abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215520206
Ik wist trouwens niet dat jonge Amsterdamse moslims zo begaan waren met de natuurramp in Valencia. :+
pi_215520208
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:37 schreef Ulx het volgende:
Anyway, gisteravond is een prima argument waarom er een Joodse staat nodig is.

Dat zal iedereen duidelijk zijn.
Nee hoor. Gisterenavond was een gevolg van etnische zuivering door de Isralische terreurstaat.

En als je zo nodig een Joodse staat wil hebben, geef ze dan Limburg of Noord-Holland. Geen probleem toch? En als ze dan half-Nederland bezetten en jou naar Duitsland verdrijven, want je bent toch maar een Germaan, dan moet je niet huilen, want "een Joodse staat is nodig".
pi_215520214
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
'+40.000' en '+100.000' aldus het onder Hamas leiding staande Gazaanse ministerie van gezondheid (en voordat je begint 'ja maar de VN' die gebruiken dezelfde onder Hamas leiding staande Gazaanse ministerie van gezondheid als bron).
Ze hebben het nooit over de omgekomen Hamas-strijders als het om aantallen doden gaat, die zijn opeens als sneeuw voor de zon verdwenen. Het lijkt net of Isral louter bommen aan het gooien is op onschuldige burgers
pi_215520216
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:40 schreef Waldko het volgende:

[..]
Nee hoor. Gisterenavond was een gevolg van etnische zuivering door de Isralische terreurstaat.

En als je zo nodig een Joodse staat wil hebben, geef ze dan Limburg of Noord-Holland. Geen probleem toch? En als ze dan half-Nederland bezetten en jou naar Duitsland verdrijven, want je bent toch maar een Germaan, dan moet je niet huilen, want "een Joodse staat is nodig".
Kolere, wat een achterlijke metafoor. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215520220
quote:

[..]

Hahaha, met deze post heb je je officieel buitenspel gezet.
pi_215520222
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:38 schreef KingRadler het volgende:
Wie heeft de term jodenjacht bedacht :')
De Marokkanen zelf op Telegram.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:42:24 #157
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215520224
Ook al zaten er wat rotte appels tussen, dat waren misschien 100 van de 2600 supporters.
Dat is nog geen 4%

Maar dat er gemeenteraadsleden zijn en 3fm DJ's die het prachtig vinden dat burgers uit een ander land die niets te maken hebben met een oorlog mishandeld worden en gekleineerd worden.
En zo veel mensen vinden het geweldig, ook hier dat onschuldige burgers in ijskoud water geduwd worden en er niet meer uit mogen wat levensgevaarlijk is met deze temperaturen.

Ik voel me letterlijk ziek vandaag met hoe verneukt Nederland is.
pi_215520229
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit beantwoord de vraag niet: waarom ligt kritiek op moslims zo gevoelig in bepaalde kringen?
Ik heb geen idee, ik zit niet in bepaalde kringen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:43:32 #159
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215520231
quote:

[..]

Ja, daarom moeten supports van die club klappen hebben. Ik snap het helemaal. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215520234
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik wist trouwens niet dat jonge Amsterdamse moslims zo begaan waren met de natuurramp in Valencia. :+
Best wel hartverwarmend eerlijk gezegd :Y
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215520248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:42 schreef Zoddie het volgende:
Ook al zaten er wat rotte appels tussen, dat waren misschien 100 van de 2600 supporters.
Dat is nog geen 4%

Maar dat er gemeenteraadsleden zijn en 3fm DJ's die het prachtig vinden dat burgers uit een ander land die niets te maken hebben met een oorlog mishandeld worden en gekleineerd worden.
En zo veel mensen vinden het geweldig, ook hier dat onschuldige burgers in ijskoud water geduwd worden en er niet meer uit mogen wat levensgevaarlijk is met deze temperaturen.

Ik voel me letterlijk ziek vandaag met hoe verneukt Nederland is.
Dat is nog het ziekelijke aan het goedpraten hier. Dan heb ik het niet over de moslims die zich verschuilen hier achter de anonieme accounts, met dat volk valt niet te redeneren, maar meer om de linksere users (niet allen, ik zie de toppers echt wel). Als die gisteren in Amsterdam hadden gelopen, met hun blanke kop, dan waren ze ook belaagd en in elkaar geslagen, hadden ze kunnen roepen dat ze niet Joods waren, dat maakte niets uit. Gisteren was er een jacht op alles wat niet Islamitisch was. Er zijn niet alleen Joden aangevallen en in elkaar geslagen, maar ook heel wat autochtone Amsterdammers, misschien zelfs mensen die de Palestijnen steunen, want die islamitische bruinhemden maakten gisteren geen onderscheid.

Ben er zelf ook misselijk van, niet omdat dit gebeurd is, want dit zagen we aankomen en gaat nog veel vaker gebeuren, maar vanwege het wegkijken en goedpraten hier, op de socials, in de politiek en media uit de bekende hoek.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:45:36 #162
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215520250
quote:

[..]

Er is geen etnische zuivering en Palestijnen zijn ook niet verdreven. Sterker nog, de Palestijnen zijn zelf de oorzaak achter dit al meer dan 100 jaar durende conflict. Isral is daarnaast een volledig legitiem land in een gebied waar de Joden de inheemse bewoners zijn, niet de Palestijnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:48:26 #163
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215520272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:45 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dat is nog het ziekelijke aan het goedpraten hier. Dan heb ik het niet over de moslims die zich verschuilen hier achter de anonieme accounts, met dat volk valt niet te redeneren, maar meer om de linksere users (niet allen, ik zie de toppers echt wel). Als die gisteren in Amsterdam hadden gelopen, met hun blanke kop, dan waren ze ook belaagd en in elkaar geslagen, hadden ze kunnen roepen dat ze niet Joods waren, dat maakte niets uit. Gisteren was er een jacht op alles wat niet Islamitisch was. Er zijn niet alleen Joden aangevallen en in elkaar geslagen, maar ook heel wat autochtone Amsterdammers, misschien zelfs mensen die de Palestijnen steunen, want die islamitische bruinhemden maakten gisteren geen onderscheid.

Ben er zelf ook misselijk van, niet omdat dit gebeurd is, want dit zagen we aankomen en gaat nog veel vaker gebeuren, maar vanwege het wegkijken en goedpraten hier, op de socials, in de politiek en media uit de bekende hoek.
Van een joden jacht nu weer naar een jacht op alles wat niet islamitisch was?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215520287
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Van een joden jacht nu weer naar een jacht op alles wat niet islamitisch was?
Ze trapten gisteren iedereen in elkaar. Mensen die gewoon over straat liepen, omdat ze misschien "Joods" waren. Ja ze waren misschien bewust opzoek naar Joden, maar gisteren was iedereen die dat tuig tegenkwam een Jood blijkbaar. Zijn genoeg beelden gepost van mensen die met de doodsangst in hun stem schreeuwden dat ze niet Joods waren terwijl een tiental hyena's op ze intrapten.

Als jij daar had gelopen en ze hadden je in de gaten gekregen had je ook een pak rammel gehad, al had je geroepen dat je niet Joods was.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:49:58 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215520291
quote:

[..]
Dat is nog het ziekelijke aan het goedpraten hier. Dan heb ik het niet over de moslims die zich verschuilen hier achter de anonieme accounts, met dat volk valt niet te redeneren, maar meer om de linksere users. Als die gisteren in Amsterdam hadden gelopen, met hun blanke kop, dan waren ze ook belaagd en in elkaar geslagen, hadden ze kunnen roepen dat ze niet Joods waren, dat maakte niets uit. Gisteren was er een jacht op alles wat niet Islamitisch was. Er zijn niet alleen Joden aangevallen en in elkaar geslagen, maar ook heel wat autochtone Amsterdammers, misschien zelfs mensen die de Palestijnen steunen, want die islamitische bruinhemden maakten gisteren geen onderscheid.

Nou ja, de realiteit is dat er geen leven meer mogelijk is voor Joden in veel Westerse landen vanwege de aanwezigheid van grote Islamitische gemeenschappen. Daarom zouden Westerse landen ook actief de Islamisering moeten proberen te stoppen, als dit berhaupt nog mogelijk is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:51:03 #166
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215520305
quote:
Ja precies, dit is het meest enge van het hele gebeuren.
Dat er zoveel nog zijn die dit toelaten en zelfs toejuichen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:51:27 #167
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215520308
beetje overdreven media-aandacht inmiddels
pi_215520319
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is geen etnische zuivering en Palestijnen zijn ook niet verdreven.
Gisterenavond vond er ook geen aanval plaats op Isralische supporters, 7 oktober heeft ook nooit plaatsgevonden. Die mening van je kan je hebben zoals er ook halfgare mensen zijn die de holocaust ontkennen.
pi_215520321
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:49 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ze trapten gisteren iedereen in elkaar. Mensen die gewoon over straat liepen, omdat ze misschien "Joods" waren. Ja ze waren misschien bewust opzoek naar Joden, maar gisteren was iedereen die dat tuig tegenkwam een Jood blijkbaar. Zijn genoeg beelden gepost van mensen die met de doodsangst in hun stem schreeuwden dat ze niet Joods waren terwijl een tiental hyena's op ze intrapten.
BRON?
Groot fan van User Wotte
pi_215520322
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:51 schreef Twiitch het volgende:
beetje overdreven media-aandacht inmiddels
Nee hoor.
pi_215520323
Hoop dat er ook onderzoek komt naar Maccabi fans die amsterdamse taxi chauffers in elkaar hebben geslagen, andere willekeurige amsterdammers en vvernielingen hebben aangericht.
pi_215520328
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:18 schreef HowardRoark het volgende:

. Hoe kon het bijvoorbeeld dat zij de talloze chats niet hebben gemonitord waar deze aanvallen werden voorbereid?

Tja we willen ook privacy dus besloten telegram groepen zijn erg slecht te monitoren. Verder willen tech bedrijven geen verantwoordelijkheid hebben voor de rotzooi die users posten..

Dus hoe wil je dat oplossen?
pi_215520334
quote:

[..]

ook veel voetbalsupporters, die zich elkaar vinden in geweld
pi_215520335
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]
BRON?
Genoeg bronnen al gepost, ik ga ze niet allemaal posten. Maar hier is er n:

twitter

Hier is nr. twee:

twitter
pi_215520339
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:24 schreef Waldko het volgende:

[..]
Er wordt openlijk over etnische zuivering gesproken en het verdrijven van Palestijnen en het is nog gaande. Maar dat je dit wel weet goed te praten en te bagatelliseren, terwijl men hier selectief verontwaardigd reageert op wat rellen tussen hooligans, legt wel je hypocrisie bloot.
Ik denk niet dat het etnisch zuiveren een terechte duiding is. Dat doet Isral namelijk niet. Isral probeert extremistische politieke organisaties gevoed door de islamitische ideologie te elimineren. Dat is mijns inziens wezenlijk anders dan het islamitische geloof. Die trekken jullie wel op hetzelfde voetstuk.

Daarnaast is het aantal slachtoffers niet schrikbarend voor een oorlogssituatie. Ter vergelijking zijn er sinds 2001 146.000 mensen om het leven gekomen door de islamitische leer gevoed terrorisme. Dat zijn er pakweg 6000 per jaar. Dat is al bijna 20% van het aantal slachtoffers van je genocide.

Ik mis enigzins objectiviteit en het riekt gewoon nogal naar antisemitisme. Je kan discussiren over proportionaliteit van de Isralische reactie maar dat ze een reactie noodzakelijk achten lijkt me nogal voor de hand te liggen.
pi_215520341
Importeer ellende, krijg ellende.

Is er n land, waar ook maar ter wereld, dat er beter op is geworden door de import van Islam? Het is niet voor niks dat van oudsher Islamtische landen nog steeds 3e wereldlanden zijn.
pi_215520364
ik ben tegen moslims en joden. het is goed om geen joden binnen te laten in Nederland of waar dan ook. Het zijn geweldadige geniepige mensen, moslims maar dan in een ander jasje.
pi_215520367
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:31 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Dit goed noemen... :') Het is verdomme haar werk.

Maar het zegt genoeg, wanneer we het bijzonder vinden wanneer Halsema gewoon normaal haar werkt doet.
Ik vind dit tov vroeger al een grote verandering. Het glas is hier voor mij kwart vol in plaats van 3 kwart leeg. Uiteraard wil je een vol glas maar van wat ik van haar gewend ben vond ik dit eigenlijk indrukwekkend.
pi_215520371

quote:
'Wees daar strijders!': zo werden de aanvallen op Isralische supporters georganiseerd

De oproep om Isralische voetbalfans in Amsterdam aan te vallen werd breed verspreid via Snapchat en Telegram. Het bericht, waarin werd opgeroepen om met speciale handschoenen naar specifieke plekken in Amsterdam te komen, is door tienduizenden mensen gezien en verder verspreid.

De oproep werd gisterenmiddag voor de wedstrijd gedeeld door iemand die luxe auto's in Amsterdam verhuurt: "Tussen 4 en 6 bij centraal moeten ze (Isralische voetbalsupporters, red.) metro pakken, daar gaan 300 Isralirs zijn zio's (zionisten, red.), wees daar strijders kom met hele groepen we laten zien dat we niet bang zijn."

Daarna vervolgt hij: "Net 6 zionisten weggejaagd met zijn tween, free Palestine." Dat was ook in de middag. Bij een foto van zijn motorhandschoenen met verharde knokkels stelt hij: "Mensen zijn ready vandaag!", vergezeld met een Palestijnse vlag.

RTL Nieuws heeft de man meerdere keren geprobeerd te bellen, maar hij nam niet op.

Na de voetbalwedstrijd werden via sociale media zoals Snapchat en Telegram oproepen gedaan om naar specifieke plekken in Amsterdam te komen om Isralirs aan te vallen. De verspreiders deelden beelden dat ze met groepjes bij onder andere de Dam en het Centraal Station aanwezig waren en vroegen anderen om ook te komen.

'Free Palestine'
Op de beelden die op sociale media worden gedeeld is te zien hoe burgers om paspoorten worden gevraagd. Bij twee video's die door RTL Nieuws zijn geverifieerd worden mannen op straat naar hun paspoort gevraagd. De eerste man stelt uit Oekrane te komen en laat zijn paspoort zien, de tweede man zegt dat hij Ernst heet en kan verder lopen.

Ook worden er veel beelden verspreid van Isralische voetbalsupporters die door aanvallers worden opgejaagd en in elkaar geslagen. Een supporter is het kanaal ingesprongen om te ontsnappen en moet 'Free Palestine' roepen om met rust te worden gelaten. En supporter wordt aan zijn sjaal publiekelijk omhoog getrokken en schreeuwt het uit.

Ook gaat er op sociale media een paspoort rond van een Isralische voetbalsupporter en is er een telefoon van n van de supporters gestolen.

Op Snapchat en in besloten chatgroepen worden de rellen aangemoedigd. "Dit gebeurt er als jullie op neutraal terrein zijn", stelt iemand. "Hier is geen Gaza, dit is Amsterdam. We fucked you and your family today." Een ander plaatst een foto van een concentratiekamp en zegt: "Dit is jullie laatste stop."

De aanvallers worden bejubeld en als 'helden' gezien in deze groepen. Een ander zegt: "We zijn de nieuwe Marokkaanse generatie en we zullen jullie vernietigen. Vergeet niet dat wij de beste kickboxers in Nederland hebben."

Veel berichten komen uit een groep waar Amsterdamse taxichauffeurs actief zijn, waar ze elkaar waarschuwen voor politiecontroles.

Jongens op scooters
Volgens de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema gingen 'relschoppers' actief op zoek naar Isralische supporters om hen aan te vallen en te mishandelen: "Jongens op scooters gingen kris kras door de stad op zoek naar supporters, het was hit and run. Amsterdam kijkt terug op een gitzwarte nacht."

Het ging mis rond de voetbalwedstrijd Ajax - Maccabi Tel Aviv. Daarvoor waren zo'n 2000 fans van Maccabi Tel Aviv in Amsterdam. Een groep pro-Palestijnse demonstranten vindt het onbegrijpelijk dat Isral mee mag doen aan de Europa League, gezien de situatie in het Midden-Oosten.

Er was een demonstratie aangekondigd bij de Amsterdam ArenA, maar die werd door burgemeester Femke Halsema verboden. Wel mocht een kilometer verderop, op het Anton de Komplein, worden gedemonstreerd.

'Zeer gewelddadig incident'
Netanyahu spreekt over een 'zeer gewelddadig incident tegen Isralische staatsburgers'. Volgens het Isralische ministerie van Buitenlandse Zaken zijn tien Isralirs gewond geraakt – hoe ernstig is nog onduidelijk – en lukt het met drie mensen niet om contact te krijgen. De politie spreekt over vijf mensen die in het ziekenhuis moesten worden behandeld.

Netanyahu zegt vliegtuigen te sturen om de Isralirs veilig uit Amsterdam te halen. Maar die zijn volgens Schiphol nog niet aangemeld. Ook een Isralische verslaggever zegt op X dat er 'nog geen enkel vliegtuig' is vertrokken. Wel zijn er twee reguliere vluchten onderweg van Isral naar Nederland.

In de dagen voor de wedstrijd waren er al meerdere confrontaties. Isralirs trokken Palestijnse vlaggen van huizen en scandeerden leuzen die met de oorlog te maken hadden. Ook werd er een taxichauffeur mishandeld.
  vrijdag 8 november 2024 @ 14:59:51 #180
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215520377
quote:

[..]

quote:
The International Court of Justice (ICJ) in The Hague, the Netherlands, ordered Israel to "take all measures" to prevent genocide in Gaza. South Africa accused Israel of violating international laws on genocide in its war in the territory. However, the ruling did not order a halt to Israeli military action in Gaza.
Geen genocide, geen etnische zuiveringen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:01:08 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215520386
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:59 schreef Tekaschi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Maar de joden zongen een vervelend liedje hoor, die zijn net zo schuldig!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215520405
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:54 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

[ x ]

Hier is nr. twee:

[ x ]
Dat is wel erg kwalijk.

Het is n ding om op Israelische hooligans te jagen, voor zover daar sprake van is. Maar Amsterdam is een multiculturele stad met veel Oost- en Zuid-Europeanen die geen Nederlands spreken en dus in de ogen van de scooterreljeugd best voor een jood door kunnen gaan. Nou slachtoffer je mensen die helemaal niks te maken hebben met het Palestijnse conflict.
pi_215520409
Wat Henk Otten zegt:
twitter

[ Bericht 73% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 08-11-2024 15:18:12 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215520410
twitter

Vuurwerk op een woning schieten omdat er een Joodse vlag hangt. Maar wat maakt het ook uit he? Wat maakt het uit als daar kinderen lagen te slapen, want oh die zielige kindjes in Pallywood.

Poging tot moord, niets anders. Oppakken, opsluiten en na afloop straf deporteren.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:04:16 #185
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215520411
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar de joden zongen een vervelend liedje hoor, die zijn net zo schuldig!
Precies, en dat wisten ze die middag al, toen ze aan het uitzoeken waren waar de Joden Israli de metro gingen nemen. Reactie, actie!
pi_215520415
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:54 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

[ x ]

Hier is nr. twee:

[ x ]
Uitzetten dat tuig
pi_215520416
Tot gisteren verkeerden de joden kennelijk in de veronderstelling dat ze zich met groots vlagvertoon op een plein van een Europese hoofdstad konden vertonen om hun misdaden tegen de menselijkheid te vieren. Waar komt die arrogantie en wereldvreemde houding vandaan? Krijgen ze in eigen land door de media een beeld voorgespiegeld dat de hele wereld achter hun staat ofzo? Hoe dan ook, deze reality check hadden ze keihard nodig. Hopelijk is de boodschap aangekomen en behoren deze taferelen tot het verleden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 15:05:32 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215520417
ik vind het ook al dieptragisch om op die supporters te jagen tbh

denk je gewoon een leuk reisje te maken met je club, loop je tegen deze bs aan ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:05:36 #189
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215520419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:59 schreef Tekaschi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

En dit is dus waarom mensen wl zouden moeten kunnen zeggen dat het fijn zou zijn als er minder Marokannen in Nederland zouden zijn, zonder dat er een of andere D66-rechter achter je aankomt.

Want deze mensen (hun woorden: 'We zijn de nieuwe Marokkaanse generatie en we zullen jullie vernietigen') zijn de daders achter dit soort rellen. En natuurlijk is deze groep ook op talloze andere manieren negatief oververtegenwoordigd. Daar blinken zowel Marokkanen als andere migrantengroepen uit Islamtische landen in het algemeen helaas in uit.
pi_215520420
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:03 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Dat is wel erg kwalijk.

Het is n ding om op Israelische hooligans te jagen, voor zover daar sprake van is. Maar Amsterdam is een multiculturele stad met veel Oost- en Zuid-Europeanen die geen Nederlands spreken en dus in de ogen van de scooterreljeugd best voor een jood door kunnen gaan. Nou slachtoffer je mensen die helemaal niks te maken hebben met het Palestijnse conflict.
Klopt, want wat de goedpraters hier niet beseffen is dat ook zij het slachtoffer hadden kunnen worden van deze explosie van geweld. Deze gasten waren opzoek naar bloed, en iedereen die er ook maar een beetje verkeerd uitzag werd belaagd of gevraagd "Ausweis Bitte" waarna het geweld begon als deze niet overhandigd werd.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:05:46 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215520421
twitter

Tikje offtopic, ik weet het, maar dat we even weten waar "ze" voor staan :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:06:02 #192
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_215520425
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:04 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Vuurwerk op een woning schieten omdat er een Joodse vlag hangt. Maar wat maakt het ook uit he? Wat maakt het uit als daar kinderen lagen te slapen, want oh die zielige kindjes in Pallywood.

Poging tot moord, niets anders. Oppakken, opsluiten en na afloop straf deporteren.
Hah! krijgt zijn eigen vuurwerk tegen zijn bek aan.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:06:44 #193
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215520426
Mooie actie van deze Amsterdammers!
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:08:13 #194
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215520432
Verder wel weer duidelijk wie er in het westen aan de touwtjes trekt. wat een fophef over kleine schermutselingen.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:08:14 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215520433
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 14:54 schreef Loverboii het volgende:

[..]
ook veel voetbalsupporters, die zich elkaar vinden in geweld
Mwah. Eerder genoeg ervaring om te weten dat als je in een ander land en in een andere stad of soms een net verkeerde wijk stoer gaat lopen doen als voetbalsupporter of zelfs toerist je een niet geringe kans hebt om klappen te krijgen. En dan is het nu ook nog eens overgoten met een saus van jodenhaat in een sowieso al explosieve situatie.

Snap berhaupt ook niet waarom je de keuze zou maken om dat te doen, of zelfs maar zou afreizen als jood terwijl dit van tevoren al bekend was, laat staan met je kind. Want uiteraard was het hoe dan ook wel voorgevallen, maar de filmpjes van neergetrokken Palestijnse vlaggen van gevels en die aangevallen taxichauffeur hebben natuurlijk wel bijgedragen aan het nog net even wat explosiever maken van de situatie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:08:45 #196
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215520440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tot gisteren verkeerden de joden kennelijk in de veronderstelling dat ze zich met groots vlagvertoon op een plein van een Europese hoofdstad konden vertonen om hun misdaden tegen de menselijkheid te vieren. Waar komt die arrogantie en wereldvreemde houding vandaan? Krijgen ze in eigen land door de media een beeld voorgespiegeld dat de hele wereld achter hun staat ofzo? Hoe dan ook, deze reality check hadden ze keihard nodig. Hopelijk is de boodschap aangekomen en behoren deze taferelen tot het verleden.
Met misdaden tegen de menselijkheid heb je over de barbaarse aanvallen van de Palestijnen op tientallen Isralische op 7 oktober 2023? En blijkbaar ben jij dus een voorstander anti-Joodse pogroms in Europese steden. Nou, gefeliciteerd, je staat officieel aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
pi_215520447
Zie dat dit inmiddels ook wordt gemeld op BBC news en CNN.
Als Nederlander schaam je toch kapot om dit.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:09:43 #198
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215520448
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:06 schreef Bezsen het volgende:
Mooie actie van deze Amsterdammers!
Welke Amsterdammers?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:08 schreef Bezsen het volgende:
Verder wel weer duidelijk wie er in het westen aan de touwtjes trekt. wat een fophef over kleine schermutselingen.
Oh, wie is dat dan?
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:10:13 #199
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215520451
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zie dat dit inmiddels ook wordt gemeld op BBC news en CNN.
Als Nederlander schaam je toch kapot om dit.
Afgaande op dit topic zijn sommigen er trots op.
pi_215520453
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Volgensmij stonden daar Maccabi supporters hun club te supporteren zoals normaal is bij uitwedstrijden van voetbalclubs, dat jij dat niet los kan zien van hun afkomst zegt meer over jou dan over hen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')