SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ervoorquote:Op donderdag 7 november 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
Gimme gimme gimme a bolk after midnight...![]()
![]()
Wat flikker jij allemaal in je koffie?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:38 schreef M_0_0_N het volgende:
We gaan weer lekker verder met koffie en flikken Maastricht![]()
![]()
Schiet niet echt op hequote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dan ben ik nog online en ik wil punten!![]()
![]()
1 dec maar een andere nicknaam aanvragen, want mijn nicknaam doet teveel aan monitor denkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Of een Klodder bolkquote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaa jij weet![]()
BeeGees-bolk is ook een lekkere hoor![]()
![]()
Neeeeeeequote:Op donderdag 7 november 2024 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
1 dec maar een andere nicknaam aanvragen, want mijn nicknaam doet teveel aan monitor denken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al een heel oud nummer, ToT. 😮quote:Op donderdag 7 november 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
Gimme gimme gimme a bolk after midnight...
Uit 1979Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Olk Olk Olk, hier staat een snoeiharde doch heerlijke bolk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Knijnquote:Op donderdag 7 november 2024 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
Olk Olk Olk, hier staat een snoeiharde doch heerlijke bolk![]()
![]()
Ja ik ben niet de TS he!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook al een heel oud nummer, ToT. 😮
Uit 1979![]()
![]()
Ik ga mozzarella hapjes uitproberen van moraTrotste mama van Ambar
Ik hoop geen mensen uit Maastricht, ik wil Moon wel wat langer dan vandaag hier hebbenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat flikker jij allemaal in je koffie?
quote:Op donderdag 7 november 2024 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een kloddertje roze hier....![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaa jij weet![]()
BeeGees-bolk is ook een lekkere hoor![]()
voor de volgende TT ?
![]()
![]()
Heel Maastrichtquote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat flikker jij allemaal in je koffie?![]()
Ja, ik probeer de smiley codes te onthouden.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar krijg je een zachte G, een lange L en een hele bak ellende vanquote:
Dat eerste is al ellende genoegquote:Op donderdag 7 november 2024 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar krijg je een zachte G, een lange L en een hele bak ellende van![]()
![]()
Gadde Gij nu Godnudejeu nu even Godverklere Normaal je friet opfretten ja godnondeju!quote:
Een lekker patatje ja!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gadde Gij nu Godnudejeu nu even Godverklere Normaal je friet opfretten ja godnondeju!![]()
![]()
![]()
Ze zeggen het hier allemaalquote:Op donderdag 7 november 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
Zo is dat wie friet zegt die zijn gek![]()
![]()
* gebrokenglas is het eensch met Greysquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een gekkiesquote:Op donderdag 7 november 2024 18:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zeggen het hier allemaal
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie friet eet zijn necrofilische kannibalenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
Zo is dat wie friet zegt die zijn gek
Dooie Duitsers eten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bijna wel ja, wat een gekkies..quote:Op donderdag 7 november 2024 18:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zeggen het hier allemaal
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
GG genotjesquote:Op donderdag 7 november 2024 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is het eensch met Greys![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wie friet eet zijn necrofilische kannibalen
Dooie Duitsers eten
GreysGenotquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Drink ik alleen in de ochtend..heel heel soms wel in de avondquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Love it!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
De Anne-fleurtjes van vroeger![]()
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 7 november 2024 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohnoes je woont ook in Brabant
Ik kom uut t noorden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die errrrrrrquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook niet bestquote:Op donderdag 7 november 2024 18:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Ik kom uut t noorden
Overmorgen eindelijk weer naar de bewoonde wereld want Delft![]()
![]()
In welke onbewoonde wereld bent u nu ?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook niet best
Overmorgen eindelijk weer naar de bewoonde wereld want DelftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Welles, wonen hele lieve mensenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook niet best
Overmorgen eindelijk weer naar de bewoonde wereld want Delft
Oef dat mot niet !!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar krijg je een zachte G, een lange L en een hele bak ellende van![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die errrrrrr#metoo maar randstad-ouders dus nooit Brabants leren spreken. Oh en met 14 jaar in Voorburg gaan wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hele leven Veluwe alquote:Op donderdag 7 november 2024 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#metoo maar randstad-ouders dus nooit Brabants leren spreken. Oh en met 14 jaar in Voorburg gaan wonen
Geen idee waar die errrr vandaan komt hier
Brabant tegen de Belse grens aan.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
In welke onbewoonde wereld bent u nu ?![]()
Dat geloof ik niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Achterhoeker, maar spreek zelf geen AchterhoeksTrotste mama van Ambar
Ai gevoarlukquote:Op donderdag 7 november 2024 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Brabant tegen de Belse grens aan.
Wel mooi daarquote:Op donderdag 7 november 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hele leven Veluwe al
Geen idee waar die errrr vandaan komt hier![]()
![]()
Brommers kiek’nThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Konijnen los in het hok
Onder het hek etenTrotste mama van Ambar
Ik zag in Duitsland fleece hoeslakens voor je matras![]()
![]()
![]()
Konijnen los in het hok? Dat kennen jullie niet?
Dat is geen bh aan hebbenTrotste mama van Ambar
De verwarming staat hier vol open.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is hier nog 20 graden zonder verwarmingAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat niet heel zweterig omdat het synthetisch is?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
![]()
Trotste mama van Ambar
Waarom noemen ze borsten konijnen ????quote:Op donderdag 7 november 2024 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Konijnen los in het hok? Dat kennen jullie niet?
Dat is geen bh aan hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mij niet vragenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom noemen ze borsten konijnen ????Trotste mama van Ambar
Geen ideequote:Op donderdag 7 november 2024 19:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat niet heel zweterig omdat het synthetisch is?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah dat is wel lekker als het gaat vriezenquote:Op donderdag 7 november 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
![]()
Zacht en warmquote:Op donderdag 7 november 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel lekker als het gaat vriezen
Hou er van
Ik zou dan voor flanel van katoen kiezen.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaah en in de zomer katoen hoeslaken..![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Want als het geen vocht afvoert is uiteindelijk koud en niet warm.Trotste mama van Ambar
Lekker ouderwets badstofquote:Op donderdag 7 november 2024 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou dan voor flanel van katoen kiezen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat heb ik met flanelquote:Op donderdag 7 november 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf niet zo prettigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb het hele jaar hetzelfde. En heb nu wollen dekbedTrotste mama van Ambar
patat!!!!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
@:sp3c vindt hier iets van.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik zeg het nog een keerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Een Takkie?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan moet je maar een knuffelhond nemenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben wel lief soms![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben wel lief soms![]()
![]()
Ik vind de Tokkel leukquote:Op donderdag 7 november 2024 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan toch liever 1 die echt isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haat aan #treintuig
Een of ander buitenlands mongooltje dat probeerde de deur van het toilet in de trein te blokkeren omdat hij voorrang eiste 'want hij was zo klaar'. Of ik maar even m'n grote kankerbek wilde houden en hoelang het zou duren voor ik klaar was.
Mijn reactie : hoe langer jij blijft staan hoe langer het duurt.
Toen bond hij in en kon ik de deur op slot gooien. Man, ik heb me lang niet zo onveilig gevoeld in een trein
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mijn dochter heeft een kersttrui gehaald voor de hondquote:![]()
Bij mij heet ze Snoetje en ligt bij mij in bed. Maar ik wil ook wel een echtequote:Op donderdag 7 november 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind de Tokkel leuk
Maar dan toch liever 1 die echt isTrotste mama van Ambar
Leukquote:Op donderdag 7 november 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een kersttrui gehaald voor de hond![]()
![]()
Die bovenste heb ikquote:Op donderdag 7 november 2024 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mijn hond mag niet in bedquote:Op donderdag 7 november 2024 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mij heet ze Snoetje en ligt bij mij in bed. Maar ik wil ook wel een echte
Want hij laat ruftjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:
neem een Teckel zeiden ze, dat is gezellig zeiden ze. Deeltje 483![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Verstoppertje aan doen doen?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:19 schreef mascara-klodder het volgende:
neem een Teckel zeiden ze, dat is gezellig zeiden ze. Deeltje 483![]()
[ link | afbeelding ]
Jeroen heeft echt gewoon best veel kerst-outfitsquote:Op donderdag 7 november 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een kersttrui gehaald voor de hond![]()
![]()
![]()
Snoetje laat geen ruftjes, dat zou ik raar vinden. Dan zou ik ermee terug gegaan zijn naar ikea.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn hond mag niet in bed
Want hij laat ruftjesTrotste mama van Ambar
Buddy ( jongste hond ) wil liever niks aanquote:Op donderdag 7 november 2024 19:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jeroen heeft echt gewoon best veel kerst-outfits
De oudste maakt het niks uit maar die krijgt het te warm met trui( heeft veel heel veel haar )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We hadden een boomertje vroeger, die vond het veel te leuk om strikjes en truitjes aan te krijgen. Maar mijn ouders vonden het geen goed idee, want het was een mannetjes hondTrotste mama van Ambar
Die van mij wil ook liever niks aan hoor. Maar 1x per jaar moet ze voor de kerstfotoquote:Op donderdag 7 november 2024 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Buddy ( jongste hond ) wil liever niks aan
De oudste maakt het niks uit maar die krijgt het te warm met trui( heeft veel heel veel haar )![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij wil ook liever niks aan hoor. Maar 1x per jaar moet ze voor de kerstfoto![]()
![]()
Ook buiten niet als het regent of koud is?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die van mij wil ook liever niks aan hoor. Maar 1x per jaar moet ze voor de kerstfoto
We hadden een Franse basset en die weigerde naar buiten te gaan als het kouder werd zonder zijn jas. Dat heeft mijn stiefvader wel geweten jaTrotste mama van Ambar
En ze zijn gefokt om dassen te vangen en konijnen. In hun hol voelen ze zich thuis blijkbaar.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Houden denk ik van een geborgen gevoel
Hier zijn het dus dekens.![]()
Ah vandaar dusquote:Op donderdag 7 november 2024 19:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ze zijn gefokt om dassen te vangen en konijnen. In hun hol voelen ze zich thuis blijkbaar.
Hier zijn het dus dekens.
Ohhh ze heeft 3 regenjassen maar nee, wil ze niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook buiten niet als het regent of koud is?
We hadden een Franse basset en die weigerde naar buiten te gaan als het kouder werd zonder zijn jas. Dat heeft mijn stiefvader wel geweten ja
Het is plassen en poepen en dan snel naar huis.![]()
Onze Franse basset was gek op wandelen, kon dat uren doen. Weer of geen weer. Om vervolgens thuis te komen en dan helemaal te schudden van de kou. En dan moest je hem dus helemaal inrollen in een dekentje, was volgens mijn stiefpa ook aanstellerij, maar ook later zwichtte hij ervoor.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh ze heeft 3 regenjassen maar nee, wil ze niet.
Het is plassen en poepen en dan snel naar huis.Trotste mama van Ambar
Ahhhh ik begrijp dit zo ergquote:Op donderdag 7 november 2024 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Onze Franse basset was gek op wandelen, kon dat uren doen. Weer of geen weer. Om vervolgens thuis te komen en dan helemaal te schudden van de kou. En dan moest je hem dus helemaal inrollen in een dekentje, was volgens mijn stiefpa ook aanstellerij, maar ook later zwichtte hij ervoor.![]()
![]()
Grillplaat!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dus hij had zijn eigen fleecedekentjequote:Op donderdag 7 november 2024 19:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ahhhh ik begrijp dit zo erg
Het boomertje was helemaal gek op een roze katoenen deken die eigenlijk op mijn bed lag en die ik wel eens mee naar beneden nam als ik het koud had. Probeerde die deken maar terug te krijgen aan het eind van de avond.
Later toen hij alleen woonde met mijn stiefvader en hij het interieur aanpaste, was er nog 1 fluffy roze kussen. Dat was de kussen van het boomertje, want daar ging hij altijd op liggen. Dat hondje en de kleur roze, ik heb het nooit begrepen.Trotste mama van Ambar
Honden zijn ook niet echt te begrijpen hoorquote:Op donderdag 7 november 2024 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus hij had zijn eigen fleecedekentje
Het boomertje was helemaal gek op een roze katoenen deken die eigenlijk op mijn bed lag en die ik wel eens mee naar beneden nam als ik het koud had. Probeerde die deken maar terug te krijgen aan het eind van de avond.
Later toen hij alleen woonde met mijn stiefvader en hij het interieur aanpaste, was er nog 1 fluffy roze kussen. Dat was de kussen van het boomertje, want daar ging hij altijd op liggen. Dat hondje en de kleur roze, ik heb het nooit begrepen.![]()
Wel supercute van je boomertje![]()
![]()
Leuk hondjequote:Op donderdag 7 november 2024 19:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Honden zijn ook niet echt te begrijpen hoor![]()
Wel supercute van je boomertjeOvergenomen van een gezin met 2 dochtertjes en na een scheiding geen tijd meer hadden voor de hond.
Hij heeft bij ons thuis iets van 2 dagen alleen maar lopen blaffen tegen mijn broertje en later toen ik langs kwam tegen mij. En hij wilde eigenlijk alleen maar spelen en niet knuffelen. En blafte buiten ook de boel bij elkaar.
Hij is gecastreerd en mijn broertje is echt een held, want hij behalve dat hij veel speelsessies had met hem, had hij ook verplichte knuffelsessies met hem en moest hij verplicht op de bank blijven zitten. Later is het ontzettend knuffelhond geworden die echt gewoon bij je op de bank sprong om te gaan knuffelen. Oh en het roze dekentje was dus ook een grote plus om hem voor je te winnen.
En hij was gek op rauwe paprika.Trotste mama van Ambar
Even een theetje doen en dan een hobbykamer leegruimenTrotste mama van Ambar
Ik stop alquote:Op donderdag 7 november 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg jeuk van die smileydiarree.
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Paul
![]()
Thxquote:Op donderdag 7 november 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Jus een teiltje![]()
![]()
Paul
![]()
Gezien. Haal maar snel weer weg voor iemand het quote
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een foto van 15 jaar geleden ofzo?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Gezien. Haal maar snel weer weg voor iemand het quote![]()
Ja nouja.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een foto van 15 jaar geleden ofzo?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Inmiddels heb ik weer 11 gourmetzegels.
Spaar je die dingen nog?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh haiquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Spaar je die dingen nog?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waarvoor spaar je?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Inmiddels weer 11 gourmetzegels.
Gourmetten
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jij bent de nr1, dat weten we allemaalquote:Op donderdag 7 november 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wil weer nummer 1 worden deze maand?![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent de nr1, dat weten we allemaal
Ik niet, maar mascara-klodder.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou nee dat is Fogelquote:Op donderdag 7 november 2024 20:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zegt ie zelf![]()
Ben laatst nog hier geweest, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 7 november 2024 20:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh die heb ik niet echt nodig.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij de jumbo
Borden en gourmet stel
Maar wel mooi dat ze gourmetten in het zonnetje zetten
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja. Ik was vergeten dat ik nog 2 sets gourmetborden wilde hebben dus had alles al weggegevenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Spaar je die dingen nog?![]()
![]()
Die rare Fogel zegt wel meerquote:Op donderdag 7 november 2024 20:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee dat is Fogel
Zegt ie zelf![]()
![]()
![]()
Jij bent ook nr 1 hoor!quote:
De liefste dacht ik zelfs?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee dat is Fogel
Zegt ie zelf![]()
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: