Mwah. Echt wel hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de herhaling: dit is een obvious troll, verder niemand die er trots op is in tegenstelling tot jij en Tekaschi willen beweren.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een gevoel van trots overheerst bij mij nu wij als Nederlandse samenleving een krachtig signaal hebben afgegeven tegen de genocide en etnische zuiveringen die gepleegd worden door schurkenstaat israël. #realitycheck
Je weet toch als geen ander dat die spanningen er zijn en je gaat dan in groepen de dag voor de wedstrijd de stad door om vlaggen van gevels af te trekkenquote:
Het hele topic staat vol met jouw enge haat en verschrikkelijk vieze denkbeelden over tribunalen en weet ik het manquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gast het topic staat er vol mee, kap eens met die onzin want wat denk je te bereiken? De mensen die in de pro hamas bubbel zitten die steunen je al, het volk wat walgt van de islam daar zul je nooit steun vinden, dus blijft over het midden gedeelte van FOK! en die zien nu je ware aard en de ware aard van andere islam en linksfascisten, oftewel meer zeteltjes voor Geert.
[..]
Juist.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Dit is dus bewijs nummer 324543 dat de multiculti-samenleving een mythe was, een leugen.
Ja, dan moet je maar geen Jood zijn in Nederlandse steden, je vraagt er zelf om.
Ik haal stickers altijd weg van openbare objecten, prive raak ik niet aan uiteraard.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:21 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hier een paar straten verder in één van de vele bezette gebieden in ons dorp staat al tijden een auto met Palestina stickers. Het begint te kriebelen...
Ik begin spanningen te voelen elke keer als ik een hoofdoekje of jurk over de straat zie lopen, en nu dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet toch als geen ander dat die spanningen er zijn en je gaat dan in groepen de dag voor de wedstrijd de stad door om vlaggen van gevels af te trekken
Beetje hetzelfde als dat ik bij een klassieker in de arena met mijn Feyenoordshirt op station Bijlmer Arena uitstap. In een ideale wereld moet dat allemaal kunnen, maar ik kijk wel uit.
Ja je herkent hier helemaal niets in? Geen troll of sarcasme?quote:
Die "haat" post ik al 20 jaar op FOK!, en god wat heb ik toch al die jaren gelijk gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het hele topic staat vol met jouw enge haat en verschrikkelijk vieze denkbeelden over tribunalen en weet ik het man.
Nee dat is het door het oog van een voetbalsupporter niet.quote:
Lol was de IDF undercover hier gemengd in het Voetbal publiek? Mooie fantasie. Misschien zaten er wel familieleden van de ontvoerde mensen op 7 oktober en dan zien ze zo'n vlaggetje hangen. Zou dat misschien ook kunnen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ze van vlaggetje af waren gebleven en taxi chauffeurs meer rust hadden gelaten was er geen jacht op ze gemaakt denk ik. Tel daarbij op dat het IDF lui zijn. Ja of ze nou joods zijn of niet dat maakt niet uit. Maar de focus op die ene kenmerk is wel absurd.
En dan? Het blijven wat teksten op een forum, gisteren moesten mensen rennen voor hun levenquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het hele topic staat vol met jouw enge haat en verschrikkelijk vieze denkbeelden over tribunalen en weet ik het man.
Omdat jij het zegt?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja je herkent hier helemaal niets in? Geen troll of sarcasme?
Het staat er échtquote:Op vrijdag 8 november 2024 15:21 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
de vele bezette gebieden in ons dorp
Nederlanders hebben hier miks mee te maken.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zie dat dit inmiddels ook wordt gemeld op BBC news en CNN.
Als Nederlander schaam je toch kapot om dit.
Probleem is dat als je Femke Halsema ontslaat er niets opgelost is.quote:
De taxichauffeurs?quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan? Het blijven wat teksten op een forum, gisteren moesten mensen rennen voor hun leven.
Klopt er bestaan geen antisemitische blanke nederlanders.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nederlanders hebben hier miks mee te maken.
Genoeg trots om met anderhalf voorbeeld te kunnen komen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt?
Genoeg trots gezien in dit topic.
Open je ogen eens man.
Er werd al dagen van tevoren opgeroepen op social media om op joden te jagen, dus gewoon effe kappen me je debiele act.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ze van vlaggetje af waren gebleven en taxi chauffeurs meer rust hadden gelaten was er geen jacht op ze gemaakt denk ik. Tel daarbij op dat het IDF lui zijn. Ja of ze nou joods zijn of niet dat maakt niet uit. Maar de focus op die ene kenmerk is wel absurd.
Weet je wat je zo sieren? Dat je eens klaagt over degene die kwade dingen doen ipv de mensen aan te vallen die over dat tuig klagen die kwade dingen doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar in dit geval niet of nauwelijks.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt er bestaan geen antisemitische blanke nederlanders.
(?)
Dat doen ze niet, dat zullen ze nooit doen. Bijna alle bekende gezichten hebben zich inmiddels gemeld, enkelen op een kloon, en niemand veroordeeld wat. Ze juichen het toe, ze vinden het gerechtigheid, ja maar gaza, eigen schuld etc. Zo diep zit de rot, de rot is zelfs aanwezig op FOK! Dit volk boeit het niets, het zit vol met haat, een tweedeling veroorzaken dat is wat ze willen, dit is precies wat hun doel is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:26 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Weet je wat je zo sieren? Dat je eens klaagt over degene die kwade dingen doen ipv de mensen aan te vallen die over dat tuig klagen die kwade dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |