Artillerie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe sneuvelen de meeste soldaten? is dat door de infanterie gevechten, of antipersonnal granaten uit tanken en houwitzers en raketten?
Moreel hoog houden in de EU en Oekraiene. Elke maand rapporteren dat het stagneert, geld kost, en er geen way out is kan niet tijdens een oorlog.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:05 schreef ExTec het volgende:
Engelse leger dodo, eigenlijk marine:
[ x ]
https://twitter.com/Mylovanov/status/1855574290738921513
Engelse Chief of Defense Staff vs phpmystyle z'n "gevoel".
Wie zal het beter weten.
Lastig.
Er is gewoon geen enkele reden waarom Rusland zijn soldaten zinloos zou laten doodschieten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dixit een bepaalde mod leef jij ook in een andere realiteit.
Je kunt alleen dingen eiken aan externe factoren.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:13 schreef phpmystyle het volgende:
Ik pretendeer ook niet de waarheid te spreken te he.
Hebben we het ook al over gehad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is gewoon geen enkele reden waarom Rusland zijn soldaten zinloos zou laten doodschieten.
Dan kan men wel als tegenargument zeggen “ja, maar de Russen zijn dom”, maar dat is natuurlijk onzin.
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:23 schreef ExTec het volgende:
Precies. En al het bewijs van het tegenovergestelde, nee, "dat kan niet, want ik kan me er niks bij voorstellen".
Dude, dat je na 2,5 jaar nog durft zeggen. Dan snap je er echt helemaal niks van.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Grote opofferingsgezindheid zal ook bij de jongeren generatie Russen niet meer zo hoog zijn.
Jij denkt dat het dom is om honderden soldaten te laten sneuvelen om een klein stukje grond te veroveren. Dat zie jij als dom. En dus denk je dat het niet gebeurt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is gewoon geen enkele reden waarom Rusland zijn soldaten zinloos zou laten doodschieten.
Dan kan men wel als tegenargument zeggen “ja, maar de Russen zijn dom”, maar dat is natuurlijk onzin.
Ik vind de meeste Oekraieners toffe mensen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Och, je scheert Oekraïners ook over 1 kam.
Het is dom om soldaten zinloos te verspillen in meat waves.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij denkt dat het dom is om honderden soldaten te laten sneuvelen om een klein stukje grond te veroveren. Dat zie jij als dom. En dus denk je dat het niet gebeurt.
De werkelijkheid is dat ze totaal anders denken in Rusland. Een mensenleven is niets waard, dat stukje grond is belangrijker. Dus gebeurt het.
Dus meat waves vinden plaats? Maar het is dus niet zinloos?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is dom om soldaten zinloos te verspillen in meat waves.
Dat er grote aantallen soldaten sneuvelen om relatief kleine stukjes waardeloze grond of afgetrokken dorpjes heb ik nooit ontkend en juist zelfs vaak pure waanzin genoemd.
Of je leest heel slecht wat ik schrijf, of je loopt expres te trollenquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dus meat waves vinden plaats? Maar het is dus niet zinloos?
Ik denk dat je naar jezelf moet kijken. Je bent behoorlijk warrig. Je benadrukt steeds dat de Russen niet dom zijn. En dat het dom is om soldaten zinloos te verspillen in meat waves.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of je leest heel slecht wat ik schrijf, of je loopt expres te trollen
Hier heb je een rus die zelf de term meat waves gebruikt. Mag dat?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is dom om soldaten zinloos te verspillen in meat waves.
Dat er grote aantallen soldaten sneuvelen om relatief kleine stukjes waardeloze grond of afgetrokken dorpjes heb ik nooit ontkend en juist zelfs vaak pure waanzin genoemd.
Ik denk dat we langzaam opschuiven naar een onderscheid, zonder verschil.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:55 schreef luxerobots het volgende:
Aangezien het een feit is dat de Russen in meat waves grote hoeveelheden mensen om laten komen, vraag ik jou wat je dan denkt dat er aan de hand is.
quote:Ja, ze gaan wel neer bij bosjes, maar nee, geen meatwaves hoor!
Laat dan eens zien dat er in 2024 structureel gebruik wordt gemaakt van ‘meat waves’ als infanterie taktiek. En dan niet een quote van een soldaat aan het front of iets dergelijksquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat je naar jezelf moet kijken. Je bent behoorlijk warrig. Je benadrukt steeds dat de Russen niet dom zijn. En dat het dom is om soldaten zinloos te verspillen in meat waves.
Aangezien het een feit is dat de Russen in meat waves grote hoeveelheden mensen om laten komen, vraag ik jou wat je dan denkt dat er aan de hand is.
En hoe verwacht je precies dat hij dat laat zien.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Laat dan eens zien dat er in 2024 structureel gebruik wordt gemaakt van ‘meat waves’ als infanterie taktiek.
Hij beweert dat deze meat waves de Russische infanterie taktiek is. Dus dat zal hij dan wel ergens vandaan hebben…quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
En hoe verwacht je precies dat hij dat laat zien.
Ja, een vervelende hoeveelheid smeekbedes aan vladimir vladimirovich, op telegram.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij beweert dat deze meat waves de Russische infanterie taktiek is. Dus dat zal hij dan wel ergens vandaan hebben…
Maar hoe weet hij dan dat dit de gebruikte taktiek is? Tegen alle gezonde verstand in.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, een vervelende hoeveelheid smeekbedes aan vladimir vladimirovich, op telegram.
Maar die zijn hier langsgekomen, duidelijk dat je dat niet accepteert, dus vooruit:
Hoe verwacht je precies dat hij dat laat zien.
Ja, ik weet dat jij er met je hoofd niet bij kan, en "het daarom niet kan"quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar hoe weet hij dan dat dit de gebruikte taktiek is? Tegen alle gezonde verstand in.
Waarom zou je bij een tekort aan manschappen op zo ‘n verspillende manier aanvallen? Wat is de rationale er achter? Waarom niet gewoon aanvallen met vuur en beweging?
Bewijs?quote:Het is niet zo!![]()
quote:Wat kan worden beweerd zonder bewijs, kan worden afgewezen zonder bewijs.
Nou, dat weet hij omdat hij al 1036 topics meeleest en meepost.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar hoe weet hij dan dat dit de gebruikte taktiek is?
In deze groupthink van dilettanten jaquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:14 schreef oheng het volgende:
[..]
Nou, dat weet hij omdat hij al 1036 topics meeleest en meepost.
Dan weet je dat soort dingen gemeengoed zijn. Het wordt zelfs als strafmaatregel toegepast, inclusief de beruchte "bewapend met slechts een schep".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |