Dat Cornald daar nog zin in heeft.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Interview door Aran, van vanmiddag.
https://www.rtl.nl/boulev(...)alle-331-ingestuurdequote:Op zaterdag 23 november 2024 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Aran die niet snapt dat ze niet sowieso voor Anouk gaan is gewoon ook puur popcorn, want hij weet donders goed dat er dan ophef komt over haar uitspraken. En als hij dat niet weet dan is dat minstens zo kwalijk. Die denkt alleen aan zichzelf en z'n programma.
Kan je me alleen nog helpen qua Cornald, zat hij daar of was het een stukje interview oid waarin hij zei dat er een winnend lied tussen zit? Of zei Aran alleen maar dat hij dat had horen zeggen?
Volgens mij is dat een contractueel ding: de afvaller van The Masked Singer verschijnt diezelfde avond bij Beau/Humberto en wordt geïnterviewd door Boulevard, het is natuurlijk het paradepaardje van RTL. En natuurlijk begint Aran dan over het songfestival, maar om hem nou bij je thuis te laten en de vriendelijkheid zelve te zijn ja...quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Cornald daar nog zin in heeft.
Ja ik snap echt niet dat dat eerder niet al veel meer gebeurde. Dan geloofden ze er zelf misschien toch niet zo heel erg in?quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Van de artiesten die niet worden gekozen zou dan wel eens graag het nummer horen wat ze ingestuurd hadden, hebben we eens vergelijkingsmateriaal. Vorig jaar hadden we alleen dat Bankzitter nummer.
Dit nummer van hem vind ik best leuk. Ik schrik een beetje van dat het alweer 6 jaar oud isquote:
Dank je!quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:37 schreef Thrts het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)alle-331-ingestuurde
Hier het stukje van Cornald. Hij zei dat er dus veel goede songs tussenzitten, en 1 winnende
Ik heb het al eens op tafel gelegd. Ik durf wel de gok te nemen dat Douwe Bob zijn nummer I Believe heeft ingestuurd. Duurt precies 3 minuten, staat niet op zijn album en werd opeens gebruikt voor de olympische spelen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Van de artiesten die niet worden gekozen zou dan wel eens graag het nummer horen wat ze ingestuurd hadden, hebben we eens vergelijkingsmateriaal. Vorig jaar hadden we alleen dat Bankzitter nummer.
Cornald denkt nog dat Nederland met een winnend nummer zal winnen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:37 schreef Thrts het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)alle-331-ingestuurde
Hier het stukje van Cornald. Hij zei dat er dus veel goede songs tussenzitten, en 1 winnende
Ja dat laatste dus. Degene die zo ongeveer eigenhandig al drie van je ESF-mensen heeft gesloopt zou ik persoonlijk toch ietssssje afstandelijker te woord staan. Contract of geen contract. Maar goed, dat moet ie dan zelf maar weten, onze Zure Bom.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:38 schreef d_elise het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een contractueel ding: de afvaller van The Masked Singer verschijnt diezelfde avond bij Beau/Humberto en wordt geïnterviewd door Boulevard, het is natuurlijk het paradepaardje van RTL. En natuurlijk begint Aran dan over het songfestival, maar om hem nou bij je thuis te laten en de vriendelijkheid zelve te zijn ja...
Ja dat klinkt ook wel logisch hoor. Ik zou hem persoonlijk alleen niet in m'n huis willen hebben, das weer een beetje het andere uiterste haha. Maar hij zal er idd z'n redenen wel voor hebben!quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:41 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat het ook meer drama geeft om Aran te weigeren. Kunnen ze meteen een nieuw item maken voor RTL Boulevard, "Elitaire Cornald Maas wil Boulevard niet te woord staan, kan deze man nog wel beslissingen maken over het songfestival?" Een beetje als die vervelende klant/collega op het werk waar je gewoon Goedendag meneer/mevrouw tegen zegt maar het liefst een middelvinger wil geven.
Kan, maar dan kan hij dat toch ook gewoon zeggen. Niemand zegt het. Zó stom voor ons als mensen die willen vergelijken!quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het al eens op tafel gelegd. Ik durf wel de gok te nemen dat Douwe Bob zijn nummer I Believe heeft ingestuurd. Duurt precies 3 minuten, staat niet op zijn album en werd opeens gebruikt voor de olympische spelen.
Die ze nooit in hadden gestuurd toch? Althans zoiets begreep ik in de podcastquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:31 schreef Momo het volgende:
Het kan, maar z'n album is begin dit jaar uitgekomen terwijl al eerder duidelijk was dat z'n nummer niet was gekozen. Als dat I Believe was had had hij hem net zo goed wel op het album kunnen zetten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het al eens op tafel gelegd. Ik durf wel de gok te nemen dat Douwe Bob zijn nummer I Believe heeft ingestuurd. Duurt precies 3 minuten, staat niet op zijn album en werd opeens gebruikt voor de olympische spelen.
Oh, dat weet ik niet. Heeft de 12-jarigen fanbase van hun zich voor het niks druk gemaakt dat ze Joost boven 6 mannen zonder podium uitstraling of zangskills hadden gekozen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Die ze nooit in hadden gestuurd toch? Althans zoiets begreep ik in de podcast
Ik laat me verrassen, aangezien ik geen idee heb.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Over klagen op alles gesproken:
Wie kunnen ze dit jaar kiezen die jij nou eens wél leuk vindt, of wordt het sowieso wat dat betreft ook weer klagen?
OKÉquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen, aangezien ik geen idee heb.
Ik weet eigenlijk maar weinig van de Nederlandse muziek scene.
Ik kan zo niemand bedenken, eerlijk gezegd. Anouk en Ilse zijn geweest, en hoeven wat mij betreft niet zo nodig nog een keer. Er is momenteel niet echt een Nederlandse artiest die ik met interesse volg, al jaren niet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
OKÉ
Maar heb je niemand waarvan je denkt 'als ze die nou eens sturen hang ik ook eens aan de lampen van vreugde'?
Ik heb dat (tegen beter weten in) met Di-Rect bv. Mits ze een Soldier On achtig lied hebben. Maar goed ik was uiteindelijk zelfs met Sieneke blij 'want ze doet het zo lief en ze maakt er het beste van' hahaha.
Maar eerlijk is eerlijk, toen Joost bekend gemaakt werd als deelnemer dacht ik na m'n allereerste 2x11 seconden even snel iets luisteren 'good lord nee toch' (oké boomer Greys) maar bij het lied ging ik volledig om. Dus ik hoop dat jij ooit ook eens/weer voelt DIT IS HET ARGHHHH WE GAAN WINNEN EN ZO NIET DAN TOCH bij een NLse inzending!
Je weet dat het gaat gebeuren…..quote:Op zondag 24 november 2024 20:47 schreef Greys het volgende:
Oké als (!) dat al waar is dan hoop ik maar dat het geen inzending wordt waarbij het straks meer gaat over 'Ach dat kind, ze is zo jong en ziek' dan over het lied.
Haha wat ze zijn echt bang dat ze er niet bij horen. Van niet me willen doen naar alvast bevestigen dat je in 2026 gaat deelnemen 😂😂 wat een enorme grap is de avrotros zeg. Dat ze in 2025 weer mee willen doen is nog tot daaraan toe maar dit is echt heel voorbarig. 2024 was een drama maar 2023 was ook een groot drama. Maarja de avrotros doet leuk mee op naar weer 8 jaar zonder finalequote:Op zaterdag 23 november 2024 10:13 schreef Greys het volgende:
We hebben kennelijk ook meteen als eerste land al deelname voor 2026 bevestigd. Zou je niet eerst eens afwachten of de EBU zich komende mei aan de gemaakte afspraken houdt? Of kunnen ze je weer als stront behandelen want je komt tóch wel terug, AvroTros?
[ x ]
AvroTros heeft helemaal geen deelname voor 2026 bevestigd, Henk. Ze hebben alleen gezegd dat iedereen die een lied voor dat jaar wil inzenden alvast aan de slag kan. Dat is iets tussen de AvroTros en de liedjesmakers hier in het land. Met de EBU is alleen afgesproken dat ze in 2025 meedoen. Omdat iemand iets online gooit, is het nog niet waar, hè. 😊quote:Op zondag 24 november 2024 22:54 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Haha wat ze zijn echt bang dat ze er niet bij horen. Van niet me willen doen naar alvast bevestigen dat je in 2026 gaat deelnemen 😂😂 wat een enorme grap is de avrotros zeg. Dat ze in 2025 weer mee willen doen is nog tot daaraan toe maar dit is echt heel voorbarig. 2024 was een drama maar 2023 was ook een groot drama. Maarja de avrotros doet leuk mee op naar weer 8 jaar zonder finale
Ik wist niet eens dat ze ziek isquote:Op zondag 24 november 2024 20:47 schreef Greys het volgende:
Oké als (!) dat al waar is dan hoop ik maar dat het geen inzending wordt waarbij het straks meer gaat over 'Ach dat kind, ze is zo jong en ziek' dan over het lied.
Het is ergens ook wel logisch, want het gaat voor Nederland niet extremer worden dan afgelopen jaar. Dus als daar al geen consequenties aan zitten qua deelname of wat dan ook, dan gaat dat het natuurlijk nooit doen. Je hebt de EBU indirect al laten zien dat wat we ook gebeurt, het uiteindelijk niet echt uitmaakt. Volgend jaar gewoon hun grote smoel houden over klachten, zodat de buitenwereld er ook niets van merkt en de AVROTROS weer met een gerust hart gewoon zo door kan gaan en het wat minder lachwekkend wordt als je nu al een oproep doet voor 2026.quote:Op zondag 24 november 2024 22:54 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Haha wat ze zijn echt bang dat ze er niet bij horen. Van niet me willen doen naar alvast bevestigen dat je in 2026 gaat deelnemen 😂😂 wat een enorme grap is de avrotros zeg. Dat ze in 2025 weer mee willen doen is nog tot daaraan toe maar dit is echt heel voorbarig. 2024 was een drama maar 2023 was ook een groot drama. Maarja de avrotros doet leuk mee op naar weer 8 jaar zonder finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |