Er mogen maar zes op het podium, dus een heel orkest zit er sowieso niet in. Maar als Rieu met z'n viool naar Ajax komt doet hij ook alsof, dus daar heeft hij geen probleem mee.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:25 schreef spapaars het volgende:
Moet het hele orkest dan maar doen alsof?
Want de muziek is nooit live.
AD
[ afbeelding ]
Hij heeft een eigen nummer met Emma Kok, geschreven door Tjeerd Oosterhuis.quote:Op woensdag 20 november 2024 16:41 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
De vraag is overigens wat ze dan moeten spelen op Eurovision, want Rieu staat niet echt heel erg bekend om zijn eigen composities. Voor de kroning van Willem heeft hij weleens iets geschreven.
Nou ja, goed. Jaap was degene die de anderen overtuigde om voor Europapa te kiezen. Ik geef hem de voordeel van de twijfel.quote:
Ik doe niet net alsof hij hem heeft ontdekt, maar hij was wel degene binnen de commissie die zei: moeten we toch niet voor hém gaan. Dat is toch algemeen bekend. En vergelijk Joost met de andere 4 laatste serieuze kandidaten, dan was Joost toch het meest out of the box.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
Even duidelijk he, Joost Klein was helemaal niet zo out of the box gedacht. Hele grote ster onder Nederlandse en Vlaamse jongeren al ver voordat hij naar Eurovisie ging. Je doet nu net alsof Jaap Reesema hem heeft ontdekt
Ik vind Joost niet meteen meer out of the box dan een S10.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:14 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik doe niet net alsof hij hem heeft ontdekt, maar hij was wel degene binnen de commissie die zei: moeten we toch niet voor hém gaan. Dat is toch algemeen bekend. En vergelijk Joost met de andere 4 laatste serieuze kandidaten, dan was Joost toch het meest out of the box.
Nou ja, algemeen bekend... we weten amper wat er in die commissie gaande is. Reesema schijnt inderdaad vóór Joost geweest te zijn, Cornald was aanvankelijk niet zo onder de indruk van de eerste versie van Europapa... en verder weten we niks. Ik kan me zo voorstellen dat bv. een Jacqueline Govaert ook wel fan was van Joost.quote:Op donderdag 21 november 2024 01:14 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik doe niet net alsof hij hem heeft ontdekt, maar hij was wel degene binnen de commissie die zei: moeten we toch niet voor hém gaan. Dat is toch algemeen bekend. En vergelijk Joost met de andere 4 laatste serieuze kandidaten, dan was Joost toch het meest out of the box.
Als Nederlandse inzending was Joost heel erg out-of-the-box. Zoiets hebben we eerder toch echt nooit gestuurd.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:49 schreef blackswangreen het volgende:
Even duidelijk he, Joost Klein was helemaal niet zo out of the box gedacht. Hele grote ster onder Nederlandse en Vlaamse jongeren al ver voordat hij naar Eurovisie ging. Je doet nu net alsof Jaap Reesema hem heeft ontdekt
Al helemaal in de stemming voor Sinterklaas!quote:Op donderdag 21 november 2024 14:21 schreef wolffie het volgende:
Ik hoop op Anouk of Claude misschien, we zullen zien.
Je krijgt niet met de roe, want je bent niet zo stoutquote:Op donderdag 21 november 2024 15:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Al helemaal in de stemming voor Sinterklaas!![]()
Anouk hoeft voor mij niet zo nodig, helaas.
Dan zie ik 10 keer liever onze Claude,
al is voor hem het ESF misschien nog een maatje te groot.
![]()
Qua artiest was S10 misschien nog wel een gewaagdere keuze. Maar daar bleef in het nummer verder niet zoveel van over.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als Nederlandse inzending was Joost heel erg out-of-the-box. Zoiets hebben we eerder toch echt nooit gestuurd.
Ik zat al te twijfelen...Ik dacht, laat ik ChatGPT es een antwoord laten rijmen.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je krijgt niet met de roe, want je bent niet zo stout
maar volgens mij spreekt Claude zijn naam uit als "cloud".
Waarschijnlijk omdat het anders klinkt als "kloot",
met zo'n naam begin je gelijk al met een valse noot.
[..]
Onze grootste komiek Andre van Duin werd geboren als Adrianus Kloot (ook zo geschreven). Zijn vader heeft toen de familienaam veranderd in Kyvon. En Dré maakte daar dan weer Van Duin van.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen...Ik dacht, laat ik ChatGPT es een antwoord laten rijmen.
Claude, ik snap je twijfels heel goed,
want die uitspraak klinkt niet zoals het moet.
Maar "cloud" lijkt wel de beste keus,
als "kloot" klinkt als iets wat niet in de keuken thuis.
Dus ik geloof je, ik heb het door,
het klinkt veel netter, dat is geen decor!
Het wordt er niet beter op.![]()
Enfin, laat ik maar snel weer on topic gaan,
voor ik 't aan de stok krijg met onze eigen Sjaan.
Gordon opent een horecazaak op Curaçao, en stopt met al zijn overige werkzaamheden. Die wordt het dus in ieder geval niet!
Ik verwacht hoe dan ook een vrij grote naam met genoeg (media-)ervaring.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:20 schreef Zigsky het volgende:
Ik hoop op een "wie?" iemand eigenlijk.
Ik bedoelde uiteraard niet een Mia en Dion, maar een Duncan.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verwacht hoe dan ook een vrij grote naam met genoeg (media-)ervaring.
Luna ging viral met haar zouteloze cover van Billie Eillish. Ook in België. Maar die hype is net zo snel weer gaan liggen.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:32 schreef usagi414 het volgende:
Onze Belgische vrienden van Songfestival.be schuiven een paar namen naar voren die ze graag voor Nederland willen zien.
Onze redactie hoopt op deze artiesten als Nederlandse Songfestivaldeelnemer
Van de vijf die ze noemen ken ik er maar twee.
Yade Lauren, Luna van Kampen en Irene Hin zegt mij niets.
Edit: Het nummer Blijf nog even van Irene Hin ken ik wel. Bart Arens zal dat wel eens gedraaid hebben.
Het is gewoon Claude google op zijn naamquote:Op donderdag 21 november 2024 17:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen...Ik dacht, laat ik ChatGPT es een antwoord laten rijmen.
Claude, ik snap je twijfels heel goed,
want die uitspraak klinkt niet zoals het moet.
Maar "cloud" lijkt wel de beste keus,
als "kloot" klinkt als iets wat niet in de keuken thuis.
Dus ik geloof je, ik heb het door,
het klinkt veel netter, dat is geen decor!
Het wordt er niet beter op.![]()
Enfin, laat ik maar snel weer on topic gaan,
voor ik 't aan de stok krijg met onze eigen Sjaan.
Gordon opent een horecazaak op Curaçao, en stopt met al zijn overige werkzaamheden. Die wordt het dus in ieder geval niet!
Maar hoe groot is de kans dat een 'wie???' al een platendeal heeft en ervaring met grote zalen? Want dat had de AvroTros directeur dit keer als voorwaarde zei hij geloof ik.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:20 schreef Zigsky het volgende:
Ik hoop op een "wie?" iemand eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |