Genoeg, maar gaat om de monitor hequote:Op zondag 10 november 2024 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft die pc ook al weer gekost?
Dan heb je toch verder weinig aan je hyper de luxe pc als je niet kunt zien wat ie doet?quote:Op zondag 10 november 2024 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Genoeg, maar gaat om de monitor he
quote:Op zondag 10 november 2024 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Smeert broodje, broodje valt en verkeerd.
Kutwereld.
Tnx Babe, en ja lukt me meestal... maar afgelopen week , privé geen politiek, .... daar kan ik het ff niet van winnen.. zelfs niet verliezen.... maximaal kut,quote:Op zondag 10 november 2024 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Wereld is kut, sommige mensen zijn kut, maar pluk de dag, geniet van de kleine dingen.
Oh sorry dat wist ik niet, dikke knuffel van mij.quote:Op zondag 10 november 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx Babe, en ja lukt me meestal... maar afgelopen week , privé geen politiek, .... daar kan ik het ff niet van winnen.. zelfs niet verliezen.... maximaal kut,
Kun je ook niet weten, laat mij maar ff mauwen.quote:Op zondag 10 november 2024 22:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh sorry dat wist ik niet, dikke knuffel van mij.![]()
![]()
Gooi het eruit.quote:Op zondag 10 november 2024 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je ook niet weten, laat mij maar ff mauwen.
Dochter van vrienden , van mij uit mijn jeugd, opnieuw uit de tijd dat ik mijn kids kreeg met mijn partner.. samen dingen doen enzo.. .. jaren later.. en zelfs mijn dochter werd weer een vriendin uit toeval en dook de fam weer op. Besloot uit het leven te stappen vorige week... gister afscheid genomen.,.. en probeer hier altijd neutraal te zijn.. Juist de afl;eiding/ maar trek het ff niet. Bizarre maar mooie dienst gister.. mwah,,, heb het gewoon ff niet en boos op alle idioten.quote:Op zondag 10 november 2024 22:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Gooi het eruit.![]()
En als je iets kwijt wil, kan en mag altijd.
Sterkte kerel.quote:Op zondag 10 november 2024 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dochter van vrienden , van mij uit mijn jeugd, opnieuw uit de tijd dat ik mijn kids kreeg met mijn partner.. samen dingen doen enzo.. .. jaren later.. en zelfs mijn dochter werd weer een vriendin uit toeval en dook de fam weer op. Besloot uit het leven te stappen vorige week... gister afscheid genomen.,.. en probeer hier altijd neutraal te zijn.. Juist de afl;eiding/ maar trek het ff niet. Bizarre maar mooie dienst gister.. mwah,,, heb het gewoon ff niet en boos op alle idioten.
Wow, zo heftig.quote:Op zondag 10 november 2024 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dochter van vrienden , van mij uit mijn jeugd, opnieuw uit de tijd dat ik mijn kids kreeg met mijn partner.. samen dingen doen enzo.. .. jaren later.. en zelfs mijn dochter werd weer een vriendin uit toeval en dook de fam weer op. Besloot uit het leven te stappen vorige week... gister afscheid genomen.,.. en probeer hier altijd neutraal te zijn.. Juist de afl;eiding/ maar trek het ff niet. Bizarre maar mooie dienst gister.. mwah,,, heb het gewoon ff niet en boos op alle idioten.
Echt zo heftig, ook voor haar ouders.quote:Op zondag 10 november 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Meiske was 24, net zo oud als mijn dochter... maaar ook alrijd er voor iedereen, ..behalve voor haarzelf.
Nee, is te ver weg en ik heb al heel veel spellen.quote:
Dan hakt het er hard in.quote:Op zondag 10 november 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Meiske was 24, net zo oud als mijn dochter... maaar ook alrijd er voor iedereen, ..behalve voor haarzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |