quote:Op woensdag 13 november 2024 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel. Wilders wil dit probleem juist wél oplossen.
Tja, daar zal de user die je quote als liefhebber van de Islam en moslims, het niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:40 schreef mackinac het volgende:
[..]
Het land uitzetten lijkt me anders een prima oplossing.
Hoe dan als dat scootertuig ongrijpbaar is?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:40 schreef mackinac het volgende:
[..]
Het land uitzetten lijkt me anders een prima oplossing.
Vrijdag komen de gezichten duidelijk in beeld, van de eerste 5 die uit de beelden naar voren zijn gekomen. En er komen er meer. Dat is ook de reden waarom al die bezorgde moslimmoedertjes nu hun kindjes binnen houden.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:39 schreef CarbonC het volgende:
Hoe wil je een paspoort afpakken van iemand die je kennelijk niet eens op kunt pakken?
Dat lijkt me ook deels een bewuste keuze als je op zoveel plekken tegelijkertijd moet zijn. Er hangt op elke straathoek een camera, laat die het werk achteraf maar doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:42 schreef Dutchguy het volgende:
Het gaat mij nog steeds te weinig over het falen van de politie. Nul personen opgepakt na die pogrom. Dat is internationaal niet uit te leggen en niets wijst er op dat het de volgende keer anders gaat.
Als ze gezocht worden dan zitten ze met een dag in Marokko en hebben ze belang bij hun Marokkaanse paspoort. Waarom kan dat dan niet andersom als het een voordeel kan zijn dan kunnen we dat voordeel ook gewoon wegnemen wanneer men aantoonbaar crimineel of misdadig bezig is.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dus je bent hier geboren en getogen, hebt een paspoort van een ander land waar je niet om gevraagd hebt, maar bent een kutventje dat wil rellen en dan kan je het land uitgezet worden?
Wat doen we dan met rellende mensen die alleen een Nederlands paspoort hebben ? Oneerlijk straffen?
Veel succes ermee
Tja, je kunt memes in elkaar knutselen wat je wilt. Maar Wilders wil dit probleem inderdaad oplossen. Als je het daar niet mee eens bent, prima, maar kom dan met steekhoudende argumenten. Nu is het niets meer dan een beetje trollen.quote:
Nee natuurlijk niet. Die zien een jodenjacht ook niet als een probleem. Nare woordjes over moslims, dat is het echte probleem.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, daar zal de user die je quote als liefhebber van de Islam en moslims, het niet mee eens zijn.
Nederland en Marokko hebben gewoon een actieve uitleveringsverdrag hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 11:44 schreef Vliegbaard het volgende:
Als ze gezocht worden dan zitten ze met een dag in Marokko en hebben ze belang bij hun Marokkaanse paspoort.
Het is vooral al een half jaar wachten totdat Wilders met de eerste daadwerkelijk uitvoerbare (deel)oplossing komt.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, je kunt memes in elkaar knutselen wat je wilt. Maar Wilders wil dit probleem inderdaad oplossen. Als je het daar niet mee eens bent, prima, maar kom dan met steekhoudende argumenten. Nu is het niets meer dan een beetje trollen.
Mijn kinderen hebben beide aangegeven vrijwillig te gaan als het zover komt. Zij zijn 30 en 32.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb je jouw kinderen al aangemeld bij het leger?
Zelfs dat toegeven durft die bolle niet...quote:Op woensdag 13 november 2024 11:41 schreef matthijst het volgende:
Haha, wat een lamlul die Timmermans.
Wilders zegt al 10x dat het alleen om criminelen gaat.
Naïviteit ten top.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zelfs dat toegeven durft die bolle niet...
Timmermans gelooft echt dat je Jodenhaat kunt afleren...
Als je vanaf je geboorte geindoctrineerd bent met deze haat en ook zo onderwezen wordt in moskeeën en scholen, dan blijf je dat altijd geloven...
tuurlijk Gia, tuurlijk...quote:Op woensdag 13 november 2024 11:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben beide aangegeven vrijwillig te gaan als het zover komt. Zij zijn 30 en 32.
Vonden het jammer dat er geen dienstplicht meer was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |