Waarom vind je het prima?quote:Op zondag 10 november 2024 12:11 schreef heywoodu het volgende:
Wel van zebrapaden, die zouden gewoon zwart/wit moeten zijn (net zoals je verkeersborden ook niet in allerlei creatieve kleuren zou moeten hebben, maar gewoon consistent). Van de rest: neuh, helemaal prima daar.
Mensen die er niet tegen kunnen dat er een regenboogbankje staat ergens moeten zich echt maar even aanpassen aan de normen en waarden die we in Nederland hebben hoor.
Het heeft geen valide negatieve kanten en voor een aanzienlijke groep mensen wel positieve kanten. Dus prima.quote:Op zondag 10 november 2024 12:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom vind je het prima?
Ben je van mening dat dit een teken is van verbinding?
dus in jouw optiek heeft het een verbindend effect en geen afbrekende?quote:Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het heeft geen valide negatieve kanten en voor een aanzienlijke groep mensen wel positieve kanten. Dus prima.
Nou vooruit: meer verbindend dan afbrekend, jaquote:Op zondag 10 november 2024 12:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dus in jouw optiek heeft het een verbindend effect en geen afbrekende?
interessantquote:Op zondag 10 november 2024 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou vooruit: meer verbindend dan afbrekend, ja
Ja joh, niet te serieus nemen allemaal.quote:Op zondag 10 november 2024 12:20 schreef Droopie het volgende:
Ik vraag mij meer af hoe de gedachtengang van TS is op zo'n zondagmiddag.
Binnen 3 minuten wilt ie het hebben over regenboogvlaggen en pedofielen.
Tja.. je leest wel eens wat op twitterquote:Op zondag 10 november 2024 12:20 schreef Droopie het volgende:
Ik vraag mij meer af hoe de gedachtengang van TS is op zo'n zondagmiddag.
Binnen 3 minuten wilt ie het hebben over regenboogvlaggen en pedofielen.
Dit. leef en laat leven.quote:Op zondag 10 november 2024 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom dat uit het straatbeeld zou moeten verdwijnen.
Ik heb er persoonlijk ook geen moeite mee. Er zijn andere zaken die ik liever zou zien verdwijnen, maar ook daar lig ik niet wakker van.
Precies val mij dan ook niet lastig met die opgedrongen propaganda hou het net als religie lekker achter de voordeur.quote:Op zondag 10 november 2024 14:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit. leef en laat leven.
Als je je aan alles stoort krijg je zon hoge bloeddruk van.
Er is altijd wel een publiek die het een verschrikkelijk vind en een ander publiek die het mooi vind.
Trump geeft 't goede voorbeeld:quote:Op zondag 10 november 2024 15:38 schreef PrivacyKoning het volgende:
Laten wij eerst stoppen met chemische mishandeling en verminking van verwarde kinderen en tieners.![]()
![]()
Ik kwalificeer deze uiting van extremisme allang niet meer al lafheid/onwetendheid/tolerantie. Dit is een van de steunpilaren van Europees liberalisme en is kwaadaardigheid in haar pure vorm.quote:Op zondag 10 november 2024 15:41 schreef Nober het volgende:
Typisch Nederlands die 'ik heb er geen last van...' lafheid.
[..]
Trump geeft 't goede voorbeeld:
[ x ]
Ik ben absoluut voor vrijheid en ik vind tegelijkertijd dat kinderen tegen zichzelf beschermd moeten worden. Je mag een kind niet volspuiten met heroļne en niet seksueel misbruiken/groomen, beiden is strafbaar is Nederland. Maar je mag een kind wel zijn genitalia en borsten chirurgisch onomkeerbaar verminken. Ook worden kinderen volgespoten met hormonencocktails.quote:Op zondag 10 november 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Grappig wel dat rechts altijd voor vrijheid voor mensen is, maar oh weet als iemand zichzelf wilt zijn en dat wil uiten.
PROPAGANDA!!! VERWARDE MENSEN!!!
WORD JE DOOR DE STROT GEDUWD!!!
Kan toch ook gewoon?quote:Op zondag 10 november 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Grappig wel dat rechts altijd voor vrijheid voor mensen is, maar oh weet als iemand zichzelf wilt zijn en dat wil uiten.
PROPAGANDA!!! VERWARDE MENSEN!!!
WORD JE DOOR DE STROT GEDUWD!!!
Over een regenboogvlag?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef DjVero het volgende:
Ik ben er één keer overheen gelopen, ik dacht in Den Bosch. Ik voelde me ook gelijk verbonden met deze mensen inderdaad; ik deed alsof elke kleur een lettertje was.
Ik zou zweren dat het hier ergens ook over zebrapaden ging, dus ik dacht dat dat het onderwerp was. My bad.quote:
Typisch Nederlands overal over klagen.quote:Op zondag 10 november 2024 15:41 schreef Nober het volgende:
Typisch Nederlands die 'ik heb er geen last van...' lafheid.
[..]
Trump geeft 't goede voorbeeld:
[ x ]
Als jij jezelf hebt aangepraat dat elke scheet woke is en alles wat niet binnen jouw normatief valt je 'opgedrongen' wordt, dan kan het heel snel gaanquote:Op woensdag 13 november 2024 17:16 schreef Ton.Deuse het volgende:
Ik snap vooral niet hoe sommige mensen zich er zo over kunnen opwinden.
En, wat vind je er van dat op een rechtsbolwerk als Fok!, tóch iets anders vindt dan jij? Zet dat jou aan het denken? Dat mensen toch toleranter zijn dan verwacht? Heeft dat misschien als gevolg dat jij ook wat toleranter opstelt naar mensen die andere voorkeuren hebben in hun leven dan jij?quote:
Heeft niks met tolerantie te maken maar door de overheid gestimuleerde verdeeldheid creėren en kinderen misvormen. Er is letterlijk niks normaal aan watde vlag symboliseert.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En, wat vind je er van dat op een rechtsbolwerk als Fok!, tóch iets anders vindt dan jij? Zet dat jou aan het denken? Dat mensen toch toleranter zijn dan verwacht? Heeft dat misschien als gevolg dat jij ook wat toleranter opstelt naar mensen die andere voorkeuren hebben in hun leven dan jij?
Meer open staat voor facetten van het leven die niet per se in je straatje passen?
En daardoor misschien zelfs de kans loopt dat je een leuker en breder ontwikkeld mens wordt?
Dat heeft Satan gedaanquote:Op donderdag 14 november 2024 15:26 schreef PSVCL het volgende:
ey, mijn reactie is weer eens verwijderd, wat leuk
Ingegeven door satan idd.. kan degene ook niks aan doen.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:26 schreef PSVCL het volgende:
ey, mijn reactie is weer eens verwijderd, wat leuk
Ik heb geen last van vlaggen, maar zal ze niet eren.quote:Op zondag 10 november 2024 12:03 schreef Viesdik het volgende:
Vind jij dat regenboogvlaggen uit het straatbeeld moeten verdwijnen? Dus van overheidsgebouwen, bankjes en zebrapaden?
Waarom wel/niet?
Dan ook maar zebrapaden met hakenkruisen?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:42 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik vind het wel heel zielig voor die mensen die zich aangevallen voelen door een vlag, maar zelf heb ik er weinig last van
Vind je zelf die vergelijking niet ziek?quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dan ook maar zebrapaden met hakenkruisen?
Nee integendeelquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vind je zelf die vergelijking niet ziek?
Maar ja, jullie boeren kunnen dan nog niet eens de NLse vlag correct ophangenquote:Op zondag 10 november 2024 13:11 schreef halfway het volgende:
Wij boeren hebben gelukkig geen last van die stadse onzin
Leg eens uitquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee integendeel
Voor de ene groep kan een symbool aanstoot geven, bij de andere groep niet. Daarom moet de overheid ten alle tijden neutraliteit in acht nemen en niet dit soort bullshit faciliteren.
In naam van de hakenkruisvlag zijn miljoenen mensen vermoord. Ik vind dat wel een beetje rare vergelijking.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Voor de ene groep kan een stuk tekst op een forum totaal geen enkele impact hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:55 schreef Viesdik het volgende:
Voor de ene groep kan een symbool aanstoot geven, bij de andere groep niet.
Als de 'regenboogmensen' hetero's gaan afslachten of in heropvoedingskampen dreigen te gaan stoppen, dan moet die vlag inderdaad verboden worden!quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nou ja laten we niet te lichtzinnig doen over alle massavernietigingskampen waarboven regenboogvlaggen wapperen.
Ja mAaR hEt WoRdT ons DooR de strot geduwd!quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ afbeelding ]
55 FOK!ers die zelf nog in de kast zitten en niet met hun weggestopte gevoelens geconfronteerd kunnen worden. Want laten we eerlijk zijn, dat is wel wat 't is. Als je geen problemen met je eigen seksualiteit hebt, heb je dat ook niet met die van anderen.
quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen verrassing. Wel veelzeggend.
De regenboogvlag staat voor mij gelijk aan het normaliseren van abnormaliteit.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Leg eens uit
Wat zou er aanstootgevend zijn aan waar een regenboogvlag voor staat en waar een (Nazi) hakenkruis voor staat?
Waarom heb jij er problemen mee?quote:Op zondag 10 november 2024 12:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom vind je het prima?
Ben je van mening dat dit een teken is van verbinding?
Focking lelijk, inderdaad. Waarom is dat ding bedacht?quote:Op zondag 10 november 2024 12:58 schreef Sapstengel het volgende:
De klassieke regeboogvlag niet.
Wat wel moet verdwijnen is dat nieuwe gedrocht met die driehoek, zebrapaden etc.
Het is niet abnormaal: hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op vrijdag 15 november 2024 13:57 schreef Viesdik het volgende:
[..]
De regenboogvlag staat voor mij gelijk aan het normaliseren van abnormaliteit.
Het is geen keuze (maar dat weet je zelf ook wel).quote:[..]
Kinderen zijn mentaal nog niet in staat om de complexiteit van hun keuzes te bevatten, [..]
Jeetje wat zul jij het zwaar hebben in het leven als je in de war raakt van je seksualiteit door een vlag of ook maar de roep om acceptatie van mensen met een seksualiteit die niet aan jouw norm voldoetquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:57 schreef Viesdik het volgende:
[..]
De regenboogvlag staat voor mij gelijk aan het normaliseren van abnormaliteit.
Het is schadelijk voor mensen die te maken hebben met genderdysforie.
Dit resulteert in een toename aan zelfdoding onder jongeren.
Vooral minderjarigen worden aangemoedigd, net zoals de Hitlerjugend werd aangemoedigd.
Kinderen zijn mentaal nog niet in staat om de complexiteit van hun keuzes te bevatten, met alle consequenties van dien.
Het is een correlatie dat je hebt bij het uitdragen van bepaalde symbolen. Je probeert een bevolking of een groep mensen met politieke middelen achter je te krijgen met alle gevolgen van dien.
het is niet erg dat je het niet snapt.. ik gun iedereen uiteraard het beste hoor..quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jeetje wat zul jij het zwaar hebben in het leven als je in de war raakt van je seksualiteit door een vlag of ook maar de roep om acceptatie van mensen met een seksualiteit die niet aan jouw norm voldoet
Het leren over en accepteren dat er mensen zijn met andere seksualiteit is indoctrinatie?quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
het is niet erg dat je het niet snapt.. ik gun iedereen uiteraard het beste hoor..
maar het is indoctrinatie en dat is nu eenmaal niet goed voor een kind
Het gaat niet om mij, maar om de medemensquote:Op vrijdag 15 november 2024 15:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het leren over en accepteren dat er mensen zijn met andere seksualiteit is indoctrinatie?
Man wat zal jij het zwaar hebben.
Zal eens aan mijn homoseksuele zoon vragen of hij homo is geworden omdat wij als ouders er nooit een punt van maakten als mannen op mannen vallen of dat dat de reden is dat hij niet met zichzelf in de knoop is geraakt omdat wij hem accepteren zoals hij is.
Ik weet het antwoord al
De medemens die met zijn seksualiteit worstelt die gewoon als mens geaccepteerd wil worden. Die medemens? Of mag die weer terug de kast in?quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, maar om de medemens
-geen transfobie-quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De medemens die met zijn seksualiteit worstelt die gewoon als mens geaccepteerd wil worden. Die medemens? Of mag die weer terug de kast in?
De vlag van corruptie op je gemeentehuis.quote:Op zondag 10 november 2024 12:16 schreef 111210 het volgende:
Op overheidsgebouwen vind ik het vrij kansloos, net als de vlag van oekraine.
Iedereen z'n bek houden. Nederlandquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:43 schreef Marsenal het volgende:
Iedereen mag zijn wie die is maar ik vind in het beginsel al van witte heteromensen dat ze lekker hun bek moeten houden dus ik verwacht van lgtbqers hetzelfde godverredomme dus hou je gemak een beetje.
Pink Floyd begon er toen al mee. Nu zijn het hele zebrapaden.
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, maar om de medemens
Ja en Rainbow... die waren er ook al vroeg bij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 00:43 schreef Marsenal het volgende:
Pink Floyd begon er toen al mee. Nu zijn het hele zebrapaden.
Pioniers van het woke conformismequote:Op zaterdag 16 november 2024 08:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ja en Rainbow... die waren er ook al vroeg bij.
[ afbeelding ]
Soort nazivlag van een groep die ongekend bekrompen is tegenover anders denkenden.quote:Op zondag 10 november 2024 12:03 schreef Viesdik het volgende:
Vind jij dat regenboogvlaggen uit het straatbeeld moeten verdwijnen? Dus van overheidsgebouwen, bankjes en zebrapaden?
Waarom wel/niet?
[poll=8027]
Een symbool voor een van de dodelijkste en gewelddadigste regimes ooit vergelijken met vlag voor LHBTI? Heb je ook wel eens uitgezocht wat de Nazi's deden met homo's bijv.?quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wat stond hier, kan het in DM?quote:
Natuurlijk, je hebt ook gelijk, de vergelijking slaat de plank mis omdat de nazi's altijd veel kwaadaardiger zijn dan wat dan ook.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een symbool voor een van de dodelijkste en gewelddadigste regimes ooit vergelijken met vlag voor LHBTI? Heb je ook wel eens uitgezocht wat de Nazi's deden met homo's bijv.?
Het gaat er mij om wat een symbool doet met kinderen. Kinderen worden verminkt. Geestelijk en lichamelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een symbool voor een van de dodelijkste en gewelddadigste regimes ooit vergelijken met vlag voor LHBTI? Heb je ook wel eens uitgezocht wat de Nazi's deden met homo's bijv.?
De regenboogkleuren heeft daar niks mee te maken en het is een vals frame. Het is ook wel klaar, je kunt het niet laten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het gaat er mij om wat een symbool doet met kinderen. Kinderen worden verminkt. Geestelijk en lichamelijk.
Op overheidsgebouwen kan nodig zijn.quote:Op zondag 10 november 2024 15:07 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zie ze vrijwel nooit maar ik vind het verder best. Op regeringsgebouwen vind ik het onnodig.
Ts zou trouwens blij moeten zijn: een hoop types waar hij een hekel aan heeft zijn helemaal niet blij met de regenboogvlag omdat ze die niet inclusief genoeg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |