quote:Veertig apen zijn in de nacht van woensdag op donderdag ontsnapt uit een onderzoekscentrum in de Amerikaanse staat South Carolina. De politie is op zoek naar de apen en vraagt omwonenden om deuren en ramen dicht te houden.
Dit topic heeft een warm kop chocomelk nodig.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:05 schreef GGMM het volgende:
Wat een naar topic
Volgende keer moet iemand anders hem maar openen
Geniet ervan maatquote:
Lekker maat.quote:
welkequote:Op donderdag 7 november 2024 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker maat.
Duitse mc is nog beter die hebben grote burger die ze hier niet hebben.
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:40 schreef Elan het volgende:
Dit forum is momenteel read-only. Je kunt daarom niet reageren op topics of nieuwe topics starten.
(lol)
zeugquote:Op donderdag 7 november 2024 19:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik had grote frietje, bananen milkshake en een mccrispy
mccrispy is inderdaad een goeie. Je had ook nog "DER M" van de zomer (genoeg brandstof voor 70 km fietsen) en de hamburger Royalequote:
Milkshake bij eten vind ik ranzig.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik had grote frietje, bananen milkshake en een mccrispy
PSV topic ik wilde PSVCL quoten in een gesloten topic. Dan kan je op zich een error verwachten.quote:
Dat zijn meerdere redenen om een error te geven ja.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:15 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV topic ik wilde PSVCL quoten in een gesloten topic. Dan kan je op zich een error verwachten.
En dan lekker als Dumoulin de berm volschijtenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
mccrispy is inderdaad een goeie. Je had ook nog "DER M" van de zomer (genoeg brandstof voor 70 km fietsen) en de hamburger Royale
quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:48 schreef KingRoland het volgende:
Der M komt volgend jaar misschien naar Nederland
Genot
@Orientequote:Op vrijdag 8 november 2024 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima voer voor het bulk seizoen
Ik denk dat de kostenbesparing in een klap te niet gedaan wordt als blijkt dat je burgertjes niet 100% rundvlees blijken te zijn zoals geadverteerd.quote:Op vrijdag 8 november 2024 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Betwijfel sterk of het nog 100% rundvlees is in Nederland
@Bezsen @Mortaxxquote:Op vrijdag 8 november 2024 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima voer voor het bulk seizoen
In Nederland halenz e gewoon '100%' weg. Zo kennen we die grappenmakers weerquote:Op vrijdag 8 november 2024 09:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk dat de kostenbesparing in een klap te niet gedaan wordt als blijkt dat je burgertjes niet 100% rundvlees blijken te zijn zoals geadverteerd.
Ze zijn daar bij McDonalds ook niet helemaal achterlijk natuurlijk.
Staat gewoon nog op de website daarnaast zijn ze best wel open over het productieproces.quote:Op vrijdag 8 november 2024 09:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In Nederland halenz e gewoon '100%' weg. Zo kennen we die grappenmakers weer
Werk dit op een vrije avond eens rustig met die vriend uit zou ik zeggen. Ik zou beginnen met die pittige van Duyvis.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:16 schreef Abid-Meher het volgende:
Hoeveel borrelnootjes zouden er in de gemiddelde anus van een man passen? Een vriend vroeg me dit, en ik heb geen idee eigenlijk.
Die was op vakantie tochquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Werk dit op een vrije avond eens rustig met die vriend uit zou ik zeggen. Ik zou beginnen met die pittige van Duyvis.
Dit doet me denken, waar is befbekje eigenlijk?
Oh dat heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was op vakantie toch
Ergens in Azië
Pattaya toevallig?quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was op vakantie toch
Ergens in Azië
NWS / Nederlander opgepakt in Thailand op verdenking van drugssmokkelquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:onlogisch is halsoverkop maar ook die kant op gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |