Ja, ik moet nog zien hoe dat afloopt als Douwe 'gewoon geweldadig in de goede zin van het woord' gaat moeten deelnemen aan al die social media meuk van het ESF haha.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Dit soort oude artiesten, en dus ook Anouk, moeten wel beseffen dat het esf niet meer hetzelfde is als 10 jaar geleden. Er wordt nu veel meer van je verwacht. In 2016 had je bijv. nog maar weinig pre-partys (alleen EIC dacht ik?) en speelde social media nog geen grote rol. En Jon Ola Sand was er nog.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Na een paar keer heb je dat wel gezien hoor.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Douwe Bob had al mot met de Israelische delegatie voordat het cool werd. Hij overleeft die tweede deelname vast ook nog wel
Ohja hoe dom was datquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Douwe Bob had al mot met de Israelische delegatie voordat het cool werd. Hij overleeft die tweede deelname vast ook nog wel
Na de gebeurtenissen in Amsterdam van de voorbije dagen lijkt het me sterk dat we nog punten krijgen van Israël, dus hij kan alles eruit gooien wat hij wil.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Hij moet ook gewoon centjes voor al die kids verdienen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Bijzonder dat Douwe Bob nog een keer wil. Zijn vrouw staat in mei dan op knappen.
Was dat met die omhooggevallen Hovi Star? Of haal ik jaren door elkaar? Die vond ik echt zó onuitstaanbaar en dat had niks met politieke conflicten te maken maar puur met Hovi als persoon. Huuuuu wat een figuur was dat haha.quote:
quote:“Israël is gewoon de meest flamboyante, extravagante gozer. Die springt er gewoon de hele tijd voor. Op een gegeven moment zei ik: Gast, ik vind je geweldig, man, maar doe alsjeblieft een beetje rustiger. Dat schoot hem blijkbaar in het verkeerde keelgat. Hij zei: Je bent misschien een ster in Nederland, maar elders red je het niet. Praat niet met me. Kijk me niet aan”, aldus Douwe Bob die Hovi Star naar eigen zeggen duidelijk had gemaakt hem niet te willen kwetsen, maar daar wilde hij niet van weten.
De een geeft nog meer garantie tot ophef als de ander. 😅quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu Lenny Kuhr nog en de cirkel is rond
Gezien het medium ben ik niet verbaasd.quote:Op maandag 11 november 2024 12:40 schreef Eightyone het volgende:
De titel was wat angstaanjagend. Maar gelukkig, het is maar een debuut-EP van Mia die net in de periode van het Songfestival uit komt.
https://www.mediacourant.(...)estival-iets-groots/
Hopelijk volgen meer inzendingen van het Regio Songfestival.quote:
Lolquote:Een plek binnen de top drie is zeker haalbaar.
Maar dat zijn dan vaak knappe mannen met een sixpack die wel een relatief modern geproduceerd product hebben, geen humpty dumpy muziek met mannen van 70+.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:09 schreef Fred_B het volgende:
Toch gaan we de komende maanden weer genoeg gladde Jody Bernal-kloons zien die het met soortgelijke liedjes gaan proberen in allerlei voorrondes.
Jorge komt wat beter over in beeld dan Meneer Kaktus en co, maar dat is wel het enige verschil hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan vaak knappe mannen met een sixpack die wel een relatief modern geproduceerd product hebben, geen humpty dumpy muziek met mannen van 70+.
Bekijk deze YouTube-video
Iemand als Rolf Sanchez zie ik hier het meest in de buurt komen. Op zich een prima zanger maar beetje te glad.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan vaak knappe mannen met een sixpack die wel een relatief modern geproduceerd product hebben, geen humpty dumpy muziek met mannen van 70+.
Bekijk deze YouTube-video
Oh my....quote:Op woensdag 13 november 2024 09:58 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Schijnbaar is het nog steeds de jaren 80
[..]
Lol
"Wat De Toppers probeerden, kunnen wij beter."quote:Op woensdag 13 november 2024 09:58 schreef Momo het volgende:
[ x ]
[..]
Lol
Ik denk dat hij heel lang is.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moest Ferry Tol googlen. En zelfs Google weet het amper.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel lang is.
[..]
We moeten ons maar in een hoekje gaan schamen denk ik want volgens de titel van dat artikel is het toch echt een 'bekend trio'.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moest Ferry Tol googlen. En zelfs Google weet het amper.
Verdomme swanquote:Op woensdag 13 november 2024 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
[..]
Maar even. Dit is toch erg? Net zoals Gerard Joling die iets in stuurt. Dat soort mensen denken nog steeds dat Teach In nu nog zo kunnen winnen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:58 schreef Momo het volgende:
[ x ]
[..]
Lol
Al die jonge mensen hebben over een zangeresje Madonna heet ze, misschien kan ze een intervalsact doen?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar even. Dit is toch erg? Net zoals Gerard Joling die iets in stuurt. Dat soort mensen denken nog steeds dat Teach In nu nog zo kunnen winnen.
Gerda, is that you?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Al die jonge mensen hebben over een zangeresje Madonna heet ze, misschien kan ze een intervalsact doen?
hep ik nooit gezegt enigste leuke aan dat songfestival waarin medona meedeet was dat dunken gewonnen hep wat een gekreis was dat van medona dan he nie van dunken dan ken je beter een hollandse hits metly doen zoals met televersiering gala maar dan met frans er ook nog bei netuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |