En, wat vind je er van dat op een rechtsbolwerk als Fok!, tóch iets anders vindt dan jij? Zet dat jou aan het denken? Dat mensen toch toleranter zijn dan verwacht? Heeft dat misschien als gevolg dat jij ook wat toleranter opstelt naar mensen die andere voorkeuren hebben in hun leven dan jij?quote:
Heeft niks met tolerantie te maken maar door de overheid gestimuleerde verdeeldheid creëren en kinderen misvormen. Er is letterlijk niks normaal aan watde vlag symboliseert.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En, wat vind je er van dat op een rechtsbolwerk als Fok!, tóch iets anders vindt dan jij? Zet dat jou aan het denken? Dat mensen toch toleranter zijn dan verwacht? Heeft dat misschien als gevolg dat jij ook wat toleranter opstelt naar mensen die andere voorkeuren hebben in hun leven dan jij?
Meer open staat voor facetten van het leven die niet per se in je straatje passen?
En daardoor misschien zelfs de kans loopt dat je een leuker en breder ontwikkeld mens wordt?
Dat heeft Satan gedaanquote:Op donderdag 14 november 2024 15:26 schreef PSVCL het volgende:
ey, mijn reactie is weer eens verwijderd, wat leuk
Ingegeven door satan idd.. kan degene ook niks aan doen.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:26 schreef PSVCL het volgende:
ey, mijn reactie is weer eens verwijderd, wat leuk
Ik heb geen last van vlaggen, maar zal ze niet eren.quote:Op zondag 10 november 2024 12:03 schreef Viesdik het volgende:
Vind jij dat regenboogvlaggen uit het straatbeeld moeten verdwijnen? Dus van overheidsgebouwen, bankjes en zebrapaden?
Waarom wel/niet?
Dan ook maar zebrapaden met hakenkruisen?quote:Op donderdag 14 november 2024 11:42 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Ik vind het wel heel zielig voor die mensen die zich aangevallen voelen door een vlag, maar zelf heb ik er weinig last van
Vind je zelf die vergelijking niet ziek?quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dan ook maar zebrapaden met hakenkruisen?
Nee integendeelquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vind je zelf die vergelijking niet ziek?
Maar ja, jullie boeren kunnen dan nog niet eens de NLse vlag correct ophangenquote:Op zondag 10 november 2024 13:11 schreef halfway het volgende:
Wij boeren hebben gelukkig geen last van die stadse onzin
Leg eens uitquote:Op vrijdag 15 november 2024 10:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee integendeel
Voor de ene groep kan een symbool aanstoot geven, bij de andere groep niet. Daarom moet de overheid ten alle tijden neutraliteit in acht nemen en niet dit soort bullshit faciliteren.
In naam van de hakenkruisvlag zijn miljoenen mensen vermoord. Ik vind dat wel een beetje rare vergelijking.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dan ook maar zebrapaden met hakenkruisen?
Voor de ene groep kan een stuk tekst op een forum totaal geen enkele impact hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2024 10:55 schreef Viesdik het volgende:
Voor de ene groep kan een symbool aanstoot geven, bij de andere groep niet.
Als de 'regenboogmensen' hetero's gaan afslachten of in heropvoedingskampen dreigen te gaan stoppen, dan moet die vlag inderdaad verboden worden!quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:23 schreef Isdatzo het volgende:
Nou ja laten we niet te lichtzinnig doen over alle massavernietigingskampen waarboven regenboogvlaggen wapperen.
Ja mAaR hEt WoRdT ons DooR de strot geduwd!quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ afbeelding ]
55 FOK!ers die zelf nog in de kast zitten en niet met hun weggestopte gevoelens geconfronteerd kunnen worden. Want laten we eerlijk zijn, dat is wel wat 't is. Als je geen problemen met je eigen seksualiteit hebt, heb je dat ook niet met die van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |