Heb je een spraakgebrek?quote:
Zo te zien was die een fullblown paniekaanval.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:23 schreef Zorro het volgende:
"Bier drinken in Breda" was natuurlijk een betere TT maar ik werd een beetje overvallen
Ik probeerde het een beetje nonchalant neer te zettenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo te zien was die een fullblown paniekaanval.
Om half 10 Even tot hier. Ik kijk dit nog ff an. Wordt het 0-2 dan Stiff Little Fingers nr. 31 van m'n FOK!-TOP 100.quote:
Misschien hadden ze op harvard de buitenspelregel beter moeten uitleggen allen.quote:
Niks geen geNAC hierquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik probeerde het een beetje nonchalant neer te zetten
Dat was echt sneuquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef VEM2012 het volgende:
De commentator is weer zeer teleurgesteld…
Dan blijf ik nog even hangen!quote:
Ja dat Twente doet het best aardig.quote:
Wat gezellig zeg!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
Nou ik zal heel even meekijken maar niet omdat ik denk dat PSV hier punten gaat morsen, meer omdat ik echt niks maar dan ook echt helemaal niks beters te doen heb.
Dit kan echt alleen mis als PSV hier vergeet er nog een te maken en NAC er op wonderlijke wijze nog eentje in pist, totaal niet spannend nee.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
Nou ik zal heel even meekijken maar niet omdat ik denk dat PSV hier punten gaat morsen, meer omdat ik echt niks maar dan ook echt helemaal niks beters te doen heb.
Je had zomaar een NAC supporter kunnen zijn,quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:28 schreef GGMM het volgende:
Dit neem je terugquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je had zomaar een NAC supporter kunnen zijn,
Het ging wel heel ver he?quote:
Ik denk dat het eerder vanwege een bovenmatige interesse in een bepaalde jongen die krap aan meerderjarig is en onder contract staat bij Feyenoord.quote:
Eerst 90 meter de andere kant op rennen, richting het uitvak, dan mag je pas juichen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:38 schreef VEM2012 het volgende:
Geel voor juichen… is die scheids gek geworden ofzo?
2-0 inmiddels. Muziek kan harder.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om half 10 Even tot hier. Ik kijk dit nog ff an. Wordt het 0-2 dan Stiff Little Fingers nr. 31 van m'n FOK!-TOP 100.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:53 schreef ISVV het volgende:
Ik Sauer niet vanuit gaan dat die linksbuiten van NAC scoort vandaagMatige kut-user ben je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind wel dat PSV erg veel postbodes heeft. Ik krijg constant Afellay flashbacks.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:43 schreef PSVCL het volgende:
tilman the milfman is niet van de bal te krijgen
Sanne ook niet van zijn balquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:43 schreef PSVCL het volgende:
tilman the milfman is niet van de bal te krijgen
het spel mag soms wel wat directer ja maar tegen dit soort tegenstanders kan je een beetje pielenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind wel dat PSV erg veel postbodes heeft. Ik krijg constant Afellay flashbacks.
Ik zag op teletekst 45ste minuut 2xgeel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgt er bij RKC nou een speler 2x geel binnen een minuut?
quote:Op zondag 10 november 2024 11:02 schreef Zipportal het volgende:
Hup Feyenoord, FC Twente, Go Ahead Eagles en Willem II.
Dus als Ajax rouleert is het een geniale ingreep en wanneer Feyenoord het doet is het Aldi troep?quote:
De 5e spits staat er in vanwege het rouleren?quote:Op zondag 10 november 2024 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus als Ajax rouleert is het een geniale ingreep en wanneer Feyenoord het doet is het Aldi troep?
Eigenlijk precies andersomquote:Op zondag 10 november 2024 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De 5e spits staat er in vanwege het rouleren?
Ja, precies.quote:Op zondag 10 november 2024 11:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk precies andersom
Vier spitsen versleten door onvoldoende te rouleren en nu zitten we aan nummer vijf.
Ja ik hoopte dat je zou happen op mijn eerste post maar zelfs dat lukte niet.quote:
Alsnog moet dit tegen Almere natuurlijk lukken natuurlijk. Die kunnen er echt niets van en Maduro is ook geen helder licht.quote:Op zondag 10 november 2024 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik hoopte dat je zou happen op mijn eerste post maar zelfs dat lukte niet.
Als dit een voorbode is voor dit potje dan vrees ik het ergste.
Op zich begrijp ik deze ‘bijzondere’ opstelling nog wel behalve Zerrouki, ik ben zo klaar met die gast. Vooral omdat Timber dan op een positie staat waar hij niet in zijn kracht komt.quote:Op zondag 10 november 2024 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsnog moet dit tegen Almere natuurlijk lukken natuurlijk. Die kunnen er echt niets van en Maduro is ook geen helder licht.
Ja, dan ben je pijnlijk afgegleden.quote:Op zondag 10 november 2024 11:22 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic zijn ze bang voor Almere
Dit zijn bijzondere tijden
Woensdag was dan ook met enige afstand de slechtste thuispot die ik de afgelopen jaren in het stadion heb mogen aanschouwen. Ik zit even terug te denken maar onder Slot hadden we nauwelijks dit soort potjes en toen het slecht ging onder Dick speelden we vaak zonder publiek. Dan kom ik alweer bij tijdperk Stam of wellicht zelfs Gio.quote:Op zondag 10 november 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dan ben je pijnlijk afgegleden.
En een paar weken geleden hadden ze net de wedstrijd tegen Benfica achter de rug en zou het wel even een reusachtige uitslag tegen Ajax gaan worden.quote:Op zondag 10 november 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, dan ben je pijnlijk afgegleden.
Alsnog is Almere echt gehandicapt, die verloren onlangs nog 3-0 kansloos van amateurs en zelfs van RKC. Ik verwacht een zakelijke 0-2.quote:Op zondag 10 november 2024 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Woensdag was dan ook met enige afstand de slechtste thuispot die ik de afgelopen jaren in het stadion heb mogen aanschouwen. Ik zit even terug te denken maar onder Slot hadden we nauwelijks dit soort potjes en toen het slecht ging onder Dick speelden we vaak zonder publiek. Dan kom ik alweer bij tijdperk Stam of wellicht zelfs Gio.
Oftewel, we hebben de lat flink verlaagd
Over zakelijk gesproken, wat verwacht jij van de TOPPER?quote:Op zondag 10 november 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsnog is Almere echt gehandicapt, die verloren onlangs nog 3-0 kansloos van amateurs en zelfs van RKC. Ik verwacht een zakelijke 0-2.
Ik denk dat Inter wel gaat winnen van Napoliquote:Op zondag 10 november 2024 12:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Over zakelijk gesproken, wat verwacht jij van de TOPPER?
Haal dan die spiegel van de muur af.quote:Op zondag 10 november 2024 12:19 schreef RipCity het volgende:
Ik dacht dat Excelsiors stadion lelijk was maar dit is ook te lelijk voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |