quote:Veertig apen zijn in de nacht van woensdag op donderdag ontsnapt uit een onderzoekscentrum in de Amerikaanse staat South Carolina. De politie is op zoek naar de apen en vraagt omwonenden om deuren en ramen dicht te houden.
Dit topic heeft een warm kop chocomelk nodig.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:05 schreef GGMM het volgende:
Wat een naar topic
Volgende keer moet iemand anders hem maar openen
Geniet ervan maatquote:
Lekker maat.quote:
welkequote:Op donderdag 7 november 2024 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat.
Duitse mc is nog beter die hebben grote burger die ze hier niet hebben.
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:40 schreef Elan het volgende:
Dit forum is momenteel read-only. Je kunt daarom niet reageren op topics of nieuwe topics starten.
(lol)
zeugquote:Op donderdag 7 november 2024 19:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik had grote frietje, bananen milkshake en een mccrispy
mccrispy is inderdaad een goeie. Je had ook nog "DER M" van de zomer (genoeg brandstof voor 70 km fietsen) en de hamburger Royalequote:
Milkshake bij eten vind ik ranzig.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik had grote frietje, bananen milkshake en een mccrispy
PSV topic ik wilde PSVCL quoten in een gesloten topic. Dan kan je op zich een error verwachten.quote:
Dat zijn meerdere redenen om een error te geven ja.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV topic ik wilde PSVCL quoten in een gesloten topic. Dan kan je op zich een error verwachten.
En dan lekker als Dumoulin de berm volschijtenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
mccrispy is inderdaad een goeie. Je had ook nog "DER M" van de zomer (genoeg brandstof voor 70 km fietsen) en de hamburger Royale
quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef KingRoland het volgende:
Der M komt volgend jaar misschien naar Nederland
Genot
@Orientequote:Op vrijdag 8 november 2024 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima voer voor het bulk seizoen
Ik denk dat de kostenbesparing in een klap te niet gedaan wordt als blijkt dat je burgertjes niet 100% rundvlees blijken te zijn zoals geadverteerd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Betwijfel sterk of het nog 100% rundvlees is in Nederland
@Bezsen @Mortaxxquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima voer voor het bulk seizoen
In Nederland halenz e gewoon '100%' weg. Zo kennen we die grappenmakers weerquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat de kostenbesparing in een klap te niet gedaan wordt als blijkt dat je burgertjes niet 100% rundvlees blijken te zijn zoals geadverteerd.
Ze zijn daar bij McDonalds ook niet helemaal achterlijk natuurlijk.
Staat gewoon nog op de website daarnaast zijn ze best wel open over het productieproces.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Nederland halenz e gewoon '100%' weg. Zo kennen we die grappenmakers weer
Werk dit op een vrije avond eens rustig met die vriend uit zou ik zeggen. Ik zou beginnen met die pittige van Duyvis.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:16 schreef Abid-Meher het volgende:
Hoeveel borrelnootjes zouden er in de gemiddelde anus van een man passen? Een vriend vroeg me dit, en ik heb geen idee eigenlijk.
Die was op vakantie tochquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werk dit op een vrije avond eens rustig met die vriend uit zou ik zeggen. Ik zou beginnen met die pittige van Duyvis.
Dit doet me denken, waar is befbekje eigenlijk?
Oh dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was op vakantie toch
Ergens in Azië
Pattaya toevallig?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was op vakantie toch
Ergens in Azië
NWS / Nederlander opgepakt in Thailand op verdenking van drugssmokkelquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:onlogisch is halsoverkop maar ook die kant op gegaan?
Jouw probleemquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kap met je treurige act. Je hebt niets met God, heb je nooit gehad en ga je nooit hebben.
Wie?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Lees ik nou goed dat Sywierd de dans gaat ontspringen? Dat maakt mij woedend.
Link?quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Lees ik nou goed dat Sywierd de dans gaat ontspringen? Dat maakt mij woedend.
Pitbullquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:51 schreef KingRoland het volgende:
Hoe heet dat lied klinkt als
“Aint nobody sexy telling hey, give me everything tonight dudududuududud”
Ik dacht dat KingRoland nog maagd was, maar af en toe een fapje zette op een Aziatische vrouw. Maar dat is dus niet zo?quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
@:KingRoland Goed nieuws, je topic was op TV! R&P / Oost-Aziatische meiden
https://www.2doc.nl/docum(...)ch/aflevering-1.html zo rond 7:30
in de aflevering 'Asian', er werden een paar posts uit het topic voorgelezen
Ben jij nog gevraagd als expert?
Ik vraag hem morgen even in de kerk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd wat God hiervan gaat vinden.
Ik heb een hekel aan religie maar steek wel eens een kaarsje op als ik de toerist uithang in een kerkquote:
Ik doe dat ook nog wel eens, maar is dat niet hetzelfde als een muntje in een fontein gooien? Misschien is het groepsdruk, of toch wel kuddegedrag, waar je het doet omdat andere het ook doen. Of misschien gewoon nostalgie en terug aan vroeger denken?quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan religie maar steek wel eens een kaarsje op als ik de toerist uithang in een kerk
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed waarom ik dat doe
Ik heb het in Lissabon nog gedaan met de wens dat Feyenoord won, blijkbaar had God het niet zo drukquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:41 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik doe dat ook nog wel eens, maar is dat niet hetzelfde als een muntje in een fontein gooien? Misschien is het groepsdruk, of toch wel kuddegedrag, waar je het doet omdat andere het ook doen. Of misschien gewoon nostalgie en terug aan vroeger denken?
Lekker maat, misschien maakte hij wel gewoon even tijd voor je, of was het als goedmakertje voor je poot.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het in Lissabon nog gedaan met de wens dat Feyenoord won, blijkbaar had God het niet zo druk
Ik heb zelf het idee dat het gewoon een luie flikker is die maar wat aankloot.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:51 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lekker maat, misschien maakte hij wel gewoon even tijd voor je, of was het als goedmakertje voor je poot.
Ja, dat is evident. Hij gebruikte 7 dagen om dit alles te maken, en daarvan was de 7de een rustdag, en daar ziet het er eigenlijk ook naar uit.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat het gewoon een luie flikker is die maar wat aankloot.
Wel godverdomme.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:52 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, dat is evident. Hij gebruikte 7 dagen om dit alles te maken, en daarvan was de 7de een rustdag, en daar ziet het er eigenlijk ook naar uit.
Je was te snel, dacht dat mijn post weer eens niet was doorgekomen. Lagt soms bij mij. Maar ja, het is wel zo.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:51 schreef KingRoland het volgende:
Hoe heet dat lied klinkt als
“Aint nobody sexy telling hey, give me everything tonight dudududuududud”
WTF ik ben beroemdquote:Op vrijdag 8 november 2024 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
@:KingRoland Goed nieuws, je topic was op TV! R&P / Oost-Aziatische meiden
https://www.2doc.nl/docum(...)ch/aflevering-1.html zo rond 7:30
in de aflevering 'Asian', er werden een paar posts uit het topic voorgelezen
Ben jij nog gevraagd als expert?
erg leukquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WTF ik ben beroemd
@:ggmm @:nober @:yvonne @:danny @:oriente @:caland @:gurneyisbestoke @:de_pel @:wereldgozer @:rambodirk @:coco @:onlogisch @:de_kraam @:de_pel @:oriente @:3rr0r @:bezsen @:mortaxx @:tjacka @:lordvoldemort
Lekker maatquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WTF ik ben beroemd
@:ggmm @:nober @:yvonne @:danny @:oriente @:caland @:gurneyisbestoke @:de_pel @:wereldgozer @:rambodirk @:coco @:onlogisch @:de_kraam @:de_pel @:oriente @:3rr0r @:bezsen @:mortaxx @:tjacka @:lordvoldemort
En je leven kon al niet meer stuk.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WTF ik ben beroemd
quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WTF ik ben beroemd
Is ook wel te zien dat niet iedereen even goed is geluktquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:52 schreef Caland het volgende:
Ook de wereld scheppen in zeven dagen komt op mij erg over als een haastklus.
Tsss, kozp steunenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:35 schreef Nober het volgende:
Maar toch nog wat van omroep zwart gezien.
ze hebben de ranzigste eruit gepiktquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Lekker dan. Je kan hier verder posten: SEX / Vraag voor Aziaten
Verder: Namen, rugnummers en quotes graag, geen zin om heel die shit te gaan zitten bekijken, krijgt die aandachtsgeile doos nog dr zin
Tevens ga ik NU je topic nalezen of er vergelijkingen tussen hun ogen en kutjes worden gemaakt!quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Lekker dan. Je kan hier verder posten: SEX / Vraag voor Aziaten
Verder: Namen, rugnummers en quotes graag, geen zin om heel die shit te gaan zitten bekijken, krijgt die aandachtsgeile doos nog dr zin
Dat zag niemand aankomenquote:Op vrijdag 8 november 2024 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze hebben de ranzigste eruit gepikt
Deze man ziet eruit alsof hij leeft op chips en cola.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:50 schreef Paul het volgende:
Kzag jullie favo twitteraar op de tribune
[ afbeelding ]
Heb je @onlogisch meegenomen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2024 17:42 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=8029]Tri poloski aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2024 17:42 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=8029]Wanneer heeft jouw dekbed voor het laatst bol van de scheten gestaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Ik laat alleen boertjesquote:Op zondag 10 november 2024 19:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer heeft jouw dekbed voor het laatst bol van de scheten gestaan?
Lief van Kim.quote:Op maandag 11 november 2024 10:02 schreef KingRoland het volgende:
Complimenten gekregen van een partner voor de slidedeck die ik heb gemaakt
Vanochtend was het wel amusant.quote:Op maandag 11 november 2024 14:44 schreef Coco het volgende:
Kijkje genomen in het jodenjacht topic.
VBL gespot.
Antisemitisme kent geen tijd.quote:Op maandag 11 november 2024 15:43 schreef GGMM het volgende:
En elk deel 37 TRs
Het maakt heel wat los in mensen.
User @Caland maakt zich erg druk om de antisemitische sentimenten in de stad Amsterdam.quote:Op maandag 11 november 2024 16:48 schreef KingRoland het volgende:
Tot zover mijn analyse over het jodenjacht topic.
Je mag er vooral niet benoemen dat het in een stad vol met Marokkaans tuig niet zo handig is om Joods tuig op een plein los te laten. Want dan ben je een jodenhater.quote:Op maandag 11 november 2024 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
User @:Caland maakt zich erg druk om de antisemitische sentimenten in de stad Amsterdam.
Het moet allemaal niet gekker worden hier.
Ik vind het een hele sterke analyse goed gedaan maatquote:Op maandag 11 november 2024 16:47 schreef KingRoland het volgende:
Er is een like ingetrokken, maar gelukkig heeft goede vriend @:ggmm dit verlies weten te compenseren voor mij.
Iedereen in dat topic die ook maar enige nuance probeert te leggen bij de gebeurtenissen is per definitie een jodenhater.quote:Op maandag 11 november 2024 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag er vooral niet benoemen dat het in een stad vol met Marokkaans tuig niet zo handig is om Joods tuig op een plein los te laten. Want dan ben je een jodenhater.
Op Fok! lijkt vaak maar één wind te waaien. Zie je ook al maanden in de Israël-Gaza topics.quote:Op maandag 11 november 2024 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen in dat topic die ook maar enige nuance probeert te leggen bij de gebeurtenissen is per definitie een jodenhater.
#jesuisAnne.
Wel gelachen om alle oplossingen die worden aangedragen. Allemaal het land uit, in werkkampen in Afrika stoppen, met scherp schieten, de Mossad ze laten ontvoeren, ik heb redelijk alles wel voorbij zien komen denk ik van deze users die het redelijke midden veinzen.quote:Op maandag 11 november 2024 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen in dat topic die ook maar enige nuance probeert te leggen bij de gebeurtenissen is per definitie een jodenhater.
#jesuisAnne.
Deze post in de avond is toch redelijk genuanceerd?quote:Op maandag 11 november 2024 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op Fok! lijkt vaak maar één wind te waaien. Zie je ook al maanden in de Israël-Gaza topics.
In de ochtend zijn er soms wel mensen die wat meer nuance aanbrengen.
Het ergste is dat een grote groep het nog echt meent ook en als zodanig stemt.quote:Op maandag 11 november 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
Tijd om opa terug naar shithole van herkomst te deporteren. Samen met z'n hele islamiofascistische inteeltfamilie.
Ludiek.
Dan lijkt me GGMM eigenlijk nog de meest verstandige van het stel. Ik maak me eigenlijk ook al veel te druk over wat users die toch dagenlang in een cirkeltje aan het lullen zijn. Waarvan akte.quote:Op maandag 11 november 2024 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ergste is dat een grote groep het nog echt meent ook en als zodanig stemt.
Vroeger had je met @:Remlof nog een FA die dat xenofobe geblaat aanpakte.
Forum admin @:GGMM is liever druk met de komende Nintendo-Direct en of er misschien wel een nieuwe Mario game komt.
Paper Mario Party Deluxe?quote:Op maandag 11 november 2024 17:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ergste is dat een grote groep het nog echt meent ook en als zodanig stemt.
Vroeger had je met @:Remlof nog een FA die dat xenofobe geblaat aanpakte.
Forum admin @:GGMM is liever druk met de komende Nintendo-Direct en of er misschien wel een nieuwe Mario game komt.
Stukje extreemrechts genot. Vluchtelingentopics zijn ook vermakelijk. Vroeger kreeg je voor de helft van wat daar allemaal aan aids staat direct een ban voor en werd je naar Stormfront doorgestuurd.quote:Op maandag 11 november 2024 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op Fok! lijkt vaak maar één wind te waaien. Zie je ook al maanden in de Israël-Gaza topics.
In de ochtend zijn er soms wel mensen die wat meer nuance aanbrengen.
Beetje hetzelfde als met “gewone” hooligans natuurlijk. Als ze elkaar in Beverwijk dood willen meppen zonder dat de normale mensen er last van hebben, prima (soort van dan).quote:Op maandag 11 november 2024 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag er vooral niet benoemen dat het in een stad vol met Marokkaans tuig niet zo handig is om Joods tuig op een plein los te laten. Want dan ben je een jodenhater.
Wel erg leuk voor alle steden in Brabant.quote:Op maandag 11 november 2024 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Het begint hier flink te waaien en te regenen. Wat vervelend voor de kindertjes.
Ik heb even wat eten besteld bij een cafetaria, straks het huis uitvluchten en even klaverjassen in de 'dichte' kroeg.quote:Op maandag 11 november 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe boerenomelet en stokbroodje gezond.
quote:Op maandag 11 november 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Verbaasd wat er nu aan bagger blijft staan in NWS en desbetreffende users gewoon vrolijk volgende ochtend weer aanwezig zijnquote:Op maandag 11 november 2024 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Stukje extreemrechts genot. Vluchtelingentopics zijn ook vermakelijk. Vroeger kreeg je voor de helft van wat daar allemaal aan aids staat direct een ban voor en werd je naar Stormfront doorgestuurd.
Moeten die lui er nou alweer geld bij? Ik vind dat ze al een hoop krijgen voor wat ze kunnen.quote:Op maandag 11 november 2024 17:20 schreef Caland het volgende:
Prorail gaat weer eens staken behalve op de dagen dat ik naar kantoor moet
Wat een kanjerbedrijf is het toch ook.
Je bent er maar druk meequote:Op maandag 11 november 2024 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verbaasd wat er nu aan bagger blijft staan in NWS en desbetreffende users gewoon vrolijk volgende ochtend weer aanwezig zijn
paella!quote:Op maandag 11 november 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
moksi meti met bamiquote:Op maandag 11 november 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is de user die ‘Allah was een kankerjood’ een heel grappig spreekkoor vond.quote:Op maandag 11 november 2024 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
User @:Caland maakt zich erg druk om de antisemitische sentimenten in de stad Amsterdam.
Het moet allemaal niet gekker worden hier.
Ja, dat is zo infantiel en tegenstrijdig dat het toch extreem grappig is.quote:Op maandag 11 november 2024 17:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is de user die ‘Allah was een kankerjood’ een heel grappig spreekkoor vond.
Dan gaat het wel heel erg ver.
Ik vind dat nieuwe Hang in boom liedje maar een beetje rijmelarij van likmevestje.quote:Op maandag 11 november 2024 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is zo infantiel en tegenstrijdig dat het toch extreem grappig is.
Ik vind het om die reden ook grappig maar door erom te lachen normaliseer je het ook voor mensen die dat soort ‘humor’ wel serieus menen.quote:Op maandag 11 november 2024 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat is zo infantiel en tegenstrijdig dat het toch extreem grappig is.
Ik ook wel, vond we willen Hadj coke en Moussa dan wel weer leuk.quote:Op maandag 11 november 2024 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat nieuwe Hang in boom liedje maar een beetje rijmelarij van likmevestje.
Ik heb dat liedje zelf nog niet eens gehoord.quote:Op maandag 11 november 2024 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat nieuwe Hang in boom liedje maar een beetje rijmelarij van likmevestje.
Ik hoor iets grappigs, ik moet erom lachen. Niet zo boeiend of ik dan iets normaliseer.quote:Op maandag 11 november 2024 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het om die reden ook grappig maar door erom te lachen normaliseer je het ook voor mensen die dat soort ‘humor’ wel serieus menen.
quote:Op maandag 11 november 2024 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb dat liedje zelf nog niet eens gehoord.
Sinterklaasgedicht met een simpel excuus om Kim Jong Un te noemen. Tja. Dat kan leuker.quote:
quote:Op maandag 11 november 2024 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor iets grappigs, ik moet erom lachen. Niet zo boeiend of ik dan iets normaliseer.
Ze zijn in NWS feedback nu zelfs dergelijke lolligheden uit 2014 naar boven aan het halen.Bedankt @:elan
Je zou voorzichtig kunnen stellen dat desbetreffende user een beetje mad isquote:
Hwang verdient wel wat beters dan dit.quote:
Autist @Red_85 is niet bekend met een beetje voetbaljargon.quote:Op maandag 11 november 2024 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou voorzichtig kunnen stellen dat desbetreffende user een beetje mad is
Dan had hij niet voor Feyenoord moeten gaan voetballenquote:Op maandag 11 november 2024 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hwang verdient wel wat beters dan dit.
Ah oke.quote:Op maandag 11 november 2024 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had hij niet voor Feyenoord moeten gaan voetballen
Je weet dat je zelf de mogelijkheid hebt om topics te openen?quote:Op maandag 11 november 2024 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke.
Komt er eigenlijk nog een Wicked topic?
Ik kan dat niet zo mooi als jij. Maar ik zal erover nadenken.quote:Op maandag 11 november 2024 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat je zelf de mogelijkheid hebt om topics te openen?
F&S / Wicked (2024)quote:Op maandag 11 november 2024 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zo mooi als jij. Maar ik zal erover nadenken.
Thanks.quote:Op maandag 11 november 2024 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
F&S / Wicked (2024)
Ik ben toch eigenlijk een sulletje ook veel plezier ermee
Walgelijk, dat bedelen.quote:Op maandag 11 november 2024 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zo mooi als jij. Maar ik zal erover nadenken.
Neequote:Op maandag 11 november 2024 19:55 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx had je deze nog geluisterd
Bekijk deze YouTube-video
Wel met spekjes?quote:Op maandag 11 november 2024 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet boerenkool altijd zonder jus (niet dat ik jou daarmee veroordeel verder)
Ja en ook met rookworst en vaak veel peper dat vind ik erg lekkerquote:Op maandag 11 november 2024 20:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel met spekjes?
Ik vind boerenkool echt ontzettend lekker, een van weinige stamppotten. Natuurlijk met een Hema-rookworst.
Je moet echt opzoek naar een hobbyquote:Op maandag 11 november 2024 22:44 schreef Caland het volgende:
Sinterklaasjournaal dag 1
8.1/10
@:ggmm @:onlogisch @:pisces29 zie review
Ik moet verplicht meekijken.quote:
Wat hadden ze anders moeten doen voor een 9?quote:Op maandag 11 november 2024 22:44 schreef Caland het volgende:
Sinterklaasjournaal dag 1
8.1/10
@:ggmm @:onlogisch @:pisces29 zie review
Geile milf Diewertje terug.quote:Op maandag 11 november 2024 22:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat hadden ze anders moeten doen voor een 9?
Ik heb echt een totaal ander beeld bij die lelijke vrouw. En haar neus is er ook nog eens af.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die draait er vermoedelijk wel een wokkel van maat.
Toevallig zaten alle letters in mijn 2 beginwoorden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:19 schreef Scrummie het volgende:
Erg knap dat je het 6 letter woord zo snel wist te raden GGMM.
Dat is erg fijnquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig zaten alle letters in mijn 2 beginwoorden.
Dat is lekker zegquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet 2 kaas croissants met sinaasappelsap
Druk, maar goedquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw nieuwe functie?
Ik had enkele weken terug vakantie en mis het nog niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:08 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Waar blijven jullie Woordle scores??
Dat blijkt, als je zo idioot laat gaat lunchen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Druk, maar goed
Bedankt voor het vragen
Je aderen slippen dicht.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet 2 kaas croissants met sinaasappelsap
Wat leuk. Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik had enkele weken terug vakantie en mis het nog niet.
Lquote:Op dinsdag 12 november 2024 12:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik had enkele weken terug vakantie en mis het nog niet.
Lekker maatquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:20 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1038 5/6
⬜⬜🟨🟨⬜🟨
🟨⬜🟨🟨🟨⬜
⬜⬜🟨🟨🟨⬜
⬜🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1242 4/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
~ Rambodirk die op dinsdagmiddag langs de tattooboer gaat om te kijken hoeveel mensen daar liggenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:26 schreef RamboDirk het volgende:
Als de tattooboer op dinsdagmiddag vol ligt met mensen, dan weet je dat de maatschappij aan het afglijden is.
~Kantoorklerk GurneyIsBestOke die de hele dag stil zit achter zijn bureau en alleen in zijn pauze naar de kantine beweegt en weer terugquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
~ Rambodirk die op dinsdagmiddag langs de tattooboer gaat om te kijken hoeveel mensen daar liggen
Tja, matige comeback.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
~Kantoorklerk GurneyIsBestOke die de hele dag stil zit achter zijn bureau en alleen in zijn pauze naar de kantine beweegt en weer terug
Denk Kralingenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:wotte komt van Oud-Zuid genot
Superduur.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
User @:wotte komt van Oud-Zuid genot
Ja ik ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Echt?quote:
kbrquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken user Wotte niet zo goed.quote:
Risottoquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Eus nu net in het Sinterklaasjournaal zitten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
User @:rambodirk beheerst de Nederlandse taal ongeveer net zo goed als de Turkse slager om de hoek.
Ik moet dit straks weer gaan kijken, geen spoilers graag.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat Eus nu in het Sinterklaasjournaal zitten.
kiz @Pisces29 adlı dikkatli bir şekilde zengin adamın oğlu @Wotte'u soruyorquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
User @:rambodirk beheerst de Nederlandse taal ongeveer net zo goed als de Turkse slager om de hoek.
Cok güzel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
kiz @:Pisces29 adlı dikkatli bir şekilde zengin adamın oğlu @:Wotte'u soruyor
Sikter lanquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
kiz @:Pisces29 adlı dikkatli bir şekilde zengin adamın oğlu @:Wotte'u soruyor
Lale Gul cock güzelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloemendaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik gok vijverlaan, op het hoekje.
Ik heb altijd het beeld bij jou van een norse nukkige kalende buurman die de ballen op zijn gazon confisqueert.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lale Gul cock güzel
[ afbeelding ]
@:wereldgozer
@:maxi-mus
@:de_boswachterDikke poten onder de pisbak. Genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Neem ons niet bij de neus aub.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die draait er vermoedelijk wel een wokkel van maat.
Megagoated.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:16 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 1039 6/6
⬜🟨🟨⬜⬜⬜
🟨⬜🟨⬜🟨🟨
⬜⬜⬜⬜⬜⬜
🟩🟩🟩🟨⬜⬜
🟩🟩🟩⬜⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit gaat de gemiddelde VBL user boven de pet.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:52 schreef Moody het volgende:
Even tijd voor nemen, maar dit is wel vrij uniek: https://www.tubantia.nl/f(...)bestreden~ab32457e7/
Oosting geeft zijn tactische plan voor Twente - Ajax volledig prijs.
Heel populair doen in je lokale krantje over je tactische masterplan en dan 2-2 spelenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit gaat de gemiddelde VBL user boven de pet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |