Precies daarom.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nope.
Facts don't care about feelings.
Welke voorspellingen?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies daarom.
Jouw voorspellingen komen ook niet uit. Rusland bestaat nog steeds.
Lolquote:Op woensdag 13 november 2024 07:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als de Oekraners niet in 2014 hadden lopen rellen, was er berhaupt geen militair conflict geweest in Oekrane. Yanukovish is en blijft de enige rechtmatige president van Oekrane.
Als het niet waar is van die 1000+ slachtoffers, hoef je je dus nergens zorgen over te maken. Met Rusland gaat het goed en ze winnen de oorlog.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt.
Maar dat gevoel krijg ik als ik op alle kanalen dezelfde foto zie van een vermeende door de oorlog gewond geraakte NK-soldaat zie. Het heeft iets wanhopigs.
Of de troll dat er 1000+ soldaten sterven aan Russische zijde. Van beiden kant wordt geframed alsof het geweldig gaat bij het eigen leger, en de tegenstander alleen maar verliest. Trap er niet in.
Massale sterfte onder Russische troepen.quote:
Waar haal je die 1 miljoen vandaan?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Massale sterfte onder Russische troepen.
Ze rukken op he. Dat kan niet met 1miljoen doden en dito gewonden. Denk eens na.
Het lijkt erop dat Rusland leaning is voor overwinning. Poetin zal ook niet heel blij zijn dat die oranje bokito zich laat voorstaan de oorlog zsm te stoppen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het niet waar is van die 1000+ slachtoffers, hoef je je dus nergens zorgen over te maken. Met Rusland gaat het goed en ze winnen de oorlog.
Wat gaan de Russen doen dan? Op een fluitje blazen en zeggen dat Oekrane moet stoppen?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Rusland leaning is voor overwinning. P
De Russen bombarderen iedereen en de moeder uit, en nemen dan de grond in bezit.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat gaan de Russen doen dan? Op een fluitje blazen en zeggen dat Oekrane moet stoppen?
Wat ze al sinds het begin doen dus.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Russen bombarderen iedereen en de moeder uit, en nemen dan de grond in bezit.
Massale artillerie beschietingen. Gewoon dat werk.
Allemaal leuk bedacht.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee, kameraad, ik verdedig vrede.
En vrede had bereikt kunnen worden als het westen de Russische beer niet bleef provoceren. Het westen is net een aap, die de leeuw telkens provoceert. Tot de leeuw er genoeg van heeft en uithaalt en dan gaat de aap huilen, want het is allemaal de schuld van de leeuw.
Laat de Russische beer met rust.
En Oekrane is helaas een proxy om Rusland aan te vallen en te vernietigen en weer net zo zwak te maken als ten tijde van zuiplap Jeltsin.
Elke dode, elke gewonde is er een te veel in mijn optiek.
Jij gaat uit van 1000 doden x 1000 dagen = 1.000.000 doden, amIrite?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Massale sterfte onder Russische troepen.
Ze rukken op he. Dat kan niet met 1miljoen doden en dito gewonden. Denk eens na.
Ik ga niet uit van 1.000.000 doden, ik gebruikte het als voorbeeld om aan te geven hoe absurd die veronderstelling is dat er 1000 + doden vallen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:56 schreef oheng het volgende:
[..]
Jij gaat uit van 1000 doden x 1000 dagen = 1.000.000 doden, amIrite?
En je gaat er vanuit dat een optrekkend leger geen zware verliezen kan lijden, amIrite?
Ken je Pyrrhus van Epirus?
Ondertussen, op o.a. wiki:quote:Op woensdag 13 november 2024 07:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als de Oekraners niet in 2014 hadden lopen rellen, was er berhaupt geen militair conflict geweest in Oekrane. Yanukovish is en blijft de enige rechtmatige president van Oekrane.
Let op het vetgedrukte stukje: president Yanukovich ging rechtstreeks in tegen de overgrote meerderheid vanbhet parlement.quote:In November 2013, a wave of large-scale protests known as "Euromaidan" began in response to President Yanukovych's decision not to sign a political association and free trade agreement with the European Union (EU), instead choosing closer ties to Russia. Euromaidan soon developed into the largest democratic mass movement in Europe since 1989.[29] Earlier that year the Verkhovna Rada (Ukrainian parliament) had overwhelmingly approved finalizing the agreement;[30] Russia had pressured Ukraine to reject it.[31] The scope of the protests widened, with calls for the resignation of Yanukovych and the Azarov government.[32] Protesters opposed what they saw as widespread government corruption and abuse of power, the influence of Russia and oligarchs, police brutality, human rights violations,[33][34] and repressive anti-protest laws.[33]
A large, barricaded protest camp occupied Independence Square in central Kyiv throughout the 'Maidan Uprising'. In January and February 2014, clashes between protesters and Berkut special riot police resulted in the deaths of 108 protesters and 13 police officers
winnen lijkt me toch niet, en met het plan dat ik las, kunnen ze super blij zijn, ze krijgen alles wat ze willen. echt triest, maar ja, trump..quote:Op woensdag 13 november 2024 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Rusland leaning is voor overwinning. Poetin zal ook niet heel blij zijn dat die oranje bokito zich laat voorstaan de oorlog zsm te stoppen.
En wat wil Trump doen als Oekrane gewoon doorvecht?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:16 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
winnen lijkt me toch niet, en met het plan dat ik las, kunnen ze super blij zijn, ze krijgen alles wat ze willen. echt triest, maar ja, trump..
Dat zou nog eens een twist zijn. En dat china dan de eu helpt inruil voor asmlquote:
De oorlog is over als USA niet support.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
En wat wil Trump doen als Oekrane gewoon doorvecht?
Sancties op de EU smijten om ons te dwingen onze hulp te stoppen? Of gaat hij Rusland helpen?
Betwijfel het. Wat ik eerder heb gezegd: oekraine kan niet zonder die vliegtuigen en die tanks die de VS aan de lopende band doneert.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De oorlog is over als USA niet support.
Dan zeggen wij hetzelfde?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Betwijfel het. Wat ik eerder heb gezegd: oekraine kan niet zonder die vliegtuigen en die tanks die de VS aan de lopende band doneert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |