SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ervoorquote:Op donderdag 7 november 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
Gimme gimme gimme a bolk after midnight...![]()
![]()
Wat flikker jij allemaal in je koffie?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:38 schreef M_0_0_N het volgende:
We gaan weer lekker verder met koffie en flikken Maastricht![]()
![]()
Schiet niet echt op hequote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dan ben ik nog online en ik wil punten!![]()
![]()
1 dec maar een andere nicknaam aanvragen, want mijn nicknaam doet teveel aan monitor denkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Of een Klodder bolkquote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaa jij weet![]()
BeeGees-bolk is ook een lekkere hoor![]()
![]()
Neeeeeeequote:Op donderdag 7 november 2024 18:40 schreef ieniminimuis het volgende:
1 dec maar een andere nicknaam aanvragen, want mijn nicknaam doet teveel aan monitor denken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al een heel oud nummer, ToT. 😮quote:Op donderdag 7 november 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
Gimme gimme gimme a bolk after midnight...
Uit 1979Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Olk Olk Olk, hier staat een snoeiharde doch heerlijke bolk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Knijnquote:Op donderdag 7 november 2024 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
Olk Olk Olk, hier staat een snoeiharde doch heerlijke bolk![]()
![]()
Ja ik ben niet de TS he!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook al een heel oud nummer, ToT. 😮
Uit 1979![]()
![]()
Ik ga mozzarella hapjes uitproberen van moraTrotste mama van Ambar
Ik hoop geen mensen uit Maastricht, ik wil Moon wel wat langer dan vandaag hier hebbenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat flikker jij allemaal in je koffie?
quote:Op donderdag 7 november 2024 18:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een kloddertje roze hier....![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jaaaaa jij weet![]()
BeeGees-bolk is ook een lekkere hoor![]()
voor de volgende TT ?
![]()
![]()
Heel Maastrichtquote:Op donderdag 7 november 2024 18:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat flikker jij allemaal in je koffie?![]()
Ja, ik probeer de smiley codes te onthouden.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar krijg je een zachte G, een lange L en een hele bak ellende vanquote:
Dat eerste is al ellende genoegquote:Op donderdag 7 november 2024 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar krijg je een zachte G, een lange L en een hele bak ellende van![]()
![]()
Gadde Gij nu Godnudejeu nu even Godverklere Normaal je friet opfretten ja godnondeju!quote:
Een lekker patatje ja!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gadde Gij nu Godnudejeu nu even Godverklere Normaal je friet opfretten ja godnondeju!![]()
![]()
![]()
Ze zeggen het hier allemaalquote:Op donderdag 7 november 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
Zo is dat wie friet zegt die zijn gek![]()
![]()
* gebrokenglas is het eensch met Greysquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een gekkiesquote:Op donderdag 7 november 2024 18:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zeggen het hier allemaal
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie friet eet zijn necrofilische kannibalenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:52 schreef Lovely het volgende:
Zo is dat wie friet zegt die zijn gek
Dooie Duitsers eten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bijna wel ja, wat een gekkies..quote:Op donderdag 7 november 2024 18:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze zeggen het hier allemaal
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
GG genotjesquote:Op donderdag 7 november 2024 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is het eensch met Greys![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wie friet eet zijn necrofilische kannibalen
Dooie Duitsers eten
GreysGenotquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Drink ik alleen in de ochtend..heel heel soms wel in de avondquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Love it!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
De Anne-fleurtjes van vroeger![]()
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 7 november 2024 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohnoes je woont ook in Brabant
Ik kom uut t noorden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die errrrrrrquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook niet bestquote:Op donderdag 7 november 2024 18:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Ik kom uut t noorden
Overmorgen eindelijk weer naar de bewoonde wereld want Delft![]()
![]()
In welke onbewoonde wereld bent u nu ?quote:Op donderdag 7 november 2024 18:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook niet best
Overmorgen eindelijk weer naar de bewoonde wereld want DelftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Welles, wonen hele lieve mensenquote:Op donderdag 7 november 2024 18:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook niet best
Overmorgen eindelijk weer naar de bewoonde wereld want Delft
Oef dat mot niet !!quote:Op donderdag 7 november 2024 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar krijg je een zachte G, een lange L en een hele bak ellende van![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 november 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die errrrrrr#metoo maar randstad-ouders dus nooit Brabants leren spreken. Oh en met 14 jaar in Voorburg gaan wonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hele leven Veluwe alquote:Op donderdag 7 november 2024 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#metoo maar randstad-ouders dus nooit Brabants leren spreken. Oh en met 14 jaar in Voorburg gaan wonen
Geen idee waar die errrr vandaan komt hier
Brabant tegen de Belse grens aan.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
In welke onbewoonde wereld bent u nu ?![]()
Dat geloof ik niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Achterhoeker, maar spreek zelf geen AchterhoeksTrotste mama van Ambar
Ai gevoarlukquote:Op donderdag 7 november 2024 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Brabant tegen de Belse grens aan.
Wel mooi daarquote:Op donderdag 7 november 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hele leven Veluwe al
Geen idee waar die errrr vandaan komt hier![]()
![]()
Brommers kiek’nThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Konijnen los in het hok
Onder het hek etenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: