abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215520557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
In de herhaling: dit is een obvious troll, verder niemand die er trots op is in tegenstelling tot jij en Tekaschi willen beweren.
Mwah. Echt wel hoor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 13:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een gevoel van trots overheerst bij mij nu wij als Nederlandse samenleving een krachtig signaal hebben afgegeven tegen de genocide en etnische zuiveringen die gepleegd worden door schurkenstaat israël. #realitycheck
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:21:50 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215520558
Dit is dus bewijs nummer 324543 dat de multiculti-samenleving een mythe was, een leugen.

Ja, dan moet je maar geen Jood zijn in Nederlandse steden, je vraagt er zelf om :r.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:22:11 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215520564
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bizarre teksten dit, echt.
Je weet toch als geen ander dat die spanningen er zijn en je gaat dan in groepen de dag voor de wedstrijd de stad door om vlaggen van gevels af te trekken

Beetje hetzelfde als dat ik bij een klassieker in de arena met mijn Feyenoordshirt op station Bijlmer Arena uitstap. In een ideale wereld moet dat allemaal kunnen, maar ik kijk wel uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215520568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:20 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Gast het topic staat er vol mee, kap eens met die onzin want wat denk je te bereiken? De mensen die in de pro hamas bubbel zitten die steunen je al, het volk wat walgt van de islam daar zul je nooit steun vinden, dus blijft over het midden gedeelte van FOK! en die zien nu je ware aard en de ware aard van andere islam en linksfascisten, oftewel meer zeteltjes voor Geert.
[..]

Het hele topic staat vol met jouw enge haat en verschrikkelijk vieze denkbeelden over tribunalen en weet ik het man :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215520570
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Dit is dus bewijs nummer 324543 dat de multiculti-samenleving een mythe was, een leugen.

Ja, dan moet je maar geen Jood zijn in Nederlandse steden, je vraagt er zelf om :r.
Juist.
Multiculti geldt niet voor joden in NL.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:22:31 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215520571
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:21 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Hier een paar straten verder in één van de vele bezette gebieden in ons dorp staat al tijden een auto met Palestina stickers. Het begint te kriebelen...
Ik haal stickers altijd weg van openbare objecten, prive raak ik niet aan uiteraard.
Get woke, go broke!
pi_215520573
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Je weet toch als geen ander dat die spanningen er zijn en je gaat dan in groepen de dag voor de wedstrijd de stad door om vlaggen van gevels af te trekken

Beetje hetzelfde als dat ik bij een klassieker in de arena met mijn Feyenoordshirt op station Bijlmer Arena uitstap. In een ideale wereld moet dat allemaal kunnen, maar ik kijk wel uit.
Ik begin spanningen te voelen elke keer als ik een hoofdoekje of jurk over de straat zie lopen, en nu dan?
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215520574
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:21 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Mwah. Echt wel hoor.
[..]

Ja je herkent hier helemaal niets in? Geen troll of sarcasme?
In Southern Sun
pi_215520575
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het hele topic staat vol met jouw enge haat en verschrikkelijk vieze denkbeelden over tribunalen en weet ik het man :').
Die "haat" post ik al 20 jaar op FOK!, en god wat heb ik toch al die jaren gelijk gehad.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_215520577
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bizarre teksten dit, echt.
Nee dat is het door het oog van een voetbalsupporter niet.
Gaan Feyenoordsupporters naar het buitenland trekken ze ook een plan.
Kan je bijdehand in Marseille, Istanbul of Rome met 3 of 4 man de hooligan spelen, kom je van een koude kermis thuis met 2 blauwe ogen.

Als de Israëlische fans zich netjes gedragen hadden, had deze joden jacht ook gewoon plaatsgevonden, in mijn beleving.
Hell To The Liars
pi_215520578
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:17 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als ze van vlaggetje af waren gebleven en taxi chauffeurs meer rust hadden gelaten was er geen jacht op ze gemaakt denk ik. Tel daarbij op dat het IDF lui zijn. Ja of ze nou joods zijn of niet dat maakt niet uit. Maar de focus op die ene kenmerk is wel absurd.
Lol was de IDF undercover hier gemengd in het Voetbal publiek? Mooie fantasie. Misschien zaten er wel familieleden van de ontvoerde mensen op 7 oktober en dan zien ze zo'n vlaggetje hangen. Zou dat misschien ook kunnen?
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:23:35 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215520579
quote:

[..]
En dan? Het blijven wat teksten op een forum, gisteren moesten mensen rennen voor hun leven :').
Get woke, go broke!
pi_215520581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja je herkent hier helemaal niets in? Geen troll of sarcasme?
Omdat jij het zegt?
Genoeg trots gezien in dit topic.
Open je ogen eens man.
pi_215520585
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:21 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
de vele bezette gebieden in ons dorp
Het staat er écht _O-.
In Southern Sun
  FOK!fotograaf vrijdag 8 november 2024 @ 15:23:58 #240
842 Zorro
Z
pi_215520586
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zie dat dit inmiddels ook wordt gemeld op BBC news en CNN.
Als Nederlander schaam je toch kapot om dit.
Nederlanders hebben hier miks mee te maken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_215520587
quote:
Probleem is dat als je Femke Halsema ontslaat er niets opgelost is.
Dan staat de volgende GL'er op die plek.
pi_215520588
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En dan? Het blijven wat teksten op een forum, gisteren moesten mensen rennen voor hun leven :').
De taxichauffeurs?
pi_215520589
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:06 schreef Bezsen het volgende:
Mooie actie van deze Amsterdammers!
Er zat geen Amsterdammer bij.
pi_215520593
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef Zorro het volgende:

[..]
Nederlanders hebben hier miks mee te maken.
Klopt er bestaan geen antisemitische blanke nederlanders.

(?)
pi_215520596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:23 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Omdat jij het zegt?
Genoeg trots gezien in dit topic.
Open je ogen eens man.
Genoeg trots om met anderhalf voorbeeld te kunnen komen inderdaad.
In Southern Sun
pi_215520602
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:17 schreef Chadi het volgende:

[..]
Als ze van vlaggetje af waren gebleven en taxi chauffeurs meer rust hadden gelaten was er geen jacht op ze gemaakt denk ik. Tel daarbij op dat het IDF lui zijn. Ja of ze nou joods zijn of niet dat maakt niet uit. Maar de focus op die ene kenmerk is wel absurd.
Er werd al dagen van tevoren opgeroepen op social media om op joden te jagen, dus gewoon effe kappen me je debiele act.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215520607
quote:

[..]
Weet je wat je zo sieren? Dat je eens klaagt over degene die kwade dingen doen ipv de mensen aan te vallen die over dat tuig klagen die kwade dingen doen.
  FOK!fotograaf vrijdag 8 november 2024 @ 15:27:16 #248
842 Zorro
Z
pi_215520613
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Klopt er bestaan geen antisemitische blanke nederlanders.

(?)
Dat zeg ik niet. Maar in dit geval niet of nauwelijks.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:27:26 #249
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215520615
Ja, eigenlijk belachelijk dat er zo'n ophef over wordt gemaakt, het is een losstaand incident, er zijn pak em beet de afgelopen 30 jaar geen noemenswaardige incidenten geweest waarbij moslims betrokken waren, die groep staat wereldwijd bekend als vredelievend en doen geen vlieg kwaad.

:').
Get woke, go broke!
pi_215520619
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:26 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Weet je wat je zo sieren? Dat je eens klaagt over degene die kwade dingen doen ipv de mensen aan te vallen die over dat tuig klagen die kwade dingen doen.
Dat doen ze niet, dat zullen ze nooit doen. Bijna alle bekende gezichten hebben zich inmiddels gemeld, enkelen op een kloon, en niemand veroordeeld wat. Ze juichen het toe, ze vinden het gerechtigheid, ja maar gaza, eigen schuld etc. Zo diep zit de rot, de rot is zelfs aanwezig op FOK! Dit volk boeit het niets, het zit vol met haat, een tweedeling veroorzaken dat is wat ze willen, dit is precies wat hun doel is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')