SPOILER: Wie zat er in welk pak?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is al geweest in eerdere seizoenen?
Lijst met 250 BN-ers die mee zouden kunnen dit seizoen (en dus nog niet zijn geweest). Met dank aan @PiperidineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door H_T op 16-11-2024 20:01:43 ]
Leek me ook wel iemand met podium ervaring.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen idd. Eentje die een plaatje heeft gemaakt zonder succes
quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:01 schreef Arizona het volgende:
Op basis van mijn input zegt chatgpt Art Rooijakkers voor de schildpad
Dan ga je mij voor zijn. Ik had morgen op de planning daarvoorquote:
Iets met man, bekendd nederlander, reizen, miami, angsten overwinnen en flikken.quote:
Mag ook hoor, dan doe ik nog wat dingetjes voor JESC morgenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan ga je mij voor zijn. Ik had morgen op de planning daarvoor
Mijn levensgeluk hangt er niet vanafquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag ook hoor, dan doe ik nog wat dingetjes voor JESC morgen
Ze zingt nu expres lager dan normaalquote:
Ja precies. Geen idee hoe ze precies klinkt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zingt nu expres lager dan normaal
Maar gebruikt ook heel vaak autotune
Niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies. Geen idee hoe ze precies klinkt.
Maar het is geen sporterquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
Of jutta van Leerdam
Geen idee waarom
Zweedse huisjes
Lang
Jong
Zat dit jaar al met Samson in de Vlaamse editiequote:
Zou 1 van die b&b vol liefde kandidaten zijn?quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:19 schreef H_T het volgende:
Zuid-Afrikaanse vlag aanzien voor die van Serviė
Maar die klinkt toch niet zo zuidelijkquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef F_r het volgende:
De maan misschien Jacqueline Govaerts van Krezip. Dat komt meer door de ademhaling die ik hoor.
Ik heb nul interesse in die show, dus als dat zo is dan weet ik het nietquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou 1 van die b&b vol liefde kandidaten zijn?
Tilburg ik hoor niet specifiek Belgisch erinquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar die klinkt toch niet zo zuidelijk
Tilburg is ook zuidelijk genoegquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:22 schreef F_r het volgende:
[..]
Tilburg ik hoor niet specifiek Belgisch erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |