Je hoort de schoonveegbezem door zijn verhaal heen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Perrin het volgende:
Als je hem zo hoort, hebben ze eigenlijk hun werk prima gedaan.
Het ging hier dan ook niet om supporters. Maar om joden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Droopie het volgende:
Dit was nooit zo opgeblazen als er supporters van pak m beet Bayer Leverkussen waren aangevallen door Nederlandse Supporters.
Maar ik had het niet tegen jou, alleen tegen de user xpompomomx. En dat hij dit geweld afkeurt hebben we niets van gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Xpom en ik.
[..]
Hij keurt dit geweld af.
Politietweet van een tijd geleden zei van wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef LaDaDiDa het volgende:
Is er iets gezegd over die 2 vermiste Israëliërs? Die zijn hopelijk terecht ondertussen?
De emotionele reactie en het op de man spelen spreekt boekdelen. Het legt alleen je eigen hypocrisie bloot, charlatan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga weg met je hypocrisie, charlatan.
The usual. Onafhankelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de maatregelen die Femke gaat aankondigen.
Ik las op nu.nl dat alle vermisten gelukkig terecht zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef LaDaDiDa het volgende:
Is er iets gezegd over die 2 vermiste Israëliërs? Die zijn hopelijk terecht ondertussen?
Dit ja. Ga voor de grap met je suppportersgroep naar een Marseille en er gebeurt hetzelfde met de lokale hangjeugd…quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Droopie het volgende:
Dit was nooit zo opgeblazen als er supporters van pak m beet Bayer Leverkussen waren aangevallen door Nederlandse Supporters.
Ja er was niks aan de handquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Perrin het volgende:
Als je hem zo hoort, hebben ze eigenlijk hun werk prima gedaan.
De waterkoker gaat zo piepen dat het water kookt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef Hiddendoe het volgende:
in het ziekenhuis he. Ook nog 20-30 lichtgewonden die er niet naartoe hoefdenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:43 schreef matthijst het volgende:
Oh, maar 5 gewonden.
Geen woord over die straatratten
Welke maatregelenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef Hiddendoe het volgende:
quote:
quote:Propaganda Israel
Ik heb al genoeg gelezen over hoe serieus ik deze vrouw moet nemen.quote:Sowieso had die wedstrijd nooit gespeeld moeten worden.
Jij noemt het wat netter, ik noem het faciliteren van antisemitisme.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, ze heeft gewelddadig gedrag beschermd door het te definiëren als vrijheid van meningsuiting. Intimidatie is een misdaad geen recht.
Nee, die heeft gewoon een teringhekel aan joden. Die vind dit helemaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Om elk wittewasje sluit Halsema supporters uit en nu niet. Die heeft echt gewoon lopen slapen.
De kuipen met boter zijn weer niet aan te slepen in Amsterdam. Daar moeten weer flink wat hoofden ingesmeerd worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
De politiechef snapt niet hoe het zo mis heeft kunnen gaan ondanks de grote politie-inzet. Nou, dit is wat je krijgt als je tijdenlang doet aan pappen en nathouden. Er worden zelfs eigen ordediensten gecreëerd die hun gang kunnen gaan onder toeziend oog van de politie. Men waant zich onaantastbaar. Zorg nu eens dat daar een einde aan komt.
Dat eerste artikel meldt veel teksten, maar laat weinig zien. Of begrijp ik de tekst "Taxicontrole Barbizon andere GG meldt dat" misschien verkeerd?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tel er de screenshots van de taxichauffeurs hierbij op, die van tevoren al aan het denken waren hoe ze de Joden zouden kunnen vinden
https://www.mako.co.il/ne(...)s12&utm_medium=Share
https://www.israelhayom.c(...)ope/article/16746592
Men is onaantastbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
De politiechef snapt niet hoe het zo mis heeft kunnen gaan ondanks de grote politie-inzet. Nou, dit is wat je krijgt als je tijdenlang doet aan pappen en nathouden. Er worden zelfs eigen ordediensten gecreëerd die hun gang kunnen gaan onder toeziend oog van de politie. Men waant zich onaantastbaar. Zorg nu eens dat daar een einde aan komt.
Ik zet mijn vraagtekens bij de bronnen wie jij die jij verschaft omdat de authenticiteit onmogelijk beoordeeld kan worden. Ook zij de Israëlische kranten er wél heel snel bij met die 'screenshots'. Terwijl de verdachten nog voorgeleid worden en de politie hun datadragers nog moet uitlezen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tel er de screenshots van de taxichauffeurs hierbij op, die van tevoren al aan het denken waren hoe ze de Joden zouden kunnen vinden
https://www.mako.co.il/ne(...)s12&utm_medium=Share
https://www.israelhayom.c(...)ope/article/16746592
Well done, Baku.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:45 schreef Perrin het volgende:
50 van de 60 arrestanten die met messen of vuurwerk bezig waren al weer op vrije voeten. Lekker gewerkt.
De politie is niet meer de baas op straat.quote:
Had je iets anders verwacht?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:45 schreef Perrin het volgende:
50 van de 60 arrestanten die met messen of vuurwerk bezig waren al weer op vrije voeten. Lekker gewerkt.
Nee, de problemen zijn overal binnen Europa wel redelijk gelijk wat dat betreft.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
... Van dezelfde achtergrond?
Of Finnen?
Dan zal de introductie van haar praatje met daarin "dit lijkt op de pogroms" wel een regelrechte leugen zijn, ofzo. Ze had haar vingers gekruist achter haar rug.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, die heeft gewoon een teringhekel aan joden. Die vind dit helemaal niet zo erg.
en zichzelf maar op de borst kloppenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:45 schreef Perrin het volgende:
Marseille is dan ook een hele veilige stad normaal. Allemaal nuchtere Franse jongens.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja. Ga voor de grap met je suppportersgroep naar een Marseille en er gebeurt hetzelfde met de lokale hangjeugd…
Zijn ze dat ooit geweest dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
De politie is niet meer de baas op straat.
Nee, dat geloof ik absoluut niet. Halsema is een integere vrouw.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, die heeft gewoon een teringhekel aan joden. Die vind dit helemaal niet zo erg.
Het is geouwehoer. Zoals altijd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:42 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benieuwd naar haar bronnen of dat ze gewoon wat beweringen in de ether gooit.
Het is ook onmenselijk als die vandaag niet naar de moskee kunnen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:45 schreef Perrin het volgende:
Ze had met het wapen van haar man (ex?) / zoon op straat wat moslims af moeten schieten?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:47 schreef Scorpie het volgende:
Wat een DAADKRACHTIG optreden van Halsema en politie zeg. Chapeau.
Dit zijn vertalingen van de screenshots waar de politie al melding van maakte. Ik wacht ook af op de originelen. Het is niet zo ongewoon in de nieuwsgeile Israëlische samenleving dat de media daar eerder dingen naar buiten brengen dan hier.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:45 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ik zet mijn vraagtekens bij de bronnen wie jij die jij verschaft omdat de authenticiteit onmogelijk beoordeeld kan worden. Ook zij de Israëlische kranten er wél heel snel bij met die 'screenshots'. Terwijl de verdachten nog voorgeleid worden en de politie hun datadragers nog moet uitlezen.
Het moet dus nog bewezen worden of er opzet en planning in het spel was.
Dat het is gebeurd staat vast. De verdachten hebben de strafbare feiten namelijk zelf uitvoerig gedocumenteerd en verspreid...
Serieus?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waarom moet Frenske een daad stellen? Dat lijkt me vooral aan de PVV nu.
ze zal wellicht best neutraal zijn (hoewel ik dat wel betwijfel) maar ook totaal ongeschikt natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik absoluut niet. Halsema is een integere vrouw.
Maar ik sluit niet uit dat er een probleem binnen het politiekorps zit, van agenten zich 'moreel bezwaard' voelden om in grijpen. Dat krijg je als een aanzienlijk deel van korps eigenlijk het gedachtegoed van deze Islamitische Jodenjagers deelt.
Ah, daar is de mosterdquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:48 schreef Momo het volgende:
Noodverordening van rest van de dag voor Amsterdam en omgeving
Je moet ook een klein beetje gestoord zijn maar zwichten voor Pali-terreur zou de omgekeerde wereld zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:48 schreef Haringkop het volgende:
Toch sporen die Maccabi fans ook niet. Hadden die echt niet door dat ze kanonnenvoer zouden worden in grote Europese stad. Blijf bij elkaar zou ik zeggen.
Stephen zit zeker in dezelfde Telegram-groepjes. Ze komen allemaal met dezelfde praatjes. Alsof dat ook maar iets goed praat. Een paar voetbalsupporters die zich niet netjes gedragen heb je altijd en overal. Dat legitimeert deze massale aanval op een hele bevolkingsgroep niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:35 schreef superniger het volgende:
Ach DENK
Ach Stephen van Baarle.
[..]
Voor het in bezit hebben van een mes o.a.quote:
Met Frenske bedoel je Frans Timmermans? Zo ja, die heeft er al wat over gezegd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Serieus?
Wat Wilders hier van vindt, dat weet iedereen. Ik wil eens zien dat Frenske eens eerlijk is en zegt dat het niet jongeren op scooters zijn, doch kleiharde antisemieten.
Struisvogelgedrag zal zijn partij nóg marginaler maken.
Ik vraag me af of dit genoeg zal zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:48 schreef Momo het volgende:
Noodverordening van rest van de dag voor Amsterdam en omgeving.
Die hadden ze al vrijgelaten toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor het in bezit hebben van een mes o.a.
Nou, dat gaat er vast stevig aan toe straks in de rechtbank!
Ik ga het hier in Zwolle ook niet proberen, hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Niet lang geleden zei ik nog dat ik in Amsterdam niet veilig met een Israëlische vlag over straat zou kunnen gaan. Dat werd in twijfel getrokken. Hoe kwam ik daar toch bij? Wat voor bewijs had ik daarvoor?
Is het inmiddels duidelijk? Komt de boodschap over?
Achteraf nog even de schijn van kordaatheid wekken.quote:
Graag vanaf nu gewoon een algemeen verbod op terrorisme-verheerlijking. Heeft niets met demonstratierecht te maken, nogmaals een hakenkruis mag ook niet, zie echt niet in waarom je met je Hamasverheerlijking wel weg kan komen.quote:
is al jaren zo zal ook niet snel veranderen, teveel moslim tuig, een grote groep moslims verpest de reputatie van alle moslimsquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Niet lang geleden zei ik nog dat ik in Amsterdam niet veilig met een Israëlische vlag over straat zou kunnen gaan. Dat werd in twijfel getrokken. Hoe kwam ik daar toch bij? Wat voor bewijs had ik daarvoor?
Zeker, haar toespraak is uitstekend. Nu nog aan kritisch zelfonderzoek doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:50 schreef LethalNinja het volgende:
Ik sta vooraan als Halsema het slecht doet om er wat van te zeggen maar ik vind dat ze hier goed mee omgaat.
1) ze benoemt wat er echt gebeurd is
2) vandaag nood veroderning in de stad
Het wordt nu eindelijk eens serieus genomen. Denk dat het voor een groot gedeelte komt door de negatieve internationale aandacht (maar dat is een theorie).
Niet raar, al genoeg voorbeelden gepost van Amsterdamse raadsleden die totaal geen problemen hadden met de kristalnacht gisteravond. Alsof die deze ellende ook maar een halt willen toeroepen.quote:
Moet je ook niet. Maar iets meer streetwise van zo’n groep zou ik wel verwachten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je moet ook een klein beetje gestoord zijn maar zwichten voor Pali-terreur zou de omgekeerde wereld zijn.
Of dat is wel duidelijk, maar wil men niet prijsgeven: dat gevoel heb ik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:51 schreef Momo het volgende:
Niet duidelijk nog over er nog mensen vermist zijn
En in Amsterdam voor 90% Marrokkaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals al gezegd is dat ook wel echt het allerdomste wat je kan doen in ongeveer elk land ter wereld, fucken met taxichauffeurs. Een beroepsgroep die altijd tegen de onderwereld aanschuurt op zijn minst en elkaar allemaal op de hoogte houden
Huh? Ik lees net nog in de liveblog van nu.nl dat de vermisten terecht zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:51 schreef Momo het volgende:
Niet duidelijk nog over er nog mensen vermist zijn
In vrijwel elke grote stad in Europa zijn er maar weinig autochtonen taxichauffeur.quote:
Ja die deden helemaal niks. Toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:52 schreef Qarrad het volgende:
Ha, over de taxichauffeurs. Dus wel he.
Misschien is dat wel de kern van het probleem: gebrek aan zelfreinigend vermogen van moslims.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
is al jaren zo zal ook niet snel veranderen, teveel moslim tuig, een grote groep moslims verpest de reputatie van alle moslims
Ze maakt - voor het eerst overigens- de juiste geluiden. Nu maar zien wat er van komt. De verwachtingen zijn niet heel hooggespannen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeker, haar toespraak is uitstekend. Nu nog aan kritisch zelfonderzoek doen.
Inderdaad. En dat is laat zien hoe zeer het extremisme en tevens Islamisme in Amsterdam een probleem is geworden. Dit wordt vervolgens door velen gebagatelliseerd waarbij je moet afvragen of dit naïviteit of simpelweg kwaadwillendheid is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn aartsrivalen. Ajax en Maccabi Tel-Aviv hebben een goede band, zowel qua clubs als supporters.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:50 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord supporters mogen al 16 jaar niet met de verplichte (trein)combi naar Amsterdam. Maar 2500 Israëli’s zonder aanvullende verplichtingen is dan weer geen probleem. Kent Halsema de demografie van Amsterdam niet buiten de Keizersgracht?
Die verkondigen dan nepnieuws, want op de persconferentie wordt iets anders beweerd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Huh? Ik lees net nog in de liveblog van nu.nl dat de vermisten terecht zijn.
Tja, het is overal in Europa hetzelfde. En er is één grote gemene deler. Maar als je die grote gemene deler benoemt, ben je racist, word je weggejorist of krijg je een note.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:51 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Tijd dat ze hier ook zo de straat op gaan net als in Engeland en Parijs.
Zij is ook het probleem niet. Het is een beetje jammer dat dit constant wordt geopperd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |