abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215535113
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat maakt gewoon helemaal nooit uit.

Een leger breekt je af, en bouwt je weer op tijdens je training.

En uiteindelijk ben je aan het matten omdat je niet wil dat je maten doodgaan,

En niet omdat een of andere politicus zegt zus, zo.

Dienstplicht is niet iets wat pas rond jouw levensduur uitgevonden is, het is vele malen ouder. En het werkt.
Ja maar het is ook een kwestie van mentaliteit en cultuur.
Nederland(ers) hebt dat niet en als ooit de pleuris uitbreekt ga je het daar sowieso op verliezen.
Hell To The Liars
pi_215535297
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:23 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ja maar het is ook een kwestie van mentaliteit en cultuur.
Nederland(ers) hebt dat niet en als ooit de pleuris uitbreekt ga je het daar sowieso op verliezen.
NL'ers staan momenteel weinig onder druk.

Staan we dat wel:

https://www.telegraaf.nl/(...)verdedigen-in-oorlog

NL soldaten in het algemeen staan overigens bekend als zeer capabel. Waarom: als je hun commandant afschiet gaan ze gewoon door.

En dat is een voordeel van ons anti-autoritaire 'overleggen, iedereen moet het er mee eens zijn'. Want is iedereen het er mee eens, dan gaan we ook gewoon door.

Andere nationaliteiten vallen volledig stil als hun commandanten wegvallen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_215535496
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
NL'ers staan momenteel weinig onder druk.

Staan we dat wel:

https://www.telegraaf.nl/(...)verdedigen-in-oorlog

NL soldaten in het algemeen staan overigens bekend als zeer capabel. Waarom: als je hun commandant afschiet gaan ze gewoon door.

En dat is een voordeel van ons anti-autoritaire 'overleggen, iedereen moet het er mee eens zijn'. Want is iedereen het er mee eens, dan gaan we ook gewoon door.

Andere nationaliteiten vallen volledig stil als hun commandanten wegvallen.
Bedoelde de normale burgers.
Het Nederlandse leger staat 39e op de lijst van landen qua sterkte.
Viel mij eigenlijk niet eens zo heel erg tegen. Zeker omdat wij lekker veilig in een hoekje zitten :)
Hell To The Liars
  zondag 10 november 2024 @ 01:16:31 #204
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215536638
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 22:11 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb toen ik nog heel klein was al op verjaardagen gewaarschuwd voor de gevaren die nu onstaan, en dat werd me niet in dank afgenomen, ik was niet heel geliefd bij mijn linkse woke familie. Ik ben al twee keer geëmigreerd in mn leven, en heb geen enkele moeite als de tijd voor mij gekomen is, dat nogmaals te doen, en dat ga ik ook doen. Dus aan mij heb je absoluut helemaal 0.0 inderdaad. Ik hoop van harte dat er genoeg mensen zullen zijn die er wel zin in zullen hebben, want zelfs een groot deel van de autochtone bevolking is fan van FVD en Putin, dus aan die heb je ook helemaal niks. De grootste groep jongeren in de gevechtsleeftijd zijn momenteel ongezond rechts FVD of Islamitisch, dus ik zou alvast een witte vlag zoeken. Of emigreren. Dat zou ik persoonlijk momenteel overigens iedereen aanraden in Nederland die een beetje tot iets in staat is in zn leven.
Dude, echt...andere medicatie, hogere dosis, meer therapie...doe iets, voor ze bemoeizorg bellen |:)
pi_215536865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Elon Musk haalt zijn gedachtegoed dus van 4chan, erg problematisch.
Hij is al een tijd bezig X om te turnen in 4chan, zou geen verrassing moeten zijn.
pi_215537341
De enige echte.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 november 2024 @ 10:27:34 #207
284411 crew  heywoodu
pi_215537743
Eerste noteringen voor 2028 :P

Wel in de Amerikaanse notering, maar die is gelukkig niet zo irritant te lezen als de Britse notering: gewoon het getalletje delen door honderd en dan plus één voor de 'logische' notering. Dus 4 keer je inzet voor Vance, etc.

15 voor Tucker fucking Carlson _O-
pi_215537759
Oprah Winfrey, ja met haar zal je echt de swingstates gaan binnenhalen :')

Dat overzicht is echt een funbetlijstje, heb je nu, behalve wat lol, helemaal niets aan.
Hell To The Liars
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 november 2024 @ 10:31:06 #209
862 Arcee
Look closer
pi_215537761
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:27 schreef heywoodu het volgende:

Wel in de Amerikaanse notering, maar die is gelukkig niet zo irritant te lezen als de Britse notering: gewoon het getalletje delen door honderd en dan plus één voor de 'logische' notering. Dus 4 keer je inzet voor Vance, etc.

[ afbeelding ]

Ik mis Buttigieg in dat rijtje.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 november 2024 @ 10:32:47 #210
862 Arcee
Look closer
pi_215537763
Trump wint trouwens ook swing state Arizona. Daarmee wint hij alle 8 swing states én de popular vote. Hoe dan? 8)7 Ik kan er niet over uit wat een verpletterende overwinning dit is voor Trump.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 november 2024 @ 10:33:13 #211
284411 crew  heywoodu
pi_215537766
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:32 schreef Arcee het volgende:
Trump wint trouwens ook swing state Arizona. Daarmee wint hij alle 8 swing states én de popular vote. Hoe dan? 8)7 Ik kan er niet over uit wat een verpletterende overwinning dit is voor Trump.
Maar er waren vooraf maar 7 swing states, welke is ook nog gaan swingen? :o
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 november 2024 @ 10:33:50 #212
862 Arcee
Look closer
pi_215537770
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar er waren vooraf maar 7 swing states, welke is ook nog gaan swingen? :o
Je mag zelf 1 naar keuze toevoegen. :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 november 2024 @ 10:34:49 #213
284411 crew  heywoodu
pi_215537776
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:30 schreef Droopie het volgende:
Oprah Winfrey, ja met haar zal je echt de swingstates gaan binnenhalen :')

Dat overzicht is echt een funbetlijstje, heb je nu, behalve wat lol, helemaal niets aan.
Uiteraard :D

Ik was vooral benieuwd of er al iets beschikbaar was en wie er dan op zouden staan, wel geinig om over vier jaar eens terug te kijken en te zien welke serieuze namen gemist zijn (zoals inderdaad Buttigieg) en welke namen hoog stonden maar überhaupt nooit iets geprobeerd hebben (zoals, gok ik, Clinton, Obama, Oprah en Carlson).
  zondag 10 november 2024 @ 10:36:31 #214
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215537790
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik was vooral benieuwd of er al iets beschikbaar was en wie er dan op zouden staan, wel geinig om over vier jaar eens terug te kijken en te zien welke serieuze namen gemist zijn (zoals inderdaad Buttigieg) en welke namen hoog stonden maar überhaupt nooit iets geprobeerd hebben (zoals, gok ik, Clinton, Obama, Oprah en Carlson).
Gelukkig is The Rock wel een optie.
Put these foolish ambitions to rest.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 november 2024 @ 10:39:21 #215
284411 crew  heywoodu
pi_215537799
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:36 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Gelukkig is The Rock wel een optie.
Volgens de bookies een meer serieuze optie dan Trump in 2013/14 ongeveer ;(

Maar nee, dat gaat 'm uiteraard ook niet worden.
pi_215537829
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je kan altijd wel proberen om nu op iemand te wedden en als ze de eerste primary doen er geld uithalen.
Hell To The Liars
pi_215537885
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 10:27 schreef heywoodu het volgende:

[ afbeelding ]

Josh Shapiro GOP?
Je kan een wedje zetten op DeSantis 2028. Veruit de beste gouverneur in de VS die heeft bewezen dat het met goed bestuur mogelijk is om van Florida een rode staat te maken.
Hij lijkt mij de aangewezen kandidaat voor de toekomst tenzij Vance nog weet te verassen.

Voor de democraten zou ik inzetten op Newsom of Josh Shapiro.
Beiden ontzettend charismatisch dat hebben ze beiden voor op DeSantis.
Het zou niet eens geheel onverstandig zijn om gespreid te wedden op deze vier kandidaten. Winst heb je dan sowieso.
pi_215537926
The Art of the Surge, interessante 6 delige docu/inkijkje in het GOP kamp richting de verkiezingen.

https://x.com/i/events/1849191498719330304
De enige echte.
pi_215537960
quote:
Rampzalige kandidate die Kamala Harris. Zelfs hier in AMV geloofde niemand erin al word dat natuurlijk glashard ontkent.

Ik heb echt niemand in dit topic een pleidooi zien houden voor Harris. Niemand was ook in staat of ook maar enigszins bereid om haar standpunten te verdedigen/uit te leggen.
Een campagne dat bestaat uit Trump is kut dus stem op mij is lang niet genoeg om kiezers te overtuigen. Voor een bepaald deel van de bevolking is dat wel genoeg maar niet voor mensen die neutraal naar de verkiezingen kijken.
Dat zijn nu net de mensen die verkiezingen beslissen en die je hoort te overtuigen.
Trump slaagde daar veel beter in, iedereen kent Trump, ze weten hoe ze het hadden onder hem en ze weten hoe het is om te leven onder Biden.
De keuze is dan snel gemaakt als je niet rond kan komen.
pi_215538052
quote:
Verpletterend is ook wat overdreven.

Ik kan wel 10 verkiezingen opnoemen met verpletterendere resultaten.
pi_215538069
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:01 schreef Chivaz het volgende:
Een campagne dat bestaat uit Trump is kut dus stem op mij is lang niet genoeg om kiezers te overtuigen. Voor een bepaald deel van de bevolking is dat wel genoeg maar niet voor mensen die neutraal naar de verkiezingen kijken.
Als je ziet hoe kut Trump bezig is geweest, zou een normale kandidaat tegenover Trump zetten eigenlijk wél genoeg moeten zijn.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 november 2024 @ 11:13:15 #222
284411 crew  heywoodu
pi_215538110
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Als je ziet hoe kut Trump bezig is geweest, zou een normale kandidaat tegenover Trump zetten eigenlijk wél genoeg moeten zijn.
Maar Harris verlaagde zich al vrij rap tot Trump's niveau, het moddergooien. En niemand gaat Trump verslaan op kinderachtig gedoe, moddergooien, beledigen, dat soort zaken, dat is nou eenmaal het terrein waarin hij enorm uitblinkt (of je daar trots op moet zijn is een tweede, uiteraard).
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 november 2024 @ 11:16:50 #223
862 Arcee
Look closer
pi_215538131
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Rampzalige kandidate die Kamala Harris. Zelfs hier in AMV geloofde niemand erin al word dat natuurlijk glashard ontkent.

Ik heb echt niemand in dit topic een pleidooi zien houden voor Harris. Niemand was ook in staat of ook maar enigszins bereid om haar standpunten te verdedigen/uit te leggen.
Dat zijn nu net de mensen die verkiezingen beslissen en die je hoort te overtuigen.
Trump slaagde daar veel beter in, iedereen kent Trump, ze weten hoe ze het hadden onder hem en ze weten hoe het is om te leven onder Biden.
De keuze is dan snel gemaakt als je niet rond kan komen.
Ik denk dat het vooral de relatieve onbekendheid van Harris was vs. de enorme mediaexposure van de toch al veel bekendere Trump.

Ik vond zelf dat er een redelijk positieve vibe rond Harris hing, maar ik heb het enthousiasme voor Trump duidelijk te laag ingeschat. Blijf het bizar vinden dat zoveel mensen een alpha male in Trump zien die het beste met hen voor heeft. In werkelijkheid is Trump een kinderachtige jankerd die er alleen voor zichzelf zit. Maar we gaan het zien. Het beloven 4 eneverende jaren te worden waarbij we hier als toeschouwers op de eerste rang zitten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 november 2024 @ 11:20:37 #224
862 Arcee
Look closer
pi_215538158
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Verpletterend is ook wat overdreven.

[ afbeelding ]

Ik kan wel 10 verkiezingen opnoemen met verpletterendere resultaten.
Relatief verpletterend dan, ten opzichte van de verwachtingen dus. Het feit dat Trump alle swing states plus de popular vote wint.
pi_215538206
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 11:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar Harris verlaagde zich al vrij rap tot Trump's niveau, het moddergooien. En niemand gaat Trump verslaan op kinderachtig gedoe, moddergooien, beledigen, dat soort zaken, dat is nou eenmaal het terrein waarin hij enorm uitblinkt (of je daar trots op moet zijn is een tweede, uiteraard).
Ik vond Harris ook geen goede kandidaat. Ze heeft allemaal 'linkse dingen' gezegd in 2019 toen ze zelf presidentskandidaat was. Dat is nu ook door Trump, in diverse spotjes, uitgebuit.

Haar campagne is op zich nog wel redelijk gegaan, ze heeft geen fouten gemaakt, maar ook weinig dingen gedaan waarmee ze veel mensen voor haar gewonnen heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')