Bottas alleen door tegen hem aan te rijden. Pérez eindigde voor Hamilton in Monaco en Turkije en was van cruciaal belang in Abu Dhabi waardoor Hamilton geen vrije pitstop had op het einde. Bottas eindigde alleen voor Verstappen in Turkije.quote:Op zondag 17 november 2024 11:05 schreef Edwink het volgende:
Het is leuk dat perez sponsorgeld mee brengt, maar je budgetcap blijft het zelfde. Alle schade is geld wat niet gecompenseerd wordt in de budgetcap door zijn sponsoring Alle topteams maken winst en hoeven het niet te hebben van een pay driver.
Ook in 2021 heeft perez amper wat bijgedragen in het kampioenschap. Hoeveel punten heeft hij Hamilton afhandig gemaakt door te finishen voor hem?
Bottas heeft Max meer punten gekost

Die kans zit er goed in ja, kan Hadjar naar Vcarb.quote:Op zondag 17 november 2024 07:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus Lawson zou dus vanaf 2026 in die Red Bull kunnen rijden. Heeft genoeg ervaring opgedaan.

Tsunoda is imho wel degelijk beter dan Strollquote:Op zondag 17 november 2024 13:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kans zit er goed in ja, kan Hadjar naar Vcarb.
Alleen wat gaat RB met Tsunoda doen? Die zit er vooral vanweg de deal met Honda.
Mag eind dit seizoen daarom ook in de RB testen maar een move naar het A team zit er duidelijk niet in.
En is Tsunoda zonder Honda als sponsor wel interessant voor andere teams?
Misschien dat ie naar Aston Martin kan, die gaat in 2026 ook met Honda rijden maar hij is ook niet beter dan Alonso.. en misschien ook niet beter dan Stroll Jr.

Er staat alleen ook al een Japans F2 talent aan de deur te kloppen.quote:Op zondag 17 november 2024 13:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tsunoda is imho wel degelijk beter dan Stroll
En ik verwacht dat hij in 2026 niet meer bij Red Bull zit. Honda is er dan niet meer, dus hooguit een rol als reserverijder bij Aston Martin.
Zijn kans om naar Audi te gaan (die volgens de geruchten) in hem geïnteresseerd waren) is nu ook wel verkeken, nu Bortoleto daar rijdt.

Iwasa rijdt al geen Formule 2 meerquote:Op zondag 17 november 2024 14:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er staat alleen ook al een Japans F2 talent aan de deur te kloppen.
https://www.fiaformula2.com/Drivers/1223/Ayumu-Iwasa
Kan zijn dat Honda die naar voren proibeert te schuiven, die is sowieso jonger dus kan langer mee.

Super formula telt ook mee voor de superlicentie dus er zijn nog mogelijkheden.quote:Op zondag 17 november 2024 14:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Iwasa rijdt al geen Formule 2 meer
Is overgestapt naar de Super Formula. En daar deed hij het beduidend minder dan een Lawson.

Superlicentiepunten heeft hij genoeg. Daar heeft hij de Super Formula niet voor nodig.quote:Op zondag 17 november 2024 14:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Super formula telt ook mee voor de superlicentie dus er zijn nog mogelijkheden.
Hoe die het doet verder weet ik ook niet, ik volg F2 en Super formula niet.

Dat met Sainz jr gaat nooit gebeuren, met dank aan Sainz sr. Dat gedoe bij Torro Rosso heeft een nare smaak achter gelaten bij RB.quote:Op zondag 17 november 2024 09:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan kijk je alleen binnen de RB-stal, maar ik ben dat bijvoorbeeld Sainz graag naar RedBull was gekomen. Bottas zie ik ook nog steeds als een betere optie dan Perez.

In de komende 3 GP's kan ervan alles gebeuren.quote:

Alpoeierquote:Op zondag 17 november 2024 14:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de komende 3 GP's kan ervan alles gebeuren.

Zie je het echt gebeuren?quote:Op zondag 17 november 2024 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Effe alle gekheid op een stokje: Misschien met RBR Perez inruilen voor Gasly
Scheelt wat poen op de budgetcap.

We zijn inmiddels 10 jaar verder bijna he? Zou het dan allemaal zo erg geweest zijn dat daar nooit meer overheen te komen is?quote:Op zondag 17 november 2024 14:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat met Sainz jr gaat nooit gebeuren, met dank aan Sainz sr. Dat gedoe bij Torro Rosso heeft een nare smaak achter gelaten bij RB.

Als je ziet wat Riccardo ze geflikt heeft, dan blijkt wel dat ze het alleen zakelijk bekijken.quote:Op zondag 17 november 2024 15:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We zijn inmiddels 10 jaar verder bijna he? Zou het dan allemaal zo erg geweest zijn dat daar nooit meer overheen te komen is?

Maar zakelijk bekeken denk ik dat Sainz nooit enige bedreiging zal vormen voor Max, terwijl hij wel punten zal afpakken van Norris en Leclerc. Dan is dat toch veel waardevoller dan Pérez?quote:Op zondag 17 november 2024 15:28 schreef pmponer het volgende:
[..]
Als je ziet wat Riccardo ze geflikt heeft, dan blijkt wel dat ze het alleen zakelijk bekijken.

Wel als die punten afsnoept van Max.quote:Op zondag 17 november 2024 15:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar zakelijk bekeken denk ik dat Sainz nooit enige bedreiging zal vormen voor Max, terwijl hij wel punten zal afpakken van Norris en Leclerc. Dan is dat toch veel waardevoller dan Pérez?

Begin van het jaar leek hij wat progressie te maken, maar in de loop van het seizoen zakte dat weer flink in. Schat hem niet hoger dan Albon of Gasly eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2024 15:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We zijn inmiddels 10 jaar verder bijna he? Zou het dan allemaal zo erg geweest zijn dat daar nooit meer overheen te komen is?
Overigens, vwb Tsunoda: waar worden zijn vermeende kwaliteiten eigenlijk op gebaseerd? Er heerst ineens een vibe dat hij zo slecht nog niet is. Ik wil overigens niet beweren dat hij niks kan ofzo, maar hij werd twee jaar totaal om zijn oren gereden door Gasly. Hij was echt helemaal nergens. Vanaf 23 kreeg hij De Vries en daarna een uitgerangeerde Ricciardo als teamgenoot. Die versloeg hij, maar niet eens super overtuigend. En nu met Lawson, een debutant, heeft hij het gelijk afweer behoorlijk lastig.

Is dat die op Disney + heeft gestaan?quote:Op zondag 17 november 2024 22:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik val net in een BBC docu over Brawn F1, is net begonnen.

Dat zal niet snel gebeuren. En dan nog zal dat niet opwegen tegen de punten die hij zal afsnoepen van de concurrentie door tussen Max en de concurrentie in te eindigen, iets wat Pérez nooit zal doen wanneer de auto niet superieur is (en het dus niet nodig is).quote:Op zondag 17 november 2024 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel als die punten afsnoept van Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |