abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215520620
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:26 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Weet je wat je zo sieren? Dat je eens klaagt over degene die kwade dingen doen ipv de mensen aan te vallen die over dat tuig klagen die kwade dingen doen.
Ach… de beste man stelt alleen “kritische vragen” en verder komt hij toch niet.
pi_215520623
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:28 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ze juichen het toe
Daar ga je weer.

_O-.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215520635
twitter

Lachend afgevoerd worden, weten toch dat er geen gevolgen zijn.

Nja, op dit moment nog geen gevolgen, de gevolgen voor dit islamitisch tuig gaan er nog wel komen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:30:19 #254
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215520636
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Je weet toch als geen ander dat die spanningen er zijn en je gaat dan in groepen de dag voor de wedstrijd de stad door om vlaggen van gevels af te trekken

Beetje hetzelfde als dat ik bij een klassieker in de arena met mijn Feyenoordshirt op station Bijlmer Arena uitstap. In een ideale wereld moet dat allemaal kunnen, maar ik kijk wel uit.
Daar zit zeker enige naviteit in. Deze Isralirs hadden dit dan ook onderschat. Maar op Joden 'hun positie' gaan wijzen, dr zit dus het probleem. Het multiculturalisme is de achterliggende oorzaak, en dan natuurlijk vanuit Islamtische hoek.

Waarom wordt dit niet eens opgelost? Waarom worden er niet zulke daders meteen uit het land gezet? Waarom wordt er niet hard opgetreden tegen de Islamisering en Islamtische kringen waar dit gedachtegoed leeft?

Dat moet worden aangepakt en de oplossing zou niet moeten zijn dat Joden zich maar beter bewust moeten zijn van 'hun positie', waarmee je dus insinueert dat zij maar met het gevaar vanuit de Islamtische hoek moeten leven en op inspelen.

Gisteravond had er veel meer politie op de been moeten zijn, en dan worden er maar eens een paar van die Marokkaanse jongeren volledig bont en blauw geslagen met de wapenstok. Wellicht komt de boodschap dan over dat hun gemporteerde Jodenhaat hier niet wenselijk noch welkom is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215520654
quote:
88s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:05 schreef sp3c het volgende:
ik vind het ook al dieptragisch om op die supporters te jagen tbh

denk je gewoon een leuk reisje te maken met je club, loop je tegen deze bs aan ...
Dom en naef.
Groot fan van User Wotte
pi_215520655
Misschien wel beter voor de veiligheid dat de Joden teruggaan naar Isral, het is heel jammer maar wij Europeanen moeten eerst eens schoon schip maken in Europa, dat is ons probleem. Hoewel ik gok dat ze wat ruimtegebrek hebben in en rond Isral, maar dan vegen de de gehele Gaza maar leeg voor hun Isralische inwoners, geen genade meer voor moslim terroristen, ben het helemaal zat.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215520664
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:32 schreef Tekaschi het volgende:
Misschien wel beter voor de veiligheid dat de Joden teruggaan naar Isral, het is heel jammer maar wij Europeanen moeten eerst eens schoon schip maken in Europa, dat is ons probleem. Hoewel ik gok dat ze wat ruimtegebrek hebben in en rond Isral, maar dan vegen de de gehele Gaza maar leeg voor hun Isralische inwoners, geen genade meer voor moslim terroristen, ben het helemaal zat.
Dus op Gaza wonen alleen maar moslim terroristen.
Keurige opvatting weer.
In Southern Sun
pi_215520668
quote:
:')

Sturen we de homo's dan mee.
Wij gaan helemaal niets schoonvegen, daar zijn wij een te laf volk voor.
Hell To The Liars
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 15:34:17 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215520669
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dom en naef.
waarom?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215520670
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef Zorro het volgende:

[..]
Nederlanders hebben hier miks mee te maken.
Het heeft zich wel afgespeeld op Nederlands grondgebied, en dat kunnen we ons aantrekken, want we hebben het volledig uit de klauwen laten lopen. Op het moment dat die relmoslims zich begonnen te verzamelen had er al keihard ingegrepen moeten worden, de lat erover, honden erop los laten, etc...zoals ze doorgaans ook bij voetbalhooligans doen. Dat hebben ze dus niet gedaan, en dat kan je rustig aanduiden als grove nalatigheid.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:34:36 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215520672
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daar zit zeker enige naviteit in. Deze Isralirs hadden dit dan ook onderschat. Maar op Joden 'hun positie' gaan wijzen, dr zit dus het probleem. Het multiculturalisme is de achterliggende oorzaak, en dan natuurlijk vanuit Islamtische hoek.

Waarom wordt dit niet eens opgelost? Waarom worden er niet zulke daders meteen uit het land gezet? Waarom wordt er niet hard opgetreden tegen de Islamisering en Islamtische kringen waar dit gedachtegoed leeft?

Dat moet worden aangepakt en de oplossing zou niet moeten zijn dat Joden zich maar beter bewust moeten zijn van 'hun positie', waarmee je dus insinueert dat zij maar met het gevaar vanuit de Islamtische hoek moeten leven en op inspelen.

Gisteravond had er veel meer politie op de been moeten zijn, en dan worden er maar eens een paar van die Marokkaanse jongeren volledig bont en blauw geslagen met de wapenstok. Wellicht komt de boodschap dan over dat hun gemporteerde Jodenhaat hier niet wenselijk noch welkom is.
Het probleem is dan ook en en. Je hebt te maken met een gedeelte moslims waar jodenhaat er met de paplepel wordt ingegoten en je hebt te maken met Israeliers die het de afgelopen dagen nodig vonden om hun oorlogje ook hier uit te vechten met kansloze liederen en vernielingen.

Wat mij betreft zetten we beide groepen vandaag bij elkaar in het vliegtuig naar het midden oosten (en maken we er daarna een parkeerplaats van)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:34:46 #262
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215520678
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:23 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Geen nazi propaganda posten aub. :{w
Zegt iemand die al 5 delen volgooit met extreemrechtse propaganda. Dus wie plaatst er dan nazi propaganda?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215520680
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:30 schreef HowardRoark het volgende:

Het probleem daarin is dat de politie op bevel van Halsema vanaf de allereerste minuut met fluwelen handschoenen te werk is gegaan. Tegen dit tuig moet vanaf de eerste minuut keihard opgetreden worden. Het was allemaal pappen en nathouden in de hoop dat het niet ontspoorde.

Well, here we are
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:35:11 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215520682
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Keurige opvatting weer.
Nee, een deel heeft "slechts" sympathie en een ander deel viert alleen feest als er tienerlijken door de straten gesleept worden, daar moet je idd alle begrip voor hebben idd :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215520696
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, een deel heeft "slechts" sympathie en een ander deel viert alleen feest als er tienerlijken door de straten gesleept worden, daar moet je idd alle begrip voor hebben idd :').
Maar vergeet niet, alle Joden zijn terroristen en genocide plegers, aldus de groep die zegt dat ze zelf niet allemaal zo zijn.
pi_215520697
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zegt iemand die al 5 delen volgooit met extreemrechtse propaganda. Dus wie plaatst er dan nazi propaganda?
Ik was toch duidelijk of niet Starhopper? Geen nazi propaganda posten, dus ook die nazi comments van je kun je achterwege laten? Feiten zijn geen extreemrechtse propaganda.
pi_215520698
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:34 schreef Caland het volgende:
g bij elkaar in het vliegtuig naar het midden oosten (en maken we er daarna een parkeerplaats van)
Beste post in de reeks tot dusver

Wil best een go fund me page hiervoor opstellen O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215520702
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:36 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ik was toch duidelijk of niet Starhopper? Geen nazi propaganda posten, dus ook die nazi comments van je kun je achterwege laten? Feiten zijn geen extreemrechtse propaganda.
Denkt ook nog dat 'ie de baas is hier _O-.
In Southern Sun
pi_215520707
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Okee, wellicht weer tijd voor wat medicijnen denk ik.
In Southern Sun
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:38:18 #270
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215520712
quote:
Tja, de realiteit is dat dit onbegonnen werk is. Er zijn miljoenen Islamisten in veel Westerse landen, die ook nog veel kinderen hebben. Die zal men er nooit meer uitkrijgen helaas. Het enige wat men kan doen is verdere influx stoppen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Keurige opvatting weer.
Terrorisme heeft daar een heel erg groot draagvlak, dat klopt. Niet voor niets steunt bijna 75% van de mensen de aanslagen van 7 oktober. We hebben het hier ook over een groep Arabieren die al meer dan 100 jaar bezig zijn met Joden aanvallen. Antisemitisme is in die kringen, gecombineerd met territoriale gierigheid en gevoelens van religieuze en raciale suprematie helaas de norm.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215520716
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Volgensmij stonden daar Maccabi supporters hun club te supporteren zoals normaal is bij uitwedstrijden van voetbalclubs, dat jij dat niet los kan zien van hun afkomst zegt meer over jou dan over hen.
Nogmaals het is niet normaal om met zoveel clubkleuren en zelfs Isralische vlaggen door de straten te lopen. Je bent op een awayday een sitting duck. Ook veel naviteit en dom gedrag hoor. I
Groot fan van User Wotte
pi_215520721
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:30 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Lachend afgevoerd worden, weten toch dat er geen gevolgen zijn.

Nja, op dit moment nog geen gevolgen, de gevolgen voor dit islamitisch tuig gaan er nog wel komen.
Jij ziet niet dat het Israeliers zijn die in de bus afgevoerd worden? De jodenster geeft het niet weg? :D :D
pi_215520723
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, de realiteit is dat dit onbegonnen werk is. Er zijn miljoenen Islamisten in veel Westerse landen, die ook nog veel kinderen hebben. Die zal men er nooit meer uitkrijgen helaas. Het enige wat men kan doen is verdere influx stoppen.
[..]
Terrorisme heeft daar een heel erg groot draagvlak, dat klopt. Niet voor niets steunt bijna 75% van de mensen de aanslagen van 7 oktober. We hebben het hier ook over een groep Arabieren die al meer dan 100 jaar bezig zijn met Joden aanvallen. Antisemitisme is in die kringen, gecombineerd met territoriale gierigheid en gevoelens van religieuze en raciale suprematie helaas de norm.
We wisten al dat jij een slachtoffertje meer geen enkel probleem vindt indd.
In Southern Sun
pi_215520724
Wel opmerkelijk dat er na afloop van een Europese wedstrijd kennelijk geen politie aanwezig is op Amsterdam Centraal? Daar heeft men de plank behoorlijk mis geslagen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:39:11 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215520725
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Okee, wellicht weer tijd voor wat medicijnen denk ik.
Sterk, inhoudelijk en overtuigend!

De beelden liegen niet, de teksten EN daden jegens joden liegen niet, jij hebt alleen een sneer :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')