Spannond!quote:Op zondag 10 november 2024 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
De code is klaar. Om half drie weten we meer.
Wil die vriend graag 2e worden?quote:Op zondag 10 november 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut autocorrectie ook
Is er ook een aparte tabel waarvan users die daar in staat automatisch hun score x3 gaat?
Ik vraag dit voor een vriend
Sssst daar staat justinquote:Op zondag 10 november 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut autocorrectie ook
Is er ook een aparte tabel waarvan users die daar in staan automatisch hun score x3 gaat?
Die tabel is er nog niet.quote:Op zondag 10 november 2024 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut autocorrectie ook
Is er ook een aparte tabel waarvan users die daar in staan automatisch hun score x3 gaat?
Ik uhm wil die tabel wel aanleverenquote:
https://www.dumpert.nl/item/6573685_4371b4a8quote:Op zondag 10 november 2024 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
De code is klaar. Om half drie weten we meer.
Lijkt naar zoquote:Op zondag 10 november 2024 11:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zit ik voor niets zo hard te bolken
Vraag het even.quote:Op zondag 10 november 2024 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
Huh?
Kom ik langs een kinderdagverblijf.. zie ik kinderen.. zijn ze open pp zondag?
quote:Op zondag 10 november 2024 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik uhm wil die tabel wel aanleveren
Moet voor jou piece of cake zijn!quote:Op zondag 10 november 2024 12:00 schreef ToT het volgende:
Toch maar ff rolgordijntjes voor de zolderramen besteld.
Toevallig was net die ene die ik qua prijs/kwaliteit het aantrekkelijkst vond juist voor exact dit raam ontwikkeld!
Schijnt 5 minuutjes werk te zijn om te monteren, hoewel 1 enkele reviewer het daar niet mee eens is.
Zegt dat wat over die rolgordijnen of meer over de twee linkerhanden van de reviewerquote:Op zondag 10 november 2024 12:00 schreef ToT het volgende:
Toch maar ff rolgordijntjes voor de zolderramen besteld.
Toevallig was net die ene die ik qua prijs/kwaliteit het aantrekkelijkst vond juist voor exact dit raam ontwikkeld!
Schijnt 5 minuutjes werk te zijn om te monteren, hoewel 1 enkele reviewer het daar niet mee eens is.
Jaquote:Op zondag 10 november 2024 12:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zegt dat wat over die rolgordijnen of meer over de twee linkerhanden van de reviewer
Nou ik heb ToT bezig gezien... Daarbij is zo'n rolgordijntje peanuts. Dat monteert hij gewoon twee bolken in effe...quote:
Dat is ToT-Godquote:Op zondag 10 november 2024 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik heb ToT bezig gezien... Daarbij is zo'n rolgordijntje peanuts. Dat monteert hij gewoon twee bolken in effe...
Whehe nu zo onderhand wel, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |