Ik help het je hopen maar ik heb daar momenteel 0,0 % vertrouwen in.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die aanhoudingen gaan er echt nog wel komen.
Graag.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:17 schreef Qarrad het volgende:
In de OP mag ook wel de rectificatie dat die beelden van die taxichauffeur niet klopten en dat het andersom was.
Ter plekke was de politie volledig machteloos.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die aanhoudingen gaan er echt nog wel komen.
Tja, je wil schaduwpremier zijn, of je wil het niet. Neem dan ook de bijbehorende verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wilders is klaarblijkelijk degene die zijn verantwoordelijkheid moet nemen. Wtf? Ga toch heen met je verbinding. Zie wat verbinding ons in de hoofdstad heeft gebracht. Neem stelling, trek een streep en houd degenen die geweld plegen verantwoordelijk.
We zien juist iets anders: rechts en conservatieve partijen willen de Islamtische gemeenschappen en hun antisemitisme en Israël-haat aanpakken, waar progressief linkse partijen voor deze mensen in de bres springen en de problemen bagatelliseren.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist kerel, moslims en conservatief rechts gaan qua opvattingen heel goed samen... niet voor niets stemden grote conservatieve moslimgemeenschappen vaak in meerderheid op Trump vorige week.
Ze hebben beelden, die zijn ze nu aan het bekijken. Ik neem aan dat ze de verantwoordelijken de kans geven zelf naar voren te komen. Geven ze daar geen gehoor aan, worden die beelden vrijdag op tv getoond.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik help het je hopen maar ik heb daar momenteel 0,0 % vertrouwen in.
En daarna komen ze lekker terug. Beetje 1,5 jaar in Marokko verstoppen en plots weer terug komen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:19 schreef Gia het volgende:
Als het hier spannend gaat worden mbt tot, bijvoorbeeld, Rusland, gaan we vanzelf de dienstplicht weer herinvoeren, de opschorting van de opkomstplicht stopzetten. En geloof me, dan krijgen we een leegloop, want dat volk wil hier wel profiteren, maar niet vechten voor Nederland. Die willen niet in dienst.
Dit ontduiken door te remigreren moet dan als gevolg hebben dat je daarna hier niet meer welkom bent.
Leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:04 schreef CarbonC het volgende:
Waarom mogen mensen met een buitenlands paspoort eigenlijk stemmen in Nederland?
Hit and run is erg effectief.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:01 schreef Dutchguy het volgende:
Voor mij wordt het pas interessant bij de tweede termijn als het kabinet aan zet is. Nul aanhoudingen tijdens een jodenjacht. Ik vind het nog steeds meer dan bizar.
Ja, dat vind ik ook zoiets. Ze mogen in meerdere landen stemmen. Zou niet moeten kunnen. Kies je loyaliteit!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:04 schreef CarbonC het volgende:
Waarom mogen mensen met een buitenlands paspoort eigenlijk stemmen in Nederland?
En die verantwoordelijkheid is: onvoorwaardelijk afkeuren, daders verantwoordelijk houden, duidelijk maken dat er geen enkel excuus is, erkennen dat het pappen en nathouden tot deze donkere dagen hebben geleid.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, je wil schaduwpremier zijn, of je wil het niet. Neem dan ook de bijbehorende verantwoordelijkheid.
Wie zegt dat men dit niet doet?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zoiets. Ze mogen in meerdere landen stemmen. Zou niet moeten kunnen. Kies je loyaliteit!
Zeker niet met deze oppositie die alleen maar gaat wijzen naar 1 iemand met een grote bek. Die overigens niemand wat aandoet.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:28 schreef Ebinas het volgende:
5 kwartier verder en nog geen stap inhoudelijk verder.
Gaat nie komen ook nie
Gewoon schreeuwen in de 2e kamer dus, zoals hij al bijna een jaar of 20 doet.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En die verantwoordelijkheid is: onvoorwaardelijk afkeuren, daders verantwoordelijk houden, duidelijk maken dat er geen enkel excuus is, erkennen dat het pappen en nathouden tot deze donkere dagen hebben geleid.
Wilders heeft onmiskenbaar een belangrijke rol vervuld in onze politiek.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon schreeuwen in de 2e kamer dus, zoals hij al bijna een jaar of 20 doet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie zegt dat men dit niet doet?
Dit zijn dezelfde mensen die al een jaar bij hoog en laag beweren dat Wilders helemaal niet wil regeren, dat hij geen water bij de wijn zou doen, dat hij vervolgens het kabinet zou laten vallen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzondere claim, onderbouw dit eens verder ...
Je kan het gewoon terug zien door terug te spoelen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schakel later in, maar wat staat Wilders daar rustig en houdt hij zich eenvoudig staande.
Registreren en niet toelaten.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En daarna komen ze lekker terug. Beetje 1,5 jaar in Marokko verstoppen en plots weer terug komen.
... Makkelijk te omzijlen
Niemand in de tweede kamer kan hem breken nu. Hij is te goed.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schakel later in, maar wat staat Wilders daar rustig en houdt hij zich eenvoudig staande.
Goede manier om nog jaren in de oppositie te blijven.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan het gewoon terug zien door terug te spoelen.
Kan je je verbazen over onze laffe, wijzende en duikende oppositiepartijen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Goede manier om nog jaren in de oppositie te blijven.
Ja, die denkt dat je haat kan afleren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |