quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel fijn dat onze overloards ons dat nog gunnen
Volgens mij iedereen wel en ook nog in canon.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb dat liedje nog geleerd op de lagere school
Danny Kaye, uit mijn jeugd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis wel tijd voor een wat uplifting topic
Bekijk deze YouTube-video
Legendarische komiek, zijn rol als gastdirigent van het concertgebouworkest blijft geweldig.quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:46 schreef drakin het volgende:
Heb je nooit zelf een ai birdie gepost?
Groot gelijk, ik heb helemaal niets met die aiquote:
Was ik dat niet?quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Had geloof ik een keer wel iemand die dat opmerkte ja
Daar ben ik niet en zo ver kan ik ook niet zwaaienquote:
De macht van het internet hequote:Op zaterdag 9 november 2024 08:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar ben ik niet en zo ver kan ik ook niet zwaaien
De AH welquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen appeltaart
Nee.. zo ben ik ook weer niet.. . Ik heb altijd wel iets om aan te biedenquote:
De trein stopte daar ook nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen appeltaart
Groetjes aan Janquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:40 schreef drakin het volgende:
En de voorlopig laatste zwaai
Den Bosch
Hey heerquote:
No8doquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef chufi het volgende:
@:pullup de tweestrijd op jouw Spaanse wateren is vandaag
Fahrenheit jaquote:
Nopequote:Op zaterdag 9 november 2024 15:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zit je niet hier![]()
En het gaat nog kouder worden...
De trein gaat terugquote:
Het was wel te hachelen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best vroeg,
was het wel lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal zit er toch wel een definitie onder zo'n 35% stickerquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Het was iets ongedefinieerds met een 35%-sticker erop.
Wat staat er bij jou op tafel?
Niet op gelet. Ik wilde gewoon iets makkelijks.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal zit er toch wel een definitie onder zo'n 35% sticker
Hier nog niets, geen idee waar ik zin in heb.
Straks zat er stiekem blauwe kaas inquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet op gelet. Ik wilde gewoon iets makkelijks.
Heb jij dat erin gedaan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks zat er stiekem blauwe kaas in
Jaquote:
@Koooeeeehooooeeenquote:
Ruimte zat daarquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ze moeten ook onder een aantal bruggen door
Eet ik ook vaak, echt lekker is het nooit maar het gaat net welquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet op gelet. Ik wilde gewoon iets makkelijks.
Wel een leukerd, jammer genoeg veel te klein om te kunnen roeienquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gezien?
https://x.com/oranjehockey/status/1854949274410217940
Denk niet dat die nog wil roeienquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een leukerd, jammer genoeg veel te klein om te kunnen roeien
Straks rowing Awardsquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een leukerd, jammer genoeg veel te klein om te kunnen roeien
Waar te zien?quote:
Toppie, effe checkenquote:
Ja dat is echt heel luxe gewordenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nijmegen heeft eindelijk een nieuw boothuis
Weer een keer activiteiten van wordrowing in Sevila, wellicht willen ze er weer een keer een wereldbeker of WK houdenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
over een uurtje live
Mijn ouders hadden een bootje, Pa ooit begonnen met een kano, maar uiteindelijk werd dat een zeilbootje, waar wij in het weekend naar toe gingen.quote:
Het oude botenhuis van die vereniging was ook al een soort houten curiosumquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een bootje, Pa ooit begonnen met een kano, maar uiteindelijk werd dat een zeilbootje, waar wij in het weekend naar toe gingen.
Watersportvereniging waar wij lid van waren, kwam van oorsprong uit Nijmegen, en was verhuisd naar wijchen. Pff word lang verhaal..Afijn, dat was een ZRM vereniging.. oftewel.. zeil, Roei en motor vereniging.
Ze hadden een prachtig groot houten boothuis... helemaal gevuld met prachtige glansende houten boten.. hoeveel roeiers per boot weet ik niet... maar . en in de 12 jaar dat ik daar rondliep... niemand gebruikte ze.. echt zonde.. lagen allemaal weg te rotten.. Uiteindelijk, is alles afgebroken en verdwenen .. zoals dat gaat.
Echt zonde, besefte dat toen als kind.. maar dat was echt een mooi botenhuis.. groot.. denk minimaal 12 botoen ofzo tegen de muren op schappen. Maar dat botenhuis kwam volgens mij van oorsprong nog van de Waal bij Nijmegen.
Die jij post is veel groter..quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef pullup het volgende:
Ook al in Nijmegen geloof ik, ze hebben daar wat met houten botenhuizen
Rivierenland hquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef pullup het volgende:
Ook al in Nijmegen geloof ik, ze hebben daar wat met houten botenhuizen
Haha dit is al een kleintjequote:Op zaterdag 9 november 2024 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
LOL.. die
[..]
Die jij post is veel groter..die ik bedoelde had meer de vorm van een houten huis zonder ramen en vloer .
Komt goed,.. over paar jaar mag je van die klimaatgekkies alleen nog maar de stad in lopend of met roeien... en dan wil iedereen weer zo'n dingquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dit is al een kleintjeWas altijd van Shell op een topplek op de Amstel maar tsja dat werd toch erg weinig gebruikt
Ja roeien zal dan ook een stuk verder kunnenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt goed,.. over paar jaar mag je van die klimaatgekkies alleen nog maar de stad in lopend of met roeien... en dan wil iedereen weer zo'n ding![]()
Stuk veiliger ook tegenwoordig
Wel hopen dat er geen Fatboats komen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja roeien zal dan ook een stuk verder kunnen
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel hopen dat er geen Fatboats komen!
Ai! Ik mis wel de capuchon?quote:
Cool is dezequote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoiets bedoelde ik, al had het wel grote deuren . .. wij zwommen er altijd onderdoor naar binnen en speelden daar.
[ afbeelding ]
Capuchons zijn nu in heel amsterdam verbodenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai! Ik mis wel de capuchon?![]()
Zijn die dingen eigenlijk verboden in de grachten? Of mag het als je langzaam vaart?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Capuchons zijn nu in heel amsterdam verboden
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewonnen![]()
Gelderland heeft het regio songfestival gewonnen
Dat is mooiquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewonnen![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewonnen![]()
Scaryquote:Op zondag 10 november 2024 02:20 schreef tonja het volgende:
Mgge!
Ik heb van de week dit gedaan. Dat wil zeggen, ik heb de gitaar en zang gedaan en vul100 een online vriendin van me heeft het gearrangeerd en de video gemaakt.
Morguh Pullupquote:
quote:
Ik hebquote:
Warmquote:
Ik wacht even met het branden van mijn mondquote:
quote:
quote:
Zou de Dees dat ook vinden?quote:
Vast wel.quote:Op zondag 10 november 2024 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou de Dees dat ook vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2024 15:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Vast wel.Maar Dees lag toch op PlutoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Zit wel goed daar met de hittequote:Op zondag 10 november 2024 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Snap ook niet waarom daar, ze had beter naar Venus kunnen gaan,
al is het daar misschien geen 31K.
Krijg je een mooi kleurtje van tochquote:Op zondag 10 november 2024 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit wel goed daar met de hitte
De temperatuur aan het oppervlak van Venus is erg hoog (737 K = 474 C) en varieert nauwelijks van de zonovergoten zijde tot de nachtzijde. De temperatuur van de grond ligt dicht bij 460 C. Het temperatuurprofiel tussen 0 en 100 kilometer verschilt merkbaar van dat van de Aarde
En een knapperig huidje, pas je op je tanlines Dees?quote:Op zondag 10 november 2024 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je een mooi kleurtje van toch
Ik zie ze vaak langs de amstel, sjorren ze een mossel uit het water en mikken het op de weg in de hoop dat je er overheen rijdquote:Op zondag 10 november 2024 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, je bent 1 van Pullups vogels, een kraai of kauw in dit geval.
En je het een noot, eikel ofzo,
Hoe krijg je die dan open
Simpel, je legt hem op de straat, auto gaat erover, en het is open.
Of,
je neemt dat ding in je snavel en stijgt op. Vanaf een meter of 10 laat je hem vallen.
En open of gewoon nogmaals proberen
Het is daar in ieder geval niet heetquote:
Mild fris is wel een goede uitdrukking ervoorquote:Op zondag 10 november 2024 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is daar in ieder geval niet heet
Vast niet van die ham die je pas kreegquote:
ehhh nee die is al lang opquote:Op zondag 10 november 2024 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet van die ham die je pas kreeg
Jammiequote:
Ze vergeet altijd te vragen wat voor soort het is ( ja varken, maar je weet wel). Staat er ook niet op. Die slager heeft af en toe van die stukken schijnt maar niet standaard in zn collectiequote:
Eitje, zeker met die verlaagde zwaartekrachtquote:
eitjequote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eitje, zeker met die verlaagde zwaartekracht
Die kat is toch te dikquote:Op zondag 10 november 2024 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd om het eten binnen te zetten wel
Die wasbeer ookquote:
Jaquote:Op zondag 10 november 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wasbeer ook
Grote kans dat die dit ook doet bij andere huizen
Art wil wel zo te lezenquote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Simon en Garfunkel zijn weer vriendjes
Jammer dat ze waarschijnlijk geen nieuwe muziek gaan maken,
dus,
Nee, van Het Goede Doel of De Dijkquote:Op zondag 10 november 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops daar had ik ook al een plaatje van ... maar niet met Dees
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Woody van Toy Storyquote:Op zondag 10 november 2024 19:37 schreef tonja het volgende:
Wat vinden jullie een goeie naam voor deze pop? Ik had zelf al Bobby Bighead, Wout Waterhoofd en Tommy Topzwaar![]()
[ afbeelding ]
en op Hitchquote:Op zondag 10 november 2024 19:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik moest even googelen, maar idd, dezelfde lichaamsverhoudingen
Olivier O Beenquote:Op zondag 10 november 2024 19:37 schreef tonja het volgende:
Wat vinden jullie een goeie naam voor deze pop? Ik had zelf al Bobby Bighead, Wout Waterhoofd en Tommy Topzwaar![]()
[ afbeelding ]
Jan Willemquote:Op zondag 10 november 2024 19:37 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er weer lekker uitquote:Op zondag 10 november 2024 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Porcini, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Nee, niet Jan Fillem. Het is voor dit project waar ik aan verbonden ben https://www.politie.nl/onderwerpen/gamen-met-de-politie.htmlquote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jan Willem
https://www.youtube.com/@:PolitieVloggerJanWillem
Alleen lijkt hij er wel opquote:Op zondag 10 november 2024 19:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, niet Jan Fillem. Het is voor dit project waar ik aan verbonden ben https://www.politie.nl/onderwerpen/gamen-met-de-politie.html
De zondagavond besteding, daarna nog Heel holland baktquote:Op zondag 10 november 2024 19:51 schreef pullup het volgende:
Ben toch weer aangehaakt bij Expeditie Robinson dus ga dat zo even kijken
Ook niet verkeerd maar ben ik dit seizoen niet aan het volgenquote:Op zondag 10 november 2024 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
De zondagavond besteding, daarna nog Heel holland bakt
Ach elke avond worden er andere baksels gemaakt ...quote:Op zondag 10 november 2024 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd maar ben ik dit seizoen niet aan het volgen
Of begint dat vanavond?
Ook waar, maar het is wel leuk om een favo te hebbenquote:Op zondag 10 november 2024 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach elke avond worden er andere baksels gemaakt ...
De derde aflevering alweer.quote:Op zondag 10 november 2024 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd maar ben ik dit seizoen niet aan het volgen
Of begint dat vanavond?
Er is wel een muts waar ik een hoog ergernis factor bij heb.quote:Op zondag 10 november 2024 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook waar, maar het is wel leuk om een favo te hebben
Als in van soort van punniken?quote:Op zondag 10 november 2024 20:27 schreef pullup het volgende:
Allemaal hakers bij ERMan3 nog aan toe
Neequote:
quote:Op zondag 10 november 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
NeeAfhakers, van die mensen die ineens bedenken dat ze kinderen thuis hebben en zo
Ah ok ja bekende factor wel .. Bezint eer u er aan begintquote:Op zondag 10 november 2024 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
NeeAfhakers, van die mensen die ineens bedenken dat ze kinderen thuis hebben en zo
Mijn monitor was van binnen wat viesquote:
JaJa. Je hebt er om gebeden ///quote:Op zondag 10 november 2024 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn monitor was van binnen wat vies
Was je naar die spellendinges?quote:
Genoeg, maar gaat om de monitor hequote:Op zondag 10 november 2024 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft die pc ook al weer gekost?
Dan heb je toch verder weinig aan je hyper de luxe pc als je niet kunt zien wat ie doet?quote:Op zondag 10 november 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg, maar gaat om de monitor he
quote:Op zondag 10 november 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Smeert broodje, broodje valt en verkeerd.
Kutwereld.
Tnx Babe, en ja lukt me meestal... maar afgelopen week , priv geen politiek, .... daar kan ik het ff niet van winnen.. zelfs niet verliezen.... maximaal kut,quote:Op zondag 10 november 2024 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Wereld is kut, sommige mensen zijn kut, maar pluk de dag, geniet van de kleine dingen.
Oh sorry dat wist ik niet, dikke knuffel van mij.quote:Op zondag 10 november 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx Babe, en ja lukt me meestal... maar afgelopen week , priv geen politiek, .... daar kan ik het ff niet van winnen.. zelfs niet verliezen.... maximaal kut,
Kun je ook niet weten, laat mij maar ff mauwen.quote:Op zondag 10 november 2024 22:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh sorry dat wist ik niet, dikke knuffel van mij.![]()
![]()
Gooi het eruit.quote:Op zondag 10 november 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je ook niet weten, laat mij maar ff mauwen.
Dochter van vrienden , van mij uit mijn jeugd, opnieuw uit de tijd dat ik mijn kids kreeg met mijn partner.. samen dingen doen enzo.. .. jaren later.. en zelfs mijn dochter werd weer een vriendin uit toeval en dook de fam weer op. Besloot uit het leven te stappen vorige week... gister afscheid genomen.,.. en probeer hier altijd neutraal te zijn.. Juist de afl;eiding/ maar trek het ff niet. Bizarre maar mooie dienst gister.. mwah,,, heb het gewoon ff niet en boos op alle idioten.quote:Op zondag 10 november 2024 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Gooi het eruit.![]()
En als je iets kwijt wil, kan en mag altijd.
Sterkte kerel.quote:Op zondag 10 november 2024 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dochter van vrienden , van mij uit mijn jeugd, opnieuw uit de tijd dat ik mijn kids kreeg met mijn partner.. samen dingen doen enzo.. .. jaren later.. en zelfs mijn dochter werd weer een vriendin uit toeval en dook de fam weer op. Besloot uit het leven te stappen vorige week... gister afscheid genomen.,.. en probeer hier altijd neutraal te zijn.. Juist de afl;eiding/ maar trek het ff niet. Bizarre maar mooie dienst gister.. mwah,,, heb het gewoon ff niet en boos op alle idioten.
Wow, zo heftig.quote:Op zondag 10 november 2024 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dochter van vrienden , van mij uit mijn jeugd, opnieuw uit de tijd dat ik mijn kids kreeg met mijn partner.. samen dingen doen enzo.. .. jaren later.. en zelfs mijn dochter werd weer een vriendin uit toeval en dook de fam weer op. Besloot uit het leven te stappen vorige week... gister afscheid genomen.,.. en probeer hier altijd neutraal te zijn.. Juist de afl;eiding/ maar trek het ff niet. Bizarre maar mooie dienst gister.. mwah,,, heb het gewoon ff niet en boos op alle idioten.
Echt zo heftig, ook voor haar ouders.quote:Op zondag 10 november 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Meiske was 24, net zo oud als mijn dochter... maaar ook alrijd er voor iedereen, ..behalve voor haarzelf.
Dan hakt het er hard in.quote:Op zondag 10 november 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Meiske was 24, net zo oud als mijn dochter... maaar ook alrijd er voor iedereen, ..behalve voor haarzelf.
Het valt niet te snappen dat iemand niet meer wil leven, zeker als ze nog zo jong zijn. Hebben nog zoveel voor hun en de wereld ligt open. Dat snappen dus loslaten en de keus respecteren.quote:Op zondag 10 november 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welterusten.quote:Op zondag 10 november 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sleeptime! Hola Amigo;s, let life be good.
Slaap lekker kerel.quote:Op zondag 10 november 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sleeptime! Hola Amigo;s, let life be good.
Sterkte Goaquote:Op zondag 10 november 2024 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Centrum Utrecht te ver?quote:Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, is te ver weg en ik heb al heel veel spellen.
Balen Goa ... Mooi dat je hier een beetje van je gevoelens deelt met ons ... . Sterktequote:Op zondag 10 november 2024 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heb je over voor een oud Mahjongspel?quote:Op maandag 11 november 2024 01:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, is vlakbij![]()
Die beurs trekt me niet zo. Ik heb meer met de wat oudere bordspellen.
Hoi Dotquote:
Hey Engine.quote:
Al die spellen worden vanzelf oudquote:Op maandag 11 november 2024 01:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, is vlakbij![]()
Die beurs trekt me niet zo. Ik heb meer met de wat oudere bordspellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |