Waarom vind je het prima?quote:Op zondag 10 november 2024 12:11 schreef heywoodu het volgende:
Wel van zebrapaden, die zouden gewoon zwart/wit moeten zijn (net zoals je verkeersborden ook niet in allerlei creatieve kleuren zou moeten hebben, maar gewoon consistent). Van de rest: neuh, helemaal prima daar.
Mensen die er niet tegen kunnen dat er een regenboogbankje staat ergens moeten zich echt maar even aanpassen aan de normen en waarden die we in Nederland hebben hoor.
Het heeft geen valide negatieve kanten en voor een aanzienlijke groep mensen wel positieve kanten. Dus prima.quote:Op zondag 10 november 2024 12:12 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom vind je het prima?
Ben je van mening dat dit een teken is van verbinding?
dus in jouw optiek heeft het een verbindend effect en geen afbrekende?quote:Op zondag 10 november 2024 12:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het heeft geen valide negatieve kanten en voor een aanzienlijke groep mensen wel positieve kanten. Dus prima.
Nou vooruit: meer verbindend dan afbrekend, jaquote:Op zondag 10 november 2024 12:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dus in jouw optiek heeft het een verbindend effect en geen afbrekende?
interessantquote:Op zondag 10 november 2024 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou vooruit: meer verbindend dan afbrekend, ja
Ja joh, niet te serieus nemen allemaal.quote:Op zondag 10 november 2024 12:20 schreef Droopie het volgende:
Ik vraag mij meer af hoe de gedachtengang van TS is op zo'n zondagmiddag.
Binnen 3 minuten wilt ie het hebben over regenboogvlaggen en pedofielen.
Tja.. je leest wel eens wat op twitterquote:Op zondag 10 november 2024 12:20 schreef Droopie het volgende:
Ik vraag mij meer af hoe de gedachtengang van TS is op zo'n zondagmiddag.
Binnen 3 minuten wilt ie het hebben over regenboogvlaggen en pedofielen.
Dit. leef en laat leven.quote:Op zondag 10 november 2024 14:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom dat uit het straatbeeld zou moeten verdwijnen.
Ik heb er persoonlijk ook geen moeite mee. Er zijn andere zaken die ik liever zou zien verdwijnen, maar ook daar lig ik niet wakker van.
Precies val mij dan ook niet lastig met die opgedrongen propaganda hou het net als religie lekker achter de voordeur.quote:Op zondag 10 november 2024 14:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit. leef en laat leven.
Als je je aan alles stoort krijg je zon hoge bloeddruk van.
Er is altijd wel een publiek die het een verschrikkelijk vind en een ander publiek die het mooi vind.
Trump geeft 't goede voorbeeld:quote:Op zondag 10 november 2024 15:38 schreef PrivacyKoning het volgende:
Laten wij eerst stoppen met chemische mishandeling en verminking van verwarde kinderen en tieners.
Ik kwalificeer deze uiting van extremisme allang niet meer al lafheid/onwetendheid/tolerantie. Dit is een van de steunpilaren van Europees liberalisme en is kwaadaardigheid in haar pure vorm.quote:Op zondag 10 november 2024 15:41 schreef Nober het volgende:
Typisch Nederlands die 'ik heb er geen last van...' lafheid.
[..]
Trump geeft 't goede voorbeeld:
[ x ]
Ik ben absoluut voor vrijheid en ik vind tegelijkertijd dat kinderen tegen zichzelf beschermd moeten worden. Je mag een kind niet volspuiten met heroļne en niet seksueel misbruiken/groomen, beiden is strafbaar is Nederland. Maar je mag een kind wel zijn genitalia en borsten chirurgisch onomkeerbaar verminken. Ook worden kinderen volgespoten met hormonencocktails.quote:Op zondag 10 november 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Grappig wel dat rechts altijd voor vrijheid voor mensen is, maar oh weet als iemand zichzelf wilt zijn en dat wil uiten.
PROPAGANDA!!! VERWARDE MENSEN!!!
WORD JE DOOR DE STROT GEDUWD!!!
Kan toch ook gewoon?quote:Op zondag 10 november 2024 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Grappig wel dat rechts altijd voor vrijheid voor mensen is, maar oh weet als iemand zichzelf wilt zijn en dat wil uiten.
PROPAGANDA!!! VERWARDE MENSEN!!!
WORD JE DOOR DE STROT GEDUWD!!!
Over een regenboogvlag?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:23 schreef DjVero het volgende:
Ik ben er één keer overheen gelopen, ik dacht in Den Bosch. Ik voelde me ook gelijk verbonden met deze mensen inderdaad; ik deed alsof elke kleur een lettertje was.
Ik zou zweren dat het hier ergens ook over zebrapaden ging, dus ik dacht dat dat het onderwerp was. My bad.quote:
Typisch Nederlands overal over klagen.quote:Op zondag 10 november 2024 15:41 schreef Nober het volgende:
Typisch Nederlands die 'ik heb er geen last van...' lafheid.
[..]
Trump geeft 't goede voorbeeld:
[ x ]
Als jij jezelf hebt aangepraat dat elke scheet woke is en alles wat niet binnen jouw normatief valt je 'opgedrongen' wordt, dan kan het heel snel gaanquote:Op woensdag 13 november 2024 17:16 schreef Ton.Deuse het volgende:
Ik snap vooral niet hoe sommige mensen zich er zo over kunnen opwinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |