SPOILER: Wie zat er in welk pak?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is al geweest in eerdere seizoenen?
Lijst met 250 BN-ers die mee zouden kunnen dit seizoen (en dus nog niet zijn geweest). Met dank aan @PiperidineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door H_T op 16-11-2024 20:01:43 ]
Leek me ook wel iemand met podium ervaring.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen idd. Eentje die een plaatje heeft gemaakt zonder succes
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:01 schreef Arizona het volgende:
Op basis van mijn input zegt chatgpt Art Rooijakkers voor de schildpad
Dan ga je mij voor zijn. Ik had morgen op de planning daarvoorquote:
Iets met man, bekendd nederlander, reizen, miami, angsten overwinnen en flikken.quote:
Mag ook hoor, dan doe ik nog wat dingetjes voor JESC morgenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan ga je mij voor zijn. Ik had morgen op de planning daarvoor
Mijn levensgeluk hangt er niet vanafquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag ook hoor, dan doe ik nog wat dingetjes voor JESC morgen
Ze zingt nu expres lager dan normaalquote:
Ja precies. Geen idee hoe ze precies klinkt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zingt nu expres lager dan normaal
Maar gebruikt ook heel vaak autotune
Niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies. Geen idee hoe ze precies klinkt.
Maar het is geen sporterquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
Of jutta van Leerdam
Geen idee waarom
Zweedse huisjes
Lang
Jong
Zat dit jaar al met Samson in de Vlaamse editiequote:
Zou 1 van die b&b vol liefde kandidaten zijn?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:19 schreef H_T het volgende:
Zuid-Afrikaanse vlag aanzien voor die van Serviė
Maar die klinkt toch niet zo zuidelijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef F_r het volgende:
De maan misschien Jacqueline Govaerts van Krezip. Dat komt meer door de ademhaling die ik hoor.
Ik heb nul interesse in die show, dus als dat zo is dan weet ik het nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou 1 van die b&b vol liefde kandidaten zijn?
Tilburg ik hoor niet specifiek Belgisch erinquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar die klinkt toch niet zo zuidelijk
Tilburg is ook zuidelijk genoegquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:22 schreef F_r het volgende:
[..]
Tilburg ik hoor niet specifiek Belgisch erin
Ik heb er ook 0 intresse in,maar krijg wat mee via rtl boulevardquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nul interesse in die show, dus als dat zo is dan weet ik het niet
Dat is Kathleenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is de maan niet die Kristel van K3 vroeger? Belgiė en die had later zo'n realityshow dat ze in Zuid Afrika woonde.
Zou zo maar kunnen, zingt goed en speelde in een film.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef Momo het volgende:
Kathleen (ex K3) woont toch in Zuid Afrika?
Die heeft toch aan de Belgische variant van the masked singer meegedaan?quote:
Oh. Nou dan is het Kathleen.quote:
Mag het niet allebeiquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft toch aan de Belgische variant van the masked singer meegedaan?
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft toch aan de Belgische variant van the masked singer meegedaan?
Dat weet ik niet.quote:
Zong ze ook bij Beste Zangersquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belle zie ik dit nummer wel doen.
Kathleen niet eigenlijk.
Vanaf de Himalaya tot in de woestijnquote:
Ik lig vaak onder een steenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Onze jongens in miami
Heeft hij ingespeeld. Een acteur.
Ik volg hem op insta en dan is het wel een goede hint, maar anders niet neequote:Op vrijdag 15 november 2024 21:49 schreef H_T het volgende:
Ik vind nog steeds 'Ik ga graag op vakantie naar Curaēao en daarom was dit een heel goede hint' nogal stom
Ik hčb niet eens Insta!quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik volg hem op insta en dan is het wel een goede hint, maar anders niet nee
Maan gaat nog wat pareltjes eruit knallen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:00 schreef H_T het volgende:
Gelukkig, Schildpad blijftMaan had ik ook wel kunnen missen
Gelukkig deed ze bij de meeste niet alsof je heel dom bent als je zoiets obscuurs niet hebt begrepenquote:
Ze is gravin en geen prinses.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
Wow oké, een echte prinses in de show.
Gravin..quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
Wow oké, een echte prinses in de show.
Zelfs dat niet. Ze is nog jonkvrouw, zolang haar vader nog leeft.quote:
Noujaquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ze is nog jonkvrouw, zolang haar vader nog leeft.
En als ze dat wordt is ze niet gravin Eloise van Oranje maar Eloise gravin van Oranjequote:Op vrijdag 15 november 2024 22:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Ze is nog jonkvrouw, zolang haar vader nog leeft.
Genoeg voer voor waar-of-niet-waar bij pubquizzenquote:Op vrijdag 15 november 2024 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nouja![]()
Leuk al die titels maar je heb er geen reet aan
Nee, Gravin Van Amsberg. Haar familienaam is Van Oranje, maar de heerlijkheid (zoals dat heet) is Amsberg. Zoals ze zelf nu ook zei verwees’jonkie’ naar haar titel ‘Jonkvrouw Van Amsberg’, via haar vader, die tenslotte de zoon is van Claus von Amsberg.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
En als ze dat wordt is ze niet gravin Eloise van Oranje maar Eloise gravin van Oranje
Mijn man wist het juist door alle hints, zonder haar überhaupt gehoord te hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2024 06:51 schreef superniger het volgende:
Die hints van Eloise gaan echt nergens over.
Inderdaad, die waren goed te doen. Dat verslagjes maken en het oranje boek gaven het voor mij weg. Ik dacht door dat boek eigenlijk eerst nog aan een voetbalvrouw die misschien ook bekend zou zijn van eigen vlogs ofzo. Maar 'oranje' en 'vlogs' was toen eigenlijk een 1+1. 'Jonkie' en de mandarijn maakte het daarna af.quote:Op zondag 17 november 2024 14:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn man wist het juist door alle hints, zonder haar überhaupt gehoord te hebben
Mee eens. De hints van Eloise waren heel sterk. Sowieso een hele lastige om in hints te stoppen, je kan niet met Koninklijke hints gaan strooien. Het oranje voetbal boek en de mandarijnen waren top gevonden wat mij betreft. Het stuurde de meeste mensen richting een voetbalvrouw, mijzelf inclusief.quote:Op zondag 17 november 2024 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De hints waren ook helemaal niet zo kut als men hier roept. Bovendien moet het ook niet na 1 aflevering al een weggevertje zijn.
Ik heb meer problemen met het hysterische blousje van Geerquote:
Zei ze nu dat ze voor de 2de keer mee deed ?quote:
Lijkt mij niet de bedoeling. Klonk wel als Emma Heesters, dat wel.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zei ze nu dat ze voor de 2de keer mee deed ?
En qua hintsquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij niet de bedoeling. Klonk wel als Emma Heesters, dat wel.
Die kan toch niet zo zingenquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
En qua hints
Fatima Moreira de melo?
Poker en hockey
Denk ik ook, ging over vals zingen en tweede kans (wat kan ze zingen hč, bij televizierring gala).quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
En qua hints
Fatima Moreira de melo?
Poker en hockey
Enige inderdaad is dat ze niet kan zingen, maar had ook het idee dat dit playback was. Mart hoog kamer/toffe peer kan ik ook niet plaatsen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Denk ik ook, ging over vals zingen en tweede kans (wat kan ze zingen hč, bij televizierring gala).
Frederik Morsink.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:36 schreef NailQueen het volgende:
Er is altijd wel een boulevardcoryfee
Bennyquote:
Kom hier meelezen/schrijven, maar inderdaad zeg. Alsof het zelf geknutseld is met papier-maché.quote:
Klinkt logischquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:07 schreef Oliver23 het volgende:
Jennifer Hoffman speelde de rol Sam in Westenwind
Hoppa! Heeft zij meegedaan aan Maestro?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:07 schreef Oliver23 het volgende:
Jennifer Hoffman speelde de rol Sam in Westenwind
Neequote:Op vrijdag 22 november 2024 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoppa! Heeft zij meegedaan aan Maestro?
En doet mee aan happy campers in Engeland.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:12 schreef Dave het volgende:
Natasja froger heeft wel mee gedaan aan maestro trouwens
BAM.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:12 schreef Oliver23 het volgende:
En Jennifer Hoffman presenteert 3 op Reis. In haar eerste aflevering die zij presenteerde was ze in Portugal.
En ze heeft als stewardess gewerkt bij KLM...quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:12 schreef Dave het volgende:
Natasja froger heeft wel mee gedaan aan maestro trouwens
Klinkt ook als hem bij het zingenquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:19 schreef rvtm het volgende:
Ze blijven maar komen met Holly Brood. Hou op met die Holly Brood. Heeft die meid iets te pluggen op RTL ofzo.
En wat doet die meid tegenwoordig eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:19 schreef rvtm het volgende:
Ze blijven maar komen met Holly Brood. Hou op met die Holly Brood. Heeft die meid iets te pluggen op RTL ofzo.
Bekend zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat doet die meid tegenwoordig eigenlijk?
Komt uit de musicalfilm The Greatest Showmanquote:
Wie is Jan Kooiemans? Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Jan Kooijman vind ik nog niet zo gek
Musical en filmsquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die gaat in Amsterdamned 2 spelenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is toch ook het neukertje van Holly MBquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
In welk programma heeft Soy Kroon niet in gezeten?
Underrated comment, VI classic.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie is Jan Kooiemans? Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
https://www.bobsredmill.com/recipes/how-to-make/gluten-soy-bread/quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is toch ook het neukertje van Holly MB
Dit had je best in een spoiler kunnen plaatsen. Niet iedereen kijkt aandachtig naar de reclames.quote:
Vind gemiddeld gezien de pakken beter dan vorig jaarquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:30 schreef Dave het volgende:
Je kunt aan het pak al wel zien dat dat niet iemand is die de finale haalt.
Had gekund jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit had je best in een spoiler kunnen plaatsen. Niet iedereen kijkt aandachtig naar de reclames.
Wth is dat?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind de vampier als Niels van der laan klinken
Nouchka Fontijn?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:35 schreef Dazalbest1 het volgende:
Iemand hier zei die vrouwelijke bokser voor de vampier, die denk ik ook
Ahja verrekquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Van even tot hier, de hoofdpiet, cabaretier
Zou wel echt tof zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind de vampier als Niels van der laan klinken
Gźnant welquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom hebben wij, de eurovision fans, dit niet geraden?
Matige hintsquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stomme hintsquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Of geen haring lustquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten dat Cornald geen auto heeft?
Hij is ook echt de enige persoon die iets heeft met een Nederlandse vlagquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten dat Cornald geen auto heeft?
En ik heb dus niks gespoildquote:
Zou me inderdaad niet verbazenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:57 schreef Momo het volgende:
Denk dat sommigen contract voor 1 aflevering tekenen bewust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |