Morguh Pullupquote:
quote:
Ik hebquote:
Warmquote:
Ik wacht even met het branden van mijn mondquote:
Ga even bij Deisyy langsquote:
quote:
Oh, zit ze weer op Pluto?quote:
quote:
quote:
Zou de Dees dat ook vinden?quote:
Vast wel.quote:Op zondag 10 november 2024 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou de Dees dat ook vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2024 15:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Vast wel.Maar Dees lag toch op PlutoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Zit wel goed daar met de hittequote:Op zondag 10 november 2024 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Snap ook niet waarom daar, ze had beter naar Venus kunnen gaan,
al is het daar misschien geen 31K.
Krijg je een mooi kleurtje van tochquote:Op zondag 10 november 2024 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit wel goed daar met de hitte
De temperatuur aan het oppervlak van Venus is erg hoog (737 K = 474 °C) en varieert nauwelijks van de zonovergoten zijde tot de nachtzijde. De temperatuur van de grond ligt dicht bij 460 °C. Het temperatuurprofiel tussen 0 en 100 kilometer verschilt merkbaar van dat van de Aarde
En een knapperig huidje, pas je op je tanlines Dees?quote:Op zondag 10 november 2024 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je een mooi kleurtje van toch
Ik zie ze vaak langs de amstel, sjorren ze een mossel uit het water en mikken het op de weg in de hoop dat je er overheen rijdquote:Op zondag 10 november 2024 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, je bent 1 van Pullups vogels, een kraai of kauw in dit geval.
En je het een noot, eikel ofzo,
Hoe krijg je die dan open
Simpel, je legt hem op de straat, auto gaat erover, en het is open.
Of,
je neemt dat ding in je snavel en stijgt op. Vanaf een meter of 10 laat je hem vallen.
En open of gewoon nogmaals proberen
Het is daar in ieder geval niet heetquote:
Mild fris is wel een goede uitdrukking ervoorquote:Op zondag 10 november 2024 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is daar in ieder geval niet heet
Vast niet van die ham die je pas kreegquote:
ehhh nee die is al lang opquote:Op zondag 10 november 2024 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast niet van die ham die je pas kreeg
Jammiequote:
Ze vergeet altijd te vragen wat voor soort het is ( ja varken, maar je weet wel). Staat er ook niet op. Die slager heeft af en toe van die stukken schijnt maar niet standaard in zn collectiequote:
Eitje, zeker met die verlaagde zwaartekrachtquote:
eitjequote:Op zondag 10 november 2024 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eitje, zeker met die verlaagde zwaartekracht
Die kat is toch te dikquote:Op zondag 10 november 2024 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd om het eten binnen te zetten wel
Die wasbeer ookquote:
Jaquote:Op zondag 10 november 2024 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wasbeer ook
Grote kans dat die dit ook doet bij andere huizen
Art wil wel zo te lezenquote:Op zondag 10 november 2024 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Simon en Garfunkel zijn weer vriendjes
Jammer dat ze waarschijnlijk geen nieuwe muziek gaan maken,
dus,
Bekijk deze YouTube-video
Nee, van Het Goede Doel of De Dijkquote:Op zondag 10 november 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops daar had ik ook al een plaatje van ... maar niet met Dees
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Woody van Toy Storyquote:Op zondag 10 november 2024 19:37 schreef tonja het volgende:
Wat vinden jullie een goeie naam voor deze pop? Ik had zelf al Bobby Bighead, Wout Waterhoofd en Tommy Topzwaar![]()
[ afbeelding ]
en op Hitchquote:Op zondag 10 november 2024 19:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik moest even googelen, maar idd, dezelfde lichaamsverhoudingen
Olivier O Beenquote:Op zondag 10 november 2024 19:37 schreef tonja het volgende:
Wat vinden jullie een goeie naam voor deze pop? Ik had zelf al Bobby Bighead, Wout Waterhoofd en Tommy Topzwaar![]()
[ afbeelding ]
Jan Willemquote:Op zondag 10 november 2024 19:37 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er weer lekker uitquote:Op zondag 10 november 2024 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Porcini, met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |