Als je kijkt naar de totale donaties en ook de hele infrastructuur er achter dan is het vrij helder dat Harris minder op de miljardairs leunde.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:10 schreef Donaldson het volgende:
[..]
https://www.forbes.com/si(...)in-weigh-in-updated/
Harris had meer kleptocraten achter zich dan Trump. Welk punt wil je maken?
Is elke miljardair nu ook al een echte kleptocraat?quote:Op donderdag 14 november 2024 14:10 schreef Donaldson het volgende:
[..]
https://www.forbes.com/si(...)in-weigh-in-updated/
Harris had meer kleptocraten achter zich dan Trump. Welk punt wil je maken?
Ja, en als je het mij vraagt ook het recente verleden sinds pakweg ~1985. Het wordt nu alleen nog wat erger en verdiept, de technologie verandert (maakt andere dingen mogelijk) en het neoliberalisme is nu wel gewoon dood.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het heden?
[..]
We moeten niet doen alsof Biden of Kamala inhoudelijk zijn doorberekend en daarop zijn gepakt.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is verre van onzinnig, als Biden het zo goed had gedaan dan peilde hij wel een stuk beter en had ook Harris er stukken beter voor gestaan.
Er waren maar weinig Amerikanen die vonden dat Biden het fantastisch deed ondanks het feit dat de politieke junkies in de media Biden zaten op te hemelen alsof hij de reïncarnatie was van FDR.
Feit blijft dat de gemiddelde Amerikaan het slechter heeft als voorheen en daar betaald Biden een politieke prijs voor.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het hele systeem van donaties in de VS ronduit pervers is en de democratie vergiftigt.quote:Op donderdag 14 november 2024 14:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de totale donaties en ook de hele infrastructuur er achter dan is het vrij helder dat Harris minder op de miljardairs leunde.
Driekwart van Trump zijn inkomsten kwamen van miljardairs vandaan, bij Harris was dat 6% (of nog minder zelfs). En ook veel meer in lijn met hoe de verdeling van de bevolking eruit ziet.
Nu FOX News overnemenquote:Op donderdag 14 november 2024 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi nieuws dit. Infowars is gekocht door The Onion, naar ik begrijp in samenspraak met nabestaanden van de Sandy Hook-slachtoffers (dat laatste lees ik her en der op Twitter).
[ x ]
Uiteraard wordt het omgetoverd naar een Onion style satire website. De vraag is alleen wat je er daadwerkelijk mee opschiet, aangezien Alex Jones naast Infowars een "Alex Jones show" heeft waar hij exact hetzelfde doet.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi nieuws dit. Infowars is gekocht door The Onion, naar ik begrijp in samenspraak met nabestaanden van de Sandy Hook-slachtoffers (dat laatste lees ik her en der op Twitter).
[ x ]
idd niet iedereen heeft 40 miljard dollar op de plank liggen om een bestaand groot sociale media platform over te nemen en dit om te gooien naar een groot propaganda kanaal voor de GOP.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Uiteraard wordt het omgetoverd naar een Onion style satire website. De vraag is alleen wat je er daadwerkelijk mee opschiet, aangezien Alex Jones naast Infowars een "Alex Jones show" heeft waar hij exact hetzelfde doet.
Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
Uiteraard wordt het omgetoverd naar een Onion style satire website. De vraag is alleen wat je er daadwerkelijk mee opschiet, aangezien Alex Jones naast Infowars een "Alex Jones show" heeft waar hij exact hetzelfde doet.
De grenzen daarvan stoppen waar ze bij een ander beginnen. Denk niet dat de vrije mening over Trump op den duur bijvoorbeeld zo rijkelijk kan worden verspreid als in zijn eerste termijn.quote:Op donderdag 14 november 2024 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen.
Je zou hopen dat Alex Jones nooit meer een platform krijgt, maar ik vrees dat dat ijdele hoop is. Het is een vreselijke vent en het is verschrikkelijk wat hij de Sandy Hook-nabestaanden aan heeft gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als vrijheid van meningsuiting.
Daar kun je veel van vinden (en ook de rol van publieke financiering; wat de VS ooit ook had) en je kunt je ook afvragen of je dat wel helemaal kan wegnemen. Zolang er geld bestaat en alles draaiende houdt is het lastig dit helemaal weg te nemen.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het hele systeem van donaties in de VS ronduit pervers is en de democratie vergiftigt.
Preciesquote:Op donderdag 14 november 2024 16:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 november 2024 16:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
idd niet iedereen heeft 40 miljard dollar op de plank liggen om een bestaand groot sociale media platform over te nemen en dit om te gooien naar een groot propaganda kanaal voor de GOP.
Eensquote:Op donderdag 14 november 2024 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen.
Het is een vreselijke vent en het is verschrikkelijk wat hij de Sandy Hook-nabestaanden aan heeft gedaan, maar er bestaat ook nog zoiets als vrijheid van meningsuiting.
Waarom zou dat zo zijn? 2016 was ook prima.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hahaha. Dat zou voor Trump een unicum zijn en dat met de instabiele Musk. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Euh leid je aan geheugenverlies? Kijk voor de grap even wie hij toen allemaal ontslagen heeft in de vier jaar dat hij president was. Het was een draaideur clown kabinet.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou dat zo zijn? 2016 was ook prima.
4 jaar lang popcorn en bier was datquote:Op donderdag 14 november 2024 20:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou dat zo zijn? 2016 was ook prima.
Ik heb het erover dat hij heeft volhouden. Het lijkt mij sterk dat hij nu de meest invloedrijke man ter wereld gaat ontslaan.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Euh leid je aan geheugenverlies? Kijk voor de grap even wie hij toen allemaal ontslagen heeft in de vier jaar dat hij president was. Het was een draaideur clown kabinet.
Iedereen heeft dit al 10x uitgelegd en enkele posts later komt gewoon weer exact dezelfde onzin dat Biden het zo slecht heeft gedaan en iedereen slechter af is blabla. Iedereen is wellicht slechter af, maar Biden heeft het goed gedaan. DAT zijn de feiten.quote:Op donderdag 14 november 2024 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ook met de economische groei en de werkloosheid zit het gewoon goed. De VS doet het stukken beter dan de rest van de wereld. En dan zijn er dus nog de enorme investeringen in de infrastructuur, waar het hele land van profiteert. Het is buitengewoon knap dat Biden dit pakket door het Congres wist te loodsen.
Dus nogmaals, zo slecht heeft Biden het niet gedaan. Je moet alleen wel even iets verder kijken dan je neus lang is. En sorry, maar het is mij duidelijk dat jij daar niet toe in staat bent, ik denk dat je intellectueel gezien gewoon tekortschiet.
Waarom lijkt het je dat sterk? Als Trump hem zat is dan doet hij dat gewoon. Trump ziet zichzelf als meest invloedrijke man ter wereld. Als Musk hem begint te vervelen dan issie raus.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat hij heeft volhouden. Het lijkt mij sterk dat hij nu de meest invloedrijke man ter wereld gaat ontslaan.
Ja, tuurlijk houd trump het zelf wel vol. Die deed vaak niet meer dan op 3 TV's tegelijkertijd angstig speuren naar of coverage over hemzelf wel positief was.quote:Op donderdag 14 november 2024 20:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat hij heeft volhouden. Het lijkt mij sterk dat hij nu de meest invloedrijke man ter wereld gaat ontslaan.
Ja ja het is allemaal onzin, wat weten die malle Amerikanen nou? Het is niet dat ze dagelijks geconfronteerd worden met de gevolgen van Bidens beleid. 🤣quote:Op donderdag 14 november 2024 20:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Iedereen heeft dit al 10x uitgelegd en enkele posts later komt gewoon weer exact dezelfde onzin dat Biden het zo slecht heeft gedaan en iedereen slechter af is blabla. Iedereen is wellicht slechter af, maar Biden heeft het goed gedaan. DAT zijn de feiten.
Tja, hij had wellicht de staatsschuld nog een flink aantal procentjes de lucht in kunnen laten schieten om wat lastenverlichtingen door te voeren, wat door Chivaz en de republikeinen zou zijn afgeschoten. Bovendien had dat ook weer tot inflatie geleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |