Ik geloof best dat er rotte appels tussen de supporters zitten hoor, heb eens in het vliegtuig van tel-Aviv naar Amsterdam gezeten tussen alleen maar Israëlische jongemannen die naar Amsterdam gingen om te feesten. Nou, dat was een hoop kabaal, geschreeuw en testetoron. Allemaal lawaaierige alfa mannetjes. Misschien was het nu niet anders.quote:
Applaus, deze lijkt daadwerkelijk van gisteravond en tegen Israëlische supporters.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:27 schreef Tekaschi het volgende:
Nog meer beelden van de islamitische Jodenjacht gisteravond:
[ x ]
Ik weet dat je probeert weg te kijken van genocide die er gaande is en het probeert te vergeten, maar ik blijf je met de feiten op de neus drukken.quote:
Dit goed noemen...quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:50 schreef LethalNinja het volgende:
Ik sta vooraan als Halsema het slecht doet om er wat van te zeggen maar ik vind dat ze hier goed mee omgaat.
1) ze benoemt wat er echt gebeurd is
2) vandaag nood veroderning in de stad
Het wordt nu eindelijk eens serieus genomen. Denk dat het voor een groot gedeelte komt door de negatieve internationale aandacht (maar dat is een theorie).
Ja, dit waren inderdaad voetbalsupporters. En ik zou een quasi Jodenvervolging precies 86 jaar na Kristalnacht niet als 'goed optreden' willen omschrijven. Het is dan ook te hopen dat de daders hardhandig worden gearresteerd en het land uit gezet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voetbalsupporters?
Tyfushooligans die amsterdam kwamen sloten waar goed tegen op is getreden.
Daar kots ik nog het meeste van. Dat moslims zich zo gedragen is niet verassend voor de mensen die ze al jaren kennen, dat zit gewoon in ze. Dat de linkse pers zo blijft wegkijken en het probeert goed te praten is om te kotsen. Dit zijn de mensen die ons moeten informeren, maar nee meteen weer op het anti Joden orgel gaan.quote:
Dat kan je ook denken over racisten en antisemieten als jij, of zionisten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zielig, het zijn alleen maar terroristen, daar moet je lief voor zijn!.
Een genocide waarbij de bevolking steevast groeit, wat zijn die joden daar dan slecht in zegquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:30 schreef Waldko het volgende:
[..]
Ik weet dat je probeert weg te kijken van genocide die er gaande is en het probeert te vergeten, maar ik blijf je met de feiten op de neus drukken.
De vraag is vooral waarom dit zo gevoelig ligt in bepaalde kringen. Na gisteravond valt het namelijk goed te begrijpen dat er kritiek op zulke Islamitische jongeren is.quote:
De reden dat mensen dit maar blijven herhalen is omdat men aan de hand van zulke leugens denkt antisemitisme en geweld tegen Joden (zoals dat van vannacht) denkt te kunnen goedpraten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een genocide waarbij de bevolking steevast groeit, wat zijn die joden daar dan slecht in zeg.
ER IS GEEN GENOCIDE!!!!!
Ja goed opgetreden door de moslim gemeenschap in het kader van 'de stad beschermen'. Ga aub weg. Deze jongeren kwamen puur en alleen om Joden te mishandelen/kwellen of hoe je het wil noemen voor hetgeen wat in Israël gebeurd. Als ze zo graag 'wraak of dergelijke' willen nemen, moeten ze lekker allemaal naar Gaza gaan, dan kunnen ze hun steentje bijdragen. Niet hier.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voetbalsupporters?
Tyfushooligans die amsterdam kwamen sloten waar goed tegen op is getreden.
Als het echt genocide zou zijn zou het voor Israel een stuk makkelijker zijn, dan hoeven ze zich niet meer in te houden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een genocide waarbij de bevolking steevast groeit, wat zijn die joden daar dan slecht in zeg.
ER IS GEEN GENOCIDE!!!!!
Ik denk dat wat de beste user allemaal bezigt niet alleen gevoelig zou moeten liggen in bepaalde kringen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De vraag is vooral waarom dit zo gevoelig ligt in bepaalde kringen. Na gisteravond valt het namelijk goed te begrijpen dat er kritiek op zulke Islamitische jongeren is.
Je moet als voetbalsupporter in elke Europeese wedstrijd verbergen dat je voor een bepaalde club bent. Sind wanneer is dit nieuw?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er rotte appels tussen de supporters zitten hoor, heb eens in het vliegtuig van tel-Aviv naar Amsterdam gezeten tussen alleen maar Israëlische jongemannen die naar Amsterdam gingen om te feesten. Nou, dat was een hoop kabaal, geschreeuw en testetoron. Allemaal lawaaierige alfa mannetjes. Misschien was het nu niet anders.
Maar dat rechtvaardigt niet wat er gisteren is gebeurd, mensen hebben elkaar opgeroepen om ze op te zoeken en in elkaar te slaan enkel en alleen omdat ze van een bepaalde afkomst zijn. Paspoortencontrole is ook echt ziek, en dat men maar moet verbergen Israëlisch te zijn als ze op straat willen gaan
Ze hebben niets anders dan leugens, Taqiyya.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De vraag is vooral waarom dit zo gevoelig ligt in bepaalde kringen. Na gisteravond valt het namelijk goed te begrijpen dat er kritiek op zulke Islamitische jongeren is.
[..]
De reden dat mensen dit maar blijven herhalen is omdat men aan de hand van zulke leugens denkt antisemitisme en geweld tegen Joden (zoals dat van vannacht) denkt te kunnen goedpraten.
Dit is het denk ik. Als je een leugen maar vaak genoeg herhaalt, wordt het voor (veel) mensen vanzelf een waarheid. Helaas.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De reden dat mensen dit maar blijven herhalen is omdat men aan de hand van zulke leugens denkt antisemitisme en geweld tegen Joden (zoals dat van vannacht) denkt te kunnen goedpraten.
Ja, dat riep ik een tijdje schertsend ook al, Israel zou gewoon de zooi plat moeten gooien, ze doen het nu niet en worden er toch constant van beschuldigd, kan je het net zo goed doenquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:34 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Als het echt genocide zou zijn zou het voor Israel een stuk makkelijker zijn, dan hoeven ze zich niet meer in te houden.
quote:Supporters Maccabi komen onder politiebegeleiding aan bij Schiphol
Op Schiphol zijn meerdere bussen aangekomen onder begeleiding van politie op motoren en vijf ME-busjes. Dat meldt persbureau ANP. In de bus zitten tientallen supporters van Maccabi Tel Aviv. De marechaussee stond klaar om de passagiers van de bussen op te vangen en naar binnen te begeleiden.
Op de luchthaven is een incheckbalie voor vluchten naar Tel Aviv met politielinten afgezet. De supporters werden via een aparte, afgezette route naar de afgesloten en beveiligde vertrekplek begeleid.
Vandaag vertrekken er zes vluchten van Amsterdam naar Tel Aviv, drie meer dan gebruikelijk.
Bron
Maar het is geen GENOCIDE! En laat dat nou het enige punt zijn dat die palliegekken hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2024 14:37 schreef Waldko het volgende:
[..]
Het is alsof je zegt: Ja had de holocaust maar daadwerkelijk plaatsgevonden. Of je het nu een genocide noemt of niet, +40000 doden en +100000 gewonden is nog altijd veel erger dan wat hooligans die elkaar aanvallen.
Mooizo, belet die maccabi fans om het vliegveld te slopen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:37 schreef HowardRoark het volgende:
Schandalig en beschamend dat dit nodig is.
Nou, bedankt Mohamed, Ayoub, Hassan, Amine & co. Nederland staat er weer goed op door jullie Jodenhaat.
[..]
'+40.000' en '+100.000' aldus het onder Hamas leiding staande Gazaanse ministerie van gezondheid (en voordat je begint 'ja maar de VN' die gebruiken dezelfde onder Hamas leiding staande Gazaanse ministerie van gezondheid als 'bron').quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:37 schreef Waldko het volgende:
[..]
Het is alsof je zegt: Ja had de holocaust maar daadwerkelijk plaatsgevonden. Of je het nu een genocide noemt of niet, +40000 doden en +100000 gewonden is nog altijd veel erger dan wat hooligans die elkaar aanvallen.
Is ook een kloon, want hij weet precies wie ik ben.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Antisemiet? Anti dom volk zoals jij zeer zeker. Zeker weer een kloon want je komt me niet bekend voor
Dit beantwoord de vraag niet: waarom ligt kritiek op moslims zo gevoelig in bepaalde kringen?quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat wat de beste user allemaal bezigt niet alleen gevoelig zou moeten liggen in bepaalde kringen.
Er is geen genocide en genocides zijn ook niet gebonden aan een aantal slachtoffers of gewonden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:37 schreef Waldko het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |