Je hoort de schoonveegbezem door zijn verhaal heen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Perrin het volgende:
Als je hem zo hoort, hebben ze eigenlijk hun werk prima gedaan.
Het ging hier dan ook niet om supporters. Maar om joden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Droopie het volgende:
Dit was nooit zo opgeblazen als er supporters van pak m beet Bayer Leverkussen waren aangevallen door Nederlandse Supporters.
Maar ik had het niet tegen jou, alleen tegen de user xpompomomx. En dat hij dit geweld afkeurt hebben we niets van gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Xpom en ik.
[..]
Hij keurt dit geweld af.
Politietweet van een tijd geleden zei van wel.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef LaDaDiDa het volgende:
Is er iets gezegd over die 2 vermiste Israëliërs? Die zijn hopelijk terecht ondertussen?
De emotionele reactie en het op de man spelen spreekt boekdelen. Het legt alleen je eigen hypocrisie bloot, charlatan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga weg met je hypocrisie, charlatan.
The usual. Onafhankelijk onderzoek.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de maatregelen die Femke gaat aankondigen.
Ik las op nu.nl dat alle vermisten gelukkig terecht zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef LaDaDiDa het volgende:
Is er iets gezegd over die 2 vermiste Israëliërs? Die zijn hopelijk terecht ondertussen?
Dit ja. Ga voor de grap met je suppportersgroep naar een Marseille en er gebeurt hetzelfde met de lokale hangjeugd…quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Droopie het volgende:
Dit was nooit zo opgeblazen als er supporters van pak m beet Bayer Leverkussen waren aangevallen door Nederlandse Supporters.
Ja er was niks aan de handquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:39 schreef Perrin het volgende:
Als je hem zo hoort, hebben ze eigenlijk hun werk prima gedaan.
De waterkoker gaat zo piepen dat het water kookt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef Hiddendoe het volgende:
in het ziekenhuis he. Ook nog 20-30 lichtgewonden die er niet naartoe hoefdenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:43 schreef matthijst het volgende:
Oh, maar 5 gewonden.
Geen woord over die straatratten
Welke maatregelenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:41 schreef Hiddendoe het volgende:
quote:
quote:Propaganda Israel
Ik heb al genoeg gelezen over hoe serieus ik deze vrouw moet nemen.quote:Sowieso had die wedstrijd nooit gespeeld moeten worden.
Jij noemt het wat netter, ik noem het faciliteren van antisemitisme.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, ze heeft gewelddadig gedrag beschermd door het te definiëren als vrijheid van meningsuiting. Intimidatie is een misdaad geen recht.
Nee, die heeft gewoon een teringhekel aan joden. Die vind dit helemaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Om elk wittewasje sluit Halsema supporters uit en nu niet. Die heeft echt gewoon lopen slapen.
De kuipen met boter zijn weer niet aan te slepen in Amsterdam. Daar moeten weer flink wat hoofden ingesmeerd worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
De politiechef snapt niet hoe het zo mis heeft kunnen gaan ondanks de grote politie-inzet. Nou, dit is wat je krijgt als je tijdenlang doet aan pappen en nathouden. Er worden zelfs eigen ordediensten gecreëerd die hun gang kunnen gaan onder toeziend oog van de politie. Men waant zich onaantastbaar. Zorg nu eens dat daar een einde aan komt.
Dat eerste artikel meldt veel teksten, maar laat weinig zien. Of begrijp ik de tekst "Taxicontrole Barbizon andere GG meldt dat" misschien verkeerd?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tel er de screenshots van de taxichauffeurs hierbij op, die van tevoren al aan het denken waren hoe ze de Joden zouden kunnen vinden
https://www.mako.co.il/ne(...)s12&utm_medium=Share
https://www.israelhayom.c(...)ope/article/16746592
Men is onaantastbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
De politiechef snapt niet hoe het zo mis heeft kunnen gaan ondanks de grote politie-inzet. Nou, dit is wat je krijgt als je tijdenlang doet aan pappen en nathouden. Er worden zelfs eigen ordediensten gecreëerd die hun gang kunnen gaan onder toeziend oog van de politie. Men waant zich onaantastbaar. Zorg nu eens dat daar een einde aan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |