Ongeveer de helft dus van de 'meer dan 600' van vorige keer. Maar gezien de kortere tijd om in te zenden valt het nog alles mee.quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:58 schreef Fred_B het volgende:
331 liedjes zijn ingestuurd dit jaar.
Bron: Avrotros Instagram
Joost heeft nog een nummer voor Eurovision op de plank liggenquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:13 schreef Greys het volgende:
We hebben kennelijk ook meteen als eerste land al deelname voor 2026 bevestigd.
[ x ]
Nooit verwacht dat ik zo tevreden zou zijn met het opzeggen van mijn Avrotros-lidmaatschapquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:13 schreef Greys het volgende:
We hebben kennelijk ook meteen als eerste land al deelname voor 2026 bevestigd.
[ x ]
Echt bizar dit. Had m'n post net nog wat aangevuld want het maakt dus kennelijk ook al niet meer uit of de EBU zich komende mei aan de gemaakte afspraken gaat houden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik zo tevreden zou zijn met het opzeggen van mijn Avrotros-lidmaatschap![]()
Nou ja, dat dusquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt bizar dit. Had m'n post net nog wat aangevuld want het maakt dus kennelijk ook al niet meer uit of de EBU zich komende mei aan de gemaakte afspraken gaat houden.
EBU in mei 2025: "AvroTros, jullie deelneemster bewoog haar elleboog tijdens de persconferentie, gediskwalificeerd!"quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus![]()
Ik denk dat we nu ook wel een beeld hebben van hoe keihard de onderhandelingen waren met de EBU, en alle enorme ‘verbeteringen’ die ze voor de poorten van de hel hebben weggesleept. Avrotros zet zichzelf echt zwaar voor schut hier.
Ik heb oprecht het idee dat de stelling van mediadeskundige (en beroepschagrijn) Tina Nijkamp, dat Avrotros al had besloten hoe dan ook weer mee te doen, nog voor het vliegtuig uit Malmö op Schiphol geland was, achteraf gezien gewoon waar was. En we maandenlang naar een matig toneelstuk hebben gekeken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:32 schreef Greys het volgende:
[..]
EBU in mei 2025: "AvroTros, jullie deelneemster bewoog haar elleboog tijdens de persconferentie, gediskwalificeerd!"
Avrotros: "Ohhhh wat jammer zeg. Nou tot in 2026 hoor, kusjes!"
quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:13 schreef Greys het volgende:
We hebben kennelijk ook meteen als eerste land al deelname voor 2026 bevestigd. Zou je niet eerst eens afwachten of de EBU zich komende mei aan de gemaakte afspraken houdt? Of kunnen ze je weer als stront behandelen want je komt tóch wel terug, AvroTros?
[ x ]
Misschien is het wel een stagiair die gewoon copy-paste wat er de vorige keer stond, maar dan met 2026 ipv 2025. Ik weet niet of dit meteen de officiële bevestiging is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:13 schreef Greys het volgende:
We hebben kennelijk ook meteen als eerste land al deelname voor 2026 bevestigd. Zou je niet eerst eens afwachten of de EBU zich komende mei aan de gemaakte afspraken houdt? Of kunnen ze je weer als stront behandelen want je komt tóch wel terug, AvroTros?
[ x ]
Wel mooi dat we nu gewoon zeker weten dat we er nooit echt wat van hoeven te verwachten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien is het wel een stagiair die gewoon copy-paste wat er de vorige keer stond, maar dan met 2026 ipv 2025. Ik weet niet of dit meteen de officiële bevestiging is.
Tenminste, ik mag toch hopen dat als je nog een keer zo genadeloos wordt genaaid, je het komende jaar niet vrolijk weer komt opdraven. Aan de andere kant, je kunt niet harder worden genaaid dan wij dit jaar, en het lijkt er niet op dat ze heel veel veranderingen hebben kunnen bepleiten... dus misschien is de Avrotros inderdaad zo compleet ballenloos als wij denken.
Ditquote:Op zaterdag 23 november 2024 11:03 schreef Cyan9 het volgende:
Laten we vooral alles meteen zo negatief mogelijk interpreteren, dan kunnen we lekker het hele jaar door klagen. Ja, de EBU is nog steeds kut, maar hier word ik wel een beetje moe van.
Mede door de matige hints hebben het gewoon niet geradenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:49 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ga kijken.
En hij vond het enorm leuk om te doen zei hij haha.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is op zich wel lekker duidelijk dan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:47 schreef Momo het volgende:
Nouja dan weet de EBU dat ze je klachten niet zo serieus hoeven te nemen
Het begint er steeds meer op te lijken inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:00 schreef blackswangreen het volgende:
Aan de andere kant, je kunt niet harder worden genaaid dan wij dit jaar, en het lijkt er niet op dat ze heel veel veranderingen hebben kunnen bepleiten... dus misschien is de Avrotros inderdaad zo compleet ballenloos als wij denken.
Ik wil zeker niet automatisch van tevoren negatief zijn, maar “gewoon even afwachten” of iets echt niet zo slecht gaat zijn als je zou kunnen verwachten, is alleen een redelijke strategie als er nog niets is gebeurd, of indien er wel iets is gebeurd, dit ondertussen is opgelost met wederzijdse excuses. Daar is hier geen sprake van natuurlijk, want allerlei structurele problemen blijven gewoon hetzelfde. Ook als er in Basel niemand gediskwalificeerd wordt en Israël niet wint, zodat de media kunnen spreken van een relatief rustig oud en nieuw ESF.quote:Op zaterdag 23 november 2024 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Laten we gewoon afwachten hoe de komende editie gaat lopen, van 80% van de maatregelen weten we pas in Basel of het beter uitpakt voor delegaties en daar gaat het om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |