abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215520731
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:38 schreef PrivacyKoning het volgende:

[..]
Jij ziet niet dat het Israeliers zijn die in de bus afgevoerd worden?
Waar zie jij dat het Israëliërs zijn? Kan best he, maar ik zie het niet zo direct.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:39:46 #277
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_215520734
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Je weet toch als geen ander dat die spanningen er zijn en je gaat dan in groepen de dag voor de wedstrijd de stad door om vlaggen van gevels af te trekken

Beetje hetzelfde als dat ik bij een klassieker in de arena met mijn Feyenoordshirt op station Bijlmer Arena uitstap. In een ideale wereld moet dat allemaal kunnen, maar ik kijk wel uit.
Eens, maar je kan niet stellen dat het verwijderen van die vlaggen; de aanleiding was voor wat er gisteren gebeurd is.

De signalen waren er namelijk al weken... Hadden we die supporters niet moeten toe laten, misschien..

We hebben teveel extremistische mafklappers in onze samenleving.. Of dat nu komt door een falende GGZ of onze tolerantie richting de extreme takken van de verschillende religies...

Ik weet het niet.. Wel weet ik dat de echte gekken niet in de GGZ-kliniek zitten, maar daar buiten vrolijk loslopen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_215520747
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sterk, inhoudelijk en overtuigend!

De beelden liegen niet, de teksten EN daden jegens joden liegen niet, jij hebt alleen een sneer :).
Ja je raaskalt weer aardig dus ik dacht ik geef even een medicijnen tip :).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215520751
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Nogmaals het is niet normaal om met zoveel clubkleuren en zelfs Israëlische vlaggen door de straten te lopen. Je bent op een awayday een sitting duck. Ook veel naïviteit en dom gedrag hoor. I
Wauw. :')
pi_215520763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:39 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Waar zie jij dat het Israëliërs zijn? Kan best he, maar ik zie het niet zo direct.
Het feit dat mensen in de bus middelvingers en andere obscene gebaren maken naar mensen die buiten staan en FREE PALESTINA roepen?

En een jodenster op 0:02... Op zijn jas.
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:41:20 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215520764
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:39 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Eens, maar je kan niet stellen dat het verwijderen van die vlaggen; de aanleiding was voor wat er gisteren gebeurd is.

De signalen waren er namelijk al weken... Hadden we die supporters niet moeten toe laten, misschien..

We hebben teveel extremistische mafklappers in onze samenleving.. Of dat nu komt door een falende GGZ of onze tolerantie richting de extreme takken van de verschillende religies...

Ik weet het niet.. Wel weet ik dat de echte gekken niet in de GGZ-kliniek zitten, maar daar buiten vrolijk loslopen.
Ja dat zei ik ook, denk dat dit hoe dan ook was voorgevallen. Al hebben die beelden de boel wel flink verscherpt, pas daarna zag je wat meer mainstream ook de oproepjes verschijnen om naar Amsterdam te trekken vanuit de obvious hoek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:41:30 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215520767
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja je raaskalt weer aardig dus ik dacht ik geef even een medicijnen tip :).
De feiten, bewezen op video, aanstippen is raaskallen?

Janken over een totaal niet plaatsvindende genocide, dat is pas raaskallen :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215520770
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:40 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Wauw. :')
Ga je wel eens naar een Europese uitwedstrijd van jouw club?
In Southern Sun
pi_215520773
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
De feiten, bewezen op video, aanstippen is raaskallen?

Janken over een totaal niet plaatsvindende genocide, dat is pas raaskallen :).
Waar jank ik over een genocide dan?
In Southern Sun
pi_215520777
In Gaza zitten we tegen de 200.000 doden verder bij de genocide dat al meer dan een jaar gaande. En tot op heden heb ik geen enkele Nederlandse politicus zo verontwaardigd gezien als dat wij ze nu zien over de gewelddadigheden in Amsterdam. :')

Waarom? "Some animals are more equal than others". :')

Waar waren al die politici toen de Maccabi supporters Palestijnse vlaggen steelden, mensen in elkaar sloegen, genocidale slogans riepen in onze hoofdstad?

Elke vorm van geweld dient veroordeeld te worden. Zoals we nu terecht zien gebeuren. Maar dat zie ik onze politici niet doen, die veroordelen alleen maar dat geweld dat keert tegen hen met wie ze zich identificeren. Fuck al die politici met hun dubbele moraal :r
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:42:05 #286
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_215520778
Het is oorlog tussen Israël en Palestina: onschuldige tieners worden afgeslacht, onschuldige kinderen worden doodgebombardeerd. Het is verschrikkelijk.
Als je dan elders op de wereld bewust twee groepen van beide kanten bij elkaar zet, vráág je toch om escalatie? Als mensen in een groep zijn is er altijd een bepaalde dynamiek die zorgt dat de groep zich sterk maakt tegen de buitenwereld. Als ze dan de 'tegenstander' ontmoeten, vindt er onvermijdelijk provocatie plaats - van beide kanten. Dan kan je gaan focussen op 'ja maar dat zijn joden, die mág je helemaal niet aanvallen', maar het is gewoon wat onherroepelijk gebeurt in zo'n situatie.
Het is zó ontzettend dom om in deze tijd een grote groep opgefokte Israëlische jongemannen te laten paraderen in een omgeving waar veel jongeren van Arabische afkomst aanwezig zijn, dat je bijna gaat vermoeden dat deze incidenten doelbewust zijn veroorzaakt.
Dat verandert alles
  Moderator vrijdag 8 november 2024 @ 15:42:28 #287
236264 crew  capricia
pi_215520782
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja. In het oranje. :P
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:42:36 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_215520784
quote:

[..]
Waar jank ik over een genocide dan?
Je bent duidelijk Pro-Gaza en dat is echt het enige argument dat ze aandragen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_215520786
quote:

[..]
Nogmaals het is niet normaal om met zoveel clubkleuren en zelfs Israëlische vlaggen door de straten te lopen. Je bent op een awayday een sitting duck. Ook veel naïviteit en dom gedrag hoor. I
Fans van het Nederlands elftal lopen volledig in het oranje uitgedost door de straten van alle Europese steden waar ze moeten spelen. gebeurt nooit wat.

Dus ja, het is WEL normaal, en het moet ook gewoon kunnen, ook voor Israeli's.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215520789
quote:

[..]
Afhankelijk van de club ja. Als je een aartsrivaal bent is de kans groot dat je aan het provoceren bent als je met die clubkleuren loopt.
Leuk feitje: Ajax fans roepen regelmatig dat ze 'Superjoden zijn, en ook is de Jodenster her en der te bekennen. Waarom zou die Israëlische vlag dan een provocatie zijn in dit geval voor de tegenpartij?
pi_215520790
quote:

[..]
Nee tuurlijk niet, ik heb een leven.

Maar wat heeft dat er mee te maken?
pi_215520791
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. In het oranje. :P
Wanneer speelde Volendam Europees-uit :o?
In Southern Sun
pi_215520797
quote:
en zelfs Israëlische vlaggen door de straten te lopen.
Het is Nederland, ook los van voetbal, juist héél normaal met een nationale vlag te lopen. Zolang het de Nederlandse niet is, in ieder geval :').
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:43:52 #294
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215520802
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Fans van het Nederlands elftal lopen volledig in het oranje uitgedost door de straten van alle Europese steden waar ze moeten spelen. gebeurt nooit wat.

De rellen in Hamburg en Dortmund afgelopen zomer gemist dan denk ik
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215520807
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Het probleem is dan ook en en. Je hebt te maken met een gedeelte moslims waar jodenhaat er met de paplepel wordt ingegoten en je hebt te maken met Israeliers die het de afgelopen dagen nodig vonden om hun oorlogje ook hier uit te vechten met kansloze liederen en vernielingen.

Wat mij betreft zetten we beide groepen vandaag bij elkaar in het vliegtuig naar het midden oosten (en maken we er daarna een parkeerplaats van)
geen en en, moslims hebben hier gewoon veel te veel te zeggen
pi_215520812
quote:

[..]
Over Europese wedstrijden gesproken, wat deed een Israëlische club in Amsterdam?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:45:03 #297
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215520818
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:42 schreef Kiegie het volgende:
Het is oorlog tussen Israël en Palestina: onschuldige tieners worden afgeslacht, onschuldige kinderen worden doodgebombardeerd. Het is verschrikkelijk.
Als je dan elders op de wereld bewust twee groepen van beide kanten bij elkaar zet, vráág je toch om escalatie? Als mensen in een groep zijn is er altijd een bepaalde dynamiek die zorgt dat de groep zich sterk maakt tegen de buitenwereld. Als ze dan de 'tegenstander' ontmoeten, vindt er onvermijdelijk provocatie plaats - van beide kanten. Dan kan je gaan focussen op 'ja maar dat zijn joden, die mág je helemaal niet aanvallen', maar het is gewoon wat onherroepelijk gebeurt in zo'n situatie.
Het is zó ontzettend dom om in deze tijd een grote groep opgefokte Israëlische jongemannen te laten paraderen in een omgeving waar veel jongeren van Arabische afkomst aanwezig zijn, dat je bijna gaat vermoeden dat deze incidenten doelbewust zijn veroorzaakt.
De daders zijn hier Marokkanen en geen Palestijnen. Dit heeft dus in principe niets te maken met wat er speelt tussen Israëliërs en Palestijnen. Tenminste, dat zou het niet mogen hebben, laat ik het zo zeggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 8 november 2024 @ 15:45:03 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215520819
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:42 schreef Kiegie het volgende:
He bah, nuance. Helemaal mee eens trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215520820
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2024 15:42 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Nee tuurlijk niet, ik heb een leven.

Maar wat heeft dat er mee te maken?
Als je bij een uitwedstrijd in je ajax, feyenoord, psv shirt rondloopt in een Franse of Italiaanse stad dan krijg je snel klappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')