Serieus?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:34 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waarom moet Frenske een daad stellen? Dat lijkt me vooral aan de PVV nu.
ze zal wellicht best neutraal zijn (hoewel ik dat wel betwijfel) maar ook totaal ongeschikt natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik absoluut niet. Halsema is een integere vrouw.
Maar ik sluit niet uit dat er een probleem binnen het politiekorps zit, van agenten zich 'moreel bezwaard' voelden om in grijpen. Dat krijg je als een aanzienlijk deel van korps eigenlijk het gedachtegoed van deze Islamitische Jodenjagers deelt.
Ah, daar is de mosterdquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:48 schreef Momo het volgende:
Noodverordening van rest van de dag voor Amsterdam en omgeving
Je moet ook een klein beetje gestoord zijn maar zwichten voor Pali-terreur zou de omgekeerde wereld zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:48 schreef Haringkop het volgende:
Toch sporen die Maccabi fans ook niet. Hadden die echt niet door dat ze kanonnenvoer zouden worden in grote Europese stad. Blijf bij elkaar zou ik zeggen.
Stephen zit zeker in dezelfde Telegram-groepjes. Ze komen allemaal met dezelfde praatjes. Alsof dat ook maar iets goed praat. Een paar voetbalsupporters die zich niet netjes gedragen heb je altijd en overal. Dat legitimeert deze massale aanval op een hele bevolkingsgroep niet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:35 schreef superniger het volgende:
Ach DENK
Ach Stephen van Baarle.
[..]
Voor het in bezit hebben van een mes o.a.quote:
Met Frenske bedoel je Frans Timmermans? Zo ja, die heeft er al wat over gezegd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Serieus?
Wat Wilders hier van vindt, dat weet iedereen. Ik wil eens zien dat Frenske eens eerlijk is en zegt dat het niet jongeren op scooters zijn, doch kleiharde antisemieten.
Struisvogelgedrag zal zijn partij nóg marginaler maken.
Ik vraag me af of dit genoeg zal zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:48 schreef Momo het volgende:
Noodverordening van rest van de dag voor Amsterdam en omgeving.
Die hadden ze al vrijgelaten toch?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Voor het in bezit hebben van een mes o.a.
Nou, dat gaat er vast stevig aan toe straks in de rechtbank!
Ik ga het hier in Zwolle ook niet proberen, hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Niet lang geleden zei ik nog dat ik in Amsterdam niet veilig met een Israëlische vlag over straat zou kunnen gaan. Dat werd in twijfel getrokken. Hoe kwam ik daar toch bij? Wat voor bewijs had ik daarvoor?
Is het inmiddels duidelijk? Komt de boodschap over?
Achteraf nog even de schijn van kordaatheid wekken.quote:
Graag vanaf nu gewoon een algemeen verbod op terrorisme-verheerlijking. Heeft niets met demonstratierecht te maken, nogmaals een hakenkruis mag ook niet, zie echt niet in waarom je met je Hamasverheerlijking wel weg kan komen.quote:
is al jaren zo zal ook niet snel veranderen, teveel moslim tuig, een grote groep moslims verpest de reputatie van alle moslimsquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Niet lang geleden zei ik nog dat ik in Amsterdam niet veilig met een Israëlische vlag over straat zou kunnen gaan. Dat werd in twijfel getrokken. Hoe kwam ik daar toch bij? Wat voor bewijs had ik daarvoor?
Is het inmiddels duidelijk? Komt de boodschap over?
Zeker, haar toespraak is uitstekend. Nu nog aan kritisch zelfonderzoek doen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:50 schreef LethalNinja het volgende:
Ik sta vooraan als Halsema het slecht doet om er wat van te zeggen maar ik vind dat ze hier goed mee omgaat.
1) ze benoemt wat er echt gebeurd is
2) vandaag nood veroderning in de stad
Het wordt nu eindelijk eens serieus genomen. Denk dat het voor een groot gedeelte komt door de negatieve internationale aandacht (maar dat is een theorie).
Niet raar, al genoeg voorbeelden gepost van Amsterdamse raadsleden die totaal geen problemen hadden met de kristalnacht gisteravond. Alsof die deze ellende ook maar een halt willen toeroepen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |