Het valt niet te snappen dat iemand niet meer wil leven, zeker als ze nog zo jong zijn. Hebben nog zoveel voor hun en de wereld ligt open. Dat snappen dus loslaten en de keus respecteren.quote:Op zondag 10 november 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Meiske was 24, net zo oud als mijn dochter... maaar ook alrijd er voor iedereen, ..behalve voor haarzelf.
Welterusten.quote:Op zondag 10 november 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sleeptime! Hola Amigo;s, let life be good.
Slaap lekker kerel.quote:Op zondag 10 november 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sleeptime! Hola Amigo;s, let life be good.
Sterkte Goaquote:Op zondag 10 november 2024 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dochter van vrienden , van mij uit mijn jeugd, opnieuw uit de tijd dat ik mijn kids kreeg met mijn partner.. samen dingen doen enzo.. .. jaren later.. en zelfs mijn dochter werd weer een vriendin uit toeval en dook de fam weer op. Besloot uit het leven te stappen vorige week... gister afscheid genomen.,.. en probeer hier altijd neutraal te zijn.. Juist de afl;eiding/ maar trek het ff niet. Bizarre maar mooie dienst gister.. mwah,,, heb het gewoon ff niet en boos op alle idioten.
Centrum Utrecht te ver?quote:Op zondag 10 november 2024 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, is te ver weg en ik heb al heel veel spellen.
Balen Goa ... Mooi dat je hier een beetje van je gevoelens deelt met ons ... . Sterktequote:Op zondag 10 november 2024 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dochter van vrienden , van mij uit mijn jeugd, opnieuw uit de tijd dat ik mijn kids kreeg met mijn partner.. samen dingen doen enzo.. .. jaren later.. en zelfs mijn dochter werd weer een vriendin uit toeval en dook de fam weer op. Besloot uit het leven te stappen vorige week... gister afscheid genomen.,.. en probeer hier altijd neutraal te zijn.. Juist de afl;eiding/ maar trek het ff niet. Bizarre maar mooie dienst gister.. mwah,,, heb het gewoon ff niet en boos op alle idioten.
Nee, is vlakbijquote:
Wat heb je over voor een oud Mahjongspel?quote:Op maandag 11 november 2024 01:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, is vlakbij![]()
Die beurs trekt me niet zo. Ik heb meer met de wat oudere bordspellen.
Hoi Dotquote:
Hey Engine.quote:
Al die spellen worden vanzelf oudquote:Op maandag 11 november 2024 01:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, is vlakbij![]()
Die beurs trekt me niet zo. Ik heb meer met de wat oudere bordspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |