Heb je een spraakgebrek?quote:
Zo te zien was die een fullblown paniekaanval.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:23 schreef Zorro het volgende:
"Bier drinken in Breda" was natuurlijk een betere TT maar ik werd een beetje overvallen
Ik probeerde het een beetje nonchalant neer te zettenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo te zien was die een fullblown paniekaanval.
Om half 10 Even tot hier. Ik kijk dit nog ff an. Wordt het 0-2 dan Stiff Little Fingers nr. 31 van m'n FOK!-TOP 100.quote:
Misschien hadden ze op harvard de buitenspelregel beter moeten uitleggen allen.quote:
Niks geen geNAC hierquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik probeerde het een beetje nonchalant neer te zetten
Dat was echt sneuquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef VEM2012 het volgende:
De commentator is weer zeer teleurgesteld…
Dan blijf ik nog even hangen!quote:
Ja dat Twente doet het best aardig.quote:
Wat gezellig zeg!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
Nou ik zal heel even meekijken maar niet omdat ik denk dat PSV hier punten gaat morsen, meer omdat ik echt niks maar dan ook echt helemaal niks beters te doen heb.
Dit kan echt alleen mis als PSV hier vergeet er nog een te maken en NAC er op wonderlijke wijze nog eentje in pist, totaal niet spannend nee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
Nou ik zal heel even meekijken maar niet omdat ik denk dat PSV hier punten gaat morsen, meer omdat ik echt niks maar dan ook echt helemaal niks beters te doen heb.
Je had zomaar een NAC supporter kunnen zijn,quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
Dit neem je terugquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je had zomaar een NAC supporter kunnen zijn,
Het ging wel heel ver he?quote:
Ik denk dat het eerder vanwege een bovenmatige interesse in een bepaalde jongen die krap aan meerderjarig is en onder contract staat bij Feyenoord.quote:
Eerst 90 meter de andere kant op rennen, richting het uitvak, dan mag je pas juichen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef VEM2012 het volgende:
Geel voor juichen… is die scheids gek geworden ofzo?
2-0 inmiddels. Muziek kan harder.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om half 10 Even tot hier. Ik kijk dit nog ff an. Wordt het 0-2 dan Stiff Little Fingers nr. 31 van m'n FOK!-TOP 100.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:53 schreef ISVV het volgende:
Ik Sauer niet vanuit gaan dat die linksbuiten van NAC scoort vandaagMatige kut-user ben je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind wel dat PSV erg veel postbodes heeft. Ik krijg constant Afellay flashbacks.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:43 schreef PSVCL het volgende:
tilman the milfman is niet van de bal te krijgen
Sanne ook niet van zijn balquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:43 schreef PSVCL het volgende:
tilman the milfman is niet van de bal te krijgen
het spel mag soms wel wat directer ja maar tegen dit soort tegenstanders kan je een beetje pielenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind wel dat PSV erg veel postbodes heeft. Ik krijg constant Afellay flashbacks.
Ik zag op teletekst 45ste minuut 2xgeel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgt er bij RKC nou een speler 2x geel binnen een minuut?
quote:Op zondag 10 november 2024 11:02 schreef Zipportal het volgende:
Hup Feyenoord, FC Twente, Go Ahead Eagles en Willem II.
Dus als Ajax rouleert is het een geniale ingreep en wanneer Feyenoord het doet is het Aldi troep?quote:
De 5e spits staat er in vanwege het rouleren?quote:Op zondag 10 november 2024 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus als Ajax rouleert is het een geniale ingreep en wanneer Feyenoord het doet is het Aldi troep?
Eigenlijk precies andersomquote:Op zondag 10 november 2024 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 5e spits staat er in vanwege het rouleren?
Ja, precies.quote:Op zondag 10 november 2024 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk precies andersom
Vier spitsen versleten door onvoldoende te rouleren en nu zitten we aan nummer vijf.
Ja ik hoopte dat je zou happen op mijn eerste post maar zelfs dat lukte niet.quote:
Alsnog moet dit tegen Almere natuurlijk lukken natuurlijk. Die kunnen er echt niets van en Maduro is ook geen helder licht.quote:Op zondag 10 november 2024 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik hoopte dat je zou happen op mijn eerste post maar zelfs dat lukte niet.
Als dit een voorbode is voor dit potje dan vrees ik het ergste.
Op zich begrijp ik deze ‘bijzondere’ opstelling nog wel behalve Zerrouki, ik ben zo klaar met die gast. Vooral omdat Timber dan op een positie staat waar hij niet in zijn kracht komt.quote:Op zondag 10 november 2024 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsnog moet dit tegen Almere natuurlijk lukken natuurlijk. Die kunnen er echt niets van en Maduro is ook geen helder licht.
Ja, dan ben je pijnlijk afgegleden.quote:Op zondag 10 november 2024 11:22 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic zijn ze bang voor Almere
Dit zijn bijzondere tijden
Woensdag was dan ook met enige afstand de slechtste thuispot die ik de afgelopen jaren in het stadion heb mogen aanschouwen. Ik zit even terug te denken maar onder Slot hadden we nauwelijks dit soort potjes en toen het slecht ging onder Dick speelden we vaak zonder publiek. Dan kom ik alweer bij tijdperk Stam of wellicht zelfs Gio.quote:Op zondag 10 november 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dan ben je pijnlijk afgegleden.
En een paar weken geleden hadden ze net de wedstrijd tegen Benfica achter de rug en zou het wel even een reusachtige uitslag tegen Ajax gaan worden.quote:Op zondag 10 november 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dan ben je pijnlijk afgegleden.
Alsnog is Almere echt gehandicapt, die verloren onlangs nog 3-0 kansloos van amateurs en zelfs van RKC. Ik verwacht een zakelijke 0-2.quote:Op zondag 10 november 2024 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Woensdag was dan ook met enige afstand de slechtste thuispot die ik de afgelopen jaren in het stadion heb mogen aanschouwen. Ik zit even terug te denken maar onder Slot hadden we nauwelijks dit soort potjes en toen het slecht ging onder Dick speelden we vaak zonder publiek. Dan kom ik alweer bij tijdperk Stam of wellicht zelfs Gio.
Oftewel, we hebben de lat flink verlaagd
Over zakelijk gesproken, wat verwacht jij van de TOPPER?quote:Op zondag 10 november 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsnog is Almere echt gehandicapt, die verloren onlangs nog 3-0 kansloos van amateurs en zelfs van RKC. Ik verwacht een zakelijke 0-2.
Ik denk dat Inter wel gaat winnen van Napoliquote:Op zondag 10 november 2024 12:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Over zakelijk gesproken, wat verwacht jij van de TOPPER?
Haal dan die spiegel van de muur af.quote:Op zondag 10 november 2024 12:19 schreef RipCity het volgende:
Ik dacht dat Excelsiors stadion lelijk was maar dit is ook te lelijk voor woorden.
Like doet het niet maar bij deze.quote:Op zondag 10 november 2024 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Inter wel gaat winnen van Napoli
Maduro masterclass.quote:Op zondag 10 november 2024 12:23 schreef GGMM het volgende:
Almere speelt met 5 verdedigers zodat ze het goed dichthouden achterin
Binnen 5 minuten 0-1
Ben je nog high van vannacht?quote:Op zondag 10 november 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Trauner levert de bal gewoon in maar de scheids moet dan maar fluiten ofzo.
Timber wordt ook steeds meer een jankerdquote:Op zondag 10 november 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Trauner levert de bal gewoon in maar de scheids moet dan maar fluiten ofzo.
Dit kan echt nietquote:Op zondag 10 november 2024 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hahaha, vingertje op de mond in Almere.
Toen Kees Kwakman interessant wilde doen, noemde hij hem willekeurig als mogelijke revelatie in het seizoen.quote:Op zondag 10 november 2024 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
Die domme Spanjaard wil er snel af met rood ofzo?
Dat is oprecht interessantdoenerij ja.quote:Op zondag 10 november 2024 12:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen Kees Kwakman interessant wilde doen, noemde hij hem willekeurig als mogelijke revelatie in het seizoen.
Zegt heel veel over Almere City.quote:Op zondag 10 november 2024 12:41 schreef R-woud93 het volgende:
Altijd als ik wedstrijden bij Almere kijk raak ik afgeleid door de autoweg die er naast loopt
Welke speler zou jij als mogelijke revelatie noemen om interessant te doen?quote:Op zondag 10 november 2024 12:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Toen Kees Kwakman interessant wilde doen, noemde hij hem willekeurig als mogelijke revelatie in het seizoen.
Ik ben daar bij Italiaanse wedstrijden wel eens ontzettend van in de war geweest.quote:Op zondag 10 november 2024 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een armoede die dubbele rij met led-reclame.
Junior Kadile!quote:Op zondag 10 november 2024 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke speler zou jij als mogelijke revelatie noemen om interessant te doen?
Hij begint steeds meer dingen van Arne Slot over te nemen, verstandig.quote:Op zondag 10 november 2024 12:43 schreef Szura het volgende:
Is dit de nieuwe tactiek van Priske, zoveel mogelijk zaniken bij de arbitrage?
Voor onze pot gisteren was een jeugdwedstrijd onder de 19 gok ik, stuk of 4/5 jongetjes met handschoenen en twee met een panty aan.quote:Op zondag 10 november 2024 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch handig, laat geen vingerafdrukken achter
Ik dacht dat ze in Friesland nog geen negers hadden?quote:Op zondag 10 november 2024 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor onze pot gisteren was een jeugdwedstrijd onder de 19 gok ik, stuk of 4/5 jongetjes met handschoenen en twee met een panty aan.
Het zijn gewoon ja, mietjes.
In de 'steden' wel steeds meer, als ik hier op het platteland één zie bel ik de krant. Of de wouten.quote:Op zondag 10 november 2024 12:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Friesland nog geen negers hadden?
De teller in mijn dorp staat al zo lang het dorp bestaat op 0.quote:Op zondag 10 november 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de 'steden' wel steeds meer, als ik hier op het platteland één zie bel ik de krant. Of de wouten.
Je bent een goed mensquote:Op zondag 10 november 2024 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de 'steden' wel steeds meer, als ik hier op het platteland één zie bel ik de krant. Of de wouten.
Dan is een andere sport wellicht meer jouw dingquote:Op zondag 10 november 2024 12:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Toch speelt Almere wel leuk voetbal.
Drenthequote:Op zondag 10 november 2024 12:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De teller in mijn dorp staat al zo lang het dorp bestaat op 0.
Officieel Friesland, woon 200 meter van de Drentse grens af.quote:
Wtfquote:Op zondag 10 november 2024 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Officieel Friesland, woon 200 meter van de Drentse grens af.
Wellicht. Vind ik ook van RKC en vorig jaar Excelsior. Het levert ze niets op, maar dat spel van Pastoor vorig jaar was niet leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 10 november 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is een andere sport wellicht meer jouw ding
Altijd al gezegd dat hij Fries is.quote:Op zondag 10 november 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet hier even van bijkomen.
Kan ik mij voorstellen ja.quote:Op zondag 10 november 2024 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet hier even van bijkomen.
'Ik snap er helemaal niets van dat iemand daar zo in staat. Iedere ploeg is vrij om een speelstijl en werkwijze te kiezen die ze zelf willen. Ik zit weleens naar wedstrijden te kijken dat ik na vijf minuten denk: dit heb ik ook wel gezien. Tikkie breed en tikkie terug. De grote ploegen in een competitie die toestaan dat de kleine ploegen in twee passes in hun zestien staan. Ieder zijn meug.'quote:Op zondag 10 november 2024 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:
maar dat spel van Pastoor vorig jaar was niet leuk om naar te kijken.
RKC speelt toch geen leuk voetbal joh. Sowieso al in 50% van de wedstrijden rood gepakt.quote:Op zondag 10 november 2024 12:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wellicht. Vind ik ook van RKC en vorig jaar Excelsior. Het levert ze niets op, maar dat spel van Pastoor vorig jaar was niet leuk om naar te kijken.
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.quote:
Akkoord.quote:Op zondag 10 november 2024 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Ik ben Heerenveen-supporter. Dat verklaart misschien veel.quote:Op zondag 10 november 2024 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
RKC speelt toch geen leuk voetbal joh. Sowieso al in 50% van de wedstrijden rood gepakt.
quote:Op zondag 10 november 2024 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben Heerenveen-supporter. Dat verklaart misschien veel.
quote:Op zondag 10 november 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is een andere sport wellicht meer jouw ding
Na vanmiddag ga ik achter de schermen overleggen.quote:
Ik zie hier gewoon driekwart Friesland in.quote:Op zondag 10 november 2024 13:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben een kwart West-Fries, een kwart Drent, een kwart Gelders, een achtste Fries en een achtste Gronings.
Voel je dan maar eens ergens thuis.
Ik had van tevoren ook niet anders verwacht.quote:
De horror.quote:Op zondag 10 november 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En dan gaan we ook nog eens de interlandperiode in.
Het is een leuke circusact maar negen van de tien keer trapt ie daarna de bal met zijn ogen dichtquote:Op zondag 10 november 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ben best een beetje fan van die Algerijnse circusact
De ultieme speeltuinvoetballer.quote:Op zondag 10 november 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ben best een beetje fan van die Algerijnse circusact
@klaasweetalles heeft hier een leuk topic overquote:Op zondag 10 november 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Krijgen we weer twee weken Frenkie de Jong-artikelen. Genietings.
Ik ben anders blij dat dit blok er bijna op zitquote:Op zondag 10 november 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En dan gaan we ook nog eens de interlandperiode in.
Ook wel lekker. Bij Lukoki was dat ook altijd vreselijk (bij Cambuur), die ging er best vaak langs maar er kwam gewoon NOOIT wat uit. Dom, zwart, snel.quote:Op zondag 10 november 2024 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
De ultieme speler om je helemaal kapot aan te ergeren
WK darts genot.quote:Op zondag 10 november 2024 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben anders blij dat dit blok er bijna op zit
Ik snak naar het WK Darts.
Ik heb dat inmiddels liever dan een dagelijks nieuwsbericht over hoe Memvis het doet in één of andere bananencompetitie.quote:Op zondag 10 november 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Krijgen we weer twee weken Frenkie de Jong-artikelen. Genietings.
Al besprokenquote:Op zondag 10 november 2024 13:12 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dit nu pas, maar Zerrouki doet z'n vingertje voor z'n mond tegen Almere City? Serieus?
Ik vind dat sowieso altijd zo'n onzin. De ene na de andere kutwedstrijd spelen maar als je dan een balletje erin trapt dan heb je opeens iedereen weer de mond gesnoerd ofzo. Alsof die wedstrijden dan niet hebben plaats gevonden.quote:Op zondag 10 november 2024 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan me niks schelen dit kan niet vaak genoeg benoemd worden
Ja, eens.quote:Op zondag 10 november 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso altijd zo'n onzin. De ene na de andere kutwedstrijd spelen maar als je dan een balletje erin trapt dan heb je opeens iedereen weer de mond gesnoerd ofzo. Alsof die wedstrijden dan niet hebben plaats gevonden.
Wacht even geduldig tot hij wakker isquote:Op zondag 10 november 2024 13:14 schreef Coco het volgende:
[..]
We vragen het onze expert
@:drizzt_dourden
Je bent dan ook puur aan het provocerenquote:Op zondag 10 november 2024 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso altijd zo'n onzin. De ene na de andere kutwedstrijd spelen maar als je dan een balletje erin trapt dan heb je opeens iedereen weer de mond gesnoerd ofzo. Alsof die wedstrijden dan niet hebben plaats gevonden.
Op het EK was dat ook zo vreselijk. Altijd als eerste op het veld een beetje door de knietjes gaan.quote:Op zondag 10 november 2024 13:18 schreef Caland het volgende:
Ah. Weghorst is weer met zijn act bezig
Even met je hand het gras voelenquote:Op zondag 10 november 2024 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op het EK was dat ook zo vreselijk. Altijd als eerste op het veld een beetje door de knietjes gaan.
Vreselijke gozer.
quote:Op zondag 10 november 2024 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op het EK was dat ook zo vreselijk. Altijd als eerste op het veld een beetje door de knietjes gaan.
Vreselijke gozer.
Het lijkt mij heel grappig als hij zich dan in een kamer opsluit en de voetbalwedstrijd gaat naspelen en hij wil NIET gestoord worden.quote:
Een overgewaardeerde ijsschaatserquote:
Die worden alleen gruwelijk boos op negers doorgaansquote:Op zondag 10 november 2024 13:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik hoop dat wappie Wout scoort.
Dan wordt vak P gruwelijk boos.
Reliegekkies zou je überhaupt in een kamer moeten opsluiten.quote:Op zondag 10 november 2024 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel grappig als hij zich dan in een kamer opsluit en de voetbalwedstrijd gaat naspelen en hij wil NIET gestoord worden.
Dat deed ik ook toen ik 7 was.
Ik mik op de 100%quote:Op zondag 10 november 2024 13:24 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 82% gewijzigd door Zorro op 10-11-2024 13:23 ]
Ik stel me zo voor dat je op een doordeweekse dag betere dingen te doen hebt.quote:Op zondag 10 november 2024 13:33 schreef R-woud93 het volgende:
Indonesië - Japan, nee daar blijf ik niet voor thuis.
Hygiëne is heel belangrijk, goed bezig Rolandquote:
Japan heeft een prima team, dat weet jezelf ook. Daarom vind ik het vreemd dat je die wedstrijd geen kans geeft.quote:Op zondag 10 november 2024 13:33 schreef R-woud93 het volgende:
Indonesië - Japan, nee daar blijf ik niet voor thuis.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:35 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Wat een wanhoop, drie spelers tegelijk wisselen. Dan weet je het echt niet meer.
Ik vlucht morgen rond die tijd het huis uit voor het altijd vervelende Sint Maarten.quote:Op zondag 10 november 2024 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat ESPN ons herinnert aan de persconferentie van Koeman, morgen.
Lekker cozy op de bank na de warme prak om 18:30.
Bedankt voor de herinnering, ik was het alweer vergeten.quote:Op zondag 10 november 2024 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vlucht morgen rond die tijd het huis uit voor het altijd vervelende Sint Maarten.
Mooi zoquote:
Eens, doodvermoeiend.quote:Op zondag 10 november 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik word zo moe van dat hele gedoe. Ik pleit voor een totaal nieuwsverbod voor alles wat uit Israël komt en pleur iedereen die zich daar bovenmatig druk om maakt lekker het land uit. Ga daar maar mooi heen.
Maar dat zal wel weer "niet mogen" volgens de wet.
Een nieuwsverbod voor een genocide, heel goed René!quote:Op zondag 10 november 2024 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik word zo moe van dat hele gedoe. Ik pleit voor een totaal nieuwsverbod voor alles wat uit Israël komt en pleur iedereen die zich daar bovenmatig druk om maakt lekker het land uit. Ga daar maar mooi heen.
Maar dat zal wel weer "niet mogen" volgens de wet.
Niet mijn probleemquote:Op zondag 10 november 2024 13:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een nieuwsverbod voor een genocide, heel goed René!
Genocidequote:Op zondag 10 november 2024 13:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een nieuwsverbod voor een genocide, heel goed René!
Eens, dit is VBL, geen NWSquote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in dit gezeik hier.
Akkoord.quote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is een voetbaltopicquote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sorry dat ik enige vorm van politiek wil bespreken. Ik ga alweer weg.
Hopelijk gaan we bij Feyenoord of Almere weer iets indrukwekkends zien zodat we het daar over kunnen hebben!quote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
In het nieuwe liedje over Hwang komt Kim Jong Un voorquote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jongens ik begrijp dat Almere Feyenoord echt bedroevend is maar dat betekent niet dat we het maar over Israel Palestina gaan hebben
Hoelaat spelen de joden?quote:Op zondag 10 november 2024 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een voetbaltopic
Je mag eventueel wel blijven, om over voetbal te praten
Weer een variatie op het eindsignaal door de scheidsrechter?quote:Op zondag 10 november 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we bij Feyenoord of Almere weer iets indrukwekkends zien zodat we het daar over kunnen hebben!
Ik heb mijn hoop gevestigd op Timon.quote:Op zondag 10 november 2024 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we bij Feyenoord of Almere weer iets indrukwekkends zien zodat we het daar over kunnen hebben!
Je bent gewaarschuwd tijdens het WK Darts. We houden het water warm.quote:Op zondag 10 november 2024 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sorry dat ik enige vorm van politiek wil bespreken. Ik ga alweer weg.
Comfortabel waterboardenquote:Op zondag 10 november 2024 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent gewaarschuwd tijdens het WK Darts. We houden het water warm.
Is dat weer via viaplee?quote:Op zondag 10 november 2024 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent gewaarschuwd tijdens het WK Darts. We houden het water warm.
Ja, alleen sport zit achter een betaalmuurquote:Op zondag 10 november 2024 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zenden ze al het darts gratis uit ja?
Ik weet niet zeker of ze alles gratis gaan uitzenden.quote:Op zondag 10 november 2024 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zenden ze al het darts gratis uit ja?
quote:Op zondag 10 november 2024 13:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie hier gewoon driekwart Friesland in.
Almere werd dan ook helemaal zoek gespeeld door Quick Boysquote:Op zondag 10 november 2024 13:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zelfs een door de hongerwinter uitgemergeld Feyenoord wint met speels gemak in Almere.
Ik denk dat Almere gaat degraderen.quote:Op zondag 10 november 2024 13:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zelfs een door de hongerwinter uitgemergeld Feyenoord wint met speels gemak in Almere.
DE KETCHUPFLESquote:Op zondag 10 november 2024 13:54 schreef Caland het volgende:
Hadj Moussa blijft maar scoren
@:maxi-mus
En dat ondanks toptrainer in spé Maduroquote:Op zondag 10 november 2024 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Almere gaat degraderen.
Naja Almere is toch wel heel erg zwak. De odds voor Feyenoord winst bijvoorbeeld was al heel laag ondanks hun situatie.quote:Op zondag 10 november 2024 13:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat zou heel erg mooi zijnquote:Op zondag 10 november 2024 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Almere gaat degraderen.
Dan krijgen we Excelsior en Helmond Sport terug.quote:Op zondag 10 november 2024 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou heel erg mooi zijn
Samen met RKC en dan zijn we grotendeels van zielloze clubs af in de eredivisie
Helmond gaat dat niet redden. Denk Volendam en Excelsior.quote:Op zondag 10 november 2024 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan krijgen we Excelsior en Helmond Sport terug.
Er valt helemaal niets te zeggen of te voorspellen over de KKD momenteel. Het enige wat zeker is, is dat Volendam in de komende duels gaat stijgen doordat ze alle Jong-ploegen trotseren met een veel te goede aanval.quote:Op zondag 10 november 2024 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan krijgen we Excelsior en Helmond Sport terug.
Ik zit helemaal niet op Volendam te wachtenquote:Op zondag 10 november 2024 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Helmond gaat dat niet redden. Denk Volendam en Excelsior.
Als club waardeloos, maar voor de connaisseur een geweldig team.quote:Op zondag 10 november 2024 13:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet op Volendam te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |