Fijn dat het makkelijk gaat en bevaltquote:Op donderdag 7 november 2024 16:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Helemaal geen trek, voor ons is het veel meer en vaker eten dan we ooit gedaan hebben 😄
Veel gevarieerder ook
Lactosevrij hoort ook bij het 'dieet'?quote:Op donderdag 7 november 2024 16:34 schreef golfer het volgende:
Mijn laatste post in het vorige deel:
Tussendoor: een glas (lactosevrije) melk en een peer.
Vanavond: eiernoedels met gebakken stukken kippendijfilet met gewokte groentes en een teriyaki woksaus.
quote:Op donderdag 7 november 2024 16:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond: eiernoedels met gebakken stukken kippendijfilet met gewokte groentes en een teriyaki woksaus.
Nee, g is (al jaren) lactose-intolerantquote:Op donderdag 7 november 2024 18:07 schreef Kanaroe het volgende:
Lactosevrij hoort ook bij het 'dieet'?
En terecht.quote:Op donderdag 7 november 2024 18:10 schreef Mikeytt het volgende:
ik ga een kaasplankje maken![]()
heb heel veel nieuwe vegan kazen gevonden... vegan blauwschimmel, oude kaas, roodflora, "pjer robert" omdat ze het geen pierre robert mogen noemen
Nee voorgesneden frietquote:
Dan moet je wel even een kuurtje halen hoor als het er zo uit zietquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:31 schreef golfer het volgende:
Avondeten: gebakken kabeljauwhaasjes met aardappelpuree en tuinerwten en met een dillesaus.
Oh, dat is Pools.quote:Op zaterdag 9 november 2024 01:10 schreef Molo het volgende:
Vergeten bij het avondeten klaar te maken dus bak net een lading pierogi met varkensvlees die al ontdooid waren
Zag de zak in de keuken liggen toen ik op weg naar bed was, oeps![]()
Zo maar eentje als nachtelijk snackje nemen en dan toch op bed aan
Gaat niets boven ‘s nachts snackenquote:Op zaterdag 9 november 2024 01:10 schreef Molo het volgende:
Vergeten bij het avondeten klaar te maken dus bak net een lading pierogi met varkensvlees die al ontdooid waren
Zag de zak in de keuken liggen toen ik op weg naar bed was, oeps![]()
Zo maar eentje als nachtelijk snackje nemen en dan toch op bed aan
ja dat is ook heerlijkquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh, ik ga zondigen vandaag van mijn vegan-regels. Soms heb ik dat even nodig. En ik heb snert in huis gehaald
verheug me er nu al op
Met rookworstquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is ook heerlijkmet spek, karbonade en rookworst?
maja ik snap je standpunt wel om vegan te zijn
Gezien het smelten ervan, bedoel je vegankaas?quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:16 schreef Blues het volgende:
Lunch was heerlijk!
Ik maakte een plaattaart (van PG) van bladerdeeg met daarop een laagje sojayoghurt/pesto puntpaprika/rode ui/courgette, Italiaanse kruiden en (vega-)kaas.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heerlijk, enjoy!quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh, ik ga zondigen vandaag van mijn vegan-regels. Soms heb ik dat even nodig. En ik heb snert in huis gehaald
verheug me er nu al op
Dat klinkt allemaal buitengewoon verrukkelijk weerquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gaat niets boven ‘s nachts snacken.
Gisteravond lekker spaghetti gegeten in chipotle roomsaus met veel knoflook.
Vanavond red beans & rice.
Yups vegankaas. Nnetje erbij gezetquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien het smelten ervan, bedoel je vegankaas?
Welke rol speelt de sojayoghurt hier in dit gerecht trouwens, is dat om de pesto te verdunnen ofzo?
Lekker.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net een kalfsmuis gebraden, tot een kerntemperatuur van 55o C . Deze af laten koelen en staat nu in de koelkast. Zo tonijnmayo maken, vanavond Vitello Tonato.
si, staat nu te prutellen, gooi er ook nog wat eerpels en spek bij, dus niet geheel volgens traditioneel recept.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net een kalfsmuis gebraden, tot een kerntemperatuur van 55o C . Deze af laten koelen en staat nu in de koelkast. Zo tonijnmayo maken, vanavond Vitello Tonato.
krijg je bezoek of zuip je die alleen op?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:23 schreef Mikeytt het volgende:
Mijn 2 favoriete wijnen uit de wijnkelder gehaaldnu even een kaasplankje maken
[ afbeelding ]
Samen met partner, maar ik drink wel 2/3de van beiden flessen leeg denk.quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
krijg je bezoek of zuip je die alleen op?
quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:26 schreef golfer het volgende:
Avondeten: gekookte krielaardappels, gebakken schnitzel zonder paneer en gegrilde, met misoboter ingesmeerde spitskool.
Zijn dit de vegan kaasjes/vegetarische kaasjes?quote:Op zaterdag 9 november 2024 17:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Samen met partner, maar ik drink wel 2/3de van beiden flessen leeg denk.![]()
Dit is t kaasplankje geworden
[ afbeelding ]
De 'pjer robert' is vegan. De rest nietquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zijn dit de vegan kaasjes/vegetarische kaasjes?
Okee, die witte kaas is dat denk ik, lijkt op kaas van koemelk gemaakt....quote:Op zaterdag 9 november 2024 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De 'pjer robert' is vegan. De rest niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren bloemkool, ovenfrietjes en een ribkarbo.
Vandaag een Chinees buffetje omdat het kan
Morgen ga ik snert maken, nu nog even niet aan denken maar morgen wel te eten. Met rookworst, saucijzen, schouderkarbonade, krabbetjes en een halve kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler
quote:Op zondag 10 november 2024 16:45 schreef golfer het volgende:
Vanavond: paddenstoelen-risotto met ui, knoflook, paddenstoelenbouillon, zongedroogte tomaten, spinazie en geraspte kaas.
quote:Samen met Nederlandse boeren werken we aan een “Wilder Land”. Om de biodiversiteit op de weilanden en akkers te stimuleren, worden lokale en inheemse kruiden aangeplant om vervolgens de lekkerste thee van te maken. Zo wordt de natuur hersteld.
Niet heel spannend ; babi pangang, foe yong hai en kip kerrie.quote:Op zondag 10 november 2024 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekkerwat heb je besteld?
Klinkt als 'maand'menuquote:Op maandag 11 november 2024 08:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Niet heel spannend ; babi pangang, foe yong hai en kip kerrie.
Nu koffie.
Lekker rijp fruitquote:Op maandag 11 november 2024 09:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Griekse yoghurt met kiwi,peer en honing.
Ik heb mijn 2 stuks fruit per dag binnen 😉.
Idd een van de maandmenus....die al 30 jaar hetzelfde zijnquote:Op maandag 11 november 2024 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt als 'maand'menu
[..]
Lekker rijp fruit![]()
Ik had ook al een appel en een peer. Net 4kg sinaasappels gehaald voor deze week
quote:Op maandag 11 november 2024 15:18 schreef golfer het volgende:
En vanavond wordt het een macaronischotel met gehakt in een saus met ui, knoflook, cherrytomaten, bleekselderij, courgette, tomatenpuree, winterpeen, groentebouillon, sambal, paprika en wat kookroom.
De mise en place:
[ link | afbeelding ]
Klinkt heerlijk inderdaad!quote:Op maandag 11 november 2024 19:05 schreef Kanaroe het volgende:
Rendang gemaakt van rundvlees, sajoer boontjes en gebakken rijst met kurkuma en uitjes en atjar erbij
Was een lekker maal, al zeg ik het zelf
quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:33 schreef golfer het volgende:
Avondeten: tonijn en grote gamba's met paksoi, knoflook en aardappelschijfjes.
Dat klinkt lekker! Is dat PG?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:33 schreef golfer het volgende:
Lunch: een wrap met smeerkaas, komkommer, ijsbergsla, feta, tomaat en olijven.
Yups. Project Gezond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een nachoschotel.![]()
Recept:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. n![]()
Ik had geen rode ui in huis, gebruik ik een grote witte ui.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 14 november 2024 16:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond, van PG, een Oosterse Biefstuksalade.
Recept:Dit was ook weer heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. n![]()
Ik had geen rode ui in huis, gebruik ik een grote witte ui.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:07 schreef golfer het volgende:
Vanavond: Nasi Goreng
Recept van PG, waarbij ik een paar dingen net even ander tweak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En voor mij werd het Alpro (lactosevrije) yoghurt met rozijnen, mango, aardbeien, blauwe bessen en ananas.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:51 schreef Blues het volgende:
Yoghurt met daarin rozijntjes en een kleingesneden peerThee en zometeen koffie.
Heel lekker!!quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:34 schreef golfer het volgende:
PG lunch:
Wraps met gerookte kipreepjes, pesto, Griekse yoghurt, bladsla, geroosterde pijnboompitten en geraspte kaas.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond: aardappelpuree, geroosterde spruiten uit de airfryer met daarbij kerriemayonaise en eerst in de sousvide gegaarde varkenshaas die daarna nog even hard in de pan aangebakken wordt.
Als toetje een panna cottaquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een stuk gemarineerd buikspek met zwoerd in de oven, als deze geheel gaar is, gaat de salamander ff aan zodat de zwoerd poft
[ afbeelding ]
Die kerriemayonaise, waar is dat goed voor? Of waar past dat bij, die spruiten of varkenshaas? Of was het gewoon toevallig bij dit gerecht terecht gekomen? Lijkt me eigenlijk wel lekker, nog nooit geproefd.quote:Op zaterdag 16 november 2024 16:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond: aardappelpuree, geroosterde spruiten uit de airfryer met daarbij kerriemayonaise en eerst in de sousvide gegaarde varkenshaas die daarna nog even hard in de pan aangebakken wordt.
Bij de geroosterde spruiten.quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
Die kerriemayonaise, waar is dat goed voor? Of waar past dat bij, die spruiten of varkenshaas? Of was het gewoon toevallig bij dit gerecht terecht gekomen? Lijkt me eigenlijk wel lekker, nog nooit geproefd.
Bedankt.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij de geroosterde spruiten.
Komt uit dit recept.
Yups. En ik doe er altijd wat meer kerriepoeder in dan het recept aangeeft.quote:Op zaterdag 16 november 2024 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
Bedankt.
Het is ook nog erg makkelijk om te maken.
Coffeelicious, mijn favoriete lunch tentjequote:Op zondag 17 november 2024 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Even een drankje gedaan. Warme chocolademelk en (ik) pink latte. Red velvet koek (warm en zacht met witte gesmolten chocolade, heerlijk) gedeeld. Bij het café met de Crumbl Copycat cookies. Heel leuk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoe bevalt project gezond?quote:Op zondag 17 november 2024 10:49 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ontbijt was vandaag fluffy blueberry pancake.
Oftewel luchtige blauwe bessen pannenkoekjes
Uit t boek van PG![]()
Recept:
https://www.projectgezond.nl/recepten/luchtige-blueberry-pancakes
Dat zag ik op hun menukaart; in Kinepolis in NL, BE en LUX. Ze doen het echt goed zeg!quote:Op zondag 17 november 2024 21:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Coffeelicious, mijn favoriete lunch tentje.
Wist je dat hun koekjes ook te koop zijn in bioscopen en zelfs bij de Jumbo.
Ot: 2 gekookte eieren.
Bevalt goed, omdat we de onsjes langzaam aan zien verdwijnen en we eten hele lekker nieuwe combi's, veel gevariërder en gezonder. En je hoeft nooit te verzinnen 'wat gaan we nu weer eten'.quote:Op zondag 17 november 2024 21:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe bevalt project gezond?
Ik heb zelf 2 kookboeken van ze en gebruikte toen ook de app ernaast. Ik verloor een kilo of vijf, in 5 maanden tijd destijds.
Die fase hadden we ook toen het aangeraden werd (door 2 artsen) maar na laten bezinken, wat weerstand overwonnen te hebben en te weten dat het ook voor je gezondheid is én we vielen al jaren niks af wat we ook deden zijn we gewoon op een dag het boek gaan kopen. Ligt nu open op tafel en noemen we onze bijbelquote:Op zondag 17 november 2024 21:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het trouwens knap hoor golfer en blues. Ik kan dat dus niet. Word er heel recalcitrant van als mij verteld wordt wat ik ga eten zeg maar![]()
.
Aardappel met knoflook en rozemarijn uit de oven is een fijne combinatiequote:Op maandag 18 november 2024 16:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het rosevalaardappels in de schil met knoflook en rozemarijn uit de oven met gegrilde spitskool en gebakken Duitse biefstukjes.
quote:Op maandag 18 november 2024 16:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het rosevalaardappels in de schil met knoflook en rozemarijn uit de oven met gegrilde spitskool en gebakken Duitse biefstukjes.
Welke granola en welke notenrepen hebben jullie? Ik ben me nog altijd door een moeras aan (te) ongezonde opties aan het worstelen in de supermarkt.quote:
Voor allebei staan er recepten in het PG boek. Wij hebben voor deze 2 gekozen voor kant en klaar.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:44 schreef Morgane89 het volgende:
Welke granola en welke notenrepen hebben jullie? Ik ben me nog altijd door een moeras aan (te) ongezonde opties aan het worstelen in de supermarkt.
Dank je, klinkt goed! De TastyBasics granola heb ik een tijdje gegeten toen ik minder koolhydraten at, maar lijkt me sowieso inderdaad 1 van de gezondere opties. De repen ga ik proberen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Voor allebei staan er recepten in het PG boek. Wij hebben voor deze 2 gekozen voor kant en klaar.
Even pakken lezen 😄
Granola: Tasty Basics less carb-high protein choco en noten (paars pak, lekker!)
Energie repen: Nature valley crunchy haver en pure chocolade (100% volkoren haver) of Trek protein nutbars dark choc en sea salt.
Deze keuzes uit het oerwoud vh aanbod gemaakt de allereerste boodschappensessie bij de AH omdat golfer niet houdt van die repen maar wel van pure chocolade en omdat we deze dingen nooit aten en hoopten dat we het dan toch lekker vonden
Milano is goedquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:42 schreef borisz het volgende:
Gisteren de week met pizza begonnen met tijdens een politiek heiavondje. In Haarlem hebben we niet te klagen over de diverse pizzaboeren.
Vanavond zuurkool
quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:56 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Bourgondische krielaardappelen uit de oven, geroosterde wortels uit de oven met knoflook, ui, basilicum, rozemarijn, karwijzaad, honing en sesamzaad en gebraden kippendijfilets met een romige boter-misosaus.
Heerlijk van die lekkere grote krieltjes, die mis ik hierquote:
Waar is 'hier' ?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
Heerlijk van die lekkere grote krieltjes, die mis ik hier.
Hier straks het restant pindasoep van gisteren.
Ben gek op repen, en heb diegene die hier verkrijgbaar zijn denk allemaal al gehad, behalve Trek. Zijn die bevallen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Voor allebei staan er recepten in het PG boek. Wij hebben voor deze 2 gekozen voor kant en klaar.
Even pakken lezen 😄
Granola: Tasty Basics less carb-high protein choco en noten (paars pak, lekker!)
Energie repen: Nature valley crunchy haver en pure chocolade (100% volkoren haver) of Trek protein nutbars dark choc en sea salt.
Deze keuzes uit het oerwoud vh aanbod gemaakt de allereerste boodschappensessie bij de AH omdat golfer niet houdt van die repen maar wel van pure chocolade en omdat we deze dingen nooit aten en hoopten dat we het dan toch lekker vonden
Nee hoor, zie het kleine sauskannetje. Heerlijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Zonder botersaus uiteindelijk?
We houden nog steeds niet heel erg van die repenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben gek op repen, en heb diegene die hier verkrijgbaar zijn denk allemaal al gehad, behalve Trek. Zijn die bevallen?
Zie op YouTube veel filmpjes om zelf makkelijk repen te maken en denk dat ik dat vaker ga doen.
Gelijk een voorraad en voordelig.
Zag ik niet! Heerlijke maaltijd inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee hoor, zie het kleine sauskannetje. Heerlijk
Ok sla ik die overquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
We houden nog steeds niet heel erg van die repen
Land of the freequote:
Pinda noodlesquote:Op woensdag 20 november 2024 15:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Land of the free.
Uiteindelijk heb ik gisteravond pinda noodles gemaakt met heel veel bosui, man heeft de soep op.
Ik ga zo lekker mijn butter pecan latte maken, nog even bedenken wat we vandaag gaan eten.
Ben benieuwd wat voor koekjesquote:
Ik ken dat helemaal niet! Google geeft me ook weinig antwoorden. Is het een soort instant pasta?quote:Op woensdag 20 november 2024 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet vanavond slecht. Een pak Spaghetteria. Zo zout en alles, was vroeger mijn verslaving (naast instant noedels).
Misschien na vanavond weer verslaafd
Keten van pasta-tentjesquote:Op woensdag 20 november 2024 18:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ken dat helemaal niet! Google geeft me ook weinig antwoorden. Is het een soort instant pasta?
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond: zilvervliesrijst. Daarbij een groene Thaise curry met stukjes kabeljauw, wokgroenten en taugé.
Of zo'n zakje van knorr of honig ofzoquote:Op woensdag 20 november 2024 18:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ken dat helemaal niet! Google geeft me ook weinig antwoorden. Is het een soort instant pasta?
https://www.plus.nl/produ(...)=323889&gad_source=1quote:Op woensdag 20 november 2024 18:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pinda noodles
[..]
Ben benieuwd wat voor koekjes
Deze had ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klein rolletje en maar een euro dus dikke primaquote:Op woensdag 20 november 2024 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.verkade.nl%2Fassets%2F972831_unit_Lemon_3D-scaled-e1708614411831.jpg&f=1&nofb=1&ipt=e60385edad98d7eb3b04069a9150e89cbb329b4dd0d5ea5366503cfc77bb626d&ipo=images]afbeelding[/url] ]
Linguine.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:36 schreef Blues het volgende:
Wij aten:
Spaghetti met roerbakgroente, paar gebakken overgebleven runderreepjes en een roomsaus met zongedroogde tomaten, pesto en vegankaas.
[ link | afbeelding ]
![]()
quote:
Hee, dit heb ik hier al eerder gelezenquote:
Ik hoor 't ook net van golfer. Dat had ik niet meegekregenquote:Op donderdag 21 november 2024 21:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
Hee, dit heb ik hier al eerder gelezen
De spaghetti/linguini-discussie![]()
Als het maar lekker was zou ik zeggen
En toch is het géén spaghettiquote:
Klopt, blijft linguinequote:Op donderdag 21 november 2024 21:57 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
Hee, dit heb ik hier al eerder gelezen
De spaghetti/linguini-discussie![]()
Als het maar lekker was zou ik zeggen
Dat ga ik binnenkort ook weer eens makenquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:26 schreef Kanaroe het volgende:
Ga roti met kip massala maken
Rotiplaten van de toko, sperzieboontjes i.p.v. kouseband
Kippendijfilet, vastkokende aardappelen, uien, knoflook, pepertjes, eitjes en hindoestaanse massala doen de rest
Had laatst een verlaten uienakker leeggeraapt, dus uien zat hier
Ik heb die ook als ik spaghetti eet, veel lekkerder dan gedroogd. Als het fout is moet Daily Chef maar niet zulke fouten makenquote:Op donderdag 21 november 2024 22:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik hoor 't ook net van golfer. Dat had ik niet meegekregen![]()
Al heet t worst, het was lekker
Wat is dat?quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:52 schreef golfer het volgende:
Avondeten:
Gebraden hamburgers Franse stijl, gefrituurde dunne Franse patatten van Friethoes, gegrilde met misoboter ingesmeerde spitskool en gewokte haricots verts.
Een bepaalde marinade van kruiden die de slager er op gesmeerd heeft. Zo noemt de slager het althans.quote:
Helder, dankquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Een bepaalde marinade van kruiden die de slager er op gesmeerd heeft. Zo noemt de slager het althans.
Was weer heerlijkquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:52 schreef golfer het volgende:
Avondeten:
Gebraden hamburgers Franse stijl, gefrituurde dunne Franse patatten van Friethoes, gegrilde met misoboter ingesmeerde spitskool en gewokte haricots verts.
Tank er gerust nog 1tjequote:Op vrijdag 22 november 2024 17:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Maaltijdsalade garnalen.
Ik tank net mijn 2e glas witte wijn weg. Vanavond eet ik hoogstwaarschijnlijk ook nog een melk chocolade letter.
Want ik heb een kutdag, en dan mag dat.
En?quote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Maaltijdsalade garnalen.
Ik tank net mijn 2e glas witte wijn weg. Vanavond eet ik hoogstwaarschijnlijk ook nog een melk chocolade letter.
Goed van je dat je een salade kon eten. Geniet van je wijn hoop ik.quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Maaltijdsalade garnalen.
Deze is een dikke primaquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:56 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
En?
Vegankaas?
Ervan uitgaand dat je het niet moet eten voor je gezondheid, is het echt een goede vervanger?
We eten het ivm lactose-intolerantie van golfer. Goed te doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:56 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
En?
Vegankaas?
Ervan uitgaand dat je het niet moet eten voor je gezondheid, is het echt een goede vervanger?
https://www.vakervrolijk.(...)ntaardige-rasp-lidl/quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:07 schreef Blues het volgende:
[..]
We eten het ivm lactose-intolerantie van golfer. Goed te doen.
AH Terra plantaardige rasp heet het
Steak tartarequote:Op vrijdag 22 november 2024 23:18 schreef Molo het volgende:
Uit eten geweest. Steak tartare met kwarteleitjes en een bavette met groenvoer
Beide van eigen koeien uit de tuin![]()
![]()
![]()
Als het op de kaart staat neem ik het altijd. Heerlijkquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Steak tartareGodenvoedsel
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het op de kaart staat neem ik het altijd. Heerlijk
Moet ik ook weer eens makenquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:22 schreef Blues het volgende:
En ik eet een kom erwtensoep, gemaakt door de koks op mijn werk (ziekenhuis). Al het personeel mocht een emmertje komen halen
Eet er een volkoren boterham bij met gerookte kipfilet en mosterd.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:33 schreef golfer het volgende:
Voor het avondeten wijk ik een keertje af van het Project Gezond, want er stak een kreeftje over...
Dus vanavond maak ik voor mijzelf een gekookte kreeft, tagliatelle met een kreeftenroomsaus en groene aspergetips uit de oven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |