Zo te zien was die een fullblown paniekaanval.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:23 schreef Zorro het volgende:
"Bier drinken in Breda" was natuurlijk een betere TT maar ik werd een beetje overvallen
Ik probeerde het een beetje nonchalant neer te zettenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo te zien was die een fullblown paniekaanval.
Om half 10 Even tot hier. Ik kijk dit nog ff an. Wordt het 0-2 dan Stiff Little Fingers nr. 31 van m'n FOK!-TOP 100.quote:
Misschien hadden ze op harvard de buitenspelregel beter moeten uitleggen allen.quote:
Niks geen geNAC hierquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik probeerde het een beetje nonchalant neer te zetten
Dat was echt sneu Je hoeft het er ook weer niet zo dik boven op te leggenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef VEM2012 het volgende:
De commentator is weer zeer teleurgesteld…
Dan blijf ik nog even hangen!quote:
Ja dat Twente doet het best aardig.quote:
Wat gezellig zeg!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
Nou ik zal heel even meekijken maar niet omdat ik denk dat PSV hier punten gaat morsen, meer omdat ik echt niks maar dan ook echt helemaal niks beters te doen heb.
Dit kan echt alleen mis als PSV hier vergeet er nog een te maken en NAC er op wonderlijke wijze nog eentje in pist, totaal niet spannend nee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
Nou ik zal heel even meekijken maar niet omdat ik denk dat PSV hier punten gaat morsen, meer omdat ik echt niks maar dan ook echt helemaal niks beters te doen heb.
Je had zomaar een NAC supporter kunnen zijn,quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
Dit neem je terugquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je had zomaar een NAC supporter kunnen zijn,
Het ging wel heel ver he?quote:
Ik denk dat het eerder vanwege een bovenmatige interesse in een bepaalde jongen die krap aan meerderjarig is en onder contract staat bij Feyenoord.quote:
Omdat ie niet zo slim doetquote:
Eerst 90 meter de andere kant op rennen, richting het uitvak, dan mag je pas juichen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef VEM2012 het volgende:
Geel voor juichen… is die scheids gek geworden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |