Ik zet mijn vraagtekens bij de bronnen wie jij die jij verschaft omdat de authenticiteit onmogelijk beoordeeld kan worden. Ook zij de Israëlische kranten er wél heel snel bij met die 'screenshots'. Terwijl de verdachten nog voorgeleid worden en de politie hun datadragers nog moet uitlezen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tel er de screenshots van de taxichauffeurs hierbij op, die van tevoren al aan het denken waren hoe ze de Joden zouden kunnen vinden
https://www.mako.co.il/ne(...)s12&utm_medium=Share
https://www.israelhayom.c(...)ope/article/16746592
Well done, Baku.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:45 schreef Perrin het volgende:
50 van de 60 arrestanten die met messen of vuurwerk bezig waren al weer op vrije voeten. Lekker gewerkt.
De politie is niet meer de baas op straat.quote:
Had je iets anders verwacht?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:45 schreef Perrin het volgende:
50 van de 60 arrestanten die met messen of vuurwerk bezig waren al weer op vrije voeten. Lekker gewerkt.
Nee, de problemen zijn overal binnen Europa wel redelijk gelijk wat dat betreft.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
... Van dezelfde achtergrond?
Of Finnen?
Dan zal de introductie van haar praatje met daarin "dit lijkt op de pogroms" wel een regelrechte leugen zijn, ofzo. Ze had haar vingers gekruist achter haar rug.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, die heeft gewoon een teringhekel aan joden. Die vind dit helemaal niet zo erg.
en zichzelf maar op de borst kloppenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:45 schreef Perrin het volgende:
Marseille is dan ook een hele veilige stad normaal. Allemaal nuchtere Franse jongens.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja. Ga voor de grap met je suppportersgroep naar een Marseille en er gebeurt hetzelfde met de lokale hangjeugd…
Zijn ze dat ooit geweest dan?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
De politie is niet meer de baas op straat.
Nee, dat geloof ik absoluut niet. Halsema is een integere vrouw.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, die heeft gewoon een teringhekel aan joden. Die vind dit helemaal niet zo erg.
Het is geouwehoer. Zoals altijd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:42 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Benieuwd naar haar bronnen of dat ze gewoon wat beweringen in de ether gooit.
Het is ook onmenselijk als die vandaag niet naar de moskee kunnen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:45 schreef Perrin het volgende:
Ze had met het wapen van haar man (ex?) / zoon op straat wat moslims af moeten schieten?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:47 schreef Scorpie het volgende:
Wat een DAADKRACHTIG optreden van Halsema en politie zeg. Chapeau.
Dit zijn vertalingen van de screenshots waar de politie al melding van maakte. Ik wacht ook af op de originelen. Het is niet zo ongewoon in de nieuwsgeile Israëlische samenleving dat de media daar eerder dingen naar buiten brengen dan hier.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:45 schreef PrivacyKoning het volgende:
[..]
Ik zet mijn vraagtekens bij de bronnen wie jij die jij verschaft omdat de authenticiteit onmogelijk beoordeeld kan worden. Ook zij de Israëlische kranten er wél heel snel bij met die 'screenshots'. Terwijl de verdachten nog voorgeleid worden en de politie hun datadragers nog moet uitlezen.
Het moet dus nog bewezen worden of er opzet en planning in het spel was.
Dat het is gebeurd staat vast. De verdachten hebben de strafbare feiten namelijk zelf uitvoerig gedocumenteerd en verspreid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |