel zwak.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Politici zijn over het algemeen meer geinteresseerd in elkaar de maat nemen dan daadwerkelijk besturen. Dat is niet anders bij populisten.
"SHUT UP LIBTARD!"quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh we hebben de discussie alweer gecondenseerd naar links/rechts zie ik.
Dit is de VS niet..
Ligt er eraan. Ben je links of rechtshandig?quote:
Rustig maar jongetje. Je leest gewoon de post verkeerd, kan gebeuren. De post ging over de instroom, jij reageert alsof de post het had over maatregelen in het algemeen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Integendeel. Ik heb gewoon niet zo'n zin in om een feitenvrije discussie met jou te gaan voeren. Je kan wel roepen dat 'links niets aan de instroom wil doen en dat is gewoon waar'- maar dat is dus gewoon niet waar. Je zit gewoon uit je nek te kletsen.
Kloptquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ligt er eraan. Ben je links of rechtshandig?
Ik zei dat ze NU niet anders behandeld worden. En dat werkt dus niet.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:52 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
En dan beweer je net dat ze niet anders behandeld worden.
Ja Koekoek.
Lekker toontje pikquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Rustig maar jongetje. Je leest gewoon de post verkeerd, kan gebeuren. De post ging over de instroom, jij reageert alsof de post het had over maatregelen in het algemeen.
Als ik niet onder een auto loop of mezelf dood vreet aan de kruidnoten heb ik goede hoop dat ik de kerst wel haal. Al weet je het niet hè?quote:
Ik hoop het wel. Maar niet met dit complete kabinet, wellicht wel met Schoof II, het minderheidskabinet.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik kijk erin het geheel niet van op. De inhoud van zo'n ministerraad is geheim en als men in de PVV in het openbaar dingen roept als kopvoddentaks, de Koran is Mein Kampf, minder, minder minder, dan maak ik me geen enkele illusies over wat er allemaal wel niet achter gesloten deuren wordt geroepen.
Dan is het aan alle aanwezigen om dit stevig de kop in te drukken en een persoon die dergelijke uitlatingen doet gelijk keihard de wacht aan te zeggen. Als hier echt van dergelijke taal sprake is geweest zou ik het treurig vinden als alleen Achahbar hier actie op heeft ondernomen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien dat men nu door heeft dat er gewoon weldegelijk sprake is van moslimhaat.
D66 is dan ook niet links, natuurlijk. Die zijn pro arbeidsmigratie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:59 schreef Breekfast het volgende:
Nog terugkomend op wat 'Links' aan voorstellen heeft gedaan voor migratiebeperking:
Kijk voor het idee eens in het verkiezingsprogramma van D66 van afgelopen jaar.
Migratie krijgt een klein hoofdstukje, op pagina 219 van 231 pagina's (wat al veel zegt). Beperking van migratie wordt niet als doel genoemd. Het belangrijkste doel:
Bescherming voor kwetsbaren op de vlucht
https://d66.nl/wp-content(...)KP2023_2023-2027.pdf
Dat is zijn standaardtoontjequote:
Deze hele 'crisis' bewijst mijn gelijk. Het gaat over nul inhoud, nul over daadwerkelijk beleid. En dit alles na wat idiote moslimjongeren die zich niet kunnen gedragen in Amsterdam, een probleem waar het overgrote deel van het land geen last van heeft en ook niet oplosbaar is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Draai het maar weer om. Heel zwak.
Dan heb je alles omtrent arbeidsmigratie gemist. Veruit de grootste groep en waar meer dan de helft op of onder het minimumloon leeft.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:53 schreef Breekfast het volgende: [..] Welke voorstellen hebben linkse partijen dan de afgelopen jaren gedaan om de migratie te beperken? De enige voorstellen die ik langs heb zien komen is om migratie te verleggen van de illegale route naar legale routes. Niet voor beperkingen.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Rustig maar jongetje. Je leest gewoon de post verkeerd, kan gebeuren. De post ging over de instroom, jij reageert alsof de post het had over maatregelen in het algemeen.
Ik weet het niet, dan heeft het kabinet geen meerderheid in de eerste en tweede kamer, ben je helemaal vleugellam en de rest gunt je het licht niet in de ogen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Maar niet met dit complete kabinet, wellicht wel met Schoof II, het minderheidskabinet.
Er komt geen Schoof 2.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Maar niet met dit complete kabinet, wellicht wel met Schoof II, het minderheidskabinet.
Ah, ik had dus bij PvdA-Groenlinks moeten kijken voor alle voorstellen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
D66 is dan ook niet links, natuurlijk. Die zijn pro arbeidsmigratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |