quote:Op woensdag 13 november 2024 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Wilders wil dit probleem juist wél oplossen.
Tja, daar zal de user die je quote als liefhebber van de Islam en moslims, het niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:40 schreef mackinac het volgende:
[..]
Het land uitzetten lijkt me anders een prima oplossing.
Hoe dan als dat scootertuig ongrijpbaar is?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:40 schreef mackinac het volgende:
[..]
Het land uitzetten lijkt me anders een prima oplossing.
Vrijdag komen de gezichten duidelijk in beeld, van de eerste 5 die uit de beelden naar voren zijn gekomen. En er komen er meer. Dat is ook de reden waarom al die bezorgde moslimmoedertjes nu hun kindjes binnen houden.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:39 schreef CarbonC het volgende:
Hoe wil je een paspoort afpakken van iemand die je kennelijk niet eens op kunt pakken?
Dat lijkt me ook deels een bewuste keuze als je op zoveel plekken tegelijkertijd moet zijn. Er hangt op elke straathoek een camera, laat die het werk achteraf maar doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:42 schreef Dutchguy het volgende:
Het gaat mij nog steeds te weinig over het falen van de politie. Nul personen opgepakt na die pogrom. Dat is internationaal niet uit te leggen en niets wijst er op dat het de volgende keer anders gaat.
Als ze gezocht worden dan zitten ze met een dag in Marokko en hebben ze belang bij hun Marokkaanse paspoort. Waarom kan dat dan niet andersom als het een voordeel kan zijn dan kunnen we dat voordeel ook gewoon wegnemen wanneer men aantoonbaar crimineel of misdadig bezig is.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dus je bent hier geboren en getogen, hebt een paspoort van een ander land waar je niet om gevraagd hebt, maar bent een kutventje dat wil rellen en dan kan je het land uitgezet worden?
Wat doen we dan met rellende mensen die alleen een Nederlands paspoort hebben ? Oneerlijk straffen?
Veel succes ermee
Tja, je kunt memes in elkaar knutselen wat je wilt. Maar Wilders wil dit probleem inderdaad oplossen. Als je het daar niet mee eens bent, prima, maar kom dan met steekhoudende argumenten. Nu is het niets meer dan een beetje trollen.quote:
Nee natuurlijk niet. Die zien een jodenjacht ook niet als een probleem. Nare woordjes over moslims, dat is het echte probleem.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, daar zal de user die je quote als liefhebber van de Islam en moslims, het niet mee eens zijn.
Nederland en Marokko hebben gewoon een actieve uitleveringsverdrag hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 11:44 schreef Vliegbaard het volgende:
Als ze gezocht worden dan zitten ze met een dag in Marokko en hebben ze belang bij hun Marokkaanse paspoort.
Het is vooral al een half jaar wachten totdat Wilders met de eerste daadwerkelijk uitvoerbare (deel)oplossing komt.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, je kunt memes in elkaar knutselen wat je wilt. Maar Wilders wil dit probleem inderdaad oplossen. Als je het daar niet mee eens bent, prima, maar kom dan met steekhoudende argumenten. Nu is het niets meer dan een beetje trollen.
Mijn kinderen hebben beide aangegeven vrijwillig te gaan als het zover komt. Zij zijn 30 en 32.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb je jouw kinderen al aangemeld bij het leger?
Zelfs dat toegeven durft die bolle niet...quote:Op woensdag 13 november 2024 11:41 schreef matthijst het volgende:
Haha, wat een lamlul die Timmermans.
Wilders zegt al 10x dat het alleen om criminelen gaat.
Naïviteit ten top.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zelfs dat toegeven durft die bolle niet...
Timmermans gelooft echt dat je Jodenhaat kunt afleren...
Als je vanaf je geboorte geindoctrineerd bent met deze haat en ook zo onderwezen wordt in moskeeën en scholen, dan blijf je dat altijd geloven...
tuurlijk Gia, tuurlijk...quote:Op woensdag 13 november 2024 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben beide aangegeven vrijwillig te gaan als het zover komt. Zij zijn 30 en 32.
Vonden het jammer dat er geen dienstplicht meer was.
Jodenhaat is een van de basisregels van de Islam.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zelfs dat toegeven durft die bolle niet...
Timmermans gelooft echt dat je Jodenhaat kunt afleren...
Als je vanaf je geboorte geindoctrineerd bent met deze haat en ook zo onderwezen wordt in moskeeën en scholen, dan blijf je dat altijd geloven...
Als het kabinet eens niet zo zou worden tegengewerkt had dit sneller gekund.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is vooral al een half jaar wachten totdat Wilders met de eerste daadwerkelijk uitvoerbare (deel)oplossing komt.
Ja, er waren ook echt massaal moslims op de been na de overwinning van de PVV na de oproep van Timmermans...quote:Op woensdag 13 november 2024 11:46 schreef Loverboii het volgende:
arme moslims die thuis in angst zitten
Hij klinkt als Azarkanquote:Op woensdag 13 november 2024 11:49 schreef S95Sedan het volgende:
Die gozer van denk is een beetje doof, ga lekker naar Turkije idioot.
Wel heerlijk, dat je op deze toch altijd weer de schuld bij anderen kan leggen. Wilders regeert, laat hem nu ook maar leveren.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als het kabinet eens niet zo zou worden tegengewerkt had dit sneller gekund.
Nee volgens het kabinet is het een integratieprobleem.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jodenhaat is een van de basisregels van de Islam.
Die gast van denk is compleet gestoord, constant alles goedpraten en maar anderen de schuld gevenquote:
Tegengewerkt door?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als het kabinet eens niet zo zou worden tegengewerkt had dit sneller gekund.
Alleen wildersquote:Op woensdag 13 november 2024 11:11 schreef Tekaschi het volgende:
Is het eigenlijk al over de Jodenjacht gegaan buiten het openingsverhaal van Wilders?
Moet je het interview met Rutger, bij de Hofbar, gisteren maar eens terugkijken. Hij wist niet hoe hij onder de dwingende vragen uit kon komen. Echt, mooie tv.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die gast van denk is compleet gestoord, constant alles goedpraten en maar anderen de schuld geven
Is altijd al geweest. Kijk eens naar andere landen waar het nog erger is...quote:Op woensdag 13 november 2024 11:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als je allemaal mensen met verschillende culturele achtergronden en religies bij elkaar zet dan gaat het toch vroeg of laat een keer mis.
Dat zijn er meer hoor, 1.5 miljoen zoiets. Kinderen worden immers vaak niet meegenomen zulke tellingen. Recent bleek dat 15% van de jongeren tussen de 15 en 18 al Islamitisch is. Dat zal bij jongere leeftijdscategorieën wellicht al 18% of 20% zijn.quote:
En:quote:Op woensdag 13 november 2024 11:51 schreef CarbonC het volgende:
Gemiste vragen tot nu toe:
- Als de politie het antisemitische scootertuig niet aan kan: wie dan wel?
- Moeten mensen nu zelf maar wapens kopen nu de politie geen bescherming meer kan bieden?
Als ze mij dan vragen wat ik er van vind zeg ik dat ik blij ben dat die crimineel opgepakt is.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:52 schreef matthijst het volgende:
Wat een dom volk.
Jetten ook weer.
Alle Nederlanders in een hoek drukken.
Gvd, ik loop toch ook niet te janken omdat ze Holleeder oppakken en ik ook een Nederlander ben.
Jetten als homo moet toch als 1ste weten wie zijn vijanden zijn...quote:Op woensdag 13 november 2024 11:52 schreef matthijst het volgende:
Wat een dom volk.
Jetten ook weer.
Alle Nederlanders in een hoek drukken.
Gvd, ik loop toch ook niet te janken omdat ze Holleeder oppakken en ik ook een Nederlander ben.
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Moet je het interview met Rutger, bij de Hofbar, gisteren maar eens terugkijken. Hij wist niet hoe hij onder de dwingende vragen uit kon komen. Echt, mooie tv.
Uitzonderingen daar gelaten maar nee, dit zijn mensen die niet willen meedraaien in Nederland.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:52 schreef CarbonC het volgende:
Als je vast blijft houden aan een paspoort van een ander land: wil je dan wel echt bij Nederland horen?
Zelfs door partijen binnen het kabinet (NSC).quote:
Drogredenering natuurlijk. Niemand beweerd dit namelijk, het gaat over religie en cultuur, niet over DNA.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:54 schreef RipCity het volgende:
"GroenLinks-PvdA-leider Frans Timmermans reageert fel op de woorden van de PVV-leider: ,,Geen mens heeft haat in zijn DNA! Haat kan worden afgeleerd!"
Goed om te weten. Hadden we Hitler maar therapie gegeven bij psychiater TimmerFrans.
Timmerfrans denkt dat de hele wereld een soort Woodstock is.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:54 schreef RipCity het volgende:
"GroenLinks-PvdA-leider Frans Timmermans reageert fel op de woorden van de PVV-leider: ,,Geen mens heeft haat in zijn DNA! Haat kan worden afgeleerd!"
Goed om te weten. Hadden we Hitler maar therapie gegeven bij psychiater TimmerFrans.
Dat is inderdaad heel kwalijk. De aandacht moet liggen op het grote probleem - en dat is in dit geval toch echt niet Wilders. Het is kwaadaardig om die suggestie wel te wekken en het past natuurlijk in het straatje van de mensen die vinden dat dit antisemitische geweld voortkomt uit de rechtse wind die in ons land waait (wat een groteske omdraaiing is).quote:Op woensdag 13 november 2024 11:55 schreef LaDaDiDa het volgende:
En ik schakel weer kort in, en niets verandert. Gaat weer over Wilders aanvallen. Wat een treurigheid.
Heb net naar dat wetsvoorstel van Bikkertje gekeken. Staat ook bol van pappen en nathouden. Geen structurele oplossingen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Timmerfrans denkt dat de hele wereld een soort Woodstock is.
Nou, tussen moslims en progressief links is het natuurlijk koek en ei. Maar de rest van Nederland deelt weinig tot geen normen en waarden met deze mensen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:55 schreef CarbonC het volgende:
Gedeelde waarden: zijn die er nog wel?
Kunnen we Nederland niet splitsen. Het zuiden met vlaanderen samenvoegen en daar een rechts bolwerk van maken, zonder moslims. Wallonie bij Frankrijk en het noorden van Nederland mag links blijven, kumbaya zingen en Allah aanbidden.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, tussen moslims en progressief links is het natuurlijk koek en ei. Maar de rest van Nederland deelt weinig tot geen normen en waarden met deze mensen.
Geldt dat ook voor andere partijen of alleen voor de PVV?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor Wilders zelf ook niet. Als de problemen waarover hij zo graag schreeuwt opgelost zijn, wat is dan zijn politieke bestaansrecht?
En stijgende denk ik als dit zo blijft gaanquote:Op woensdag 13 november 2024 11:57 schreef S95Sedan het volgende:
En dan vragen die idioten zich nog af waarom Wilders er elke keer zetels bij krijgt.
Koppen meteen op tv. De dag erna. Niet meer waarschuwen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:59 schreef CarbonC het volgende:
Dat van het keihard straffen is nu wel duidelijk, maar hoe maken we de pakkans > 0?
Keihard aanpakken!!!!1?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:57 schreef Ebinas het volgende:
Bijna 2 uur verder en nog steeds geen stap verder, maar een herhaling van zetten.
Ik denk dat je je vergist kerel, moslims en conservatief rechts gaan qua opvattingen heel goed samen... niet voor niets stemden grote conservatieve moslimgemeenschappen vaak in meerderheid op Trump vorige week.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nou, tussen moslims en progressief links is het natuurlijk koek en ei. Maar de rest van Nederland deelt weinig tot geen normen en waarden met deze mensen.
Yup, en maar verbaasd zijn hoe dat dan heeft kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En stijgende denk ik als dit zo blijft gaan
Inderdaad, bespottelijk argument aangezien dit voor elke partij geldt. Maar dit heeft @Isdatzo blijkbaar nog niet door.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor andere partijen of alleen voor de PVV?
Die aanhoudingen gaan er echt nog wel komen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:01 schreef Dutchguy het volgende:
Voor mij wordt het pas interessant bij de tweede termijn als het kabinet aan zet is. Nul aanhoudingen tijdens een jodenjacht. Ik vind het nog steeds meer dan bizar.
Wilders is klaarblijkelijk degene die zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Wtf? Ga toch heen met je verbinding. Zie wat verbinding ons in de hoofdstad heeft gebracht. Neem stelling, trek een streep en houd degenen die geweld plegen verantwoordelijk.quote:
Ik help het je hopen maar ik heb daar momenteel 0,0 % vertrouwen in.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die aanhoudingen gaan er echt nog wel komen.
Graag.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:17 schreef Qarrad het volgende:
In de OP mag ook wel de rectificatie dat die beelden van die taxichauffeur niet klopten en dat het andersom was.
Ter plekke was de politie volledig machteloos.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die aanhoudingen gaan er echt nog wel komen.
Tja, je wil schaduwpremier zijn, of je wil het niet. Neem dan ook de bijbehorende verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wilders is klaarblijkelijk degene die zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Wtf? Ga toch heen met je verbinding. Zie wat verbinding ons in de hoofdstad heeft gebracht. Neem stelling, trek een streep en houd degenen die geweld plegen verantwoordelijk.
We zien juist iets anders: rechts en conservatieve partijen willen de Islamtische gemeenschappen en hun antisemitisme en Israël-haat aanpakken, waar progressief linkse partijen voor deze mensen in de bres springen en de problemen bagatelliseren.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist kerel, moslims en conservatief rechts gaan qua opvattingen heel goed samen... niet voor niets stemden grote conservatieve moslimgemeenschappen vaak in meerderheid op Trump vorige week.
Ze hebben beelden, die zijn ze nu aan het bekijken. Ik neem aan dat ze de verantwoordelijken de kans geven zelf naar voren te komen. Geven ze daar geen gehoor aan, worden die beelden vrijdag op tv getoond.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar ik heb daar momenteel 0,0 % vertrouwen in.
En daarna komen ze lekker terug. Beetje 1,5 jaar in Marokko verstoppen en plots weer terug komen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:19 schreef Gia het volgende:
Als het hier spannend gaat worden mbt tot, bijvoorbeeld, Rusland, gaan we vanzelf de dienstplicht weer herinvoeren, de opschorting van de opkomstplicht stopzetten. En geloof me, dan krijgen we een leegloop, want dat volk wil hier wel profiteren, maar niet vechten voor Nederland. Die willen niet in dienst.
Dit ontduiken door te remigreren moet dan als gevolg hebben dat je daarna hier niet meer welkom bent.
Leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:04 schreef CarbonC het volgende:
Waarom mogen mensen met een buitenlands paspoort eigenlijk stemmen in Nederland?
Hit and run is erg effectief.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:01 schreef Dutchguy het volgende:
Voor mij wordt het pas interessant bij de tweede termijn als het kabinet aan zet is. Nul aanhoudingen tijdens een jodenjacht. Ik vind het nog steeds meer dan bizar.
Ja, dat vind ik ook zoiets. Ze mogen in meerdere landen stemmen. Zou niet moeten kunnen. Kies je loyaliteit!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:04 schreef CarbonC het volgende:
Waarom mogen mensen met een buitenlands paspoort eigenlijk stemmen in Nederland?
En die verantwoordelijkheid is: onvoorwaardelijk afkeuren, daders verantwoordelijk houden, duidelijk maken dat er geen enkel excuus is, erkennen dat het pappen en nathouden tot deze donkere dagen hebben geleid.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, je wil schaduwpremier zijn, of je wil het niet. Neem dan ook de bijbehorende verantwoordelijkheid.
Wie zegt dat men dit niet doet?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zoiets. Ze mogen in meerdere landen stemmen. Zou niet moeten kunnen. Kies je loyaliteit!
Zeker niet met deze oppositie die alleen maar gaat wijzen naar 1 iemand met een grote bek. Die overigens niemand wat aandoet.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:28 schreef Ebinas het volgende:
5 kwartier verder en nog geen stap inhoudelijk verder.
Gaat nie komen ook nie
Gewoon schreeuwen in de 2e kamer dus, zoals hij al bijna een jaar of 20 doet.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En die verantwoordelijkheid is: onvoorwaardelijk afkeuren, daders verantwoordelijk houden, duidelijk maken dat er geen enkel excuus is, erkennen dat het pappen en nathouden tot deze donkere dagen hebben geleid.
Wilders heeft onmiskenbaar een belangrijke rol vervuld in onze politiek.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon schreeuwen in de 2e kamer dus, zoals hij al bijna een jaar of 20 doet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie zegt dat men dit niet doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |