En doet mee aan happy campers in Engeland.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:12 schreef Dave het volgende:
Natasja froger heeft wel mee gedaan aan maestro trouwens
BAM.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:12 schreef Oliver23 het volgende:
En Jennifer Hoffman presenteert 3 op Reis. In haar eerste aflevering die zij presenteerde was ze in Portugal.
En ze heeft als stewardess gewerkt bij KLM...quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:12 schreef Dave het volgende:
Natasja froger heeft wel mee gedaan aan maestro trouwens
Klinkt ook als hem bij het zingenquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:19 schreef rvtm het volgende:
Ze blijven maar komen met Holly Brood. Hou op met die Holly Brood. Heeft die meid iets te pluggen op RTL ofzo.
En wat doet die meid tegenwoordig eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:19 schreef rvtm het volgende:
Ze blijven maar komen met Holly Brood. Hou op met die Holly Brood. Heeft die meid iets te pluggen op RTL ofzo.
Bekend zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat doet die meid tegenwoordig eigenlijk?
Komt uit de musicalfilm The Greatest Showmanquote:
Wie is Jan Kooiemans? Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Jan Kooijman vind ik nog niet zo gek
Musical en filmsquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die gaat in Amsterdamned 2 spelenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is toch ook het neukertje van Holly MBquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:22 schreef NailQueen het volgende:
In welk programma heeft Soy Kroon niet in gezeten?
Underrated comment, VI classic.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie is Jan Kooiemans? Heeft hij ooit verdedigende middenvelder gespeeld?
https://www.bobsredmill.com/recipes/how-to-make/gluten-soy-bread/quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is toch ook het neukertje van Holly MB
Dit had je best in een spoiler kunnen plaatsen. Niet iedereen kijkt aandachtig naar de reclames.quote:
Vind gemiddeld gezien de pakken beter dan vorig jaarquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:30 schreef Dave het volgende:
Je kunt aan het pak al wel zien dat dat niet iemand is die de finale haalt.
Had gekund jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit had je best in een spoiler kunnen plaatsen. Niet iedereen kijkt aandachtig naar de reclames.
Wth is dat?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind de vampier als Niels van der laan klinken
Nouchka Fontijn?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:35 schreef Dazalbest1 het volgende:
Iemand hier zei die vrouwelijke bokser voor de vampier, die denk ik ook
Ahja verrekquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Van even tot hier, de hoofdpiet, cabaretier
Zou wel echt tof zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind de vampier als Niels van der laan klinken
Gźnant welquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom hebben wij, de eurovision fans, dit niet geraden?
Matige hintsquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stomme hintsquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Of geen haring lustquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten dat Cornald geen auto heeft?
Hij is ook echt de enige persoon die iets heeft met een Nederlandse vlagquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten dat Cornald geen auto heeft?
En ik heb dus niks gespoildquote:
Zou me inderdaad niet verbazenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:57 schreef Momo het volgende:
Denk dat sommigen contract voor 1 aflevering tekenen bewust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |