Moet je ook niet. Maar iets meer streetwise van zo’n groep zou ik wel verwachten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je moet ook een klein beetje gestoord zijn maar zwichten voor Pali-terreur zou de omgekeerde wereld zijn.
Of dat is wel duidelijk, maar wil men niet prijsgeven: dat gevoel heb ik.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:51 schreef Momo het volgende:
Niet duidelijk nog over er nog mensen vermist zijn
En in Amsterdam voor 90% Marrokkaan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals al gezegd is dat ook wel echt het allerdomste wat je kan doen in ongeveer elk land ter wereld, fucken met taxichauffeurs. Een beroepsgroep die altijd tegen de onderwereld aanschuurt op zijn minst en elkaar allemaal op de hoogte houden
Huh? Ik lees net nog in de liveblog van nu.nl dat de vermisten terecht zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:51 schreef Momo het volgende:
Niet duidelijk nog over er nog mensen vermist zijn
In vrijwel elke grote stad in Europa zijn er maar weinig autochtonen taxichauffeur.quote:
Ja die deden helemaal niks. Toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:52 schreef Qarrad het volgende:
Ha, over de taxichauffeurs. Dus wel he.
Misschien is dat wel de kern van het probleem: gebrek aan zelfreinigend vermogen van moslims.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
is al jaren zo zal ook niet snel veranderen, teveel moslim tuig, een grote groep moslims verpest de reputatie van alle moslims
Ze maakt - voor het eerst overigens- de juiste geluiden. Nu maar zien wat er van komt. De verwachtingen zijn niet heel hooggespannen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeker, haar toespraak is uitstekend. Nu nog aan kritisch zelfonderzoek doen.
Inderdaad. En dat is laat zien hoe zeer het extremisme en tevens Islamisme in Amsterdam een probleem is geworden. Dit wordt vervolgens door velen gebagatelliseerd waarbij je moet afvragen of dit naïviteit of simpelweg kwaadwillendheid is.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Niet lang geleden zei ik nog dat ik in Amsterdam niet veilig met een Israëlische vlag over straat zou kunnen gaan. Dat werd in twijfel getrokken. Hoe kwam ik daar toch bij? Wat voor bewijs had ik daarvoor?
Is het inmiddels duidelijk? Komt de boodschap over?
Ajax en Feyenoord zijn aartsrivalen. Ajax en Maccabi Tel-Aviv hebben een goede band, zowel qua clubs als supporters.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:50 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord supporters mogen al 16 jaar niet met de verplichte (trein)combi naar Amsterdam. Maar 2500 Israëli’s zonder aanvullende verplichtingen is dan weer geen probleem. Kent Halsema de demografie van Amsterdam niet buiten de Keizersgracht?
Die verkondigen dan nepnieuws, want op de persconferentie wordt iets anders beweerd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Huh? Ik lees net nog in de liveblog van nu.nl dat de vermisten terecht zijn.
Tja, het is overal in Europa hetzelfde. En er is één grote gemene deler. Maar als je die grote gemene deler benoemt, ben je racist, word je weggejorist of krijg je een note.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:51 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Tijd dat ze hier ook zo de straat op gaan net als in Engeland en Parijs.
Zij is ook het probleem niet. Het is een beetje jammer dat dit constant wordt geopperd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |