Ondertussen uren aan beelden, vs meneer LXIV die 'het zich gewoon niet voor kan stellen'.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
In deze groupthink van dilettanten ja
Nou ja, in ieder geval wordt er tenminste nog nagedacht. Dit in sterk contrast tot het hebben over "gevoelens".quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
In deze groupthink van dilettanten ja
Pfff, aantoonbaar, structureel, bewijsvoering, argumenten, houd eens op met dit soort lastige woorden en hier heb je een Twitterlink. 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar hoe weet hij dan dat dit de gebruikte taktiek is? Tegen alle gezonde verstand in.
Waarom zou je bij een tekort aan manschappen op zo ‘n verspillende manier aanvallen? Wat is de rationale er achter? Waarom niet gewoon aanvallen met vuur en beweging?
Ja, een kopietje van de orders van de commandant is helaas niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:30 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Pfff, aantoonbaar, structureel, bewijsvoering, argumenten, houd eens op met dit soort lastige woorden en hier heb je een Twitterlink. 🤣🤣🤣
Oh ok, ik zal me aanpassen. Ik heb het gevoel dat russische soldaten in meat waves de dood in worden gestuurd, bijvoorbeeld omdat de commandant 24/7 dronken is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:30 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Pfff, aantoonbaar, structureel, bewijsvoering, argumenten, houd eens op met dit soort lastige woorden en hier heb je een Twitterlink. 🤣🤣🤣
Laat me raden, dat is "een gevoel"?quote:Op woensdag 13 november 2024 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben serieus verbaasd dat sommigen oprecht lijken te denken dat Russen op wezenlijke schaal met meat waves opereren, of dat gevangen massaal worden ingezet om tekorten op te vangen, of dat ze hun soldij niet krijgen.
Nee, pak het kaartje er maar bij. ze schuiven almaar op richting het westen. Met 1000 plus doden per dag in een oorlog die al bijna 3 jaar duurt is dat onmogelijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Laat me raden, dat is "een gevoel"?
Ow, je gaat weer voor het rondje waar je negeert dat er constant gerekruteerd wordt?quote:Op woensdag 13 november 2024 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, pak het kaartje er maar bij. ze schuiven almaar op richting het westen. Met 1000 plus doden per dag in een oorlog die al bijna 3 jaar duurt is dat onmogelijk.
Ik heb het gevoel dat ieder jaar een kleine 100.000 gevangen de dood in worden gestuurd, en ik heb het gevoel dat er continue russische gulags gevangenissen worden gesloten.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben serieus verbaasd dat sommigen oprecht lijken te denken dat Russen op wezenlijke schaal met meat waves opereren, of dat gevangen massaal worden ingezet om tekorten op te vangen, of dat ze hun soldij niet krijgen. Wat is het volgende? Dat hun tanks van piepschuim zijn gemaakt?
Dit is echt belachelijk, en ik mag hopen dat mensen realistischer kunnen denken.
En nee, ik beweer niet dat Russen geniaal zijn of innovatief.
Of: je kan het je voorstellenquote:
Ik heb het gevoel dat dat in het niet valt bij een oorlog zoals: Korea, Vietnam, Amerikaanse Burgeroorlog, WW2, Frans-Pruisische oorlog van 1881 (?), Napoleon, Afghanistan (2x), Irak (3x), etc, etc.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, pak het kaartje er maar bij. ze schuiven almaar op richting het westen. Met 1000 plus doden per dag in een oorlog die al bijna 3 jaar duurt is dat onmogelijk.
ik beweer dat de russen met hun superieure leger van 1 miljoen soldaten en 5000 tanks , nu al + 800 dagen bezig zijn om 1200 km kaal land en 100 uitgestorven dorpen te veroverenquote:Op woensdag 13 november 2024 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben serieus verbaasd dat sommigen oprecht lijken te denken dat Russen op wezenlijke schaal met meat waves opereren, of dat gevangen massaal worden ingezet om tekorten op te vangen, of dat ze hun soldij niet krijgen. Wat is het volgende? Dat hun tanks van piepschuim zijn gemaakt?
Dit is echt belachelijk, en ik mag hopen dat mensen realistischer kunnen denken.
nee ik ook niet , erg dom bruut dronken volkquote:En nee, ik beweer niet dat Russen geniaal zijn of innovatief.
https://www.kyivpost.com/post/42130quote:Survey: Ukrainians Remain Against Land Concession in Exchange for Peace – by Slim Majority
Toch verdedig je het martelen, verkrachten, deporteren en vermoorden van Oekraïense burgers door het Poetin regime.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik vind de meeste Oekraieners toffe mensen.
Ik heb wel een probleem met mensen die Bandera verafgoden en met het regime van Zelensky zelf.
Ik vind Oekraine een prachtig land, prachtig volk, leuke, vriendelijke hartelijke gastvrije mensen met veel humor en toffe levensvisie en levenswijze en vaak intelligent ook, belezen.
Ik maak duidelijk onderscheid tussen het regime en de mensen die er wonen. Maar misschien niet duidelijk genoeg, enfin bij deze dan nogmaals.
het regime zoals jij zegt is democratisch gekozen door het prachtige volk net als bij onsquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik vind de meeste Oekraieners toffe mensen.
Ik heb wel een probleem met mensen die Bandera verafgoden en met het regime van Zelensky zelf.
Ik vind Oekraine een prachtig land, prachtig volk, leuke, vriendelijke hartelijke gastvrije mensen met veel humor en toffe levensvisie en levenswijze en vaak intelligent ook, belezen.
Ik maak duidelijk onderscheid tussen het regime en de mensen die er wonen. Maar misschien niet duidelijk genoeg, enfin bij deze dan nogmaals.
Als de Oekraïners niet in 2014 hadden lopen rellen, was er überhaupt geen militair conflict geweest in Oekraïne. Yanukovish is en blijft de enige rechtmatige president van Oekraïne.quote:Op woensdag 13 november 2024 06:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch verdedig je het martelen, verkrachten, deporteren en vermoorden van Oekraïense burgers door het Poetin regime.
Dat staat haaks op wat je zegt.
Yanukovich is gewoon door het parlement met een Oekraiense versie van een motie van wantrouwen weggestemd.quote:Op woensdag 13 november 2024 07:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als de Oekraïners niet in 2014 hadden lopen rellen, was er überhaupt geen militair conflict geweest in Oekraïne. Yanukovish is en blijft de enige rechtmatige president van Oekraïne.
Hoe is het weer in Moskou tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 november 2024 07:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als de Oekraïners niet in 2014 hadden lopen rellen, was er überhaupt geen militair conflict geweest in Oekraïne. Yanukovish is en blijft de enige rechtmatige president van Oekraïne.
Ik heb er al wat gezien die drones koppen.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:36 schreef Chadi het volgende:
Straks allemaal koreaantjes aan het front. Lastig mikken op die kleine etters.
Kunnen ze zo laag aanvliegen door het struikgewas?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb er al wat gezien die drones koppen.
Toon Hermans schreef er al een liedje over:quote:Op woensdag 13 november 2024 08:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kunnen ze zo laag aanvliegen door het struikgewas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |