quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel fijn dat onze overloards ons dat nog gunnen
Volgens mij iedereen wel en ook nog in canon.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb dat liedje nog geleerd op de lagere school
Danny Kaye, uit mijn jeugd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tis wel tijd voor een wat uplifting topic
Bekijk deze YouTube-video
Legendarische komiek, zijn rol als gastdirigent van het concertgebouworkest blijft geweldig.quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:46 schreef drakin het volgende:
Heb je nooit zelf een ai birdie gepost?
Groot gelijk, ik heb helemaal niets met die aiquote:
Was ik dat niet?quote:Op zaterdag 9 november 2024 06:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Had geloof ik een keer wel iemand die dat opmerkte ja
Daar ben ik niet en zo ver kan ik ook niet zwaaienquote:
De macht van het internet hequote:Op zaterdag 9 november 2024 08:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar ben ik niet en zo ver kan ik ook niet zwaaien
De AH welquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen appeltaart
Nee.. zo ben ik ook weer niet.. . Ik heb altijd wel iets om aan te biedenquote:
De trein stopte daar ook nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen appeltaart
Groetjes aan Janquote:Op zaterdag 9 november 2024 09:40 schreef drakin het volgende:
En de voorlopig laatste zwaai
Den Bosch
Hey heerquote:
No8doquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:56 schreef chufi het volgende:
@:pullup de tweestrijd op jouw Spaanse wateren is vandaag
Fahrenheit jaquote:
Nopequote:Op zaterdag 9 november 2024 15:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zit je niet hier![]()
En het gaat nog kouder worden...
De trein gaat terugquote:
Het was wel te hachelen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das best vroeg,
was het wel lekker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meestal zit er toch wel een definitie onder zo'n 35% stickerquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Het was iets ongedefinieerds met een 35%-sticker erop.
Wat staat er bij jou op tafel?
Niet op gelet. Ik wilde gewoon iets makkelijks.quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meestal zit er toch wel een definitie onder zo'n 35% sticker
Hier nog niets, geen idee waar ik zin in heb.
Straks zat er stiekem blauwe kaas inquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet op gelet. Ik wilde gewoon iets makkelijks.
Heb jij dat erin gedaan?quote:Op zaterdag 9 november 2024 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks zat er stiekem blauwe kaas in
Jaquote:
@Koooeeeehooooeeenquote:
Ruimte zat daarquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
ze moeten ook onder een aantal bruggen door
Eet ik ook vaak, echt lekker is het nooit maar het gaat net welquote:Op zaterdag 9 november 2024 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet op gelet. Ik wilde gewoon iets makkelijks.
Wel een leukerd, jammer genoeg veel te klein om te kunnen roeienquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit gezien?
https://x.com/oranjehockey/status/1854949274410217940
Denk niet dat die nog wil roeienquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een leukerd, jammer genoeg veel te klein om te kunnen roeien
Straks rowing Awardsquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel een leukerd, jammer genoeg veel te klein om te kunnen roeien
Waar te zien?quote:
Toppie, effe checkenquote:
Ja dat is echt heel luxe gewordenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nijmegen heeft eindelijk een nieuw boothuis
Weer een keer activiteiten van wordrowing in Sevila, wellicht willen ze er weer een keer een wereldbeker of WK houdenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
over een uurtje live
Mijn ouders hadden een bootje, Pa ooit begonnen met een kano, maar uiteindelijk werd dat een zeilbootje, waar wij in het weekend naar toe gingen.quote:
Het oude botenhuis van die vereniging was ook al een soort houten curiosumquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een bootje, Pa ooit begonnen met een kano, maar uiteindelijk werd dat een zeilbootje, waar wij in het weekend naar toe gingen.
Watersportvereniging waar wij lid van waren, kwam van oorsprong uit Nijmegen, en was verhuisd naar wijchen. Pff word lang verhaal..Afijn, dat was een ZRM vereniging.. oftewel.. zeil, Roei en motor vereniging.
Ze hadden een prachtig groot houten boothuis... helemaal gevuld met prachtige glansende houten boten.. hoeveel roeiers per boot weet ik niet... maar . en in de 12 jaar dat ik daar rondliep... niemand gebruikte ze.. echt zonde.. lagen allemaal weg te rotten.. Uiteindelijk, is alles afgebroken en verdwenen .. zoals dat gaat.
Echt zonde, besefte dat toen als kind.. maar dat was echt een mooi botenhuis.. groot.. denk minimaal 12 botoen ofzo tegen de muren op schappen. Maar dat botenhuis kwam volgens mij van oorsprong nog van de Waal bij Nijmegen.
Die jij post is veel groter..quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef pullup het volgende:
Ook al in Nijmegen geloof ik, ze hebben daar wat met houten botenhuizen
Rivierenland hquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:01 schreef pullup het volgende:
Ook al in Nijmegen geloof ik, ze hebben daar wat met houten botenhuizen
Haha dit is al een kleintjequote:Op zaterdag 9 november 2024 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
LOL.. die
[..]
Die jij post is veel groter..die ik bedoelde had meer de vorm van een houten huis zonder ramen en vloer .
Komt goed,.. over paar jaar mag je van die klimaatgekkies alleen nog maar de stad in lopend of met roeien... en dan wil iedereen weer zo'n dingquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dit is al een kleintjeWas altijd van Shell op een topplek op de Amstel maar tsja dat werd toch erg weinig gebruikt
Ja roeien zal dan ook een stuk verder kunnenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt goed,.. over paar jaar mag je van die klimaatgekkies alleen nog maar de stad in lopend of met roeien... en dan wil iedereen weer zo'n ding![]()
Stuk veiliger ook tegenwoordig
Wel hopen dat er geen Fatboats komen!quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja roeien zal dan ook een stuk verder kunnen
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel hopen dat er geen Fatboats komen!
Ai! Ik mis wel de capuchon?quote:
Cool is dezequote:Op zaterdag 9 november 2024 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zoiets bedoelde ik, al had het wel grote deuren . .. wij zwommen er altijd onderdoor naar binnen en speelden daar.
[ afbeelding ]
Capuchons zijn nu in heel amsterdam verbodenquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai! Ik mis wel de capuchon?![]()
Zijn die dingen eigenlijk verboden in de grachten? Of mag het als je langzaam vaart?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Capuchons zijn nu in heel amsterdam verboden
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewonnen![]()
Gelderland heeft het regio songfestival gewonnen
Dat is mooiquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewonnen![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 9 november 2024 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gewonnen![]()
Scaryquote:Op zondag 10 november 2024 02:20 schreef tonja het volgende:
Mgge!
Ik heb van de week dit gedaan. Dat wil zeggen, ik heb de gitaar en zang gedaan en vul100 een online vriendin van me heeft het gearrangeerd en de video gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |