Idd 110% dat dit viral gaat en je kan de finale alweer vergeten. Eigen schuld.quote:
Eerste land dat niet één maar twee keer gediskwalificeerd wordtquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Mmm, doet jullie dit ergens aan denken?
quote:
https://www.linda.nl/nieu(...)_eJ7viweYr6onlmQ1tXQquote:“Ik heb er zelf erg om moeten lachen. Ik had geen slechte bijbedoeling. Ik had op een beetje inschattingsvermogen gehoopt. Niet dat iedereen mij door en door kent, maar ik had de mensen beter ingeschat. Ik had er wellicht iets meer context bij moeten zeggen”, zo vertelt Anouk.
Anouk legt in RTL Boulevard uit waarom ze het nodig vond om haar eigen menstruatiebloed te posten. “Ik was ongesteld en zat op de wc op social media te scrollen. Daar stuitte ik op een gesprek over wat er allemaal beter kan in de transwereld. Ik kon daar heel erg in meekomen, totdat daar een transvrouw opstond en het verhaal vertelde dat ze geen tampon en maandverband had gekregen toen ze naar de wc ging. Ze vertelde aan een toiletjuf dat ze dan wel niet bloed, maar de symptomen wel in haar hoofd heeft.”
En daar kon Anouk niet bij. “Nu raak je me kwijt. Ik dacht: ‘Het laatste wat je wil van het vrouw zijn is ongesteld zijn. Ik post verder bijna nooit wat, maar deze kwam er niet helemaal uit zoals ik dacht. Achteraf was het allemaal niet zo duidelijk. Ondanks dat het mensen heeft geraakt, is het voor mijn geen onwaarheid. Het was gewoon een grapje.”
Dit ja.quote:
Hihaho. Het eerste goedpraten is al begonnen. Succes met de internationale ESF-community Anouk om je transfobe 'grappen' uit te leggen. Oh nee wacht, je doet geen interviews als je meedoet. Nou dan nóg meer succes daarmee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
https://www.linda.nl/nieu(...)_eJ7viweYr6onlmQ1tXQ
Nou wat hebben we gelachen
Máánden voorpret gegarandeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Jezus Christus. Dan heb je wel echt een enorme plaat voor je kop. Iedereen moet zich in Anouk inleven, ipv dat Anouk zich eens inleeft in een ander.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:00 schreef NailQueen het volgende:
“Ik heb er zelf erg om moeten lachen. Ik had geen slechte bijbedoeling. Ik had op een beetje inschattingsvermogen gehoopt. Niet dat iedereen mij door en door kent, maar ik had de mensen beter ingeschat."
Er is wel een duidelijk verschil, Wienerschnitzels.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn hier een aantal mensen zeer hypocriet als ik hun reacties over Anouk lees en hoe we volgens dezelfde mensen zouden moeten praten (of niet moeten praten) over een Joost of een Mia en Dion.
Alles moet positief tenzij het niet meer in het straatje past.
Er zit helemaal geen logica in je opmerking. Hoezo "alles moet positief"? Niemand is hier positief over het optreden van Mia & Dion op Eurovisie. Maar wat dit te maken heeft met prominente artiest Anouk die een kwetsbare groep beledigt en weigert hierover ook maar enige introspectie te tonen... geen idee.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn hier een aantal mensen zeer hypocriet als ik hun reacties over Anouk lees en hoe we volgens dezelfde mensen zouden moeten praten (of niet moeten praten) over een Joost of een Mia en Dion.
Alles moet positief tenzij het niet meer in het straatje past.
Ik zou dit niet per sé op boze boomers gooien eigenlijk. Er zit gewoon nog veel emotie bij veel mensen in hun systeem rond Nederland en het ESF. Nu Joost zelf uit beeld is, kan je de klok erop gelijk zetten dat die woede de komende maanden gekanaliseerd gaat worden richting de selectiecommissie, de nieuwe artiest, de media, enz. Ongeacht of dat nou allemaal even terecht is, maar dit gaat niet het seizoen van de nuance worden.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:40 schreef Momo het volgende:
En als je nu onbekendere artiest stuurt krijg je alleen maar gezeik "ze hadden Anouk moeten sturen".
Al kennen boze Henk en Gerda op social media van de laatste 15 jaar alleen Snollebollekes zo ongeveer, dus je moet sowieso iemand ouder sturen als je die uberhaupt tevreden wil houden. Wat dan ook, mensen kunnen weer lekker boos worden op social media.
Nou, laat die mensen lekker dan.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:40 schreef Momo het volgende:
En als je nu onbekendere artiest stuurt krijg je alleen maar gezeik "ze hadden Anouk moeten sturen".
Al kennen boze Henk en Gerda op social media van de laatste 15 jaar alleen Snollebollekes zo ongeveer, dus je moet sowieso iemand ouder sturen als je die uberhaupt tevreden wil houden. Wat dan ook, mensen kunnen weer lekker boos worden op social media.
weet niet hoe je erbij komp dat ik boos ben da ben ik nie snel hoor weet ook niet wie henk is men eige man heet frans maar das toeval snollebollekes ken ik maar ook ief berentse en roksie dekker maar da meissie wil nog nie hep ze gezegquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:40 schreef Momo het volgende:
ik dag trouwens dat ie roel heet en nie roepquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:46 schreef Greys het volgende:
Kaartverkoop Beste Zangers Live is gestart. Event is op 9 mei. Sowieso doen mee: Miss Montreal, Andre Hazes, Rolf Sanchez, Roep van Velzen, Sera, Glennis, Hannah Mae en Berget Lewis.
Dat zou nogal botsen met een eventuele ESF deelname qua datum. (Ja afzeggen kan altijd, maar toch.)
Sorry Ger!quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:02 schreef Gerda2023 het volgende:
[..]
ik dag trouwens dat ie roel heet en nie roep
quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Om te gieren jongens en meiden, Living on the Edge!
Zou zo’n selectiecommissie hier nu serieus naar gaan luisteren?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Om te gieren jongens en meiden, Living on the Edge!
Natuurlijk. We behandelen iedereen gelijk in Nederland.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou zo’n selectiecommissie hier nu serieus naar gaan luisteren?
Oh, ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat ze zoiets “anoniem” zouden luisteren, maar een Anouk of Gerard Joling vis je er qua herkenbare stem waarschijnlijk toch wel uit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou zo’n selectiecommissie hier nu serieus naar gaan luisteren?
Stel je voor dat ze Rolf Sanchez sturen, the horrorquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:46 schreef Greys het volgende:
Kaartverkoop Beste Zangers Live is gestart. Event is op 9 mei. Sowieso doen mee: Miss Montreal, Andre Hazes, Rolf Sanchez, Roep van Velzen, Sera, Glennis, Hannah Mae en Berget Lewis.
Dat zou nogal botsen met een eventuele ESF deelname qua datum. (Ja afzeggen kan altijd, maar toch.)
quote:
Dit soort oude artiesten, en dus ook Anouk, moeten wel beseffen dat het esf niet meer hetzelfde is als 10 jaar geleden. Er wordt nu veel meer van je verwacht. In 2016 had je bijv. nog maar weinig pre-partys (alleen EIC dacht ik?) en speelde social media nog geen grote rol. En Jon Ola Sand was er nog.quote:Daarnaast zijn volgens hem de artiesten ook nogal gevoelig. "Er zijn een hoop 'snowflakes', mensen zijn nogal heel snel beledigd en het is allemaal heel lastig." De zanger geeft aan dat men zich tegenwoordig in 'heel veel banen moet wringen' om het iedereen naar zijn zin te maken. "Dit is gewoon een van die dingen: het songfestival is gewoon hardcore. Het is gewoon gewelddadig, in de goede zin van het woord. (…) Ik vond dat heel erg gaaf."
Na een paar keer heb je dat wel gezien hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Bijzonder dat Douwe Bob nog een keer wil. Zijn vrouw staat in mei dan op knappen.
Ja, ik moet nog zien hoe dat afloopt als Douwe 'gewoon geweldadig in de goede zin van het woord' gaat moeten deelnemen aan al die social media meuk van het ESF haha.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Dit soort oude artiesten, en dus ook Anouk, moeten wel beseffen dat het esf niet meer hetzelfde is als 10 jaar geleden. Er wordt nu veel meer van je verwacht. In 2016 had je bijv. nog maar weinig pre-partys (alleen EIC dacht ik?) en speelde social media nog geen grote rol. En Jon Ola Sand was er nog.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:24 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Na een paar keer heb je dat wel gezien hoor.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Douwe Bob had al mot met de Israelische delegatie voordat het cool werd. Hij overleeft die tweede deelname vast ook nog wel
Ohja hoe dom was datquote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Douwe Bob had al mot met de Israelische delegatie voordat het cool werd. Hij overleeft die tweede deelname vast ook nog wel
Na de gebeurtenissen in Amsterdam van de voorbije dagen lijkt het me sterk dat we nog punten krijgen van Israël, dus hij kan alles eruit gooien wat hij wil.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Hij moet ook gewoon centjes voor al die kids verdienen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:17 schreef NailQueen het volgende:
Bijzonder dat Douwe Bob nog een keer wil. Zijn vrouw staat in mei dan op knappen.
Was dat met die omhooggevallen Hovi Star? Of haal ik jaren door elkaar? Die vond ik echt zó onuitstaanbaar en dat had niks met politieke conflicten te maken maar puur met Hovi als persoon. Huuuuu wat een figuur was dat haha.quote:
quote:“Israël is gewoon de meest flamboyante, extravagante gozer. Die springt er gewoon de hele tijd voor. Op een gegeven moment zei ik: Gast, ik vind je geweldig, man, maar doe alsjeblieft een beetje rustiger. Dat schoot hem blijkbaar in het verkeerde keelgat. Hij zei: Je bent misschien een ster in Nederland, maar elders red je het niet. Praat niet met me. Kijk me niet aan”, aldus Douwe Bob die Hovi Star naar eigen zeggen duidelijk had gemaakt hem niet te willen kwetsen, maar daar wilde hij niet van weten.
!!!quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |